ER Lokalvård

Frejgatan 13, 114 79 Stockholm — Visa karta

Välkommen till ER Lokalvård!

Sedan 1993 har vi städat hus, hem och kontorslokaler rent och snyggt till hög kvalitet.
Vi går alltid in med inställningen att alla våra kunder ska vara 100% nöjda och åtar oss uppdrag för dig som företag såväl som privatperson.

Vi erbjuder följande tjänster:
Hemstädning, storstädning, fönsterputs, flyttstädning, visningsstädning, trappstädning, byggstädning, trädgårdsarbete, kontorsstädning och flytt.

Hos oss på ER Lokalvård kan du känna dig trygg då vi ständigt utbildar vår personal och anpassar oss efter dina behov. Behöver du hjälp med städning - Tveka inte att kontakta oss för en kostnadsfri offert.

Läs vad 23 kunder tycker om ER Lokalvård

• 2019-04-17

Erika K skrev om ER Lokalvård
    Städar bra. Noggranna. Snabba mailsvar. Läs mer
    2019-04-23 Richard A svarar Erika K
    Tackar för komplimangen.

• 2019-04-13

Johanna E skrev om ER Lokalvård
    Har alltid får bra och trevligt bemötande från Er lokalvård. Deras hemstad har varit väldigt bra! Läs mer
    2019-04-15 Richard A svarar Johanna E
    Tackar för komplimangen, vi ska framföra detta till personalen som städar hos er. De blir alltid väldigt glada när de får positiv feedback.

Johan H skrev om ER Lokalvård
    Klockren på att hålla städat och fint. utöver det hålls tider, de är mycket smidiga vad gäller eventuella förändringar etc. vi kommer att fortsätta jobba med ER lokalvård. Läs mer
    2019-04-15 Richard A svarar Johan H
    Tackar för komplimangen.
    Vi försöker alltid anpassa oss efter våra kunder och deras önskemål.

Ulla K skrev om ER Lokalvård
    Min tjänst är veckostädning. Företaget har varit mycket hjälpsamma med att svara på frågor rörande tjänsten och vad den innefattar. Jag började känna att jag inte riktigt underhöll städningen av min lägenhet. Det är skönt att få den kperfekt utförd av ER:s lokalvård.
    Skönt att komma hem till ett glänsande rent hem. Läs mer
    2019-04-15 Richard A svarar Ulla K

Lars H skrev om ER Lokalvård
    Sade upp tjänsten för över ett år sedan på grund av:
    Kom inte på bestämda tider
    Svarade inte på telefon
    Personalen pratar inte svenska Läs mer
    2019-04-15 Richard A svarar Lars H
    Vi uppskattar att ni ger oss konstruktiv feedback, jättesynd att vi var dåliga på att komma i tid och svara i telefon vilket vi alltid ska vara duktiga på.
    Synd att vi inte fick chansen att rätta till det som inte fungerade.

• Induktor Karlbergs El I

2019-04-11

Induktor Karlbergs El I skrev om ER Lokalvård
    Anlitade ER Lokalvård för städuppdrag, snabbt och smidigt och perfekt resultat, rekommenderas starkt Läs mer
    2019-04-15 Richard A svarar Induktor Karlbergs El I
    Tackar för komplimangen, det är alltid trevligt att få beröm från våra kunder.

Anna-Maria L skrev om ER Lokalvård
    Använder ER lokalvård för städning. Fungerar mycket bra. Läs mer
    2019-04-15 Richard A svarar Anna-Maria L

Magnus K skrev om ER Lokalvård
    Nogranna och pålitliga. Kommer när de ska utan att krångla. Läs mer
    2019-04-15 Richard A svarar Magnus K

• 2019-04-08

Tickstar Ab T skrev om ER Lokalvård
    Städning av kontorsyta.

Det fungerar mycket bra, vi märker inte av städaren men det är hela tiden rent och fräscht i lokalen.

