Din Matkvarn

dinmatkvarn.se

17 omdömen om Din Matkvarn

Axcento P
Skrev om Din Matkvarn

Ett fantastiskt trevligt bemötande med stor proffessionalitet. Snabb och kunnig montering av matkvarnen jag köpte. Rekommenderar verkligen DinMatkvarn.

Jonas Thür Specialsnickerier
4.9/5 i betyg av 45 omdömen 4.9 av 45 omdömen

PETER S
Skrev om Din Matkvarn

Varje gång jag haft kontakt med Waldemar på Din Matkvarn har varit behjälplig och lyhörd. Snabb, effektiv vi installation och rent och snyggt. Det är med glädje jag rekomenderar fröretaget / Peter

Börje B
Skrev om Din Matkvarn

Snabb, professionell. Dock sänder ni samma faktura två ggr.

Sjödins Stenhuggeri
4.7/5 i betyg av 139 omdömen 4.7 av 139 omdömen

Lapital, ett företag med stenkoll. Lapital har gjort ett jobb som vi är fantastiskt nöjda med! Hela 8,20 meter köksbänkskivor i granit oc

Marjan D
Skrev om Din Matkvarn

Helt okej. Jag använder inte lägenheten så mycket

Ingemar K
Skrev om Din Matkvarn

Trevlig och professionell installatör. Snabb och effektiv installation och en Matkvarn som, under de ca två veckor som vi använt kvarnen, har fungerat bra.

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen

Josefine B Josefine B
Katarina B
Skrev om Din Matkvarn

Installation av kvarnen var toppen (märktes knappt och tiderna passades) har inga klagomål på detta dock så tycker jag att kvarnen låter väldigt mycket och diskhon skakar också rätt mycket.

Anna-Karin Sara K
Skrev om Din Matkvarn

Wow vilken matkvarn. Effektiv och väldigt smidig att använda. Väldigt trevligt och proffesionellt bemötande. Snabb och smidig installation. Kan varmt rekommenderas!!!

KAROLINA F
Skrev om Din Matkvarn

Jag är jättenöjd med matkvarnen! Mycket bra service. Trevliga och hjälpsamma👌🏻

Lina Amanda N
Skrev om Din Matkvarn

Väldigt värt köp. Mindre sopor, ingen odör under disken + man vill ju vara eko these days.

ASHKAN M
Skrev om Din Matkvarn

Din Matkvarn kan jag varmt rekommendera, Waldemar ger ett fantastiskt bemötande och professionell support inom ämnet matkvarnar.

Dick Stefan Christoffer S

Sjukt smidigt. Mindre avfall i soporna. Slipper lukt. Kvarnen är väldigt tyst och väldigt stark. Malde ner avokadokärnor utan problem. Mycket nöjda med servicen. Allt från beställning till montering. Väldigt duktig och trevlig installatör. Rekommenderar detta. Mycket nöjd.

IDA E
Skrev om Din Matkvarn

Fantastiskt bra med matkvarn! Mindre i soporna och mer till biogas. Miljövänligt och helt i tiden. Installation och service var toppen. Tar inte mkt plats alls, funkar fint under diskbänken. Gillar också den trådlösa strömbrytaren som du placerar vart du vill.

Barbro F

Matavfallskvarn Bra service Snabb montering

Johan Adam N
Skrev om Din Matkvarn

Kvarnen är oerhört smidig och underlättar för oss som spenderar mycket tid i köket. Snygg touch att den är barnsäker! Som grädde på moset så var personalen som skötte installationen proffsiga och trevliga.

Jan Fredrik N
Skrev om Din Matkvarn

Enkel, smidig och prisvärd produkt. Installation klar 1 vecka efter beställning. Rekommenderar starkt. Tack!

Katarina G
Skrev om Din Matkvarn

Vi köpte en avfallskvarn av Din Matkvarn som vi önskade en helt ny diskho till. Det ordnade Din Matkvarn på ett utmärkt sätt från rådgivning om placering och modell på ho och blandare till inköp och installation. Mycket proffsig och snabb leverans. Resultatet överträffar vår förväntan och avfallskvarnen är toppen!

Leonard George Edward A G

Matkvarn är en fantastisk uppfinning för oss som lagar mat från grunden. Man slipper jobbet med påsar för matrester och illaluktande kräftskal. Din matkvarn kom dagen efter beställning. Installationen gick på en knapp timme och installatören var trevlig och professionell. Högsta betyg.