E-H HOME Performance AB

E-H HOME Performance AB

www.eh-home.se
  • Badge2023

Välkommen till E-H HOME Performance AB! Vi är ett mångsidigt företag som erbjuder en rad olika tjänster inom bygg och är gärna med och förverkligar ditt drömprojekt. Vi är stolta över att ha ett sammansvetsat team av 9 kompetenta medarbetare, alla med behörighet inom BKR, Säker vatten och El. Dessutom är vi anslutna till ID...

43 omdömen om E-H HOME Performance AB

Christina Y
Skrev om E-H HOME Performance AB

Efter att ha blivit ghostad av en annan firma hittade jag som tur var E-H Home Performance. Bahman är trevlig, tillmötesgående och svarar snabbt på alla meddelanden. Jag blev supernöjd med slutresultatet och jag kan verkligen rekommendera det här företaget.

Margareta A
Skrev om E-H HOME Performance AB

Mycket nöjda med renoveringen av vårt badrum. Var mycket hjälpsamma och kom med idéer och bra tips när vi var osäkra. Bl a blev inramningen med kakel kring fönstret perfekt. Fast pris och en tidplan som höll vilket också är positivt. Vi tackar Bahman och hans team för trevligt bemötande och ett bra utfört jobb.

Sara R
Skrev om E-H HOME Performance AB

Professionellt och kundvänligt företag.

Carl D
Skrev om E-H HOME Performance AB

Otroligt hjälpsamma och noggranna. Man känner att man är i trygga händer under hela projektet. Alltid tillgängliga och väldigt professionella. Min kök blev superfint och jag är mycket nöjd

Niklas L
Skrev om E-H HOME Performance AB

Bahman är mycket enkelt att samarbeta med och han bidrar med mycket bra idéer under vägen. Hans medarbetare gör ett bra jobb och när det blir fel så rättas det till. Ett minus för tidplanen som inte kom i närheten av verkligheten men med ett utmärkt slutresultat så är det snabbt glömt. Rekommenderas varmt. //Niklas

Jörgen F
Skrev om E-H HOME Performance AB

Tryggt och vänligt bemötande. Lyssnade på våra önskemål och förverkligade dem till något som blev ännu bättre och snyggare än vi tänkt eller förväntat oss. De höll både tid splan och fast pris. De förvandlade vårt kökstak fullt med hål efter ett 20-tal takspotlights till ett vackert t sekelskiftestak med fackverk, stuckaturer och plafond.

Eva M
Skrev om E-H HOME Performance AB

Ett fantastiskt team har byggt ett badrum till mig i Höllviken. Från början till slut har allting gått enligt plan. Varje dag har medarbetarna städat upp och min kontakt har regelbundet förklarat vad som gjorts och vad som kommer att ske. Tydligt, vänligt och korrekt. Dessutom skickliga och synkroniserade hantverkare. Jag är otroligt nöjd med både service och kvalitet. Det märks att jobbet gjordes av ett samordnat team som trivs tillsammans. Kände mig trygg att låta dem fatta flera beslut utifrån sin profession. E-Home kommer sannolikt att få bygga även mitt kök!

Björn F
Skrev om E-H HOME Performance AB

Vi har renoverat vårt badrum. Är mycket nöjda med slutresultatet och hur smidigt allt har gått. Killarna som har varit här och jobbat har alla varit mycket professionella och trevliga. De har under hela perioden sett till att städa undan så att vi sluppit mer damm och smuts än nödvändigt. Vi kan varmt rekommendera företaget.

Snorri R
Skrev om E-H HOME Performance AB

Mycket vãnligt och professoonält memött. Jobbet , som var att lägga kakel på golv var 100 prosent bra gjort. Kommer säkert att anlita företaget för annat i framtiden om det behövs samt att rekomendera det till andra !

Aref A

Tillmötesgående Mycket bra struktur Tillgänglighet Kvalité Punktlighet

Faride A
Skrev om E-H HOME Performance AB

De var lyhörda och fixade jätte fin, jag är 100 procent nöjd med deras arbete som de utförde för. mig..

Morgan A
Skrev om E-H HOME Performance AB

Fantastiskt bemötande och perfekt utförande! Rekommenderas varmt.

Hans M
Skrev om E-H HOME Performance AB

Vår badrumsrenovering blev fantastiskt bra tack vare E-H Home Performance. Killarna var mycket noga med allt och kom med förslag på vad som kunde göras för ett bra resultat och jobbande snabbt. Stort tack vi är jättenöjda.

Car L
Skrev om E-H HOME Performance AB

Proffs i både bemötande och arbete. De har gjort både badrummet och uteplatsen och är supernöjd

Eva E
Skrev om E-H HOME Performance AB

Jag blev bra bemött och besked om vad som händer härnäst Köpte tjänsten via Bauhaus som tyvärr la ner hantverkskoorinatortjänsten under tiden. Blev mycket nöjd med resultatet och bra med en leverantör som kände till området och renoverat flera badrum i föreningen. Oberoende eftergranskare bra renovering med endast liten fogmassa. Intyg på allt arbete rekommenderas alltid.

Peter L
Skrev om E-H HOME Performance AB

Trevliga, kunniga och duktiga hantverkare som håller vad dom lovar.

Viktor S
Skrev om E-H HOME Performance AB

Mycket trevliga och tillmötesgående. Arbetet gjorde snyggt och snabbt också.

Turan C
Skrev om E-H HOME Performance AB

Jättenöjd med trallet de byggde. Professionella och noggranna. Håller vad de lovar och bra på att hitta lösningar.

Albin J
Skrev om E-H HOME Performance AB

Trevlig och bra bemötande! Utförde arbetet snabbt och resultatet blev bra (flytspackling).

Uday B
Skrev om E-H HOME Performance AB

Mycket bra bemötande. Ytterst professionella hantverkare. Höll tiden som utlovats. Inga obehagliga övverasknimgar på priset. Mycket bra kommunikation. Arbetet som utfördes var totalt renovering av en badrum och en gäst WC. Högsta betyg 👍

Lotta J
Skrev om E-H HOME Performance AB

Profesionella duktiga, smidiga fixat å klart in no time. Trevligt bemötande å återkopplande. Rekomenderas!

Yong T
Skrev om E-H HOME Performance AB

Blev rekommenderad till E-H Home. Bokade en träff där vi kunde gå igenom idéerna för badrumsrenoveringen, fick en tidsplan samt offert som var rimlig, fick ett bra intryck av att, Bahman, som var projektledare, var kunnig och ärlig, så bestämde oss för att anlita dom. Bra kvalité rakt igenom på personalen och projektet flöt på enligt tidsplanen. Vi är supernöjda och njuter varje dag i vårt nya badrum. Kommer att anlita dom fler gånger. Kan rekommendera! Mvh

Sebbe L
Skrev om E-H HOME Performance AB

Jag är mycket nöjd med E-H Home Performance AB. Bra kommunikation genom hela projektet. Fick snabba svar på frågor. De gjorde ett mycket proffsigt intryck.

Henrik L
Skrev om E-H HOME Performance AB

Mycket nöjd med deras jobb, kunniga personal , väldigt hjälpsamma och bästa var återkoppling och kommunikationen.

Marco N
Skrev om E-H HOME Performance AB

Fantastisk duktiga och trevliga. Rent och prydligt under projektet. Väl skyddade golv och väggar .

Andreas Markestål M
Skrev om E-H HOME Performance AB

Vi har använt E-H Home flera gånger (badrumsrenovering, ombyggnation av kök och vardagsrum med mera) och är mycket nöjda med det. Servicen och kundfokuset har varit väldigt bra. Andreas

Anika H
Skrev om E-H HOME Performance AB

Totalrenoverade badrummet. Helkaklat med duschdörrar. Supernöjd! Noggrant och välgjort arbete. Proffsigt bemötande och fanns alltid tillgängliga för att diskutera frågor och gav bra förslag på lösningar. Höll budget såväl som tidsplan. Rekommenderas varmt!

