Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Fruängen ES RENOVERING STOCKHOLM AB

ES RENOVERING STOCKHOLM AB

FRUÄNGSTORGET, 129 52 Hägersten — Visa karta

På ES Renovering Stockholm AB utför vi alla typer av inomhus renovering. Hit är du alltid välkommen med såväl mindre som större renoveringar. Vi utför alltid våra uppdrag med arbetssätt och material som minimerar miljöpåverkan och maximerar kvalitén. Förtroendeingivande, pålitliga, kreativa och proffsiga är våra ledord. Det ska vara lönsamt och roligt att anlita oss. Vi strävar efter långvariga och återkommande relationer.

Läs vad 3 kunder tycker om ES RENOVERING STOCKHOLM AB

• Kent F
    Kent F skrev om ES RENOVERING STOCKHOLM AB
    Vid anlitade ES Renovering för renovering av cirka 55 kvadratmeter av vår lägenhet.
    Renoveringen innebar målning av väggar och tak, slipning och lackning av golv samt läggning av klinker.
    Resultatet av uppdraget blev utmärkt och utfört inom offererad tid och offererat fast pris.
    Vi hade några enstaka synpunkter på detaljer och dessa åtgärdades omgående på ett mycket positivt sätt, detta uppskattade vi särskilt. Detta är ett exempel på Eduardos inställning att han aldrig är nöjd förrän kunden är helt nöjd.
    En bonus är den mycket trevliga, positiva, ärliga och professionella kontakten vi kunde ha med Eduardo och hans fru. Samtidigt som Eduardo och hans hantverkare är mycket tillmötesgående när det gäller önskemål så kommer de med egna idéer på lösningar. Vi rekommenderar gärna Eduardo och ES Renovering och kommer anlita dem igen vid vårt nästa renoveringsbehov. Läs mer
  • Elin R
    Elin R skrev om ES RENOVERING STOCKHOLM AB
    Vi är otroligt nöjda med ES! Vi har använt dem till två renoveringar, den senaste va en totalrenovering av en lägenhet där de rev en vägg, la nytt golv, målade alla tak och väggar, satte in nya foder, lister och dörrar. Allt är bra utfört och de är väldigt flexibla med ändringar och dessutom snabba och trevliga. Dessutom är de prisvärda. Vi kan inget annat än vart rekommendera dem. Läs mer
  • Emil L
    Emil L skrev om ES RENOVERING STOCKHOLM AB
    Vi fick hjälp med rivning av vägg och två dörrkarmar, lägga nytt golv i hela lägenheten, spackla och måla väggar samt installera nytt kök. Arbetet blev bra utfört och inom den satta tiden så vi kunde flytta in i tid. Kan varmt rekommenderas! Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Arash M Arash M tycker:
“Vi har renoverat kök och badru...” Läs mer

Hallandsgatan 48, 11857, STOCKHOLM