Alla kategorier Massage Stockholms län Sollentuna Edsbacka Hudvård AB

Edsbacka Hudvård AB

Sångarevägen 2A, 191 35 Sollentuna — Visa karta

På Edsbacka hudvård får du ansiktsbehandling och andra behandlingar av första klass! Med en vision som leder oss där medicinska behandlingar,bestående resultat och nöjda kunder är ledorden, så kommer du att få uppleva en stund av njutning och fullt fokus på just dina behov...
David Bagares Gata 20, 11138, STOCKHOLM
Östermalms House Of Beauty
Anett S:
Det här är en plats som gör skäl för sitt namn. Jag har varit kund hos Maria i flera år nu och det finns väl egentligen inget bättre betyg ä...

Massörer nära Edsbacka Hudvård AB:

Klasrovägen 23A, SOLLENTUNA
Klassisk massage i nya lokaler vid Häggviks station. Varmt välkomna! Läs mer ›
Linda J:
Mycket bra. Mkt trevlig person. Bra massage och fin miljö.

Gjutarplan 22, JÄRFÄLLA
Välkommen till OrganicSkincare & Wellness by Hugg! Med Ekologisk hud och skönhet... Läs mer ›
Nina H:
Bemötandet var jättebra, lokalen fin och fräsch. Lymfmassagen var jättebra.

Evenemangsgatan 29, Solna
Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkle... Läs mer ›
Monica G:
Lätt å få tid, tyvärr dyrt om inte f bolag träder in

Eskadervägen 4, Täby
Effektiv skönhetsvård från topp till tå! Leg. läkare och terapeuter som är speci... Läs mer ›
Kristina S:
Trevlig kunnig personal. Vänligt bemötande och lätt att få tid .

Läs vad 10 kunder tycker om Edsbacka Hudvård AB

• Max O
    Max O skrev om Edsbacka Hudvård AB
    Hej!

Jag har haft acne-besvär sedan tidiga tonåren. Runt den tiden jag fyllde 17 blev acnen värre och värre. Vid 20 års ålder var min acne värre än någonsin, dessutom hade det tillkommit ärrbildning.

Jag har provat det mesta. Testat salvor, oljor, varit hos hudläkare och homopater men ingenting har fungerat för mig.
    Jag hade gett upp hoppet om att bli fri från finnar. Men jag valde att även ge en hudterapeut en chans.
    Jag valde Edsbacka hudvård pga det trevliga och ärliga bemötandet jag fick. Ingen annan klinik gav mig känslan att de ville hjälpa mig framför att jag bara skulle lägga ut tusenlappar på en behandling som kanske funkar.

När jag kom till Edsbacka hudvård var min hud värre än någonsin. Idag, ca 5 månader senare, är min hud lika slät som den var innan tonåren. Acnen är i princip borta och ärren har blivit mindre.

Edsbacka hudvård har genom laser och syrabehandling gjort underverk för min hud. Jag trodde inte att det gick att få bukt med mina besvär men jag hade fel.

Tack för det! Rekommenderar starkt till andra med liknande besvär!
  • Jacob B
    Jacob B skrev om Edsbacka Hudvård AB
    Otroligt bra känsla, man känner sig grymt trygg och avslappnad!
  • Elena Z
    Elena Z skrev om Edsbacka Hudvård AB
    Varmt kundbemötande och proffsigt utförda ansiktsbehandlingar. Shirin erbjuder hudvård på hög nivå och är alltid lyhörd till kundens önskemål
  • Annelie C
    Annelie C skrev om Edsbacka Hudvård AB
    Hudvård i toppklass! Shirin är engagerad, omhändertagande och gör ens vistelse till en fantastisk trevlig stund!
  • Cecilia G
    Cecilia G skrev om Edsbacka Hudvård AB
    Alltid så trevligt med en stund hos Shirin! Hon är duktig och man har världens snyggaste ögonbryn när hon är klar!
  • Moa Ä
    Moa Ä skrev om Edsbacka Hudvård AB
    Håller på med mesoterapi och är väldigt nöjd med resultatet och även fått professionell hjälp med produkter till min hudtyp! Märker stor skillnad på hyn! Trevligt bemötande och ett genuint intresse att lyssna och hjälpa med ens behov!
  • Iden A
    Iden A skrev om Edsbacka Hudvård AB
    Väldigt bra mottagande och blev supernöjd med resultatet!

Jag kommer absolut att boka min nästa Ansiktsbehandling hos Edsbacka hudvård igen!
  • Linn J
    Linn J skrev om Edsbacka Hudvård AB
    Jag fick en otroligt bra hjälp med min hud, ögonbryn och hårborttagning på Edsbacka hudvård. Servicen var perfekt och behandlingarna likaså! Jag har och kommer även fortsätta rekommenderar Edsbacka hudvård till mina nära och kära!
  • Ali J
    Ali J skrev om Edsbacka Hudvård AB
    Professionell, seriös och prisvärd
  • Erik J
    Erik J skrev om Edsbacka Hudvård AB
    Edsbacka hudvård erbjöd mig professionell service och resultat. Skulle rekommendera stället till mina vänner!

Sångarevägen 2A, 191 35 Sollentuna