Alla kategorier Elektriker Stockholms län Upplands Väsby Edwards Elektriska
Rekommenderat företag 2016 - Edwards Elektriska
Rekommenderat företag 2015 - Edwards Elektriska

Edwards Elektriska

Spinnarevägen 52, 194 53 Upplands väsby — Visa karta

Edwards Elektriska startades som ett enmansföretag av Henrik Edwards 2009. I dag är vi tre anställda som arbetar med de flesta förekommande elinstallationer, så som kraft, belysning, ROT, felsökningar och badrum/köksrenovering .
Vi tror att vår storlek gör att dialogen med våra kunder underlättas väsentligt, detta medför mindre risk för missförstånd och missnöje. Vi kan också vara mer flexibla att möta kundens behov.

Läs vad 85 kunder tycker om Edwards Elektriska

• Johan H
    Johan H skrev om Edwards Elektriska
    professionellt bemötande från start, punktlig med ett mycket bra utfört arbete. Kan starkt rekommenderas!!
    2016-11-16 Henrik E svarar Johan H
    Tack för omdömet och välkommen åter!
  • Ola H
    Ola H skrev om Edwards Elektriska
    Vi drog ny el i samband med en större ombyggnation, Henke och Johan har varit på plats några gånger per månad under ca ett års tid. Resultatet blev kanon och det enda negativa är väl att kommunikationen om ändringar i schemat inte fungerat så bra alla gånger. Men å andra sidan så har de kompenserat det med att kunna dyka upp med kort varsel vid akuta problem.
    2016-10-24 Henrik E svarar Ola H
    Tack Ola för dina rader!
    Kommunikationsmissarna har jag tagit till mig av och hoppas du märkt skillnad.
    Härligt att höra att du på det stora hela är nöjd!
  • Jesper B
    Jesper B skrev om Edwards Elektriska
    Dragit om elen i nästan hela huset och det har fungerat perfekt!
    2016-10-11 Henrik E svarar Jesper B
    Tack för att du delar med dig att du är nöjd Jesper!
  • Louise N
    Louise N skrev om Edwards Elektriska
    Bra service och kunnig personal
    2016-10-11 Henrik E svarar Louise N
    Tack för omdömet Louise och på återseende!
  • Maria M
    Maria M skrev om Edwards Elektriska
    Anlitade Henrik för allt elarbete under en totalrenovering av min bostadsrätt 2015. Så nöjd med kommunikationen och resultatet. Henrik lyssnar på vad kunden önska men är inte rädd för att komma med förslag när han ser det kan finnas förbättringsmöjligheter. Noggran och trevlig! Skulle inte tveka på att anlita Edwards elektriska igen - kan varmt rekommendera!
    2016-09-14 Henrik E svarar Maria M
    Tack Maria för att du tog dig tid att skriva ner dina erfarenheter av oss!
    Du är varmt välkommen åter!
  • Lars L
    Lars L skrev om Edwards Elektriska
    Hade ett litet men tidskritiskt jobb som Edwards fick i uppdrag att utföra. De visade stor flexibilitet, lyssnade på vad jag ville ha, anpassade sig och kommunicerade exemplariskt om både planer och utförande. Mycket nöjd och kommer att använda dem fler gånger.
    2016-09-09 Henrik E svarar Lars L
    Tack för att du tog dig tid att skriva och välkommen åter!
  • Mikael T
    Mikael T skrev om Edwards Elektriska
    Fick väldigt bra kontakt med Edwards Elektriska som hade en av de två bästa offerterna och är väldigt nöjd med att ha valt dem.

Jobbet var att byta samtliga el-kablage, uttag, knappsatser, lamputtag samt el-central i min lägenhet där allt var från 1957.

Arbetet utfördes snabbt, professionellt och smidigt trots att jag hade prylar precis överallt (så som det ofta blir vid renovering) och trots att det var kort om tid.

Supernöjd och kan verkligen rekommendera Edwards till Dig som funderar på vem du ska välja!
    2016-10-06 Henrik E svarar Mikael T
    Tack för fint omdöme och det är ett sant nöje att ha med kunder som dig att göra!
  • Hassan Q
    Hassan Q skrev om Edwards Elektriska
    Omdragning av el i hela huset, Trevlig bemötande, jordnära och omtänksamt bemötande, proffsiga som få.
  • Linda K
    Linda K skrev om Edwards Elektriska
    Snabb och smidig service utan krångel.
  • Hans M
    Hans M skrev om Edwards Elektriska
    Har anlitat Edwards Elektriska tre gånger och är alltid nöjd.
    Enda minus är att de inte alltid kommer på utsatt tid, så betyget kanske skulle vara 4,5, men jag kan man leva med den grejen med tanke på att det mesta andra är så bra.
  • Henrik W
    Henrik W skrev om Edwards Elektriska
    jobbet omfattade omdragning av all el inomhus i en villa.
    Henrik och hans medarbetare var mycket proffsiga, prisvärda och serviceorienterade, jag använder dem gärna igen!
    En hantverkare som sticker ut!
  • Ann L
    Ann L skrev om Edwards Elektriska
    Rekommender denna firma. Ordning och reda från offert till leverans.
  • Kristina G
    Kristina G skrev om Edwards Elektriska
    Vi är väldigt nöjda med Edwards elektriska som hjälpt oss med installation av belysning mm i köket. Fick en utförlig offert som sedan stämde med slutpriset. Noggrant utfört arbete, bra idéer och trevligt bemötande. Svarar snabbt både på sms, mail och telefon. Mkt nöjda med slutresultatet. Kommer anlita Edwards nästa gång vi behöver en elektriker.
  • Berndt E
    Berndt E skrev om Edwards Elektriska
    Allt fungerar smidigt när man kontaktar dem för ett uppdrag.
  • Eskil S
    Eskil S skrev om Edwards Elektriska
    Duktiga, tog egna initiativ och kom med bra förslag
  • Marqus L
    Marqus L skrev om Edwards Elektriska
    Proffsigt, ställer alltid upp. Kommer när de säger de ska komma.
  • Fanny F
    Fanny F skrev om Edwards Elektriska
    Bra service, snabb kommunikation, flexibla.
  • Henrik F
    Henrik F skrev om Edwards Elektriska
    Ett väl utfört arbete enligt ök. Kan verkligen rekommendera denna elektriker..
  • Urban A
    Urban A skrev om Edwards Elektriska
    Smarta lösningar och snyggt utfört jobb

Nu funkar allt som det ska : )
  • Mathias B
    Mathias B skrev om Edwards Elektriska
    Väldigt bra elektriker. Rekomenderas!
    2016-03-14 Henrik E svarar Mathias B
    Tusen tack för att du lämnar ett fint omdöme Mathias!
  • Sverre K
    Sverre K skrev om Edwards Elektriska
    Vi behövde hjälp med installation av eluttag och inkoppling i central i en tillbyggnad på huset. Väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Jobbade snabbt och effektivt. Bevarade alla frågor och funderingar utan gnäll och rättade även till småsaker med ett leende. Låg också på rimlig prisnivå jämfört med andra. Vi kommer definitivt att anlita dem igen. Rekommenderas varmt!
  • Martin R
    Martin R skrev om Edwards Elektriska
    Henrik är mycket uppskattad, noggrann och pålitlig elektriker som vi gärna använder igen och gärna rekommenderar till andra.
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Edwards Elektriska
    Proffsigt och utmärkt bemötande från företaget. Caroline på kontoret är alltid hjälpsam och man kan verkligen lita på att de kommer på utsatt tid.
    Företaget har koll på allt nytt inom branschen och kan beställa speciella elprylar genom underleverantörer. Allt från snygga spotskenor till specialreservdelar till utelampor. Elektrikerna behärskar såväl starkströmskopplingar (av exvis stora elkrävande bergvärmepumpar) till att dra nätverkskablar och elsladdar på ett estetiskt och snyggt sätt.
    Jag kan rekommendera dem varmt till alla typer av eljobb då de har hög kompetens, är serviceminded, är flexibla och kan komma med kort varsel – när huvuddelen i huset har gått sent en lördag kväll – till ett rimligt timpris. Högsta poäng på alla sätt och vis.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Edwards Elektriska
    Bra service, bra utfört arbete och Henrik är mycket trevlig
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om Edwards Elektriska
    Dom har hjälpt oss med att ljussätta vårt hus utvändigt.
    Det har fungerat jättebra och vi är nöjda.
  • Jan D
    Jan D skrev om Edwards Elektriska
    Vill du ha en elektriker i världsklass.
    Duktig, kunnig, effektiv. Kontakta Edwards Elektriska.
    Rekommenderas!!!
  • Semun K
    Semun K skrev om Edwards Elektriska
    Mycket seriöst och bra!
    Jobbet utfört som dem lovade.
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Edwards Elektriska
    Professionellt bemötande i alla led och ett väl utfört arbete.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Edwards Elektriska
    Fick tips via en kollega som tidigare använt Edwards Elektriska. Hade sedan tidigare efterfrågat offerter via olika hemsidor och fått svar - alla dessa tyckte vi var antingen för dyra eller för ospecificerade. Edwards Elektriska gav en professionell offert till ett bra pris. Arbetet var att dra skyddsjord till hela vårt boende, ett arbete de utförde snabbt och med utmärkt resultat.
  • Urban S
    Urban S skrev om Edwards Elektriska
    Bemötandet från företaget var utmärkt bra förslag från dom och det som dom utförde var till full belåtenhet..
  • Peter W
    Peter W skrev om Edwards Elektriska
    Snabb och korrekt installation, bra pris.
  • Amir M
    Amir M skrev om Edwards Elektriska
    Snabbt, trevligt och professionellt bemötande. Drog ny el i kök och resultatet blev bra. Väldigt nöjd med offerten och fakturan efter att arbetet var klart!
  • Urban A
    Urban A skrev om Edwards Elektriska
    Trevligt och bra bemötande och mycket bra utfört jobb samt super bra service
  • Pontus W
    Pontus W skrev om Edwards Elektriska
    Bra och proffesionell respons. Kan varmt rekommendera.
  • Martin L
    Martin L skrev om Edwards Elektriska
    Snabb återkoppling. Bra utfört arbete inom offert.
  • Malin S
    Malin S skrev om Edwards Elektriska
    Trevliga, kunniga och professionella. Gör det lilla extra.
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Edwards Elektriska
    Proffsigt bemötande och utförande från början till slut.
    Rekommenderas varmt!
  • Jessica E
    Jessica E skrev om Edwards Elektriska
    Anlitade Edwards Elektriska för diverse eljobb i min lägenhet och är supernöjd! Professionellt rakt igenom från första samtal till fakturering, och resultatet blev toppen! Rekommenderas varmt.
  • Ulf Ö
    Ulf Ö skrev om Edwards Elektriska
    Hög servicenivå och pålitligt.
  • Mattias C
    Mattias C skrev om Edwards Elektriska
    Professionellt bemötande och väl utfört jobb. Mycket nöjd med omdragningen av all el i vår lägenhet.
  • Jonas G
    Jonas G skrev om Edwards Elektriska
    Jag drog om elen på övervåningen för att få det sista jordat samt bytte elcentral.
    Allting fungerade jättebra och smidigt. Enbart positiva reflektioner.
  • Richard E
    Richard E skrev om Edwards Elektriska
    Jag anlitade Edwards Elektriska istället för den elfirma som egentligen skulle utföra jobbet i samband med ett stambyte i vår fastighet. Dels skilde priset bra mycket och dessutom agerade Henrik på Edwards Elektriska som en rådgivare och förklarade fördelar och nackdelar med vad vi tänkte om ljus och eldragningar i vårt kök. Jobbet gjordes till full belåtenhet och jag har nu rekommenderat Edwards Elektriska till vår BRF, så att hela huset kan dra nytta av en mycket duktig och prisvärd Elfirma.

/Richard
  • Micael L
    Micael L skrev om Edwards Elektriska
    Trevligt bemötande. Prefessionellt utfört arbete.
  • Göran S
    Göran S skrev om Edwards Elektriska
    Edwards El har installerat ledlampor, brytare samt dragit nya kablar.
    Strålande arbete med korrekt fakturering samt trevligt bemötande. Professionellt företag.
  • Kina S
    Kina S skrev om Edwards Elektriska
    Gick mycket lätt att få kontakt med Henrik Edward. Han infann sig punktligt, var mycket tillmötesgående o kunnig o jag fock mer hjälp än jag kunnat efterfråga. Han står överst på min hantverkslista över elektriker nästa gång jag är i behov av hans tjänster. Jag kan varmt rekommendera honom. Kina Seiger
  • Kerstin H
    Kerstin H skrev om Edwards Elektriska
    Jag fick snabb och mycket bra hjälp av Edwards Elektriska när jag hade problem med ett eluttag. Utmärkt bemötande och service över lag. Mina bästa rekommendationer till företaget.
  • Linda F
    Linda F skrev om Edwards Elektriska
    Snabb service. Lätt att få tid. Har fått spishäll installerad, liksom kablar fixade för lampor.
  • David L
    David L skrev om Edwards Elektriska
    Mkt bra kvalitet, inget fusk. Offerten stämde bra med slutpris.Pga deras höga arbetsbelastning blev ledtiderna dock lite långa.
    De var lyhörda för önskade förändringar och rättade genast till missförstånd.
  • Deepak
    Deepak skrev om Edwards Elektriska
    Har kontaktat dem för professionell installation. Snabbt och bra support. Jätte bra pris och trevliga att samarbeta.
  • Mika D
    Mika D skrev om Edwards Elektriska
    Snabbt och bra arbete och är pålitliga. Kan rekommenderas.

Spinnarevägen 52, 194 53 Upplands väsby