Alla kategorier Restaurang Skåne Malmö Etagegruppen AB

Stortorget 6, 211 34 Malmö — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om Etagegruppen AB

• Kerstin A
    Kerstin A skrev om Etagegruppen AB
    Mitt motto brukar vara etagé för de slitna människorna. Dvs det är alltid samma männikosr. Under en lång period, flera år gick vi alltid hit. Festade och hade skoj. Nackedel är väl att här är 2 små dansgolv och så 1karaokeebar på ovan våningen. Så, ett litet ställe, men då var det kul iaf. De som arbetar i baren är trevliga, en del fick man personlig kontakt med dvs de kände ju igen en ;). Jag festar inte här längre och vet inte varför antagligen för det är just samma personer alltid och ingen variation på musiken längre. De har sin stil därinne iaf på "logdansen" som jag brukar kalla det rummet som är längst in. sedan techno/blnadat glovet har iofs mer blandat. Saknar att de ej har temakvällar längre. Så 3/5 recos.
    Johanna L gillar detta
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Etagegruppen AB
    Nattklubb i centrala Malmö med blandad publik, helk ok men som alltid när man försöker locka publik med flera olika dansgolv och musikstilar så blir det en kompromiss av det hela.

Stortorget 6, 211 34 Malmö