Lena Enqvist

Lena Enqvist

Lena Enqvist är mäklare på Fastighetsbyrån Bålsta

Lena Enqvist har varit registrerad mäklare sedan 2004-07. Lena Enqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-02 och har fått 154 omdömen med ett betyg på 4.7. Lena Enqvist har haft 21 försäljningar sen 2021-10 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Jag uppskattar friheten i mitt yrke, mötet med människor och de omväxlande arbetsuppgifterna.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Jag är en erfaren, engagerad och envis mäklare.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden umgås jag med familjen, lagar och äter god mat. Gillar även att ta en tur ut med båten. Förutom det så är jag väldigt förtjust i att åka skidor.

Försäljningar 2021-10 - 2022-09

Läs vad 154 Läs vad Lena Enqvist

• Bålsta - Gamla Bålsta
    2022-09-20 Verifierad kund
    Jätte trevligt bemötande!
    Hade väl inga förväntningar egentligen då detta är första gången jag köper något eget, och kan därför inte jämföra med något tidigare.
    Väldigt hjälpsam ändå med kontakt med Sparbanken ang mitt bolån och det vart ett snabbt köp då de vart klart innan den riktiga visningen.
    • Skokloster - Slottsskogen
    2022-09-14 Verifierad kund
    Lena var behjälplig till att hitta vår nya bostad.
    Hon var mycket trevlig och hjälpsam med både visning och kontraktskrivning.
    • Skokloster - Söderskogen
    2022-09-08 Verifierad kund
    Suveränt bemötande, svarade alltid snabbt på frågor och tog reda på eventuella frågor och kom med bra/tydliga svar.
    Allt fungerade utan bekymmer!
    • Bålsta - Gamla Bålsta
    2022-08-22 Verifierad kund
    Mycket engagerad
    Mycket trevlig
    Mycket nöjd med henne som mäklare
  • Jill D
    sålde sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Skokloster - Slottsskogen
    2022-07-22 Verifierad kund
    Jag tycker det var enkelt att samarbeta med Lena, hon är lyhörd för säljarens behov och det är tydlig information.
    Det har också varit lätt att komma i kontakt med henne under försäljningen, även då hon hade semester.
    Jag är nöjd då det även gick fort, något hon kanske inte kan påverka. Det är bra att ha en mäklare som är så insatt i området man bor i.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Bålsta - Centrum
    2022-06-30 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och allt jobb utfört på ett professionellt sätt. Mycket nöjd!
    • Bålsta - Mansängen
    2022-05-30 Verifierad kund
    Väldigt professionell, hjälpsam. Jag hade inga förväntningar men hon tog hand om allt så att mitt första oerfarna köp gick smidigt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Bålsta - Frösundavik
    2022-05-18 Verifierad kund
    Professionell, snabb, vänlig, trygg!
    • Bålsta - Väppeby Äng
    2022-05-01 Verifierad kund
    Lena har haft ett trevligt och professionellt bemötande under hela processen. Jag är väldigt nöjd och Lena har infriat alla förväntningar. Uppskattade att hon svarade blixtsnabb varje gång jag kontaktade henne.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Enqvist en del av Fastighetsbyrån Bålsta
    • Bålsta - Väppeby Äng
    2022-04-05 Verifierad kund
    Trevligt bemötande! Snabb affär!
    Bra och kunnig mäklare!