Enewalds Elservice AB

Enewalds Elservice AB

2.3

Företaget har funnits sedan 1992 och vi jobbar både mot företag och privatpersoner. Vi åtar oss alla slags installationer såsom belysning, TV; tele, larm, kraft, rotjobb, datornätverk och felsökningar. Hos Enewalds Elservice har alla medarbetare hög yrkesskicklighet och är bestämda att göra kvalitetsarbeten som gör kunderna nöjd.

3 omdömen om Enewalds Elservice AB

Micke J
Skrev om Enewalds Elservice AB

Enewalds Elservice plockad bort alla lysrör, monterade nya lampor och drog om kontakter och instalatoiner på vårt nattboende i Helenelund. Jobbet utfördes snabbt och på ett bra sätt. Vi är mycket nöjda med servicen.

El-Ljus
4.7/5 i betyg av 88 omdömen 4.7 av 88 omdömen

Har under många år använt EL-Ljus till alla renoveringar som tex. spottar i taket, badrumsrenovering, köksrenovering, central damsugare etc.

Janne
Skrev om Enewalds Elservice AB

Ingen rolig erfarenhet av detta företag. Helt ok i början men blev besvärlig efter ett tag, slutförde inte jobbet men dök upp efter att vi hade "jagat" företaget per telefon i flera dagar, plockade aldrig upp efter sig, lämnade allt gipsdamm vid borrningar, gick in med skitiga skor etc. Vi tyckte att det blev väldigt dyrt när fakturorna började ramla in. Kontrollerade med andra el-företag som även kom hem till oss och kollade jobbet. Alla kom fram till att fakturorna var saltade ordentligt för det som var utfört. Kommer aldrig att anlita detta företag igen

Johan S
Skrev om Enewalds Elservice AB

Hade att göra med denna elfirma. Allt gick bra i början men när det blev strul började tjaffset. Dom hävdade att dom lagt ner massor med timmar på jobbet. Kollade med 3 andra elfirmor och alla hävdar att det är orimligt. Tog in ny elfirma och dom bara suckade åt det jobb som var gjort tidigare

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen