Eco Shine Nacka Forum

2.8

5 omdömen om Eco Shine Nacka Forum

Angelica M
Skrev om Eco Shine Nacka Forum

Tidigare var bäst, men nu dåligt kvalitet. Idag fick tillbaks bilen efter tvätt som kostade 950 kronor, jätte dåligt tvättar inne och ute. Dåligt ljus på parkeringen ger ingen möjlighet att visa allt som var missad, men när du kör ut, då du ser allt. Nästa gång ska besikta med lampan.

Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Daniel L
Skrev om Eco Shine Nacka Forum

Bästa någonsin, löste min frysta spolarvätskan och löste tvätten 20. Min tidigare dö jag hann till mitt möte Kan varmt rekommendera

Ken W
Skrev om Eco Shine Nacka Forum

Riktigt dåligt tvättad bil. Lämnade in bilen för tvätt både utvändigt och invändigt. När jag påpekade det dåligt genomförda jobbet var de helt oförstående till det hela men ville forfarande ha 750 kr. Sista gången jag använder mig av ecoshine i Nacka Forum.

Söderorts Bilvård AB
4.8/5 i betyg av 896 omdömen 4.8 av 896 omdömen

Snabbt att få tid. Trevligt bemötande. In och utvändig tvätt samt vaxning. Jag är Toppennöjd! Bilen blev som en rekond. Bra pris dessutom

Birgitta H Birgitta H
Kristoffer L
Skrev om Eco Shine Nacka Forum

Inget större fel på tvätten, men bilen var olåst när jag hämtade den och personalen var helt oförstående till att detta skulle vara något problem eftersom inget enligt egen utsago "hade hänt på 10 år". En tjuv behöver förstås inte många sekunder på sig för att öppna en olåst bil och länsa den på värdesaker eller försöka stjäla den. När jag hämtade bilen såg jag inte en enda människa i personalen. På grund av att bilen var olåst och den nonchalanta inställningen hos personalen kommer jag aldrig mer våga använda denna biltvätt.

Fredrik A
Skrev om Eco Shine Nacka Forum

Vänligt, professionellt och prisvärt. Smidigt med hämtning- och lämningstider i Forum-garaget. Härligt attityd hos medarbetarna att vilja göra det lilla extra. Rekommenderas varmt! Fredrik Arvas

NS Däck & Rekond
4.6/5 i betyg av 149 omdömen 4.6 av 149 omdömen

Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt.

Michael K Michael K