Alla kategorier Elektriker Stockholms län Upplands Väsby Edwards Elektriska

Edwards Elektriska

Spinnarevägen 52, 194 53 Upplands väsby — Visa karta

Edwards Elektriska startades som ett enmansföretag av Henrik Edwards 2009. I dag är vi tre anställda som arbetar med de flesta förekommande elinstallationer, så som kraft, belysning, ROT, felsökningar och badrum/köksrenovering .

Vi tror att vår storlek gör att dialogen med våra kunder underlättas väsentligt, detta medför mindre risk för missförstånd och missnöje. Vi kan också vara mer flexibla att möta kundens behov.

Alla pratar självklart svenska och engelska (Henrik talar även flytande franska).

Läs vad 103 kunder tycker om Edwards Elektriska

• Marita L
    Marita L skrev om Edwards Elektriska
    Fick rekommendation från vänner att kontakta företaget för att få hjälp med diverse elinstallationer som nyinflyttad till Nockeby. T ill att börja med svårt att få kontakt och återkoppling på mitt ärende, men när det väl kom till stånd är jag mycket nöjd med de arbetsinsatser som genomfördes - mycket professionellt och noggrant utfört. Dessutom trevligt bemötande och många goda råd om skötsel och vilken typ av glödlampor som är lämpliga tex.
    Som helhet mycket nöjd med det bemötande och arbete som utfördes och rekommenderar gärna Edwards Elektriska vidare till vänner och bekanta.
    Bästa hälsningar
    Marita Landin
    2017-09-11 Henrik E svarar Marita L
    Tack för lång och fin rekommendation!
  • Maria K
    Maria K skrev om Edwards Elektriska
    Duktig elektriker med ett glatt och bra bemötande samt ett väl utfört arbete.
    Inte full pott då mailkorrespondansen dröjde.
    2017-09-11 Henrik E svarar Maria K
    Tack för att du tog dig tid att lämna ris och ros!
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Edwards Elektriska
    Edwards har utfört ett flertal jobb hemma hos oss nu, och vi blir lika fantastiskt nöjd varje gång.
    Bra bemötande, bra priser och bra arbete.

Rekommenderas varmt och skulle aldrig välja någon annan elektriker.
    2017-07-16 Henrik E svarar Jonas K
    Tack Jonas! Vi hjälper dig mer än gärna framöver med. Trevlig sommar!
  • Daniel K
    Daniel K skrev om Edwards Elektriska
    Bra bemötande, bra utfört arbete att installera takmonterade spotlights, kom på avtalad tid, RUT utan krångel. Kommunikation via hemsidan trasslade en gång och fick inget svar.
    2017-07-16 Henrik E svarar Daniel K
    Tack för fina ord och även delar där vi behöver bli bättre. Välkommen åter!
  • Christian L
    Christian L skrev om Edwards Elektriska
    Fick hjälp med att koppla bort 3-fas uttag och installera samt flytta befintliga kontaktuttag Bra och vänliga. Gjorde ett snyggt jobb och det gick fort.
    2017-04-23 Henrik E svarar Christian L
    Tack för att du tog dig tid att skriva Christian. Du är varmt välkommen åter!
  • Lars L
    Lars L skrev om Edwards Elektriska
    Bra att ha och göra med, trevliga och höll allt de lovade. Kan varmt rekommendera :-)
    2017-04-23 Henrik E svarar Lars L
    Tack Lars för fina ord! Du får gärna återkomma så vi kan hjälpa dig mer!
  • Steen J
    Steen J skrev om Edwards Elektriska
    Snabbt och tydligt vad som skulle göras.
    Trevlig personal
    2017-04-18 Henrik E svarar Steen J
    Tack för fina ord! Välkommen åter!
  • Tomas W
    Tomas W skrev om Edwards Elektriska
    Trevligt bemötande, snabba svar på mejlen.
    2017-04-18 Henrik E svarar Tomas W
    Fint att höra att du är nöjd. Välkommen åter!
  • Robin B
    Robin B skrev om Edwards Elektriska
    Jättebra service, bra rådgivning och alltid tillgänglig.

//Robin
    2017-04-18 Henrik E svarar Robin B
    Tack för fint omdöme! Vi ses nog framöver Robin!
  • Tomas J
    Tomas J skrev om Edwards Elektriska
    Bra och proffsigt bemötande. Humana priser! Rekommenderas starkt.
    2017-02-19 Henrik E svarar Tomas J
    Tack för du tog dig tid att skriva Tomas. Uppskattas!
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Edwards Elektriska
    Trevlig och duktig personal. Bra offert och väl utfört arbete.
    2017-02-19 Henrik E svarar Jenny R
    Tack för din positiva rekommendation Jenny!
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Edwards Elektriska
    Skäligt och bra pris, tydlig faktura, trevlig elektriker. Fick rotavdrag utan problem. Har redan rekomenderat dem.
    2017-02-19 Henrik E svarar Kerstin H
    Tack för att du hjälper oss med nya kunder Kerstin!
  • Ann G
    Ann G skrev om Edwards Elektriska
    Vi har väldigt anlitat Edwards flera gånger och är så nöjda med dom. Seriösa, kunniga och väldigt serviceinriktade.
    2017-01-10 Henrik E svarar Ann G
    Tusen tack Ann, vi kommer mer än gärna tillbaka!
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Edwards Elektriska
    Professionellt utförande av de beställda jobben och mycket trevligt bemötande.
    2017-01-10 Henrik E svarar Mikael L
    Tack Mikael för att du tog dig tid att skriva.
    Välkommen åter!
  • Elisabeth R
    Elisabeth R skrev om Edwards Elektriska
    Fick intrycket att de var kunniga och elektrikern som gjorde jobbet hos mig är jag supernöjd med. De känns proffsiga samt noga med att det ska bli snyggt också. Bra också att de har en administratör som sköter bokning o fakturering.
    2017-01-09 Henrik E svarar Elisabeth R
    Tack Elisabeth för dina fina ord!
    God fortsättning och välkommen åter!
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Edwards Elektriska
    Som man vill att det skall vara: löste problemet och lite till, trevliga, svarar på mail och telefon.
    2017-01-09 Henrik E svarar Marcus A
    Tack Marcus för att du tog dig tid!
    God fortsättning!
  • Krister S
    Krister S skrev om Edwards Elektriska
    Byte av elcentral, installation av värmepump, världs-ur för utebelysning m.m.
    Kunniga, innovativa, noggranna och levererar till rätt debitering.
    2016-12-27 Henrik E svarar Krister S
    Tack Krister för dina ord.
    God fortsättning och Gott Nytt År!
    Välkommen åter!
  • Christer E
    Christer E skrev om Edwards Elektriska
    Kanon! Litet jobb som bemöttes utmärkt - ingen kund är för liten
    2016-12-20 Henrik E svarar Christer E
    Tack för du tog dig tid att skriva!

God Jul och Gott Nytt År!
  • Johan H
    Johan H skrev om Edwards Elektriska
    professionellt bemötande från start, punktlig med ett mycket bra utfört arbete. Kan starkt rekommenderas!!
    2016-11-16 Henrik E svarar Johan H
    Tack för omdömet och välkommen åter!
  • Ola H
    Ola H skrev om Edwards Elektriska
    Vi drog ny el i samband med en större ombyggnation, Henke och Johan har varit på plats några gånger per månad under ca ett års tid. Resultatet blev kanon och det enda negativa är väl att kommunikationen om ändringar i schemat inte fungerat så bra alla gånger. Men å andra sidan så har de kompenserat det med att kunna dyka upp med kort varsel vid akuta problem.
    2016-10-24 Henrik E svarar Ola H
    Tack Ola för dina rader!
    Kommunikationsmissarna har jag tagit till mig av och hoppas du märkt skillnad.
    Härligt att höra att du på det stora hela är nöjd!
  • Jesper B
    Jesper B skrev om Edwards Elektriska
    Dragit om elen i nästan hela huset och det har fungerat perfekt!
    2016-10-11 Henrik E svarar Jesper B
    Tack för att du delar med dig att du är nöjd Jesper!
  • Louise N
    Louise N skrev om Edwards Elektriska
    Bra service och kunnig personal
    2016-10-11 Henrik E svarar Louise N
    Tack för omdömet Louise och på återseende!
  • Maria M
    Maria M skrev om Edwards Elektriska
    Anlitade Henrik för allt elarbete under en totalrenovering av min bostadsrätt 2015. Så nöjd med kommunikationen och resultatet. Henrik lyssnar på vad kunden önska men är inte rädd för att komma med förslag när han ser det kan finnas förbättringsmöjligheter. Noggran och trevlig! Skulle inte tveka på att anlita Edwards elektriska igen - kan varmt rekommendera!
    2016-09-14 Henrik E svarar Maria M
    Tack Maria för att du tog dig tid att skriva ner dina erfarenheter av oss!
    Du är varmt välkommen åter!
  • Lars L
    Lars L skrev om Edwards Elektriska
    Hade ett litet men tidskritiskt jobb som Edwards fick i uppdrag att utföra. De visade stor flexibilitet, lyssnade på vad jag ville ha, anpassade sig och kommunicerade exemplariskt om både planer och utförande. Mycket nöjd och kommer att använda dem fler gånger.
    2016-09-09 Henrik E svarar Lars L
    Tack för att du tog dig tid att skriva och välkommen åter!
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Edwards Elektriska
    Fick väldigt bra kontakt med Edwards Elektriska som hade en av de två bästa offerterna och är väldigt nöjd med att ha valt dem.

Jobbet var att byta samtliga el-kablage, uttag, knappsatser, lamputtag samt el-central i min lägenhet där allt var från 1957.

Arbetet utfördes snabbt, professionellt och smidigt trots att jag hade prylar precis överallt (så som det ofta blir vid renovering) och trots att det var kort om tid.

Supernöjd och kan verkligen rekommendera Edwards till Dig som funderar på vem du ska välja!
    2016-10-06 Henrik E svarar Mikael T
    Tack för fint omdöme och det är ett sant nöje att ha med kunder som dig att göra!
  • Hassan Q
    Hassan Q skrev om Edwards Elektriska
    Omdragning av el i hela huset, Trevlig bemötande, jordnära och omtänksamt bemötande, proffsiga som få.
  • Linda K
    Linda K skrev om Edwards Elektriska
    Snabb och smidig service utan krångel.
  • Hans M
    Hans M skrev om Edwards Elektriska
    Har anlitat Edwards Elektriska tre gånger och är alltid nöjd.
    Enda minus är att de inte alltid kommer på utsatt tid, så betyget kanske skulle vara 4,5, men jag kan man leva med den grejen med tanke på att det mesta andra är så bra.
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Edwards Elektriska
    jobbet omfattade omdragning av all el inomhus i en villa.
    Henrik och hans medarbetare var mycket proffsiga, prisvärda och serviceorienterade, jag använder dem gärna igen!
    En hantverkare som sticker ut!
  • Ann L
    Ann L skrev om Edwards Elektriska
    Rekommender denna firma. Ordning och reda från offert till leverans.
  • Kristina G
    Kristina G skrev om Edwards Elektriska
    Vi är väldigt nöjda med Edwards elektriska som hjälpt oss med installation av belysning mm i köket. Fick en utförlig offert som sedan stämde med slutpriset. Noggrant utfört arbete, bra idéer och trevligt bemötande. Svarar snabbt både på sms, mail och telefon. Mkt nöjda med slutresultatet. Kommer anlita Edwards nästa gång vi behöver en elektriker.
  • Berndt E
    Berndt E skrev om Edwards Elektriska
    Allt fungerar smidigt när man kontaktar dem för ett uppdrag.
  • Eskil S
    Eskil S skrev om Edwards Elektriska
    Duktiga, tog egna initiativ och kom med bra förslag
  • Marqus L
    Marqus L skrev om Edwards Elektriska
    Proffsigt, ställer alltid upp. Kommer när de säger de ska komma.
  • Fanny F
    Fanny F skrev om Edwards Elektriska
    Bra service, snabb kommunikation, flexibla.
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Edwards Elektriska
    Ett väl utfört arbete enligt ök. Kan verkligen rekommendera denna elektriker..
  • Urban A
    Urban A skrev om Edwards Elektriska
    Smarta lösningar och snyggt utfört jobb

Nu funkar allt som det ska : )
  • Mathias B
    Mathias B skrev om Edwards Elektriska
    Väldigt bra elektriker. Rekomenderas!
    2016-03-14 Henrik E svarar Mathias B
    Tusen tack för att du lämnar ett fint omdöme Mathias!
  • Sverre K
    Sverre K skrev om Edwards Elektriska
    Vi behövde hjälp med installation av eluttag och inkoppling i central i en tillbyggnad på huset. Väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Jobbade snabbt och effektivt. Bevarade alla frågor och funderingar utan gnäll och rättade även till småsaker med ett leende. Låg också på rimlig prisnivå jämfört med andra. Vi kommer definitivt att anlita dem igen. Rekommenderas varmt!
  • Martin R
    Martin R skrev om Edwards Elektriska
    Henrik är mycket uppskattad, noggrann och pålitlig elektriker som vi gärna använder igen och gärna rekommenderar till andra.
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Edwards Elektriska
    Proffsigt och utmärkt bemötande från företaget. Caroline på kontoret är alltid hjälpsam och man kan verkligen lita på att de kommer på utsatt tid.
    Företaget har koll på allt nytt inom branschen och kan beställa speciella elprylar genom underleverantörer. Allt från snygga spotskenor till specialreservdelar till utelampor. Elektrikerna behärskar såväl starkströmskopplingar (av exvis stora elkrävande bergvärmepumpar) till att dra nätverkskablar och elsladdar på ett estetiskt och snyggt sätt.
    Jag kan rekommendera dem varmt till alla typer av eljobb då de har hög kompetens, är serviceminded, är flexibla och kan komma med kort varsel – när huvuddelen i huset har gått sent en lördag kväll – till ett rimligt timpris. Högsta poäng på alla sätt och vis.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Edwards Elektriska
    Bra service, bra utfört arbete och Henrik är mycket trevlig
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Edwards Elektriska
    Dom har hjälpt oss med att ljussätta vårt hus utvändigt.
    Det har fungerat jättebra och vi är nöjda.
  • Jan D
    Jan D skrev om Edwards Elektriska
    Vill du ha en elektriker i världsklass.
    Duktig, kunnig, effektiv. Kontakta Edwards Elektriska.
    Rekommenderas!!!
  • Semun K
    Semun K skrev om Edwards Elektriska
    Mycket seriöst och bra!
    Jobbet utfört som dem lovade.
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Edwards Elektriska
    Professionellt bemötande i alla led och ett väl utfört arbete.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Edwards Elektriska
    Fick tips via en kollega som tidigare använt Edwards Elektriska. Hade sedan tidigare efterfrågat offerter via olika hemsidor och fått svar - alla dessa tyckte vi var antingen för dyra eller för ospecificerade. Edwards Elektriska gav en professionell offert till ett bra pris. Arbetet var att dra skyddsjord till hela vårt boende, ett arbete de utförde snabbt och med utmärkt resultat.
  • Urban S
    Urban S skrev om Edwards Elektriska
    Bemötandet från företaget var utmärkt bra förslag från dom och det som dom utförde var till full belåtenhet..
  • Peter W
    Peter W skrev om Edwards Elektriska
    Snabb och korrekt installation, bra pris.
  • Amir M
    Amir M skrev om Edwards Elektriska
    Snabbt, trevligt och professionellt bemötande. Drog ny el i kök och resultatet blev bra. Väldigt nöjd med offerten och fakturan efter att arbetet var klart!

Spinnarevägen 52, 194 53 Upplands väsby