Karolin Torstensson

Karolin Torstensson

Karolin Torstensson är mäklare på Fastighetsbyrån Bålsta

Karolin Torstensson har varit registrerad mäklare sedan 2011-08. Karolin Torstensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-03 och har fått 471 omdömen med ett betyg på 4.8. Karolin Torstensson har haft 55 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska jag välja dig när jag ska göra en bostadsaffär?
Mäklaryrket är en livsstil vilket jag trivs väldigt bra med och det speglar sig i mitt engagemang och resultat. Med min långa erfarenhet har jag förmågan att råda och vägleda i olika situationer som kan uppstå under försäljningens gång.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Det mina kunder uppskattar mest med mig som mäklare är att jag är lugn, saklig och väldigt tillgänglig med snabb återkoppling.

Vad gör du helst på fritiden?
Går hundkurser eller skogspromenader med min hund Diva som även är vår populära kontorshund.

471 omdömen om Karolin Torstensson

Sedan starten hos Reco 2014
Marcus K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
Bålsta - Centrum

Bra bemötande, inlyssnande, god återkoppling.

Anders D
Sålde sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
Skokloster - Söderskogen

Karolin är rak, ,lugn och korrekt i kommunikationen. Hon har varit med oss och stöttat på ett mycket bra sätt under en relativt lång process i dessa tider (2023-24). Allt ledde till en försäljning som översteg våra förväntningar.

Karin B
Skokloster - Söderskogen

Hon är snabb, rolig och lugn. Kan inte bli bättre.

Elisabet M
Bålsta - Dalängen

Trevligt och proffsigt bemötande

Anton R
Köpte sitt hus med hjälp av Karolin Torstensson en del av Fastighetsbyrån Bålsta
Bålsta - Gillmarksbyn

Enkel och bra förhandling. Vi lyckades köpa vårt drömhus innan visning. Karolin kändes proffsig och hade ett trevligt bemötande. 10/10 rekommenderar starkt!

Helen W
Bålsta - Gillmarksbyn

En oerhört förtroendeingivande mäklare! Ett proffs ut i fingerspetsarna ändå med en varm personlighet. Jag skulle rekommendera Karolin alla dagar i veckan!

Marianne S
Krägga

En öppen trevlig tjej som får en att känna sej sedd även som köpare. Vi hade velat haft henne även till vår husförsäljning men hon arbetar inte i Sollentuna.

Maria H
Bålsta - Skörby

Vi upplevde karolin som kunnig och proffesionellt.

Susanne R
Bålsta - Skörby

En lugn, trygg och kunnig mäklare. Har stöttat mig i min svåra situation och peppat mig när jag tvivlat. Kommit med råd och tips. Hjälpt mig räkna när jag inte kunnat själv. En mäklare som jag varmt kan rekomendera.

Susan C
Bålsta - Dalängen

Jag upplevde att hon är mycket proffsig hjälpsam och jättetrevlig.