Är det här ditt företag? Aktivera ditt konto
Dyson Sweden AB

Dyson Sweden AB

Ändra adress Lägg till information
Omdömen totalt
7
Snittbetyg
1.0
Skriv ett omdöme

7 omdömen om Dyson Sweden AB

Visar 7 omdömen med 1.0 i snittbetyg
Emma Lillie Louise H
Skrev om Dyson Sweden AB

Brukar aldrig lämna recensioner, men nu känner jag att jag måste varna andra. HUR kan ett företag som tar så mycket betalt för sina produkter ha en så bedrövlig kundupplevelse och support? Min hårfön gick sönder, och bara att få iväg den på service var nästintill omöjligt. När jag väl lyckats skicka in den fick jag besked om att det skulle ta cirka 10 dagar. 2,5 månad senare har jag fortfarande inte hört något. När jag själv ringer in får jag veta att min hårfön är borta – något de inte ens hade tänkt meddela mig om jag... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Per Mikael W
Skrev om Dyson Sweden AB

Köpte en Dyson hot + cool som inte fungerar som den ska. Kontakten blir het, och jag tog kontakt med Dyson support den 29/9. Nu har det gått en månad, och jag har blivit lovad fyra ggr att bli uppring för en lösning i hur vi går vidare. Ingen har hört av sig, totalt likgiltiga och okunniga. Jag gillar deras produkter, men kommer aldrig mer att köpa ngt från dem. Servicen och viljan att hjälpa till = 0. Det är när problem uppstår som företag visar sitt rätta jag!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Tülay Hülya A
Skrev om Dyson Sweden AB

Att genomföra beställningen var absolut inga problem, jag beställde 3st produkter på Dyson´s hemsida, betalade och fick hemleverans inom 1–2 dagar vilket var super. "Problemet" uppstod när jag öppnade kartongen! När jag genomförde köpet på Dyson´s hemsida var det en exklusiv gåva med på två av mina köp, vilket jag absolut INTE fick?? Jag tänkte, Dyson har missat att skicka med gåvan, vilket är mänskligt så jag tar givetvis kontakt med Dyson. Jag förklarar att det var kampanj på två av mina produkter som jag hade beställt... 

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Vladimir L
Skrev om Dyson Sweden AB

Instämmer med andra. Min dyrt batteri dammsugare V15 detekt. Den har börjat krångla strax efter garantitiden. Försökte kontakta Dyson via WhatsApp, Facebook, m.m. Kom inte längre än till kön. Inte ens dagen efter kom det något svar. Försökte även ringa och valde svensktalande support men den kunde endast engelska ..... Det får bli ett försök via ARN.

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Malin D
Skrev om Dyson Sweden AB

Jag har samma problem som alla. Går inte att kontakta dom på något sätt. Ska göra en retur. Inget nummer i bruk att ringa ingen mail heller. Whats up som dom hänvisar till är ej i bruk heller. Deras live chatt på sidan är också nerlagd. Så detta företag är under all kritik. Får också ta o vända mig till ARN

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Love N
Skrev om Dyson Sweden AB

Vi har också dålig erfarenhet av supporten tyvärr. Vår damsugare har inte kommit tillbaka efter reparation, ingen svarar oss längre på support (whatsup) och telefonnummret på hemsidan är inte längre i bruk. Vi kommer koppla in ARN för att föhoppningsvis försöka få någon rättvisa som konsument

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Elisabeth K
Skrev om Dyson Sweden AB

Köp ALDRIG en Dyson! Jag skickade in min dammsugare i okt-23 då den slutade fungera. I april-24 efter många samtal och chattar via Whats app då jag inte fått tillbaka maskinen hotade jag med koppla in ARN o jurist då tog det 2 dagar så fick jag besked att den skulle repas. När jag väl fick den tillbaka var den fortfarande trasig OCH mitt batteri som jag inte fick loss när jag skickade in den , det var borta. Enl dom så är det DHL som tar bort dom vid transport men jag fick info om att det var ok att skicka in den MED batteriet!! Nu har jag kopplat in Arn för nu är jag så arg och besviken 😞 - poäng!!!!

0
Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela

Filtrera omdömen