Alla kategorier Resebyrå Stockholms län Stockholm Kungsholmen Erawan Travel

Erawan Travel

Wargentinsgatan 5, 112 29 Stockholm — Visa karta

Erawan Travel är ett familjeföretag som grundades 1991. Vi bokar flyg, hotell och transfer i hela Thailand, även biljetter från Thailand för era nära och kära. Ni kan också få hjälp med visumfrågor och ansökan. Upplev Thailand med oss.
Stora Gatan 38, 72212, VÄSTERÅS
Kenzan Tours
Ingegerd S:
Vi hade en fantastisk foto-safari i Tanzania. Reseplaneringen fungerade perfekt och det är härligt att bo i tält ute i Serengeti, mitt i vil...

Resebyråer nära Erawan Travel:

Västmannagatan 15, STOCKHOLM
Välkomna! Läs mer ›
Magnus A:
Bra och snabb service gjorde arrangerande smidigt och kul!

Läs vad 15 kunder tycker om Erawan Travel

• Robert F
    Robert F skrev om Erawan Travel
    Företaget har nu gått under jorden och bara försvunnit med pengar som kunder betalat dom för resor som inte finns.
    Inga bokningar, inga biljetter.
    Man har lagt ner företagen och helt enkelt försvunnit.
    RIKTIGT GENOMUSELT AV ER PÅ ERAWAN TRAVEL!!

Detta är POLISANMÄLT!
  • Liselott
    Liselott skrev om Erawan Travel
    Vi har blivit väldigt bra bemötta av Erawan Travel. När vi fick problem på plats i Thailand hörde de av sig inom en timme och löste allt på ett perfekt sätt. Så de var mycket hjälpsamma.
  • Leif O
    Leif O skrev om Erawan Travel
    När vi har beställt våra resor hos Erawan Travel har vi alltid fått ett mycket proffsigt mottagande,
    Dom är trevliga och mycket kunniga om sina resmål,dom är lyhörda för kundens önskemål och kommer alltid med bra tips inför ens resa
  • peter j
    peter j skrev om Erawan Travel
    Första gången allt bra det var bara en flyg stol men bemötandet var bra
    2013-03-19 Erawan Travel Sweden svarar peter j
    Tack Peter för din kommentar. Glad att kunna hjälpa till med flygbiljetten.
  • Daniel W
    Daniel W skrev om Erawan Travel
    Trevliga och oerhört hjälpsamma, precis som varje gång. Otroligt bra service.
    2013-03-19 Erawan Travel Sweden svarar Daniel W
    Tack Daniel för ni återkom till oss varje resa till Thailand. Vi är glada att ni är nöjda.
  • Anna L
    Anna L skrev om Erawan Travel
    Väldigt trevliga och tillmötesgående. Skapade en resa som motsvarade våra önskemål precis. Hjälpte oss också att få pengar tilbaka från en hotellbokning som inte höll utlovad standard. Rekommenderar Erawan till alla jag känner som ska resa till Thailand med omnejd.
    2012-04-18 Erawan Travel Sweden svarar Anna L
    Hej Anna, tack för er fina ord. Kul att höra att resan gick bra och att det löste sig med hotell. Tack även för bilderna och kommentarer från resan.
    Vi kommer att ta väl hand om dina vänner/bekanta.
  • S
    S skrev om Erawan Travel
    Denna resebyrå är den absolut bästa resebyrå jag någonsin haft kontakt med! Alla fyra som arbetar där sätter alltid kunden i fokus och fortsätter att hjälpa till även efter att resan är bokad och betald. Har vänt mig till denna byrå vid 3 tillfällen och varje gång är jag minst lika nöjd som gången innan. Har rekomenderat denna resebyrå till andra som vart lika nöjda som jag.
    2012-03-30 Erawan Travel Sweden svarar S
    Tack för ert varma ord. Vi gör alltid vårt bästa för att ni skall vara nöjda innan, under och efter resan. Välkommen åter.
  • Thomas
    Thomas skrev om Erawan Travel
    Superb service och högt kunnande av Thailand. Bra rådgivning på platser att besöka eller att bo, och hjälper även till med bokningar och lösningar för en bra och lyckad semester.
    Rekommenderar alla som vill resa och uppleva Thailand och resor med naturupplevelser!
    2011-09-16 Erawan Travel Sweden svarar Thomas
    Kob khun krub Thomas, du och din stora familje är alltid varmt välkomna åter för er nästa resa....:-D
  • Anna C
    Anna C skrev om Erawan Travel
    Vi har fått mycket bra hjälp från Erawan Travel. De ordnade en resa åt oss som helt motsvarade våra förväntningar.
    2011-05-21 Erawan Travel Sweden svarar Anna C
    Tack så mycket Anna. Ha det bra och hälsa familjen :-)
  • Toije E
    Toije E skrev om Erawan Travel
    Erawan Travel är ett företag jag anlitat i 17 år.Utomordentlig servie, Tar hand om kunden på bästa sätt.Ser alltid till att kunden blir nöjd.Bäst på att fixa resor på marknaden.Finns ingen bättre.
    2011-05-18 Erawan Travel Sweden svarar Toije E
    Tack Toije för att ni alltid har anlitad oss för era egna och för era nära och kära resor under alla dessa år. Kram Charro
  • Minoo l
    Minoo l skrev om Erawan Travel
    Väldigt bra service, hjälpsamma i alla stunder!
    Fixade vår resa precis så som vi önskat!
    2011-05-17 Erawan Travel Sweden svarar Minoo l
    Tack så mycket Minoo och Isadora.
    Sköt om er.

/Charro
  • Arne C
    Arne C skrev om Erawan Travel
    Personlig, trevlig resebyrå med hög servicenivå och god kunskap av resor till Asien.
    2011-05-18 Erawan Travel Sweden svarar Arne C
    Tack Arne för de alltid fina kommentarer och rekommendationer till dina vänner. Hoppas att det blir lika bra resa i år också.
    Ha det bra :-)
  • Peter E
    Peter E skrev om Erawan Travel
    Fick bra tips när vi förra hösten beställde resan. Åkte sedan på senvintern och det gick bra och vi trivdes. Vår lilla dotter blev dock sjuk men som helhet stämde det. Klart prisvärt var det också.
    2011-05-18 Erawan Travel Sweden svarar Peter E
    Tack Peter för att du följde tipsen och reste med oss. Välkomna åter för en annan prisvärt resa :-)
    Ps. hoppas er lilla dottern inte blev sjuk under hela resan.
  • Paavo P
    Paavo P skrev om Erawan Travel
    Vi har alltid fått mkt bra hjälp med resmål, ideér och utflykter från Erawan Travel.
    De har alltid kunnat tillhandahålla de billigaste biljetterna för våra resor. Numera anlitar vi endast dem då de har mkt god service och alltid är hjälpsamma.
    Jag rekomenderar dem å det varmaste.

/ Paavo
    2011-05-17 Erawan Travel Sweden svarar Paavo P
    Tack Paavo! Vi kommer att hjälpa dig att hitta annat spännande resemål för nästa år!
  • Bo O
    Bo O skrev om Erawan Travel
    Vår säljkontakt som arbetade på ett annat resebolag började jobba på Erawan och Thailandsresor.se så vi "följde med i flytten".

Att beställa genom detta resebolag innebär trygghet. Vid ockupationen av flygplatsen i Bangkok 2008 blev det lite problem med avresedatum, men de jobbade febrilt med att få fram nytt datum då flygplanen skulle börja trafikera linjen på nytt.

Ofta kan man hitta erbjudanden för vissa perioder som är prisvärda. Annars är det bara att kontakta dem och höra efter priser.
    2011-05-17 Erawan Travel Sweden svarar Bo O
    Tack för varma kommentarer! Vi vill dock klargöra att alla våra försäljare jobbat bara på Erawan Travel och har inte flyttat från/till annat bolag. "

Wargentinsgatan 5, 112 29 Stockholm