ER Städ

ER Städ

erstad.se
  • Badge2023
4.5

Välkommen till ER Städ! Sedan 1993 har vi städat hus, hem och kontorslokaler rent och snyggt till hög kvalitet. Vi går alltid in med inställningen att alla våra kunder ska vara 100% nöjda och åtar oss uppdrag för dig som företag såväl som privatperson. Vi erbjuder följande tjänster: Hemstädning, storstädning, fönsterputs,...

36 omdömen om ER Städ

Sedan starten hos Reco 2019

Marie K
Skrev om ER Städ

Förstod mina behov snabbt och inga om och men.

Svar från ER Städ

Tack Marie, vi uppskattar verkligen dit positiva betyg av oss.

Ella B
Skrev om ER Städ

ER städ är professionella och gör jobbet utmärkt! Vi är mycket nöjda med tjänsten.

Svar från ER Städ

Tack Ella för komplimangen, vi uppskattar verkligen att ni ger oss ett utmärkt betyg.

Lahja F
Skrev om ER Städ

Fungerar mycket bra Trevlig personal Bra att ha samma personal under flera år

Svar från ER Städ

Tack Lahja, Vi uppskattar att ni gillar vårt sätt att arbeta, jag ska meddela Ivona att ni är nöjda med henne.

Mikael J
Skrev om ER Städ

Har fungerat bra är rent och städat och luktar gott när Ivona varit här

Tack Mikael för komplimangen, ska hälsa Ivona att ni är nöjda med henne. 🙏

Anders P
Skrev om ER Städ

Aldrig några problem och alltid service inriktade.

Tack Anders för komplimangen. 🙏

Fredrik E
Skrev om ER Städ

Saknar uppföljningar. Tydlighet när det är sommaruppehåll mm Svåra att nå när man behöver nå städbolaget .

Svar från ER Städ

Tack Fredrik för omdömet, synd att ni uppfattar att det är svårt att nå oss. Vi ska göra allt för att bli bättre på det.

Christoffer W

Jag har använt ER Städ i över 8 år och haft kontinuerlig städ varannan vecka i snart 4 olika lägenheter där de även skött flyttstäd i alla lägenheter jag flyttat från. Har inget att klaga på, otroligt duktiga och lojala medarbetare.

Svar från ER Städ

Tack Christian för omdömet, det gläder oss väldigt. Det är vi som tackar dig för att du varit vår kund i så många år. 🙏

Ulla M
Skrev om ER Städ

J jag är mycket nöjd med er städ. Speciellt för att vi får ha samma städerska hela tiden. Jagoda är toppen.

Tack Ulla, jag tackar dig för omdömet. Ska hälsa Jagoda att du är jätte nöjd. 🙏

Skrev om ER Städ

Arbetet utförs väl men det vi kan sakna är att kunna kommunicera med vår städare då hon varken pratar engelska eller svenska. För övrigt är vi mycket nöjda med vår städare.

Svar från ER Städ

Tack Johanna för återkopplingen, vi uppskattar det väldigt mycket. Vi förstår att det skulle underlätta för er och för vår anställde.

Mikael G
Skrev om ER Städ

Duktiga och flexibla. Bra kundbemötande.

Svar från ER Städ

Tusen tack Mikael för komplimangen, det uppskattas verkligen.

Emma W
Skrev om ER Städ

Super trevligt bemötande! Snabba svar och inget krångel.

Svar från ER Städ

Tack Emma för komplimangen.

Lina W
Skrev om ER Städ

Trevliga, tillmötesgående! Det är alltid städat med omtanke och man blir glad när man kommer hem.

Svar från ER Städ

Tack Lina för ditt omdöme. Ska framföra detta till personen som städar hos dig. Hon kommer bli glad för komplimangen.

Jonathan J
Skrev om ER Städ

Jag köpte en flyttstädning mitt under industrisemestern med mycket kort varsel. ER kunde leverera en omfattande städning på samma vecka. Jag behövde dessutom hjälp att lämna över nyckeln till fastighetsägaren, vilket de gjorde utan besvär med en mycket blygsam tilläggsavgift. Bra jobbat!

Svar från ER Städ

Tusen tack för det positiva omdömet, vi hoppas på att vi får leverera vår tjänster vid nästa tillfälle.

Erika K
Skrev om ER Städ

Städar bra. Noggranna. Snabba mailsvar.

Tackar för komplimangen. Hälsningar ER Lokalvård

Skrev om ER Städ

Har alltid får bra och trevligt bemötande från Er lokalvård. Deras hemstad har varit väldigt bra!

Svar från ER Städ

Tackar för komplimangen, vi ska framföra detta till personalen som städar hos er. De blir alltid väldigt glada när de får positiv feedback. Hälsningar ER Lokalvård

Johan H
Skrev om ER Städ

Klockren på att hålla städat och fint. utöver det hålls tider, de är mycket smidiga vad gäller eventuella förändringar etc. vi kommer att fortsätta jobba med ER lokalvård.

Svar från ER Städ

Tackar för komplimangen. Vi försöker alltid anpassa oss efter våra kunder och deras önskemål. Hälsningar ER Lokalvård

Ulla K
Skrev om ER Städ

Min tjänst är veckostädning. Företaget har varit mycket hjälpsamma med att svara på frågor rörande tjänsten och vad den innefattar. Jag började känna att jag inte riktigt underhöll städningen av min lägenhet. Det är skönt att få den kperfekt utförd av ER:s lokalvård. Skönt att komma hem till ett glänsande rent hem.

Lars H
Skrev om ER Städ

Sade upp tjänsten för över ett år sedan på grund av: Kom inte på bestämda tider Svarade inte på telefon Personalen pratar inte svenska

Svar från ER Städ

Vi uppskattar att ni ger oss konstruktiv feedback, jättesynd att vi var dåliga på att komma i tid och svara i telefon vilket vi alltid ska vara duktiga på. Synd att vi inte fick chansen att rätta till det som inte fungerade. Hälsningar ER Lokalvård.

Induktor Karlbergs El I

Anlitade ER Lokalvård för städuppdrag, snabbt och smidigt och perfekt resultat, rekommenderas starkt

Svar från ER Städ

Tackar för komplimangen, det är alltid trevligt att få beröm från våra kunder. Hälsningar ER Lokalvård

Anna-Maria L

Använder ER lokalvård för städning. Fungerar mycket bra.

Magnus K
Skrev om ER Städ

Nogranna och pålitliga. Kommer när de ska utan att krångla.

Tickstar Ab T

Städning av kontorsyta. Det fungerar mycket bra, vi märker inte av städaren men det är hela tiden rent och fräscht i lokalen. Det var heller inte några problem att få till extratjänster kring städningen som att tömma papperskorgar, fylla på förbrukningsartiklar och rotation av handdukar.

Svar från ER Städ

Tack för komplimangen. Vi försöker alltid att tillmötesgå våra kunder. Hälsningar ER Lokalvård

Skrev om ER Städ

Önskar kunna kommunicera med städarna som kommer. Ibland är det svårt att förklara om vi har några specifika önskemål då de inte ofta kan engelska eller svenska.

Svar från ER Städ

Tack för rekommendationen. Vi vet om att detta är en svaghet men vi försöker istället vara bra på att läsa önskemål från våra kunder och vidarebefordra dessa till vår personal. Tveka aldrig att maila till oss era önskemål så gör vi vårt bästa att utföra dem. Hälsningar ER Lokalvård

Nadja Carin L

Jag har varit kund i många år och är väldigt nöjd med ER Lokalvård. De har varit nån enstaka tillfällig inhoppare som jag inte har varit lika nöjd med, men min ordinarie och de senaste vikarie jag haft har alltid varit toppenbra. /Nadja

Svar från ER Städ

Tack för rekommendationen vi är väldigt glada att ni är nöjda. Hälsningar ER Lokalvård

Ulla M
Skrev om ER Städ

Vi är mycket nöjda med lokalvården av Jagoda.

Svar från ER Städ

Tusen tack för rekommendationen, vi ska framföra till Jagoda att ni är nöjda. Hälsningar ER Lokalvård.

Ingrid L
Skrev om ER Städ

De två senaste fönstertvätten har inte varit helt OK. Tog mycket lång tid o försenad ankomst. Eftersom jag har många fönster o en inglasad balkong bör de vara två annars tar det alldeles för lång tid. Jag kan inte klaga på bemötandet från företaget.

Svar från ER Städ

Vill börja med att be om ursäkt att vi var försenade, detta är något som kan hända men vi bör informera er om detta så att ni kan planera er dag. Tiden för fönstertvätt kan variera och är svår att förutse men i det hela hoppas vi på ER Lokalvård att kvalitén på fönstertvätten var bra. Hoppas att vi får en chans till att utföra vårt arbete på ett bra sätt. Vill samtidigt tacka för ett konstruktivt omdöme. Hälsningar ER Lokalvård.

Sofia L
Skrev om ER Städ

Sökte annan städfirma då vi var så missnöjda med den vi anlitade tidigare. Fick då tips av vänner och grannar, som rekommenderade ER lokalvård. Kontaktade dem och blev väldigt trevligt bemötta. Städningen kom igång direkt efter önskemål och på önskad dag och tid:). Vi är så nöjda med städningen och servicen!

