Edsbacka Hudvård AB

Edsbacka Hudvård AB

Ring 073-267 05 52 www.edsbackahudvard.se

På Edsbacka hudvård får du ansiktsbehandling och andra behandlingar av första klass! Med en vision som leder oss där medicinska behandlingar,bestående resultat och nöjda kunder är ledorden, så kommer du att få uppleva en stund av njutning och fullt fokus på just dina behov...

10 omdömen om Edsbacka Hudvård AB

Max O
Skrev om Edsbacka Hudvård AB

Hej! Jag har haft acne-besvär sedan tidiga tonåren. Runt den tiden jag fyllde 17 blev acnen värre och värre. Vid 20 års ålder var min acne värre än någonsin, dessutom hade det tillkommit ärrbildning. Jag har provat det mesta. Testat salvor, oljor, varit hos hudläkare och homopater men ingenting har fungerat för mig. Jag hade gett upp hoppet om att bli fri från finnar. Men jag valde att även ge en hudterapeut en chans. Jag valde Edsbacka hudvård pga det trevliga och ärliga bemötandet jag fick. Ingen annan klinik...

Företagsmassagen
4.5/5 i betyg av 270 omdömen 4.5 av 270 omdömen

Det var mycket bra. Professionellt bemötande. Hon anpassade massagen efter mina önskemål.

Jacob B
Skrev om Edsbacka Hudvård AB

Otroligt bra känsla, man känner sig grymt trygg och avslappnad!

Elena Z
Skrev om Edsbacka Hudvård AB

Varmt kundbemötande och proffsigt utförda ansiktsbehandlingar. Shirin erbjuder hudvård på hög nivå och är alltid lyhörd till kundens önskemål

Kirokliniken Liljeholmen
4.7/5 i betyg av 858 omdömen 4.7 av 858 omdömen

Trevligt och kunniga men mycket pengar för korta behandlingstillfälle.

Annelie C
Skrev om Edsbacka Hudvård AB

Hudvård i toppklass! Shirin är engagerad, omhändertagande och gör ens vistelse till en fantastisk trevlig stund!

Cecilia G
Skrev om Edsbacka Hudvård AB

Alltid så trevligt med en stund hos Shirin! Hon är duktig och man har världens snyggaste ögonbryn när hon är klar!

Egen tid
4.4/5 i betyg av 356 omdömen 4.4 av 356 omdömen

Nu har det gått ett par veckor av både gruppass och egna pass hemma med hjälp av Egen Tids digitala prenumeration och jag känner bara värme

Moa Ä
Skrev om Edsbacka Hudvård AB

Håller på med mesoterapi och är väldigt nöjd med resultatet och även fått professionell hjälp med produkter till min hudtyp! Märker stor skillnad på hyn! Trevligt bemötande och ett genuint intresse att lyssna och hjälpa med ens behov!

Iden A
Skrev om Edsbacka Hudvård AB

Väldigt bra mottagande och blev supernöjd med resultatet! Jag kommer absolut att boka min nästa Ansiktsbehandling hos Edsbacka hudvård igen!

KROPPSKLINIKEN Tyresö - Framtidens Friskvård
4.9/5 i betyg av 606 omdömen 4.9 av 606 omdömen

Jag har gått hit regelbundet under flera år för massage och Yoga. Har även tagit enstaka skönhetsbehandlingar. Köper även en del hälsoproduk

Linn J
Skrev om Edsbacka Hudvård AB

Jag fick en otroligt bra hjälp med min hud, ögonbryn och hårborttagning på Edsbacka hudvård. Servicen var perfekt och behandlingarna likaså! Jag har och kommer även fortsätta rekommenderar Edsbacka hudvård till mina nära och kära!

Ali J

Professionell, seriös och prisvärd

Agilokliniken - Arenastaden
4.7/5 i betyg av 427 omdömen 4.7 av 427 omdömen

Erik J
Skrev om Edsbacka Hudvård AB

Edsbacka hudvård erbjöd mig professionell service och resultat. Skulle rekommendera stället till mina vänner!