Mäklare Dalarna Borlänge Fastighetsbyrån Borlänge Joakim Sultan
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-09 - 2019-08

Läs vad 83 Läs vad Joakim Sultan

• David S köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-08-30

Skräddarbacken
    Jag köpte en bostadsrätt och blev väldigt trevligt bemött. Med detta som mitt första bostadsköp så var det svårt att veta vad man skulle förvänta sig, men jag fick all hjälp man kunde tänkas behöva och allt gick lätt. Läs mer
  • Ann-Britt E sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-07-22

Hagalund
    Har sålt en bostadsrätt på Hagalund. Har tidigare sålt en villa och en sommarstuga med hjälp av Joakim. Har alltid känt mej väl omhändertagen och fått all hjälp man kan behöva på ett bra sätt! Därför var det självklart för mej att kontakta honom igen när det blev dags att sälja lägenhet. Läs mer
  • Ann-Sofie Kristina H köpte sitt hus med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-07-05

Gylletäppan
    Joakim skötte sitt jobb jag har inget negativt att säga. Bra bemötande lite sen att återkoppla ibland men överlag bra. Läs mer
  • Jessica W köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-07-05

Örjansgården
    Snabbt köp av en bostadsrätt vid Örjansgården som en mellanlandning.
    Joakim är trevlig, kunnig och tillmötesgående.
    Kanske är det även så att han även hittar mitt drömhus, det återstår att se. Läs mer
  • Margareta E sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-06-19

Hagalund
    Kan varmt rekommendera Joakim som skötte försäljningen av min bostadsrätt. Allt gick smidigt och snabbt. Läs mer
  • Emma A
    Emma A köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-06-11

Romme
    Köpte bostadsrätt i Romme. Jag kände mig väldigt välkommen av Joakim på visningen och han visade mig runt i lägenheten. Mycket vänligt bemötande både på visning och under budgivning och sedan när kontraktet skrevs på. Han förklarade enkelt men grundligt alla moment i köpet och detsamma gällande mina frågor jag haft. Läs mer
    Joakim S gillar detta
  • Ronny B sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-05-26

Romme
    Väldigt bra mäklare som sålde lägenheten Läs mer
  • Lars-Erik P
    Lars-Erik P sålde sitt hus med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-04-30

Strandbro
    Sålt en villa på landet och min upplevelse av mäklaren har vart helt ok 😊 Läs mer
  • Rolf Olof Torbjörn C sålde sitt hus med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-04-01

Gylletäppan
    Inför försäljning av vår villa skulle vi ha en värdering av den. Joakim S kontaktade oss, ordnade med detta. vi lade sedan upp en plan inför försäljningen. Vi hade ingen brådska, då vi ville hitta ett alternativ till boende först. Joakim ordnade med det praktiska i lugn och ro, med tips inför en försäljning.
    Allt är professionellt och väl skött. Kan varmt rekommendera Joakim. Läs mer
  • Niklas B köpte sin bostad med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-01-17

Vi köpte hus som Joakim sålde, kan varmt rekommenderas, Trevlig och väl bemötande. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borlänge

Victor Pers Gesteby