Erawan Travel

Erawan Travel

Ring 08-654 99 61 www.erawantravel.se

Erawan Travel är ett familjeföretag som grundades 1991. Vi bokar flyg, hotell och transfer i hela Thailand, även biljetter från Thailand för era nära och kära. Ni kan också få hjälp med visumfrågor och ansökan. Upplev Thailand med oss.

15 omdömen om Erawan Travel

Robert F
Skrev om Erawan Travel

Företaget har nu gått under jorden och bara försvunnit med pengar som kunder betalat dom för resor som inte finns. Inga bokningar, inga biljetter. Man har lagt ner företagen och helt enkelt försvunnit. RIKTIGT GENOMUSELT AV ER PÅ ERAWAN TRAVEL!! Detta är POLISANMÄLT!

Kenzan Tours
4.7/5 i betyg av 367 omdömen 4.7 av 367 omdömen
BadgeThreeYears

Kenzan Tours ordnade en helt fantastisk resa till Sydostasien åt oss. De kom med ett grundförslag som vi ändrade lite efter våra önskemål. V

Katarina S Katarina S
Liselott
Skrev om Erawan Travel

Vi har blivit väldigt bra bemötta av Erawan Travel. När vi fick problem på plats i Thailand hörde de av sig inom en timme och löste allt på ett perfekt sätt. Så de var mycket hjälpsamma.

Leif O
Skrev om Erawan Travel

När vi har beställt våra resor hos Erawan Travel har vi alltid fått ett mycket proffsigt mottagande, Dom är trevliga och mycket kunniga om sina resmål,dom är lyhörda för kundens önskemål och kommer alltid med bra tips inför ens resa

La Villa Travel
4.6/5 i betyg av 464 omdömen 4.6 av 464 omdömen
BadgeThreeYears

peter j
Skrev om Erawan Travel

Första gången allt bra det var bara en flyg stol men bemötandet var bra

Daniel W
Skrev om Erawan Travel

Trevliga och oerhört hjälpsamma, precis som varje gång. Otroligt bra service.

Anna L
Skrev om Erawan Travel

Väldigt trevliga och tillmötesgående. Skapade en resa som motsvarade våra önskemål precis. Hjälpte oss också att få pengar tilbaka från en hotellbokning som inte höll utlovad standard. Rekommenderar Erawan till alla jag känner som ska resa till Thailand med omnejd.

S
Skrev om Erawan Travel

Denna resebyrå är den absolut bästa resebyrå jag någonsin haft kontakt med! Alla fyra som arbetar där sätter alltid kunden i fokus och fortsätter att hjälpa till även efter att resan är bokad och betald. Har vänt mig till denna byrå vid 3 tillfällen och varje gång är jag minst lika nöjd som gången innan. Har rekomenderat denna resebyrå till andra som vart lika nöjda som jag.

Thomas
Skrev om Erawan Travel

Superb service och högt kunnande av Thailand. Bra rådgivning på platser att besöka eller att bo, och hjälper även till med bokningar och lösningar för en bra och lyckad semester. Rekommenderar alla som vill resa och uppleva Thailand och resor med naturupplevelser!

Anna C
Skrev om Erawan Travel

Vi har fått mycket bra hjälp från Erawan Travel. De ordnade en resa åt oss som helt motsvarade våra förväntningar.

Toije E
Skrev om Erawan Travel

Erawan Travel är ett företag jag anlitat i 17 år.Utomordentlig servie, Tar hand om kunden på bästa sätt.Ser alltid till att kunden blir nöjd.Bäst på att fixa resor på marknaden.Finns ingen bättre.

Minoo l
Skrev om Erawan Travel

Väldigt bra service, hjälpsamma i alla stunder! Fixade vår resa precis så som vi önskat!

Arne C
Skrev om Erawan Travel

Personlig, trevlig resebyrå med hög servicenivå och god kunskap av resor till Asien.

Peter E
Skrev om Erawan Travel

Fick bra tips när vi förra hösten beställde resan. Åkte sedan på senvintern och det gick bra och vi trivdes. Vår lilla dotter blev dock sjuk men som helhet stämde det. Klart prisvärt var det också.

Paavo P
Skrev om Erawan Travel

Vi har alltid fått mkt bra hjälp med resmål, ideér och utflykter från Erawan Travel. De har alltid kunnat tillhandahålla de billigaste biljetterna för våra resor. Numera anlitar vi endast dem då de har mkt god service och alltid är hjälpsamma. Jag rekomenderar dem å det varmaste. / Paavo

Bo O
Skrev om Erawan Travel

Vår säljkontakt som arbetade på ett annat resebolag började jobba på Erawan och Thailandsresor.se så vi "följde med i flytten". Att beställa genom detta resebolag innebär trygghet. Vid ockupationen av flygplatsen i Bangkok 2008 blev det lite problem med avresedatum, men de jobbade febrilt med att få fram nytt datum då flygplanen skulle börja trafikera linjen på nytt. Ofta kan man hitta erbjudanden för vissa perioder som är prisvärda. Annars är det bara att kontakta dem och höra efter priser.