DTR Gruppen AB

inedalsgatan 13 b, 112 33 Stockholm — Visa karta

4.9 i betyg av av 10 omdömen
Välkommen till DTR Gruppen, familjeföretaget med full koll på badrum och stambyten.

Har du börjat fundera på hur ditt drömbadrum ser ut? Behöver ni fräscha till ett badrum hemma? Våra badrumsspecialister vet vad som fungerar, vilka regler som gäller och hur ni bäst kan utnyttja ytan ni har att jobba med.

Vi jobbar alltid med tydlig kommunikation och personlig service för att projektet ska flyta så smidigt som möjligt och resultatet bli precis så som du tänkt dig. I vårt showroom har vi byggt upp exempel att inspireras av och vi erbjuder ett brett sortiment av kakel, blandare och inredning att välja bland. Vi hjälper dig gärna rita upp och designa ditt drömbadrum, boka bara en tid!

Eftersom vi inte bara har projektledare i bolaget utan även elektriker och rörmokare tar vi gärna på oss hela ditt badrumsprojekt och leder det från start till mål. Du slipper hålla koll på flera entreprenörer samtidigt, renoveringen blir enkel och smidig.

Läs vad 10 kunder tycker om DTR Gruppen AB

• Ulf Mattias M

2019-09-19

Ulf Mattias M skrev om DTR Gruppen AB
    Renoverade vårt vattenskadade badrum, fantastiskt resultat.
    Det finns bara gott att säga - Offert tydlig o bra, avvikelser /tillägg gjorde vi upp om omfattning o kostnad innan det genomfördes. "Problem" diskuterades igenom så vi hittade en lösning som alla var nöjda med. Genomförandet av arbetet var pedantiskt- utan överdrift.
    Glad att vi hittade Robin och DTR Gruppen och att vi fick de hantverkare som genomförde arbetet Läs mer
    Allmänna Rörjouren
    3.7 / 5 i betyg — 506 omdömen
    Badge2019
    "Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk"
  • 2019-08-31

Ida W skrev om DTR Gruppen AB
    Ett fantastiskt väl utfört arbete av DTR-gruppen! Prisvärd helrenovering av badrum och kök. DTR-gruppen tog helhetsansvaret men höll oss hela tiden involverade kring viktiga beslut. Mycket proffsiga och kunniga samt förtroendeingivande kommunikation och trevligt bemötande under hela projektet. Vi hade en tight tidsplan och allt blev klart i tid med mycket hög kvalitet, känsla för detaljer och det där lilla extra! Läs mer
  • 2017-05-11

Jussi J skrev om DTR Gruppen AB
    Faktisk bra firma som hjälpade oss hela vägen att renovera vår badrum. Kunniga och duktiga killar. Precis i tid och i budget. Tåg helhetsansvarighet för renoveringen.

Rekommenderas! Läs mer
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 58 omdömen
    Badge2019
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"
  • 2017-03-10

Stefan H skrev om DTR Gruppen AB
    Helrenovering av badrum. Snabba med att svara och hjälpsamma. Ett mycket gott och professionellt bemötande. Läs mer
    Tobias B gillar detta
  • 2017-03-07

Johanna G skrev om DTR Gruppen AB
    Bra! Man gjorde ett fint jobb. Ordentligt, seriöst, bra tips på vägen men också hänsyn till vad jag ville ha. Vägledning när jag behövde tänka om för att resultatet skulle bli bra funktionsmässigt. Bra leverantörer. En offert som höll hela vägen. Inga överraskningar på slutfakturan. Jag är jättenöjd och rekommenderar dem. Läs mer
    Tobias B gillar detta
    Litabygg.se/Eriell AB
    4.8 / 5 i betyg — 69 omdömen
    Badge2018
    "Jag har använt dem till flera projekt, varje gång med utmärkt resultat: Stengång, gjutning och skifferbeklädnad av mur, stensatt uteplats, k"
  • 2014-10-13

Jan V skrev om DTR Gruppen AB
    Vi renoverade vårt badrum på sommaren och det var mycket kritiskt att det skulle bli klart i tid - det blev det.
    Viktigt var också att man kunde ta ett helhetsansvar för renoveringen och det fungerade mycket bra.
    Stjärnkakel kom även med smarta lösningar och det blev riktigt fint. Inte en krona över offerten. Läs mer
  • 2013-12-22

Stefan D skrev om DTR Gruppen AB
    För ca två år sedan renoverade Stjärnkakel vårt badrum och vi blev jättenöjda med resultatet. Kändes tryggt. Projektledaren och hantverkarna var trevliga och duktiga. Läs mer
    Representant för Stjärnkakel gillar detta
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 62 omdömen
    Badge2019
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b
  • Nikola T

2013-11-12

Nikola T skrev om DTR Gruppen AB
    Bra och seriös firma som hjälper till hela vägen från val av kakel & klinkers, blandare och inredning till färdigt badrum. Försäkringar och certifikat. Ärliga och schyssta priser. Skönt att få ett fast pris som hålls. Rekommenderas! Läs mer
  • 2012-12-10

Tom T skrev om DTR Gruppen AB
    Stjärnkakel renoverade vårt badrum hösten 2011. Vi fick hjälp med planeringen av trevliga och kunniga personer och är mycket nöjda med slutresultatet. Läs mer
    Home Design One
    3.9 / 5 i betyg — 81 omdömen
    Badge2019
    "Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!"
  • 2012-12-10

Jan N skrev om DTR Gruppen AB
    Helrenovering av badrum;Perfekt genomfört jobb till minsta detalj och helt enligt den bra detaljerade offerten med realistisk tidplan som dom höll. Minimerade byggdamm och höll rent efter sig dagligen så långt det var möjligt.Trevliga hantverkare som verkade jobba efter en detaljerad tidplan. Inte billigast i stan men väl värt skillnaden. Kunniga och trevliga killar i butiken. Läs mer

Bästa badrumsrenoverarna i Stockholm:

Yong C Yong C tycker:
“Ganska bra renovering filma dä...” Läs mer