Läs vad 9 kunder tycker om Din Matkvarn 2

• 2021-01-07
    Väldigt värt köp. Mindre sopor, ingen odör under disken + man vill ju vara eko these days.
  • 2020-12-29
    Din Matkvarn kan jag varmt rekommendera, Waldemar ger ett fantastiskt bemötande och professionell support inom ämnet matkvarnar.
  • 2020-12-26
    Sjukt smidigt. Mindre avfall i soporna. Slipper lukt. Kvarnen är väldigt tyst och väldigt stark. Malde ner avokadokärnor utan problem. Mycket nöjda med servicen. Allt från beställning till montering. Väldigt duktig och trevlig installatör. Rekommenderar detta. Mycket nöjd.
  • 2020-12-26
    Fantastiskt bra med matkvarn! Mindre i soporna och mer till biogas. Miljövänligt och helt i tiden. Installation och service var toppen. Tar inte mkt plats alls, funkar fint under diskbänken. Gillar också den trådlösa strömbrytaren som du placerar vart du vill.
  • 2020-12-17
    Matavfallskvarn
    Bra service
    Snabb montering
  • 2020-12-07
    Kvarnen är oerhört smidig och underlättar för oss som spenderar mycket tid i köket. Snygg touch att den är barnsäker!
    Som grädde på moset så var personalen som skötte installationen proffsiga och trevliga.
  • 2020-11-17
    Enkel, smidig och prisvärd produkt. Installation klar 1 vecka efter beställning. Rekommenderar starkt. Tack!
  • 2020-10-22
    Vi köpte en avfallskvarn av Din Matkvarn som vi önskade en helt ny diskho till. Det ordnade Din Matkvarn på ett utmärkt sätt från rådgivning om placering och modell på ho och blandare till inköp och installation. Mycket proffsig och snabb leverans. Resultatet överträffar vår förväntan och avfallskvarnen är toppen!
  • 2020-08-24
    Matkvarn är en fantastisk uppfinning för oss som lagar mat från grunden. Man slipper jobbet med påsar för matrester och illaluktande kräftskal. Din matkvarn kom dagen efter beställning. Installationen gick på en knapp timme och installatören var trevlig och professionell. Högsta betyg.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte