DTR Gruppen AB

4.9 i betyg av av 10 omdömen
Välkommen till DTR Gruppen, familjeföretaget med full koll på badrum och stambyten.

Har du börjat fundera på hur ditt drömbadrum ser ut? Behöver ni fräscha till ett badrum hemma? Våra badrumsspecialister vet vad som fungerar, vilka regler som gäller och hur ni bäst kan utnyttja ytan ni har att jobba med.

Vi jobbar alltid med tydlig kommunikation och personlig service för att projektet ska flyta så smidigt som möjligt och resultatet bli precis så som du tänkt dig. I vårt showroom har vi byggt upp exempel att inspireras av och vi erbjuder ett brett sortiment av kakel, blandare och inredning att välja bland. Vi hjälper dig gärna rita upp och designa ditt drömbadrum, boka bara en tid!

Eftersom vi inte bara har projektledare i bolaget utan även elektriker och rörmokare tar vi gärna på oss hela ditt badrumsprojekt och leder det från start till mål. Du slipper hålla koll på flera entreprenörer samtidigt, renoveringen blir enkel och smidig.

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 10 kunder tycker om DTR Gruppen AB