Det var heller inte några problem att få till extratjänster kring städningen som att tömma papperskorgar, fylla på förbrukningsartiklar och rotation av handdukar. Läs mer
    2019-04-08 Richard A svarar Tickstar Ab T
    Tack för komplimangen.
    Vi försöker alltid att tillmötesgå våra kunder.

• 2019-04-07

Johanna E skrev om ER Lokalvård
    Önskar kunna kommunicera med städarna som kommer. Ibland är det svårt att förklara om vi har några specifika önskemål då de inte ofta kan engelska eller svenska. Läs mer
    2019-04-08 Richard A svarar Johanna E
    Tack för rekommendationen.
    Vi vet om att detta är en svaghet men vi försöker istället vara bra på att läsa önskemål från våra kunder och vidarebefordra dessa till vår personal. Tveka aldrig att maila till oss era önskemål så gör vi vårt bästa att utföra dem.

• 2019-04-07

Nadja L skrev om ER Lokalvård
    Jag har varit kund i många år och är väldigt nöjd med ER Lokalvård.
    De har varit nån enstaka tillfällig inhoppare som jag inte har varit lika nöjd med, men min ordinarie och de senaste vikarie jag haft har alltid varit toppenbra.
    /Nadja Läs mer
    2019-04-08 Richard A svarar Nadja L
    Tack för rekommendationen vi är väldigt glada att ni är nöjda.

• 2019-04-05

Ulla M skrev om ER Lokalvård
    Vi är mycket nöjda med lokalvården av Jagoda. Läs mer
    2019-04-05 Richard A svarar Ulla M
    Tusen tack för rekommendationen, vi ska framföra till Jagoda att ni är nöjda.

• 2019-04-04

Ingrid L skrev om ER Lokalvård
    De två senaste fönstertvätten har inte varit helt OK. Tog mycket lång tid o försenad ankomst. Eftersom jag har många fönster o en inglasad balkong bör de vara två annars tar det alldeles för lång tid. Jag kan inte klaga på bemötandet från företaget. Läs mer
    2019-04-04 Richard A svarar Ingrid L
    Vill börja med att be om ursäkt att vi var försenade, detta är något som kan hända men vi bör informera er om detta så att ni kan planera er dag. Tiden för fönstertvätt kan variera och är svår att förutse men i det hela hoppas vi på ER Lokalvård att kvalitén på fönstertvätten var bra. Hoppas att vi får en chans till att utföra vårt arbete på ett bra sätt.

Vill samtidigt tacka för ett konstruktivt omdöme.

Sofia L skrev om ER Lokalvård
    Sökte annan städfirma då vi var så missnöjda med den vi anlitade tidigare. Fick då tips av vänner och grannar, som rekommenderade ER lokalvård. Kontaktade dem och blev väldigt trevligt bemötta. Städningen kom igång direkt efter önskemål och på önskad dag och tid:). Vi är så nöjda med städningen och servicen! Läs mer
    2019-04-04 Richard A svarar Sofia L
    Tusen tack för rekommendationen, det värmer väldigt när vi får dessa omdömen.

Joakim N skrev om ER Lokalvård
    Monica som är hos oss är Grym! Trevlig och duktig och gör ett super jobb.. skulle starkt rekomendera ER!

De lyssnar även på våra önskemål och det är inga problem om man vill göra förändringar pga semestrar eller liknande Läs mer
    2019-04-04 Richard A svarar Joakim N
    Tack för rekommendationen, vi ska framföra till Monika att ni tycker att hon är super, hon kommer att bli väldigt glad när hon får beröm från er.

Hälsningar ER LOKALVÅRD

Göran & Malin E skrev om ER Lokalvård
    Vi är mycket nöjda med det arbete som Jagoda gör hos oss och kan varmt rekommendera henne Läs mer
    2019-04-04 Richard A svarar Göran & Malin E
    Tusen tack för rekommendationen, vi meddelar Jagoda att ni är nöjda med henne, hon kommer att bli jätteglad.

• 2019-04-01

Mikael G skrev om ER Lokalvård
    Bra städning.

