Eco Shine Nacka Forum

4 omdömen om Eco Shine Nacka Forum

Visar 4 omdömen med 3.0 i snittbetyg
Daniel L
Skrev om Eco Shine Nacka Forum

Bästa någonsin, löste min frysta spolarvätskan och löste tvätten 20. Min tidigare dö jag hann till mitt möte Kan varmt rekommendera

Reco tipsar!
Proline Bilskador AB
4.7/5 i betyg av 155 omdömen 4.7 av 155 omdömen
BadgeFiveYears

Väldigt trevligt bemötande. Fint utfört arbete

Ken W
Skrev om Eco Shine Nacka Forum

Riktigt dåligt tvättad bil. Lämnade in bilen för tvätt både utvändigt och invändigt. När jag påpekade det dåligt genomförda jobbet var de helt oförstående till det hela men ville forfarande ha 750 kr. Sista gången jag använder mig av ecoshine i Nacka Forum.

Kristoffer L
Skrev om Eco Shine Nacka Forum

Inget större fel på tvätten, men bilen var olåst när jag hämtade den och personalen var helt oförstående till att detta skulle vara något problem eftersom inget enligt egen utsago "hade hänt på 10 år". En tjuv behöver förstås inte många sekunder på sig för att öppna en olåst bil och länsa den på värdesaker eller försöka stjäla den. När jag hämtade bilen såg jag inte en enda människa i personalen. På grund av att bilen var olåst och den nonchalanta inställningen hos personalen kommer jag aldrig mer våga använda denna biltvätt.

Reco tipsar!
Service Specialisten
4.4/5 i betyg av 158 omdömen 4.4 av 158 omdömen
BadgeThreeYears

Fick snabb och god hjälp samma dag jag ringde med en underkänd bil vid besiktning och körförbud Ni avhjälpte felet och gjorde en underhålls

Lars Göran Vilhelm R Lars Göran Vilhelm R
Läs mer omdömen
Fredrik A
Skrev om Eco Shine Nacka Forum

Vänligt, professionellt och prisvärt. Smidigt med hämtning- och lämningstider i Forum-garaget. Härligt attityd hos medarbetarna att vilja göra det lilla extra. Rekommenderas varmt! Fredrik Arvas

Filtrera omdömen