Alla kategorier Målare Stockholms län Huddinge Ekfelt Måleriservice

Ekfelt Måleriservice

Dalhemsvägen 44, 141 46 Huddinge — Visa karta

Välkommen till Ekfelt Måleriservice!

Vi är ett familjeägt bolag som jobbar mot både privat- och företagskunder i hela Storstockholm, med utgångspunkt i Huddinge. Idag är vi ett 40-tal anställda som främst jobbar med målning och tapetsering, men också bygg- och flyttstädning samt städning av trapphus.

Inne, ute, i trapphuset och fönster - vi målar det mesta helt enkelt! Även marmorering och ådring klarar vi av och vi erbjuder också färgsättning och lackering av luckor.

Kontakta oss nästa gång du ska göra om hemma eller på kontoret!

Läs vad 10 kunder tycker om Ekfelt Måleriservice

• David Ö skrev om Ekfelt Måleriservice
    Fantastiska hantverkare som är skickliga professionella och pålitliga. Läs mer
  • Peter S skrev om Ekfelt Måleriservice
    Ett företag fyllt med kunskap om måleri.
    Återkopplar vid behov.
    Utför Renoverings arbeten. Läs mer
  • Peter E skrev om Ekfelt Måleriservice
    Jag har jobbat med Ekfelt sen de startade.De ger oftast en snabb feedback på offerter. Ställer alltid upp på kort varsel. Kan vara dåliga med uppföljning av arbetsledning beroende på projekt och arbetsledare.
    Generellt bra och trevliga och yrkeskunniga yrkesarbetare.
    Projekten är lokalanpassningar.
    Ofta får jag stöta på om dokumentation.
    I stort är jag väldigt nöjd därav att ett långt förtroende. Läs mer
  • Mickey G skrev om Ekfelt Måleriservice
    Smidiga i sitt arbete med hyresgäster ! Och relativt billiga.
    Och snabbt på plats när beställningar gjorts. Läs mer
  • Åke Q skrev om Ekfelt Måleriservice
    Det utför arbetena i tid och med stor yrkesskicklighet. Det sitter inte fast. Läs mer
  • Anders L skrev om Ekfelt Måleriservice
    Upphandlat målerientreprenader i olika rotprojekt.
    Företaget jobbar med stort engagemang och nära samarbete är viktigt. Ingenting är omöjligt.
    Sköter faktura och äta hantering på ett bra sätt.
    Om man skall nämna ngt negativt så är det i så fall att man aldrig säger Nej. Kompetenta duktiga målare. Läs mer
  • Lars A
    Lars A skrev om Ekfelt Måleriservice
    Detta är en proffsig firma som vi har samarbetat med länge.
    Aldrig några problem. Läs mer
  • Johan L skrev om Ekfelt Måleriservice
    Ställer alltid upp. Väl genomförda arbeten. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Lars S skrev om Ekfelt Måleriservice
    Vi nyttjar Ekfelts måleriservice för lägenhetsunderhåll , fönstermålning samt i vissa fall renovering av trapphus & allmänna utrymmen i fastigheter vi förvaltar.
    Vi är mycket nöjda med arbetsledning , återkoppling vid beställning samt utförande av aktuella måleritjänster. Läs mer
  • Henrik S skrev om Ekfelt Måleriservice
    Bra och trevlig bemötande, kunniga. Har köpt in målning för olika typer av verksamheter, lägenheter, lokaler, trapphus, fönster mm. Hög kvalitet på utfört arbete, bra kontakt med hyresgäster. Ekfelts Måleris tjänster uppfyller våra krav på ett tillfredsställande sätt. Jag kan rekommendera deras tjänster. Läs mer

Dalhemsvägen 44, 141 46 Huddinge