Svar från ER Städ

Tusen tack för rekommendationen, det värmer väldigt när vi får dessa omdömen. Hälsningar ER Lokalvård

Joakim N
Skrev om ER Städ

Monica som är hos oss är Grym! Trevlig och duktig och gör ett super jobb.. skulle starkt rekomendera ER! De lyssnar även på våra önskemål och det är inga problem om man vill göra förändringar pga semestrar eller liknande

Svar från ER Städ

Tack för rekommendationen, vi ska framföra till Monika att ni tycker att hon är super, hon kommer att bli väldigt glad när hon får beröm från er. Hälsningar ER LOKALVÅRD

Göran & Malin E

Vi är mycket nöjda med det arbete som Jagoda gör hos oss och kan varmt rekommendera henne

Svar från ER Städ

Tusen tack för rekommendationen, vi meddelar Jagoda att ni är nöjda med henne, hon kommer att bli jätteglad. Hälsningar ER Lokalvård

Mikael G
Skrev om ER Städ

Bra städning. Flexibla vad gäller upplägg och tillfälliga ändringar i schemat Trevligt bemötande

Tack för det positiva omdömet. Hälsningar ER Lokalvård

Christoffer W

Vi har använt ER Lokalvård vid många olika tillfällen och alltid blivit nöjda med hemstädningen.

Svar från ER Städ

Tack för komplimangen, det är alltid trevligt att få ett positivt omdöme. Hälsningar ER Lokalvård

Christoffer L

- Relativ enkelt få kontakt med chefen. - Svårt att veta vad som faktiskt görs och ingår i veckostädningen. - oklart om det ingår städmaterial eller ej. - Saknar formulär som enl hemsidan fylls i och tydliggör vad som gjorts och/eller vad vi vill ska göras.

Svar från ER Städ

Hej, Tack för omdömet, självklart ska dessa saker ni kommenterar vara glasklara, i vår bransch är det viktigt att själva städningen utförs bra men också lika viktigt att våra kunder vet vad de köper. Vi tar till oss det ni skriver och försöker förbättra detta hos oss. Ni får gärna kontakta oss med era frågor så ska vi försöka svara er så gott vi kan alternativt om ni har några önskemål när det gäller städningen så försöker vi tillgodose dem. Hälsningar ER Lokalvård

Hillevi N

Personlig städning. Snabba kontakter

Svar från ER Städ

Tack för rekommendationen, det är alltid trevligt att höra varma ord om vår fantastiska personal. Hälsningar ER Lokalvård

Marigo O
Skrev om ER Städ

Storstädning. Men har tidigare haft löpande städning med ER. De är väldigt trevliga och tillmötesgående, bra städning. Enda negativa är att alla städare inte talar svenska/engelska/franska eller tyska, dvs det är väldigt svårt att kommunicera med dem. Städningen är dock utan anmärkning.

Svar från ER Städ

Tack för att ni rekommenderar oss. Det är bra att ni kommer in med synpunkter både bra och dåliga saker för då har vi en chans att bli ännu bättre. Vi vet att detta är en av våra större svagheter och vi har en förhoppning att vår underbara personal kommer kunna kommunicera fritt med våra kunder. Hälsningar ER Lokalvård

Åsa N
Skrev om ER Städ

Jag köpte veckostädning. Lång tid att få svar när man kontaktade dem. Ofta fick jag påminna om min kontakt. Städpersonalen hade sönder en lampa detta talade de inte om utan jag upptäckte det själv. De hände även sönder andra saker.

Svar från ER Städ

Vi vill börja med att be om ursäkt för de saker som inträffat. Självklart ska vi informera kunden om vi har haft sönder något. Självklart tar vi vårt ansvar och ersätter saker vi har haft sönder som i ditt fall lampan. Det är aldrig bra när det händer men ibland har man otur och råkar ha sönder saker. Vi vill en gång till ursäkta att vi hade sönder lampan. Hälsningar ER Lokalvård

Josefine M
Skrev om ER Städ

Precis alla delar har fungerat bra med ER lokalvård. Redan vid första kontakten fick jag en bra känsla. Vi har haft samma person som hjälpt till med städning hemma vilket bidragit stort till känslan av personlig service och trygghet. Även ”allt runtomkring” så som nycklar, rutiner och fakturering sker på ett tryggt och skett sätt. Men viktigast av allt är kanske ändå att jag varit nöjd med städningen varje gång. Jag kan verkligen rekommendera ER Lokalvård.

Svar från ER Städ

Tusen tack för rekommendationen. Vi ska framföra det till den personen som har hand om er städning hon kommer att bli jätteglad och få sådant beröm. Hälsningar ER Lokalvård