Alla kategorier Trafikskola Skåne Helsingborg Drive In Trafikskola

Drive In Trafikskola

Nedre Långvinkelsgatan 53, 252 34 Helsingborg — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Drive In Trafikskola

• Lisa E skrev om Drive In Trafikskola
    VARNING! Välj inte Drive in i Helsingborg! Jag har ingenting gott att säga om den här körskolan- den är verkligen helt jäkla värdelös. Lärarna är oseriösa, opedagogiska och verkar vantrivas något vansinnigt på jobbet. Deras fokus på lektionerna är att trycka ner självförtroendet på sina elever så mycket som möjligt, uppmuntran och beröm är ovanligt förekommande. Det är mer snack om planerna i helgen än trafikreglerna under körningen. Planläggningen av varje lektion är obefintlig och det är omöjligt att uppskatta vart du själv befinner dig kunskapsmässigt genom att gå in på Mina sidor på hemsidan eftersom de inte uppdaterades efter varje lektion. Mina lärare var sena till i stort sett varje lektion och de slutade även några minuter tidigt så att jag aldrig fick utnyttja den fulla tid jag faktiskt betalt för. Ägaren är en misogyn, fullkomligt vidrig pennalist som gärna pratar vitt och brett om hur odugliga kvinnor är och som dessutom måste ”godkänna” varje elev som vill boka uppkörning, och vars standardsvar är att eleven behöver minst 10-15 lektioner till (detta trots att hans egna anställda initialt bedömt att eleven är redo för en uppkörning). Måttet var rågat när min examinator på Trafikverket berättade att de har väldigt dåliga erfarenheter av elever från just Drive in, de håller generellt sett en sämre standard än elever från de andra körskolorna i stan. Jag bytte körskola och fick mitt körkort, men det är verkligen inte Drive ins förtjänst. Stay away! Läs mer
  • Anette H skrev om Drive In Trafikskola
    Rekommendera Drive In Trafikskola med varmt hjärta. Alla körlärare är pedagogiska, lugna, trevliga och seriösa. Receptionisten är trevlig o ger mycket bra service. Vi har tagit både bil- och MC-körkort hos dem. Läs mer
  • Anette H skrev om Drive In Trafikskola
    All körlärarna är pedagogiska, lugna, trevliga och seriösa. Receptionisten har ett mycket trevligt bemötande och ger bra service.
    Jag rekommendera Drive In Trafikskola med varmt hjärta. Läs mer
  • stefan j skrev om Drive In Trafikskola
    Sämsta körskolan jag varit med om. Läraren är helt värdelös. Berättar inte hur man ska köra och när man kör så tittar han inte ens att man kör rätt utan står och spanar in fåglar. Varje gång man kommer till en körlektion vet han inte ens att man är inbokad. Min förra lektion som jag hade fått vänta i 2 veckor på sen förra gången jag körde hade dom glömt att meddela mig att den var avbokad för dom hade uppkörning påstod dom, men man brukar väll inte köra upp klockan 18 på kvällen? Endå var där 2 personer som körde för fullt.
    Nu ska jag försöka få tillbaks mina pengar på dom lektionerna jag har förbetalt och sen går jag till en annan skola. Läs mer