Flexibla vad gäller upplägg och tillfälliga ändringar i schemat

Trevligt bemötande Läs mer
    2019-04-01 Richard A svarar Mikael G
    Tack för det positiva omdömet.

• 2019-03-30

Christoffer W skrev om ER Lokalvård
    Vi har använt ER Lokalvård vid många olika tillfällen och alltid blivit nöjda med hemstädningen. Läs mer
    2019-04-01 Richard A svarar Christoffer W
    Tack för komplimangen, det är alltid trevligt att få ett positivt omdöme.

• 2019-03-30

Christoffer L skrev om ER Lokalvård
    - Relativ enkelt få kontakt med chefen.
    - Svårt att veta vad som faktiskt görs och ingår i veckostädningen.
    - oklart om det ingår städmaterial eller ej.
    - Saknar formulär som enl hemsidan fylls i och tydliggör vad som gjorts och/eller vad vi vill ska göras. Läs mer
    2019-04-01 Richard A svarar Christoffer L
    Hej,
    Tack för omdömet, självklart ska dessa saker ni kommenterar vara glasklara, i vår bransch är det viktigt att själva städningen utförs bra men också lika viktigt att våra kunder vet vad de köper. Vi tar till oss det ni skriver och försöker förbättra detta hos oss.
    Ni får gärna kontakta oss med era frågor så ska vi försöka svara er så gott vi kan alternativt om ni har några önskemål när det gäller städningen så försöker vi tillgodose dem.

Hillevi N skrev om ER Lokalvård
    Personlig städning. Snabba kontakter Läs mer
    2019-03-29 Richard A svarar Hillevi N
    Tack för rekommendationen, det är alltid trevligt att höra varma ord om vår fantastiska personal.

Marigo O skrev om ER Lokalvård
    Storstädning. Men har tidigare haft löpande städning med ER. De är väldigt trevliga och tillmötesgående, bra städning. Enda negativa är att alla städare inte talar svenska/engelska/franska eller tyska, dvs det är väldigt svårt att kommunicera med dem. Städningen är dock utan anmärkning. Läs mer
    2019-03-29 Richard A svarar Marigo O
    Tack för att ni rekommenderar oss.
    Det är bra att ni kommer in med synpunkter både bra och dåliga saker för då har vi en chans att bli ännu bättre. Vi vet att detta är en av våra större svagheter och vi har en förhoppning att vår underbara personal kommer kunna kommunicera fritt med våra kunder.

Åsa N skrev om ER Lokalvård
    Jag köpte veckostädning.
    Lång tid att få svar när man kontaktade dem. Ofta fick jag påminna om min kontakt.
    Städpersonalen hade sönder en lampa detta talade de inte om utan jag upptäckte det själv. De hände även sönder andra saker. Läs mer
    2019-03-29 Richard A svarar Åsa N
    Vi vill börja med att be om ursäkt för de saker som inträffat. Självklart ska vi informera kunden om vi har haft sönder något. Självklart tar vi vårt ansvar och ersätter saker vi har haft sönder som i ditt fall lampan. Det är aldrig bra när det händer men ibland har man otur och råkar ha sönder saker.

Vi vill en gång till ursäkta att vi hade sönder lampan.

Josefine M skrev om ER Lokalvård
    Precis alla delar har fungerat bra med ER lokalvård. Redan vid första kontakten fick jag en bra känsla. Vi har haft samma person som hjälpt till med städning hemma vilket bidragit stort till känslan av personlig service och trygghet. Även ”allt runtomkring” så som nycklar, rutiner och fakturering sker på ett tryggt och skett sätt. Men viktigast av allt är kanske ändå att jag varit nöjd med städningen varje gång. Jag kan verkligen rekommendera ER Lokalvård. Läs mer
    2019-03-29 Richard A svarar Josefine M
    Tusen tack för rekommendationen. Vi ska framföra det till den personen som har hand om er städning hon kommer att bli jätteglad och få sådant beröm.

Frejgatan 13, 114 79 Stockholm