Alla kategorier Jurist Stockholms län Stockholm Norrmalm Familjens Jurist i Stockholm, Drottninggatan

Familjens Jurist i Stockholm, Drottninggatan

Drottninggatan 25, 111 51 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Familjens Jurist i Stockholm, Drottninggatan

• Magdalena N
    Magdalena N skrev om Familjens Jurist i Stockholm, Drottninggatan
    En okompiserd bouppteckning som de själva sa, men kostade 17000 kr och okunniga , kommer aldrig anlita familjens Jurist igen . Läs mer
  • Christin K
    Christin K skrev om Familjens Jurist i Stockholm, Drottninggatan
    Mitt livs största misstag att anlita dessa klåpare! Läs mer
  • Ulf H skrev om Familjens Jurist i Stockholm, Drottninggatan
    Dålig information. Nästan omöjligt att få tag i medarbetarna. Sex månader efter att jag sagt upp uppdraget fick jag en faktura för en tjänst som inte utförts. Även detta tog en evighet att rätta till. Detta är inte en advokatbyrå utan en faktureringsmaskin med allvarliga organisationsproblem. Avråder å det bestämdaste!! Läs mer
  • Jennifer skrev om Familjens Jurist i Stockholm, Drottninggatan
    Jag fick det dokument jag bad men hur de fakturerar är under all kritik!

På fakturan fanns bara en slutsumma, ingen infortmation om hur lång tid de olika momenten tog och hur priset räknats ut.

Den första fakturan bestred jag omgående då de skulle ha betalat för att jag bokat och bokat om en tid hos deras kundtjänst!
    De menade även att jag haft ett inledande möte med juristen vilket inte stämde, vi ordnade ärendet över mail. Tråkigt att behöva bestrida en faktura med oriktigheter.
    Den nya fakturan blev bättre men inte ok, jag kommer betala den för att jag inte orkar bestrida mer.

Mitt ärende var väldigt enkelt, det krävdes ingen utredning eller samtal till andra instanser av juristen, men trotts det blev det en mycket högre summa än rimligt. Jag uppmanar alla att få ett tydligt svar av er jurist vad gäller tidsåtgång under ett ärende så att ni inte får en chock-faktura på slutet! Läs mer
  • david e skrev om Familjens Jurist i Stockholm, Drottninggatan
    Besviken. Kan inte rekommendera detta företag. Läs mer