Alla kategorier Trafikskola Skåne Helsingborg Drive In Trafikskola

Nedre Långvinkelsgatan 53, 252 34 Helsingborg — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Drive In Trafikskola

• Anette H
    Anette H skrev om Drive In Trafikskola
    Rekommendera Drive In Trafikskola med varmt hjärta. Alla körlärare är pedagogiska, lugna, trevliga och seriösa. Receptionisten är trevlig o ger mycket bra service. Vi har tagit både bil- och MC-körkort hos dem.
  • Anette H
    Anette H skrev om Drive In Trafikskola
    All körlärarna är pedagogiska, lugna, trevliga och seriösa. Receptionisten har ett mycket trevligt bemötande och ger bra service.
    Jag rekommendera Drive In Trafikskola med varmt hjärta.
  • stefan j
    stefan j skrev om Drive In Trafikskola
    Sämsta körskolan jag varit med om. Läraren är helt värdelös. Berättar inte hur man ska köra och när man kör så tittar han inte ens att man kör rätt utan står och spanar in fåglar. Varje gång man kommer till en körlektion vet han inte ens att man är inbokad. Min förra lektion som jag hade fått vänta i 2 veckor på sen förra gången jag körde hade dom glömt att meddela mig att den var avbokad för dom hade uppkörning påstod dom, men man brukar väll inte köra upp klockan 18 på kvällen? Endå var där 2 personer som körde för fullt.
    Nu ska jag försöka få tillbaks mina pengar på dom lektionerna jag har förbetalt och sen går jag till en annan skola.

Nedre Långvinkelsgatan 53, 252 34 Helsingborg