EkoStenEts AB

EkoStenEts AB

Ring 076-266 19 65 www.ekostenets.se

Vi är problemlösare med fokus. Projektledare med syfte. Lagspelare med ett mål i åtanke: Att leverera ditt projekt i tid, inom budget och med god resultat. Vi uppnår denna framgång utan att någonsin kompromissa med våra värderingar genom att tillhandahålla byggmetoder av hög kvalitet, effektiv kommunikation och en djup förståelse...

17 omdömen om EkoStenEts AB

Lamis Q
Skrev om EkoStenEts AB

Har tidigare anlitat personer för renovering hos mig, men killarna som jobbar på EkoStenEts har varit fantastiska. Super noggranna, trevliga och gör ett super fint jobb! De visste precis hur jag ville ha det. Kan starkt rekommendera de!

Badrumsdröm Stockholm
5.0/5 i betyg av 33 omdömen 5.0 av 33 omdömen
Badge2023

Mycket sympatiskt företag. God dialog med Panos som alltid var tillgänglig och höll vad han lovade. Perfekt slutresultat. Rekommenderas varm

Hanan G
Skrev om EkoStenEts AB

Ekostenet utförde badrumsrenovering & ommålning av vår fasad. Vi har genom hela processen fått ett bra intryck då grabbarna är väldigt enkla att ha & göra med, samförståndiga samt lägger det lilla extra i arbetet, uppskattas!

Mohammed I
Skrev om EkoStenEts AB

Väldigt proffsigt arbete och bemötande! Super nöjd med renoveringen.

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Gulsen C
Skrev om EkoStenEts AB

Grymt bra service! Trevlig personal som utför utlovad jobb!

PHU NGOC H
Skrev om EkoStenEts AB

The quality of work is fantastic! However, the level of service and communication is outstanding. Something that is rarely seen in the building industry. Can only highly recommend theses building contractors!

Målabromma Entreprenad
4.7/5 i betyg av 173 omdömen 4.7 av 173 omdömen

Fredrik P
Skrev om EkoStenEts AB

Vi anlitade EkoStenEts till fasad jobb samt utbyggnad av altan, familjen är mycket nöjd över resultatet och EkoStenEts professionella bemötande. Projektledaren lyssnade noggrant på familjens önskemål och förverkligade det vi hade önskat oss, dessutom var de alltid tillgängliga vid frågor. Vi kommer definitivt att anlita EkoStenEts AB igen när det är dags att bygga attefallshus.

Adel A
Skrev om EkoStenEts AB

Utmärkt service, alltid tillgänglig, mycket professionella entreprenörer. Mycket bra kundupplevelse!

Målerifirma Alfred Holm
4.4/5 i betyg av 322 omdömen 4.4 av 322 omdömen

Anrikt och ansvarstagande företag som alltid levererar det de lovar.

Staffan P Staffan P
Nicholas C
Skrev om EkoStenEts AB

Gjorde om hela entréplan samt kök på mitt radhus och är mycket nöjd med slutresultatet. De har lagt mycket tid på det lillla extra och lyssnat på alla våra synpunkter.

Johan L
Skrev om EkoStenEts AB

Vi anlitade företaget för totalrenovering av 2 badrum hemma hos oss. Vi är super nöjda med resultatet! Bra team med erfarna anställda som vet vad de sysslar med. Mycket hjälpsamma från uppstart till avslut. Vi rekommenderar starkt Ekostenets AB

Moderna bad
4.5/5 i betyg av 105 omdömen 4.5 av 105 omdömen
BadgeThreeYears

Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, kon

Navid S
Skrev om EkoStenEts AB

Super nöjd! Bra service och professionellt bemötande.

Marianne K
Skrev om EkoStenEts AB

Riktigt duktiga hantverkare, jag är jättenöjd.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Javadkhan H
Skrev om EkoStenEts AB

Duktiga personal som hjälp till med allt med renoveringen hos oss, smidiga och hållbara lösningar. Seriös ledning som sätter kunden i fokus. Rekommenderar stark!

Orkhan A
Skrev om EkoStenEts AB

Renovarede mitt ställe i huddinge c , super bra arbete jätte nöjd

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Jaime M
Skrev om EkoStenEts AB

Familjärt och serviceinriktad företag! Väldigt bra upplevelse. Kommer använda dem igen

Sizar A
Skrev om EkoStenEts AB

Ekostenets AB Gjorde ett total renovering hos oss. En tvåa på 60kvm. Blev väldigt nöjd med Slutresultatet. Väldigt noggrant lagt kakel och klinker, samt möblemang i badrummet. Väldigt fint hanterat när det kommer till detaljerna. De levde verkligen upp till förväntningarna. Bra kommunikation med arbetarna, lyssnade på det jag hade att säga och hur jag ville ha allt. Tack för ett fint samarbete.

Dryft Sverige AB
4.8/5 i betyg av 181 omdömen 4.8 av 181 omdömen

Proffsig och snabb service, kan verkligen rekommenderas

Fredrik Göran Walter L Fredrik Göran Walter L
Stevan S
Skrev om EkoStenEts AB

Bra hantverkare, flexibla, höll tidsplanen, gjorde till och med extra utan att ta betalt! rekommenderas starkt!

Hakan C
Skrev om EkoStenEts AB

Jag och min sambo är väldigt nöjda med våran nya badrum som totalrenoverades av Ekostenets. Allting gick väldigt smidigt. Duktiga medarbetare, väldigt roliga att samarbeta med och sist men inte minst väldigt hjälpsamma. Vi fick väldigt mycket hjälp med precis allt från grund till färdigt levererat. Vi kommer absolut anlita samma företag för framtida renoveringar. Företaget rekommenderas starkt för alla som vill renovera/bygga och samtidigt vara väldigt nöjd efter avslutat arbete.

Svar från EkoStenEts AB

Hej Hakan, Va kul att ni är nöjda! Vi var minsta lika nöjda mer er, super trevliga par som var väldigt lätta att samarbeta med.

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 651 omdömen 3.7 av 651 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk