Eco Shine Nacka Forum

2.3 i betyg av av 3 omdömen

Läs vad 3 kunder tycker om Eco Shine Nacka Forum

• 2019-09-29

Ken W skrev om Eco Shine Nacka Forum
    Riktigt dåligt tvättad bil. Lämnade in bilen för tvätt både utvändigt och invändigt. När jag påpekade det dåligt genomförda jobbet var de helt oförstående till det hela men ville forfarande ha 750 kr. Sista gången jag använder mig av ecoshine i Nacka Forum. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Söderorts Bilvård AB
    4.7 / 5 i betyg — 311 omdömen
    Badge2020
    "Det är värt priset . Dem tog in min på en gång . Det tog en timma och då var jag på en restaurang nära ."
  • Kristoffer L

2018-02-18

Kristoffer L skrev om Eco Shine Nacka Forum
    Inget större fel på tvätten, men bilen var olåst när jag hämtade den och personalen var helt oförstående till att detta skulle vara något problem eftersom inget enligt egen utsago "hade hänt på 10 år". En tjuv behöver förstås inte många sekunder på sig för att öppna en olåst bil och länsa den på värdesaker eller försöka stjäla den. När jag hämtade bilen såg jag inte en enda människa i personalen.

På grund av att bilen var olåst och den nonchalanta inställningen hos personalen kommer jag aldrig mer våga använda denna biltvätt. Läs mer
  • Fredrik A

2016-07-29

Fredrik A skrev om Eco Shine Nacka Forum
    Vänligt, professionellt och prisvärt. Smidigt med hämtning- och lämningstider i Forum-garaget. Härligt attityd hos medarbetarna att vilja göra det lilla extra. Rekommenderas varmt!
    Fredrik Arvas Läs mer
  • Reco tipsar!
    NS Däck & Rekond
    4.5 / 5 i betyg — 68 omdömen
    Badge2020
    "Snabb, trevlig och personlig service. Mycket nöjd med utförandet av jobbet som var in- och utvändig tvätt."
    Michael K

Bästa Bilvårdarna nära Eco Shine Nacka Forum:

Michael K Michael K tycker:
“Snabb, trevlig och personlig s...” Läs mer
Mycar Gärdet (4.7km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte