ES RENOVERING STOCKHOLM AB

ES RENOVERING STOCKHOLM AB

Ring 073-619 20 73 www.esrenoveringab.se

På ES Renovering Stockholm AB utför vi alla typer av inomhus renovering. Hit är du alltid välkommen med såväl mindre som större renoveringar. Vi utför alltid våra uppdrag med arbetssätt och material som minimerar miljöpåverkan och maximerar kvalitén. Förtroendeingivande, pålitliga, kreativa och proffsiga är våra ledord. Det...

7 omdömen om ES RENOVERING STOCKHOLM AB

Zeinab S
Skrev om ES RENOVERING STOCKHOLM AB

Mycket nöjda, kommer definitivt att anställa igen!

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 41 omdömen 4.8 av 41 omdömen

Lotti J
Skrev om ES RENOVERING STOCKHOLM AB

Anlitat ES Renovering till totalrenovering av vår 4:a där allt gick i 70-talsstil men som nu tack vare ES är tillbaka i ursprunglig tidstypisk sekelskiftesstil. Golv, väggar, tak (även höjning av vissa delar) och el är fixat. Vi är sååå nöjda och bor äntligen i en lägenhet vi kan trivas i. Rekommenderar verkligen!

Ulrika LA
Skrev om ES RENOVERING STOCKHOLM AB

Vi har anlitat ES Renovering för två jobb, dels köksrenovering inkl. golvbehandling och dels installation av golvvärme + plattsättning. Vi är mycket nöjda eftersom arbetet gjordes noggrant, i tid, med gott slutresultat och till rimligt pris. Informationen var tydlig och förhållningssättet flexibelt och lösningsorienterat. Vi kan varmt rekommendera företaget till andra.

Tollberg Bygg & Inredning
4.8/5 i betyg av 72 omdömen 4.8 av 72 omdömen

Bostadsrättsföreringen M Bostadsrättsföreringen M
Fernando C
Skrev om ES RENOVERING STOCKHOLM AB

Ett pålitligt företag, super service och tydlig kommunikation. Kunniga inom lag, kom med förslag och lösningar som gynnade oss, samt utförde jobbet enligt tidsplanen.

Kent F
Skrev om ES RENOVERING STOCKHOLM AB

Vid anlitade ES Renovering för renovering av cirka 55 kvadratmeter av vår lägenhet. Renoveringen innebar målning av väggar och tak, slipning och lackning av golv samt läggning av klinker. Resultatet av uppdraget blev utmärkt och utfört inom offererad tid och offererat fast pris. Vi hade några enstaka synpunkter på detaljer och dessa åtgärdades omgående på ett mycket positivt sätt, detta uppskattade vi särskilt. Detta är ett exempel på Eduardos inställning att han aldrig är nöjd förrän kunden är helt nöjd. En bonus...

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Elin R
Skrev om ES RENOVERING STOCKHOLM AB

Vi är otroligt nöjda med ES! Vi har använt dem till två renoveringar, den senaste va en totalrenovering av en lägenhet där de rev en vägg, la nytt golv, målade alla tak och väggar, satte in nya foder, lister och dörrar. Allt är bra utfört och de är väldigt flexibla med ändringar och dessutom snabba och trevliga. Dessutom är de prisvärda. Vi kan inget annat än vart rekommendera dem.

Emil L
Skrev om ES RENOVERING STOCKHOLM AB

Vi fick hjälp med rivning av vägg och två dörrkarmar, lägga nytt golv i hela lägenheten, spackla och måla väggar samt installera nytt kök. Arbetet blev bra utfört och inom den satta tiden så vi kunde flytta in i tid. Kan varmt rekommenderas!

Bygglovshjälpen.se
4.8/5 i betyg av 62 omdömen 4.8 av 62 omdömen