DTR Gruppen AB

Drottningholmsvägen 78, 112 43 Stockholm — Visa karta

Välkommen till DTR Gruppen, familjeföretaget med full koll på badrum och stambyten.

Har du börjat fundera på hur ditt drömbadrum ser ut? Behöver ni fräscha till ett badrum hemma? Våra badrumsspecialister vet vad som fungerar, vilka regler som gäller och hur ni bäst kan utnyttja ytan ni har att jobba med.

Vi jobbar alltid med tydlig kommunikation och personlig service för att projektet ska flyta så smidigt som möjligt och resultatet bli precis så som du tänkt dig. I vårt showroom har vi byggt upp exempel att inspireras av och vi erbjuder ett brett sortiment av kakel, blandare och inredning att välja bland. Vi hjälper dig gärna rita upp och designa ditt drömbadrum, boka bara en tid!

Eftersom vi inte bara har projektledare i bolaget utan även elektriker och rörmokare tar vi gärna på oss hela ditt badrumsprojekt och leder det från start till mål. Du slipper hålla koll på flera entreprenörer samtidigt, renoveringen blir enkel och smidig.

Läs vad 8 kunder tycker om DTR Gruppen AB

• Jussi J
    Jussi J skrev om DTR Gruppen AB
    Faktisk bra firma som hjälpade oss hela vägen att renovera vår badrum. Kunniga och duktiga killar. Precis i tid och i budget. Tåg helhetsansvarighet för renoveringen.

Rekommenderas!
  • Stefan H
    Stefan H skrev om DTR Gruppen AB
    Helrenovering av badrum. Snabba med att svara och hjälpsamma. Ett mycket gott och professionellt bemötande.
    Tobias B gillar detta
  • Johanna G
    Johanna G skrev om DTR Gruppen AB
    Bra! Man gjorde ett fint jobb. Ordentligt, seriöst, bra tips på vägen men också hänsyn till vad jag ville ha. Vägledning när jag behövde tänka om för att resultatet skulle bli bra funktionsmässigt. Bra leverantörer. En offert som höll hela vägen. Inga överraskningar på slutfakturan. Jag är jättenöjd och rekommenderar dem.
    Tobias B gillar detta
  • JAN V
    JAN V skrev om DTR Gruppen AB
    Vi renoverade vårt badrum på sommaren och det var mycket kritiskt att det skulle bli klart i tid - det blev det.
    Viktigt var också att man kunde ta ett helhetsansvar för renoveringen och det fungerade mycket bra.
    Stjärnkakel kom även med smarta lösningar och det blev riktigt fint. Inte en krona över offerten.
  • Stefan D
    Stefan D skrev om DTR Gruppen AB
    För ca två år sedan renoverade Stjärnkakel vårt badrum och vi blev jättenöjda med resultatet. Kändes tryggt. Projektledaren och hantverkarna var trevliga och duktiga.
    Representant för Stjärnkakel gillar detta
  • Nikola T
    Nikola T skrev om DTR Gruppen AB
    Bra och seriös firma som hjälper till hela vägen från val av kakel & klinkers, blandare och inredning till färdigt badrum. Försäkringar och certifikat. Ärliga och schyssta priser. Skönt att få ett fast pris som hålls. Rekommenderas!
  • Tom T
    Tom T skrev om DTR Gruppen AB
    Stjärnkakel renoverade vårt badrum hösten 2011. Vi fick hjälp med planeringen av trevliga och kunniga personer och är mycket nöjda med slutresultatet.
  • Jan N
    Jan N skrev om DTR Gruppen AB
    Helrenovering av badrum;Perfekt genomfört jobb till minsta detalj och helt enligt den bra detaljerade offerten med realistisk tidplan som dom höll. Minimerade byggdamm och höll rent efter sig dagligen så långt det var möjligt.Trevliga hantverkare som verkade jobba efter en detaljerad tidplan. Inte billigast i stan men väl värt skillnaden. Kunniga och trevliga killar i butiken.

Drottningholmsvägen 78, 112 43 Stockholm