DTR Gruppen AB

Drottningholmsvägen 78, 112 43 Stockholm — Visa karta

Vi är ett familjeföretag som ger dig en personlig service när du skall renovera ditt badrum.

Vi hjälper dig att rita upp och designa ditt badrum så att det blir funktionellt och vackert. Vi vet vilka lagar och regler som gäller när man ska renovera ett badrum. Vi har också egna hantverkare elektriker och rörmokare som är certifierade.

Läs vad 5 kunder tycker om DTR Gruppen AB

• JAN V
    JAN V skrev om DTR Gruppen AB
    Vi renoverade vårt badrum på sommaren och det var mycket kritiskt att det skulle bli klart i tid - det blev det.
    Viktigt var också att man kunde ta ett helhetsansvar för renoveringen och det fungerade mycket bra.
    Stjärnkakel kom även med smarta lösningar och det blev riktigt fint. Inte en krona över offerten.
  • Stefan D
    Stefan D skrev om DTR Gruppen AB
    För ca två år sedan renoverade Stjärnkakel vårt badrum och vi blev jättenöjda med resultatet. Kändes tryggt. Projektledaren och hantverkarna var trevliga och duktiga.
    Representant för Stjärnkakel gillar detta
  • Nikola T
    Nikola T skrev om DTR Gruppen AB
    Bra och seriös firma som hjälper till hela vägen från val av kakel & klinkers, blandare och inredning till färdigt badrum. Försäkringar och certifikat. Ärliga och schyssta priser. Skönt att få ett fast pris som hålls. Rekommenderas!
  • Tom T
    Tom T skrev om DTR Gruppen AB
    Stjärnkakel renoverade vårt badrum hösten 2011. Vi fick hjälp med planeringen av trevliga och kunniga personer och är mycket nöjda med slutresultatet.
  • Jan N
    Jan N skrev om DTR Gruppen AB
    Helrenovering av badrum;Perfekt genomfört jobb till minsta detalj och helt enligt den bra detaljerade offerten med realistisk tidplan som dom höll. Minimerade byggdamm och höll rent efter sig dagligen så långt det var möjligt.Trevliga hantverkare som verkade jobba efter en detaljerad tidplan. Inte billigast i stan men väl värt skillnaden. Kunniga och trevliga killar i butiken.

Drottningholmsvägen 78, 112 43 Stockholm