Andre D
Skrev om E-H HOME Performance AB

Duktiga och professionella hantverkare! Kan varmt rekommender!

Tina L
Skrev om E-H HOME Performance AB

Jag fick hjälp med en badrumsrenovering och de gjorde ett mycket bra jobb. Är otroligt nöjd. Sedan ska tilläggas att alla var så väldigt hjälpsamma och gav verkligen ett mervärde då de alltid hjälpte till med annat som de absolut inte behövde göra som att gå upp på vinden o kolla något som jag var orolig över eller att bära eller flytta något som var lite tungt för mig. Även ett glatt gäng.

Jimi H
Skrev om E-H HOME Performance AB

De utförda arbetena synes väldigt väl utförda och hantverkarna har varit mycket smidiga att samarbeta med.

Gerd E
Skrev om E-H HOME Performance AB

Mycket duktiga, kommer den tid dom har sagt, trevliga och pålitliga

Anders N
Skrev om E-H HOME Performance AB

Kompetent byggare som gjorde det som beställts snabbare än på avtalad tid. Trevliga och passade tider vilket är ovanligt idag. Utförde arbetet väl och till rimligt pris.

Rebecka S
Skrev om E-H HOME Performance AB

Badrumsrenovering . Fick super bra kontakt av ägaren , blev uppdaterad ofta . Killarna som kom var artiga och städade efter sig. Kommer anlita dem i framtiden!

Ann-Sofie O
Skrev om E-H HOME Performance AB

Ett fantastiskt företag. Ställer upp från start till kunden är helt nöjd. Tjänst villig ägare o personal, som arbetar för att kunden ska bli 100% nöjd. Skulle verkligen rekommendera de. Man kan inte få bättre bemötande och utförande än vad de ger! JÄTTE NÖJD!

Sanna L
Skrev om E-H HOME Performance AB

Vi anlitade dem för badrumsrenovering för två år sedan och fick ett trevligt och proffsigt bemötande. Badrummet blev precis som vi ville och klart i tid. Ett år senare anlitade vi dem för att byta golv i hela lägenheten. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera dem!

Esmir C
Skrev om E-H HOME Performance AB

Helt outstandig service samt utförandet av badrumsrenoveringen

Alexander G
Skrev om E-H HOME Performance AB

Topp service och snabb utförandet av arbetet i mycket bra kvalité.

Sussan B
Skrev om E-H HOME Performance AB

Professionella och med ett leende tog de sig an uppdraget. Noggranna och kom i tid och bra på att få snabb kontakt, återkoppling. Kan varmt rekommendera dem.

Timo J
Skrev om E-H HOME Performance AB

Bra och proffsigt bemötande. Snabbt och snyggt kaklat i köket. Kan bara rekommendera att anlita Dem.

Camilla W
Skrev om E-H HOME Performance AB

Beställde arbete på toaletten och tvättstuga Totalt ca 32 kvadratmeter Det blev exakt enl ritning o färger o inredning Jag blev så nöjd

Fendi O
Skrev om E-H HOME Performance AB

Jag helrenoverade mitt badrum i mars 2022. Allting gick väldigt smidigt, bra samt kontakten med E-H Home Performance har varit enkel och lätt. Killarna som jobbade här har varit otroligt hjälpsamma och trevliga. Servicen är på toppnivå. Från all rivningsarbete till färdigställande badrum är jag otroligt nöjd och tacksam. Vid nästa badrumsrenovering är valet lätt. Jag kommer anlita E-H igen för nästa projekt. Tack igen för allt ni har gjort för mig.

Ben K
Skrev om E-H HOME Performance AB

Mycket duktiga, gjorde ett jättefint jobb hos oss med kakel o snickeri

Natalie C
Skrev om E-H HOME Performance AB

Väldigt trevlig personal, snabba och löste alla oväntade problem utan några extra kostnader. Det som var bra är att dom tog hand om allt från start till slut och höll tiden. Det bästa var att man hade daglig kontakt med arbetsledaren.