ES RENOVERING STOCKHOLM AB

FRUÄNGSTORGET, 129 52 Hägersten — Visa karta

5.0 i betyg av av 6 omdömen
På ES Renovering Stockholm AB utför vi alla typer av inomhus renovering. Hit är du alltid välkommen med såväl mindre som större renoveringar. Vi utför alltid våra uppdrag med arbetssätt och material som minimerar miljöpåverkan och maximerar kvalitén. Förtroendeingivande, pålitliga, kreativa och proffsiga är våra ledord. Det ska vara lönsamt och roligt att anlita oss. Vi strävar efter långvariga och återkommande relationer.

Läs vad 6 kunder tycker om ES RENOVERING STOCKHOLM AB

• 2019-06-09

Lotti J skrev om ES RENOVERING STOCKHOLM AB
    Anlitat ES Renovering till totalrenovering av vår 4:a där allt gick i 70-talsstil men som nu tack vare ES är tillbaka i ursprunglig tidstypisk sekelskiftesstil. Golv, väggar, tak (även höjning av vissa delar) och el är fixat. Vi är sååå nöjda och bor äntligen i en lägenhet vi kan trivas i. Rekommenderar verkligen! Läs mer
  • Sponsor
    I.K.A Byggkonsult AB
    4.7 / 5 i betyg — 23 omdömen
    "Har funkat bra, projektet växte fram, fick God tid för reflektion, och man kunde tänka till för att få det som man ville ha det"
    Fredrik L
  • 2019-03-03

Ulrika LA skrev om ES RENOVERING STOCKHOLM AB
    Vi har anlitat ES Renovering för två jobb, dels köksrenovering inkl. golvbehandling och dels installation av golvvärme + plattsättning. Vi är mycket nöjda eftersom arbetet gjordes noggrant, i tid, med gott slutresultat och till rimligt pris. Informationen var tydlig och förhållningssättet flexibelt och lösningsorienterat. Vi kan varmt rekommendera företaget till andra. Läs mer
  • 2019-02-18

Fernando C skrev om ES RENOVERING STOCKHOLM AB
    Ett pålitligt företag, super service och tydlig kommunikation. Kunniga inom lag, kom med förslag och lösningar som gynnade oss, samt utförde jobbet enligt tidsplanen. Läs mer
  • Reco tipsar!
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 69 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"
  • 2017-11-15

Kent F skrev om ES RENOVERING STOCKHOLM AB
    Vid anlitade ES Renovering för renovering av cirka 55 kvadratmeter av vår lägenhet.
    Renoveringen innebar målning av väggar och tak, slipning och lackning av golv samt läggning av klinker.
    Resultatet av uppdraget blev utmärkt och utfört inom offererad tid och offererat fast pris.
    Vi hade några enstaka synpunkter på detaljer och dessa åtgärdades omgående på ett mycket positivt sätt, detta uppskattade vi särskilt. Detta är ett exempel på Eduardos inställning att han aldrig är nöjd förrän kunden är helt nöjd.
    En bonus är den mycket trevliga, positiva, ärliga och professionella kontakten vi kunde ha med Eduardo och hans fru. Samtidigt som Eduardo och hans hantverkare är mycket tillmötesgående när det gäller önskemål så kommer de med egna idéer på lösningar. Vi rekommenderar gärna Eduardo och ES Renovering och kommer anlita dem igen vid vårt nästa renoveringsbehov. Läs mer
  • 2015-02-20

Elin R skrev om ES RENOVERING STOCKHOLM AB
    Vi är otroligt nöjda med ES! Vi har använt dem till två renoveringar, den senaste va en totalrenovering av en lägenhet där de rev en vägg, la nytt golv, målade alla tak och väggar, satte in nya foder, lister och dörrar. Allt är bra utfört och de är väldigt flexibla med ändringar och dessutom snabba och trevliga. Dessutom är de prisvärda. Vi kan inget annat än vart rekommendera dem. Läs mer
  • Sponsor
    Honkonen Byggnads AB
    4.8 / 5 i betyg — 30 omdömen
    Badge2016
    "Snabb, noggrann, kunnig rörmokare och till bra pris dessutom. Kan inte bli bättre. Mycket nöjd!"
    ANNA-MARIA W
  • 2013-01-03

Emil L skrev om ES RENOVERING STOCKHOLM AB
    Vi fick hjälp med rivning av vägg och två dörrkarmar, lägga nytt golv i hela lägenheten, spackla och måla väggar samt installera nytt kök. Arbetet blev bra utfört och inom den satta tiden så vi kunde flytta in i tid. Kan varmt rekommenderas! Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Joanna E Joanna E tycker:
“PJ har lagt in fiskbensparkett...” Läs mer