Ekman Bil & Båt AB

Läs vad 3 kunder tycker om Ekman Bil & Båt AB

• Robin P

2019-04-04

Robin P skrev om Ekman Bil & Båt AB
    Flexibla, duktiga, pedagogiska och effektiva. Enda verkstaden jag åker till med min ögonsten och så kommer det förbli. Och det är inte bara SAABen av alla mina fordon som de hjälpt mig med. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Speedy Bilservice Nacka
    4.6 / 5 i betyg — 925 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Äntligen en bilverkstad man kan ha förtroende för. Har anlitat dem tre gånger och alltid varit nöjd med resultatet. Senaste tillfället blev"
  • 2018-12-11

Alexander E skrev om Ekman Bil & Båt AB
    Utmärkt bra, allt från vanlig till lösningar på svårlösta problem har jag fått hjälp med, både gällande Saab och andra märken Läs mer
  • Jonathan S

2012-11-08

Jonathan S skrev om Ekman Bil & Båt AB
    Har lämnat in flera Saabar hos EBB, från V4 till 9-3, och alltid fått en riktigt bra service. Killarna vet vad de snackar om, med både djupa och breda kunskaper. Priserna är väldigt rimliga och man får ofta hjälp med mer än det man önskade. EBB rekommenderas varmt till alla som kör Saab i södra Stockholm. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Speedy Bilservice Jakobsberg
    4.7 / 5 i betyg — 170 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Väldigt bra bemötande, kunnig och efektiv personal! Kommer absolut att försätta laga min bil hos dem! Jag rekomenderar alla varmt att besök"

Bästa Bilverkstäderna nära Ekman Bil & Båt AB:

Charlotte A Charlotte A tycker:
“Var där på däckbyte, trevligt ...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte