Eddies Bilexpo AB

Eddies Bilexpo AB

Till Eddies Bilexpo i Kristianstad är alla välkomna!

Vi tar emot din bil i vår verkstad när den behöver reparation eller service, och i bilhallen kan du spana runt efter din nästa drömbil.

De bilar vi säljer är begagnade, men i gott skick. Vi har bilmärken som signalerar riktigt hög kvalitet, som Mercedes, Audi och BMW, och kvalitetsbilar som Citroën, Ford och Volkswagen för den som inte vill lägga alltför stora pengar. Bilarna har olika många år på nacken och vårt utbud varierar ständigt.

Kom in på en kopp kaffe medan bilen servas eller kika runt i vårt sortiment av begagnade bilar.

Läs vad 57 kunder tycker om Eddies Bilexpo AB 2

2021-06-21
    Bra bemötelse och en snabb och smidig affär var uppskattat. Inget krångel.
    2021-06-21
    Fungerade bra. Bra bemötande, även om Swish-betalningen tog onödigt lång tid.
    2021-06-21
    Bra bemötande, håller vad man kommer överens om. Kommer handla där igen.
  • Niclas S
    2021-04-26
    Väldigt trevlig försäljare ända tills jag klagade på ett jobb som skulle göras innan leverans som ej blev bra. Men trevlig personal på verkstaden fixade det. Dock var antennen på bilen avbruten på bilen och den skulle bytas ut fick jag svar på. Ett bra tag senare när jag ska skruva av antennen för tvätt upptäcker jag att man limmat dit antennen. Bra lim må jag säga men det där kallar jag inte att byta antennen. Iinte seriöst.
    Hej Niclas! Det verkar som att det har blivit ett missförstånd i kommunikationen. Vi hade uppskattat om du hade hört av dig till oss så att vi kunde åtgärda ditt problem. Mvh Eddie Eddies Bilexpo AB
  • 2021-03-11
    Bil till dottern!
    Smidigt bilköp och vänligt bemötande!
  • 2021-03-09
    Eddie är alltid mycket trevlig, hjälpsam och aldrig omöjlig! Fin bilhall med ett utbud för alla smaker!
    2020-10-15
    Jag köpte en nyare bil av Eddie. Min gamla bil byttes in och reducerade priset på den nya så jag slapp bekymra mig om min gamla. Fick snabb och bra service.
    2020-09-27
    En bil handlat många bilar av Eddie klart nöjd😀😀
    2020-09-25
    Jag är nöjd av Eddies Bilexpo AB services
  • Åsa L
    2020-08-11
    Bästa köpupplevelsen och riktigt bra service. Är mycket nöjd och kommer vända mig till Eddies Bilexpo fler gånger med trygghet.
    2020-07-16
    Köpte en bil ,allt funkade bra .
    Leverans enligt överenskommet.
    Åtgärder på bil enligt överenskommet.
    2020-07-15
    Trevligt bemötande och håller vad de lovar! Nöjd med bilköpet
    2020-05-12
    Köpte en caddy hos Eddie, otur då där uppstod fel på bilen redan dagen efter hämtning men han har täckt alla kostnader för reparationer och bärgning och nu funkar den som den ska.
    2020-05-10
    utmärkt service. Kommer att fortsätta handla bilar från Eddies Bilexpo.
    2020-02-11
    Köpte bil. Volvo xc60
    Mycket bra service och personal, hjälpsamma.
  • Mikeal B
    2020-02-04
    Mycket bra bemötande när jag köpte min begagnade V70. Jag fick en bra känsla genom hela affären och fick hjälp med att lösa finansieringen. Fick en bra bil till vettiga pengar och fina vinterhjul ingick.
    2020-01-13
    1. Jag köpte en bil
    2. Professionellt
    3a. Det skulle vara bemötande, hjälpsam och kunnig personal.
    3b. Ja
    4. Den var bra och uppfyllde mina förväntningar.
    2019-12-20
    Köpt begagnad bil, trevlig och mycket hjälpsam försäljare. Affären gick snabbt och smidigt.
    2019-12-20
    Köpte bil hos Eddies. Trevlig personal och bra service. Mycket nöjd över lag med upplevelsen.
    2019-12-19
    Trevligt bemötande
    Bra service även efter betalning
  • Victoria H
    2019-12-17
    Fantastiskt bemötande, trevliga och känner verkligen att man gjort en trygg affär!
    2019-12-05
    Mycket trevlig bilaffär. Köpte en bil som 2 dagar senare fick motorstopp 20 mil hemifrån. Eddies Bilexpo stod för reperationskostnader, bärgningskostnad, hyrbilskostnad m.m. Allt fungerade snabbt och smidigt. Jag kan varmt rekommendera Eddies Bilexpo i Kristianstad.
    2019-11-28
    Köpte bil snabb o smidig service!
    2019-11-25
    Ett varmt välkomnande, kunnig personal. Trevlig och hjälpsam. Fick svar på frågorna man hade. Är mycket nöjd.
    2019-11-22
    Köpt en bil som det ej var garanti på men firman löste problemet med väl godkänt
    2019-11-21
    Vi har köpt en bil.
    Fantastiskt bemötande av trevlig och kunnig säljare!!
    Vi återkommer gärna vid nästa bilköp!!
    2019-11-18
    Lite dyrare men med mycket finare bilar. Magnus som var säljare där hade det bästa bemötandet o därför blev affären just där.
    2019-08-02
    Haft min bil i 5 dagar, punktering i form av en liten spricka. Nu är jag utan bil i 5 dagar, däcken låg på gränsen för böter😤😱. Jag är inte bilhandlare, så jag hade varit tacksam för en varning el erbjudande om däckbyte/köp.. Hade känts tryggare än att akut få hosta upp 10 000 kr till🤔, skjuts och tåg till jobbet.. I övrigt klart nöjd!
    Hej Ulrika! Vad tråkigt med punktering, Vi hade uppskattat om du hade hört av dig till oss så att vi hade haft möjlighet att hjälpa dig. Vi försöker alltid att göra vårt yttersta för att kunden ska vara nöjd. Mvh Eddie Eddies Bilexpo AB
    Troligtvis. Men 17.45 på Coops parkering i Karlshamn och dunderförkyld, skumfyllt däck som fortsatte läcka, var inte en färd till Kristianstad på E22 ett alternativ. Och som sagt: i övrigt är jag jättenöjd med allt. Det är bara väldigt handikappande att stå utan bil med mina oregelbundna arbetstider. En punktering kan inte planeras, Säljaren kommenterade bara att däcken var ”fina”. En punktering i ett nytt däck hade inte varit lyckat det heller. Det är bara drygt att behöva 4 nya och att de tar tid att få hem. Men jag/vi kollade ju mest på själva bilen.. så givet har vi ett egenansvar. /Mvh Ulrika Ulrika P
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Kerstin J
    2019-07-05
    Jag blev bra bemött och fick all hjälp vid mitt byte av bil
    2019-07-04
    Bilköp, servicen bemötande utmärkt
    2019-06-15
    Bemötandet var mycket bra jag bytte bil till en nyare.
    Allt gick hur bra som hälsat blev lovad att få fyra vinter däck o fick det med
    Så jag är mycket nöjd med allt
    MVH Eva
    2018-12-12
    Vi köpte en bil.
    Mycket väl!!
    Otroligt fin service och trevligt mottagande på alla sätt och vis!! En väldigt trevlig och smidig bilaffär rakt igenom!!
    2018-11-06
    Vi köpte en bil Bemötande var det bästa jag har varit med om så tume upp Så det blir mer affärer framåt
    2018-09-24
    Körde 30 mil (ToR) för att titta på en bil som enligt köparen var i "mycket gott skick" där man precis hade bytt till nya bromsskivor.

