Alla kategorier Bilförsäljning Stockholms län Botkyrka Drömbilar i Stockholm AB

Drömbilar i Stockholm AB

Centralvägen 7, 141 47 Huddinge — Visa karta

Drömbilar i Stockholm – Vi köper, säljer och byter bilar.

Vår huvudsakliga målsättning är att du ska få en riktigt bra bil till ett förmånligt pris.
Vi säljer bilar upp till 60.000 kronor räntefritt och utan kontantinsats upp till 24 månader.

Genom ett samarbete med Wasa Kredit och Entercard Swedbank kan vi göra så att du får ut så mycket som möjligt av ditt köp hos oss. Du kan också få upp till 24 månaders garanti när du köper din bil hos oss, genom ett samarbete med Ab Svensk Bilgaranti.

Läs vad våra kunder tycker här, och hör gärna av dig om du har några frågor!
Lör: 11:00-17:00
Sön: 12:00-17:00

Läs vad 14 kunder tycker om Drömbilar i Stockholm AB

• Renas S
    Renas S skrev om Drömbilar i Stockholm AB
    Jätte bra företag har inte sett bättre än dem Läs mer
  • Jenny E skrev om Drömbilar i Stockholm AB
    Mycket trevligt bemötande och snabb affär. Läs mer
  • Bruno B skrev om Drömbilar i Stockholm AB
    Jag tycker att drom bil är väldigt bra. Läs mer
  • Rodica D skrev om Drömbilar i Stockholm AB
    Är mycket nöjd fick bra pris på min inbyte .
    Trevlig bemötande. Läs mer
  • Mohammed H skrev om Drömbilar i Stockholm AB
    väldigt bra priser! är nöjd med mitt köp Läs mer
  • Helene H skrev om Drömbilar i Stockholm AB
    Om ni vil bli lurad er dette stellet å gå. Først testkjør han bilen din sønder ock samman og dermed sjunker verdet på denna (var god og var med på testkjøring!!!) etterpå selger han deg/de en bil som knapt er kjørbar, ock når du klager stilar han opp med halva butikken og kompisgjengen og familien og fremsetter noe i min verden fremstår som direkte trusler. Kjære alle sammen, finn en Anna forhandlar. Det finnes en grunn til at han fjerna vanliga googleresisjonar på sida sin. SVINDLAR MED STOR S!!! Läs mer
    2018-07-10 Anas A svarar Helene H
    Hej helena !
    Vilken bil du pratar om ? Köpte du en bil av oss ?? .
    Gärna vi få svar .
    Med Vänliga Hälsningar
    2018-07-10 Helene H svarar Anas A
    Lurer litt på om d er den bilen du kjøpte av oss og som du fremdeles ikke har betalt for... Men konsumentverket mener vi har en god sak siden vi har kontrakt... Og vips var du utestengt fra blocket (ha ha) heller ikke lurt og selge en bil med for lavt kmstand si den har vi bilder av... Dust!
    2018-07-20 Anas A svarar Helene H
    Hej helena !
    Vi känner inte igen dig ? .
    Och gärna skicka reg nummer till den bilen du pratar om ? ? ? .
    Med Vänlig Hälsningar
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Houssine C skrev om Drömbilar i Stockholm AB
    Har du planer på att köpa en bil så skulle jag rekommendera er att besöka företaget/bilhandlare i Huddinge och välja en bil som passar er bäst. Personalen är sakkunnig och kan verkligen bilar . Priser ligger något ner i förhållande med andra bilhandlare i Stor Stockholm. Jag själv köpt mina bilar hos dem och varit mycket nöjd. Trevligt bemötande gör att du känner er trygg när ni får fakta och kunskaper om olika bilar som finns att köpa. Läs mer
  • helen s skrev om Drömbilar i Stockholm AB
    Kunnig personal och bra service.Mycket nöjd med mitt bilköp. Läs mer
    2018-06-03 Anas A svarar helen s
    Hej bästa helena !
    Tusen tack hoppas att du kommer och bli nöjd med bilen .
    Ha en bra dag önskar vi 💐
  • Andersson  L skrev om Drömbilar i Stockholm AB
    Trevligt bemötande. Serviceinriktade. Känns seriösa. Läs mer
  • Håkan  L
    Håkan  L skrev om Drömbilar i Stockholm AB
    Fantastigt bemötande👍God service och trevlig personal! Läs mer
  • Pierre F
    Pierre F skrev om Drömbilar i Stockholm AB
    Det här kommer bli en lång recension om Mardrömsbilar i Stockholm. Om ni vill spara många tusenlappar gör aldrig affärer med dom här människorna.. Jag gjorde mitt livs största misstag att köpa en bil av dom. Det dom sysslar med är rent av kriminellt och dom borde straffas hårt..

Jag köpte en bil för ganska mycket pengar den här "Al imam" Ägaren han verkade först vara en trevlig kille liten små skojare men jag kunde aldrig tro att det kunde nå dessa höjder. Jag var där och lade handpening på en bil som först verkade ok. Jag är tyvär inte jättekunnig på bilar men allt som jag kunde kontrollera verkade skysst.
    Bilen skulle enligt "Al imam" gått 9750mil när jag frågade efter service bok och kontakt med den förre ägaren sa han att den inte fanns service bok och att bilen var importerad från Norge så det gick inte att få tag på den förre ägaren.

Om jag varit klok skulle jag dragit mig ur redan här. Jag önskar så innerligt att jag gjort det men jag gillade bilen och dum som jag var så fortsatte jag. Vi kom överens om några små grejer som skulle fixas på bilen till nästa gång jag återvände för att fullfölja köpet. När jag några dagar senare återvände så hade han inte fixat 1 enda sak som vi kom överens om. När jag påtalade det blev han arg och sa att han inte tänkte sälja bilen till mig och att jag inte skulle få tillbaka min handpenning.

Återigen jag skulle bara gått därifrån men dum som jag var så ville jag ha den där "skrotbilen" Som jag blev totalt blåst på. Jag lyckades lunga ner honom och han gick tillslut med på att jag kunde köpa bilen. Jag ville ju inte förlora min handpenning, och jag ville ju ha bilen trots allt.

Jag skulle lämna in min bil i inbyte och betala en större summa pengar emellan. En av hans lakejjer skulle provköra min bil medans vi skulle slutföra affären, Efter ca 10 min kom den personen och hämtade mig och sa att min bil var trasig. Jag önskar att jag hade följt med under provkörningen men dum och godtrogen som jag var så gjorde jag det tyvär inte. När jag kom fram till min bil stod 4 Irakier runt om bilen och kliade sig i huvet och såg "jätte oskylldiga" ut Kylarfläkten hade av någon konstig anledning bara lossnat medan motorn var igång och flugit in i kylaren så precis allt bara hade gått sönder och det pissade kylarvätten på hela verkstadsgolvet. Och märkligast av allt var ju att det hänt i verkstaden inte under hans provkörning.

Det är ju glasklart att dom slagit sönder bilen när den stod med motorn igång i deras verkstad. Ett kraftigt slag mot fläkten när motorn är igång orsakar givetvis detta fel. Men jag kunde ju inte bevisa något eftersom jag var ju tyvär inte med när det hände.

Nu hade jag ju ingen bil och jag kände mig rätt handikappad så jag ville ju bara slutföra köpet såfort det gick även fast han i stort sett fick min inbytesbil gratis för den hade "gått sönder" jag ville bara ha min nya bil och åka därifrån. Vi slutförde köpet vilket var det största misstaget i mitt liv. Jag åkte därifrån och kom till Södertälje sen dog bilen. Generatorn fungerade inte så jag blev stående där. Jag beställde en ny och flera dagar gick sen fick jag ägarbytespappret så jag kunde ta kontakt med den förre ägaren.

En jättetrevlig kille som liksom jag blivit blåst av denne stor skojjaren "Al imam" Han berättade för mig att det riktiga miltalet på bilen var 19750 mil inte 9750 som det stod på mätaren. och att dom kört en fuling på honom oxå, och blåst han på massor med pengar med vid köpet.

När jag sedan lyckats byta generatorn och skulle köra bilen hem så visade det sig att den inte växlade upp till högsta växeln. "Automatlåda" så nu står bilen återigen och jag måste åtgärda även detta felet. Jag köpte en bil för närmare 150 000 kr den är ett vrak. och som högst värd 50 000kr
    "Al imam" är lycklig för han lyckades blåsa 2 svennar på stora summor pengar

Jag hoppas att det inom en snar framtid kommer att komma en tid då vi kan göra oss av med stor skojjare liksom dessa som bara parasiterar på godtrogna människor,
    Denne "Al imam" och hans lakejjer är som tagna ur en film.
    Nog för att det finns många bilhandlare som är skojare. Men denna tar helt nya höjder.
    Vad ni än gör, gör aldrig någonsin affärer med den här skojjaren. Ni kommer få stora hål i era fickor medans hans fickor bara blir större! Läs mer
    Lars S gillar detta
  • Sundelin R skrev om Drömbilar i Stockholm AB
    Jag är nöjd med mitt köp, med tanke på bilens ålder har jag gjort en del reparationer Läs mer
  • Åke L skrev om Drömbilar i Stockholm AB
    Trevlig personal bra service
    Bra bilar Läs mer
  • Fredrik Å skrev om Drömbilar i Stockholm AB
    Mycket bra service och professionellt bemötande Läs mer
    2018-04-16 Anas A svarar Fredrik Å
    Hej Fredrik !
    Tusen tack hoppas att du kommer och bli nöjd med din bil ,Tveka inte att kontakta oss om du behöver hjälp .
    Hälsningar .

Centralvägen 7, 141 47 Huddinge