Etage AB

4.3

6 omdömen om Etage AB

Qpaqex
Skrev om Etage AB

Desperat raggens mecka! Det är påklistrat och inte så äkta. Om jag hade fått bestämma hade jag gjort om mycket. Fast kommer man hit med ett sällskap kan det vara helt ok. Priserna är ju ok. Det saknas klass på stället. Det hade kunnat bli så mycket bättre. Personalen tycks inte trivas.

Nikke L gillar detta
Stefan B
Skrev om Etage AB

Detta är ett mycket bra ställe. Rekommenderas varmt!

Emelie
Skrev om Etage AB

Jätteschyst ställe. Här kan folk uppföra sig, tjejerna brukar inte vara snorkiga mot andra tjejer och killarna kan uppföra sig mot tjejer utan att vara bordusa och komma med snuskiga förfrågningar. Härligt och stort ställe med helt ok musik. Känns väldigt lyxigt utan att kosta en förmögenhet med inträde och dryck :) Etage är något utöver det vanliga som ingen annan klubb lyckas med.

Johan P
Skrev om Etage AB

Bra nattklubb där man alltid har roligt. Eftersom de har 23 års gräns så slipper man allt yngre folk som inte klarar alkohol. Har bar, musik och soffor där nere vid "rökrutan". Underbart med andra ord.

Louise S
Skrev om Etage AB

Lätt det bästa utestället som har skapats :P Eller kanske bara roligast för där alltid är bra musik, och äldre folk så man slipper springa på människor som gick två klasser under en på gymnasiet. Har aldrig haft en tråkig, eller misslyckad för den delen, kväll på Étage. Man får nästan inte ha varit i Malmö utan att ha besökt Étage, och man får definitivt inte komma och säga att man var i Malmö och festade och inte varit där. Pinsamt! haha =)

Louise S
Skrev om Etage AB

Det bästa utestället i Malmö skulle jag vilja påstå. Skit bra musik och alltid fullt med folk. Personalen i baren är alltid lika trevlig, dock skulle glasplockarna kunna dra på smilebanden då och då. Men annars har jag ingenting att klaga på! Värt flera besök, eller alla mina iaf haha =) Grädden