När vi kom fram och tittade på bilen upptäckte vi fastrostade detaljer inne i kupén, säten som hade skurits upp och sedan (slarvigt) sytts ihop för hand och bromsskivor som var kraftigt rost-angripna.

Vi har handlat bil från denna firman för några år sedan och var då nöjda. Men nu kan vi inte rekommendera denna firman för någon!
    Hej Fredrik! Vi tycker att det är tråkigt att inte bilen motsvarade era förväntningar. Vi gör allt vi kan för att våra kunder ska vara nöjda. Det har uppenbarligen varit missförstånd när vi pratade om bilen. Vi kan naturligtvis åtgärda de synpunkter ni hade på bilen. Ni får gärna höra av er till oss om ni vill så kan vi se hur vi ska kunna hjälpa till. Vänligen Eddies Bilexpo AB Eddies Bilexpo AB
    2018-06-07
    Mycket nöjd , gjorde detta till ett komfortabelt bilköp
    2018-06-05
    Förtroendeingivande, kunnigt och trevligt bemötande. Synnerligen prisvärd bil. Har bara gott att säga om Eddies Bilexpo!
    Anders Mortensen
    2018-03-14
    Kan bara rekommendera denna bilfirma. Fin lokal , Bilar som är väldigt konkurrenskraftiga samt kompetent personal. Köpte en Volvo V40 D2 som vi är väldigt nöjda med. Med bilen medföljde vinterdäck som ej blev godkända av mig vid leverans, men detta fixade bilfirman utan protester. Hela upplevelsen från början till slut är bara positiv.
    2018-01-18
    Bra bemötande, trevliga och väldigt hjälpsamma och allt går smidigt. Bra och snabb affär. Rekommenderas!
  • Plamenko H
    2018-01-09
    Min första kontakt var med Eddies Bilexpo AB som var på semester i mellan dagar. Jag bor i Växjö och åkte till Kristianstad för att testa en bil som jag gillade. Efter provkörningen upptäckte jag några brister som Eddies Bilexpo AB lovade åtgärda tills på måndag nästa arbetsdag.
    Jag fick mail från Eddies Bilexpo AB att bilen är i ordning nu och Jag meddelade Eddies Bilexpo AB Att jag har ordnat finansiering för bil under tiden med min bank. Vi hade kommit överens om priset och inbytesbil. Allt var klart och en dag senare ringde annan säljare från Eddies Bilexpo AB och meddelade mig att bilen blev såld.
    Mycket dålig stil och oseriösa säljare.
    Jag var tvungen att makulera billån på Swedbank pga detta och jag är mycket besviken och sur på hur de hanterar sina kunder.
    Hej Plamenko! Vi tycker att det är tråkigt att du inte är nöjd. Vi förstår att du är besviken för att bilen blev såld. Det stämmer att du var här och tittade på bilen och du var inte redo att skriva avtal på den. Vi lovade att fixa till en del saker på bilen och du skulle eventuellt återkomma. Vi diskuterade olika lösningar för att slutföra affären. Vi har aldrig vid något tillfälle sagt att vi reserverar bilen åt dig. Vi reserverar bara bilar om vi skriver Avtal eller om vi får handpenning. Vi förstår om du har fått uppfattningen att du skulle få köpa bilen för att vi diskuterade affär. Det kom en annan köpare och vi förklarade för honom att vi inte kunde reservera bilen åt honom. Då bestämde han sig för att skriva avtal direkt. Det låter kanske hårt att den som först skriver avtal eller lämnar handpenning får köpa bilen men med den erfarenhet vi har fått efter 23 år som Bilföretag så är det ohållbart att reservera bilar till köpare utan avtal eller handpenning av den enkla anledningen att tyvärr är det allt för många som inte håller vad de lovar. Nu har vi haft kontakt med dig idag och du har gått med på att vi ska göra allt vi kan för att ordna fram en bil enligt dina önskemål. Vi hoppas att vi trots allt kan göra så att du blir helt nöjd. Mvh Eddie Eriksson Eddies Bilexpo AB
    Om du hade sagt eller erbjudit mig betala en handpenning då hade jag accepterat det. Men du har aldrig nånsin nämnt atr skriva på avtal eller betala handpenning. Vi har haft kontakt via Mail och jag skrev till dig redan i fredags att jag har ordnat finansiering för bilen efter att du åtgärdat fel på bilen. Trots allt blev bilen såld till en annan kund. Jag upplever inte er firma som riktigt seriös,pålitlig eller ni har ett dåligt sätt att kommunicera med era kunder. Plamenko H
    Vi kommenterar inte mer om detta här. Du är välkommen att ringa eller maila till oss så gör vi allt vi kan kan för att du ska bli nöjd. Eddies Bilexpo AB
    till slut gick affären i hamnen! allt gick smidigt efter telefonkontakt med Konrad och Eddie och till slut fick jag den bilen som jag ville ha! jag är riktigt nöjd och hoppas att bilen kommer funka bra med i fortsättningen! Plamenko H
    Läs mer genom att expandera tråden +
    2017-12-09
    Bra service och bra priser. Trevligt bemötande.
    2017-12-09
    Mycket trevlig säljare när vi köpte vår Volvo.
    2017-12-02
    Bra bemötande och en smidig bilaffär och levererande när det var utlovat.
    2017-11-30
    Hjälpsam personal och smidig bilaffär. Har tidigare köpt bil av samma företag och fått gott bemötande och service.
    2017-11-28
    Mycket professionellt bemötande, god service.
    Hjälpsamma och ärliga
    2017-05-31
    Bra bemötande och snabb service! Jag är helnöjd med mitt köp!
    2017-05-31
    Jäkligt bra bemötande och bra service.
    Håller det som lovas👍
    2017-04-07
    Jag är väldigt nöjd. Bra och snabb service
  • Tina H
    2017-04-02
    Trevligt bemötande, bra engagemang och god service. Jag är mycket nöjd med min bilaffär!
    2017-04-01
    Proffsig trevlig och bra bemötande
  • Carina J
    2017-04-01
    Mycket nöjd med både bemötande och bilaffären.