Der Touristik Nordic AB

3.5

8 omdömen om Der Touristik Nordic AB

Johan N
Skrev om Der Touristik Nordic AB

Apollo tack för en lyckad semester!

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

Clara M
Skrev om Der Touristik Nordic AB

Jag väljer bara att resa med Apollo. De har alltid glada och trevliga reseledare som gör sitt bästa för att man ska ha en härlig semester. De har ett stort utbud och mitt favoritresmål är Thailand.

Maria C
Skrev om Der Touristik Nordic AB

Apollo säljer sol och badresor, men även kryssningar på medelhavet och skidresor. År 2007 var det drygt 400 000 stycken som reste med Apollo. Ett seriöst företag som hjälper kunderna så de blir nöjda och glada! Jag har rest med Apollo åtskilliga gånger och allt varit nöjd! De flesta kunderna beställer sina resor via deras hemsida. Deras hemsida är väldigt lätt att förstå sig på, enkel att navigera och lära sig. Apollo har börjat förnya sig lite, bland annat finns det inga välkomstmöten på hotellen, nu är det såkallade informationsträffa...

Kenzan Tours
4.7/5 i betyg av 367 omdömen 4.7 av 367 omdömen
BadgeThreeYears

Kenzan Tours ordnade en helt fantastisk resa till Sydostasien åt oss. De kom med ett grundförslag som vi ändrade lite efter våra önskemål. V

Katarina S Katarina S
Martina F
Skrev om Der Touristik Nordic AB

Jag tycker Apollo är ett resebolag som har bra priser och det är smidigt att boka över Internet. Jag har endast haft bra erfarenheter av företaget och blivit väl omhändertagen på resor. Lite nytt var att Apollo inte längre har några välkomstmöten, utan istället vissa tider som man själv kan komma till reseledaren och ställa frågor eller liknande. Jag tyckte detta var helt okej och all information man behövde fick man ändå i en välkomstbroschyr.

asd a
Skrev om Der Touristik Nordic AB

Riktigt bra företag som gett mig flera underbara resor.

Tove S
Skrev om Der Touristik Nordic AB

Jag har rest några gånger med Apollo och har fått ganska bra behandling när jag har rest med dem. Det som kan vara lite problematiskt med dem är när man själv ska boka resa via internet. Det kan vara lite bökigt om man inte vet exakt vart man vill resa och vill hitta den rätta prisklassen.

Elina E
Skrev om Der Touristik Nordic AB

Jag och min pojkvän bokade en Sista minuten till Korfu i Grekland med Apollo för något år sen. Resan var ospecificerad men man ska ändå vara garanterad samma standard som Apollos vanliga hotell, står det i beskrivningen. Vid ankomst till Korfu får vi veta att bussresan till hotellet ska ta 30 minuter, efter 1.5 timme är vi framme och blir avsläppta ett gäng på runt 20 personer mitt i ingentans. Efter ett tag kom en kvinna och frågade om vi skulle bo på det hotellet vi skulle bo på och ingen av oss resenärer trodde våra ögon...

Amanda E
Skrev om Der Touristik Nordic AB

När jag bokar resor brukar jag ofta boka genom Apollo. Det har funkat fint de flesta gångerna och resorna har varit bra arrangerade och trevliga. Det är klart att det inte alltid ser ut som i katalogen men vi har aldrig blivit besvikna. Stort plus för att det är enkelt och smidigt att boka över nätet, lätt och överskådlig sida, och dessutom har de oftast bra priser också!