Alla kategorier Målare Västra Götaland Göteborg Fräntorps Bygg & Fastighets Service

Fräntorps Bygg & Fastighets Service

Gullvivegången 7, 416 76 Göteborg — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Fräntorps Bygg & Fastighets Service

• Vernesa T
    Vernesa T skrev om Fräntorps Bygg & Fastighets Service
    Vi anlitade Fräntorps Bygg & fastighets service för total lägenhets renovering
    (förutom badrum/wc). Målning och spackling av väggarna, takmålning, golvbyte, byte av inbyggda garderober, byte av övre köksskåp mm. Killarna kom med smarta och kreativa lösningar och utförde ett mycket bra jobb inom angivna tidsramar, vilket var jätteviktgt för oss pga att vi inte kunde bo hemma med småbarn medan renoveringen pågick. Vi är verkligen jättenöjda och kan rekommendera företaget för samma/liknande jobb. Läs mer
  • s
    s skrev om Fräntorps Bygg & Fastighets Service
    Vi anlitade detta företag att renovera vårt badrum effter att de lovat att de har alla nödvändiga certifikat men sen undesökte vårt försäkringsbolag och det visade sig att Fräntorps Bygg & Fastighets Service ljög om detta. När jag konfronterade Senad som äger företaget menade han att han kan be en vän skriva på garantin istället för honom. Se till att alltid anlita behöriga hantverkare så ni inte hamnar i skiten som vi gjorde. Läs mer

Bästa målarna i Göteborg:

Sara O Sara O tycker:
“Perfekt planering och genomför...” Läs mer

EA Rosengrensgata 13 D, 42131, VÄSTRA FRÖLUNDA