Joakim Sultan
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02

Läs vad 91 Läs vad Joakim Sultan

• Lars Magnus Emanuel T sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-03-28

Hagalund
    Som kund till Joakim Sultan och hans Fastighetsbyrån i Borlänge kan jag bara säga bra saker.

Mina förväntningar var en smidig och snabb försäljning av min lägenhet i Borlänge Centrum.
    Jag fick en bra och seriös kontakt. Upplevde Joakim som väldigt bra på att läsa av mina behov och krav i affären. Det gjorde att alla steg kändes lätta.

Jag har höga krav på den här typer av tjänster men vill verkligen framföra att affären gick som förväntat och jag kommer, om möjligt, även lägga min nästa bostadsaffär i Joakims händer.

Jag rekommenderar Joakim Sultan! Läs mer
  • Annette E sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-02-06

Centrum
    Bästa mäklaren i stan!
    Erfaren, professionell, lugn, tydlig med ett fint bemötande. Läs mer
  • Madeléne L köpte sitt hus med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-12-28

Gylle
    Jag hade kontakt med Joakim Sultan i okt/nov 2019 i samband med köp av radhus. Joakim hade ett alltigenom trevligt och professionellt bemötande. Jag fick snabb återkoppling och allt rullade på smidigt och bra. Det kändes tryggt och jag kände inget annat än förtroende för Joakim som mäklare. Läs mer
  • Bo Niklas B skrev om Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-11-18

* Har både köpt en villa och sålt en villa genom Joakim.
    * Trevligt bemötande med tydliga direktiv. "snabbfotad".
    * Engagemanget var det vi fastnade för när vi valde mäklare, och det tyckte vi han levde upp till.
    * En snabb och smidig affär. Läs mer
  • Emma Frida Louise A sålde sitt hus med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-10-14

Romme
    Kommunikation, snabb respons och mycket kunnig. Jag kände mig trygg genom hela affären. Läs mer
  • Julia M köpte sitt hus med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-10-11

Romme
    Positivt snabbt bemötande i vår husaffär. Flexibel och lösningsfokuserad, fick förhandsvisning osv. Mötte våra förväntningar och flexibiliteten kan vi översätta till bra kundservice. Läs mer
  • Eva-Lena F köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-10-03

Hagalund
    Hej. Jag tyckte att Jocke var en kanon bra mäklare. Frugan och jag köpte en bostads rätt ganska nyligen. Vi rekomenderar honom varmt. Och hoppas att alla som behöver hjälp tar honom. Super nöjda med lägenheten är vi. Mvh Lena och Victoria Forsström Läs mer
  • Mikael L köpte sitt hus med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-09-18

Vi köpte Kvarnforsgatan 7. Joakim var proffsig i sitt arbete och vi fick ett bra bemötande av mäklaren. Läs mer
  • David S köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-08-30

Skräddarbacken
    Jag köpte en bostadsrätt och blev väldigt trevligt bemött. Med detta som mitt första bostadsköp så var det svårt att veta vad man skulle förvänta sig, men jag fick all hjälp man kunde tänkas behöva och allt gick lätt. Läs mer
  • Ann-Britt E sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-07-22

Hagalund
    Har sålt en bostadsrätt på Hagalund. Har tidigare sålt en villa och en sommarstuga med hjälp av Joakim. Har alltid känt mej väl omhändertagen och fått all hjälp man kan behöva på ett bra sätt! Därför var det självklart för mej att kontakta honom igen när det blev dags att sälja lägenhet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borlänge

Victor Pers Gesteby