Mäklare Dalarna Borlänge Fastighetsbyrån Borlänge Joakim Sultan
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2018-12

Läs vad 73 kunder tycker om Joakim Sultan

• Smain S sålde sin bostad med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-01-09

Trevlig och väluppfostrad kille. Tyvärr levererades inget bra resultat och strategin att gå ut med ett lågt utgångspris visade sig resultera i en spekulant på visningen, som således ville betala under det lågt utsatta utgångspriset.
    Resultatet blev långt under mäklarens utfästelser.
    Men som sagt väldigt trevlig mäklare Läs mer
  • Anders C köpte sin bostad med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-12-17

Flexibel hantering i alla avseenden på affären gällande villaköpet i Gustafs. Mycket bra dialog med säljaren och kunde tydligt, snabbt och säkert förmedla våra önskemål som köpare. Läs mer
  • Annie Felicia N köpte sin bostad med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-11-26

Jag har köpt en lägenhet. Jag blev väldigt positivt överraskad av honom, han var oerhört proffsig och glad. De förväntningar jag hade var att få svar på de frågor jag hade och de kunde Joakim svara på. Han höll god kontakt med mig och gjorde ert mycket bra jobb! Är oerhört nöjd!! Läs mer
  • Eva Kristina J sålde sin bostad med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-11-16

Joakim hade hand om att sälja min villa. I alla delar fungerade det alldeles utmärkt. Bra information och hela tiden en uppdatering om vad som skulle ske.
    Joakim uppfyllde mer än väl de förväntningar jag hade på en mäklare.
    Kan verkligen rekommendera honom till alla som ska sälja eller köpa en fastighet.
    Eva Jonsson Läs mer
  • Joline H sålde sin bostad med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-11-15

Vi fick hjälp utav Joakim att sälja våran bostadsrätt. Joakims bemötande har sedan dag ett varit otroligt proffesionellt. Vi hade innan varit hos en annan mäklarfirma utan goda resultat. Men med Joakim i spetsen så fick vi lägenheten såld, inte bara snabbt men också över begärt pris. Vi är riktigt nöjda med Joakim som mäklare och jag rekommenderar alla att ta del av hans drivkraft och kunnighet! Läs mer
  • Pernilla Ö köpte sin bostad med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-11-11

Har köpt en lägenhet på hedgatan 5c. Snabba svar på frågor Läs mer
  • Richard W sålde sin bostad med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-11-09

Jag har sålt en lägenhet på Ringen i Borlänge. Jag hade förväntat mig bättre kontakt från Joakim än vad jag fick. Fick ringa flera gånger och fråga honom om hur statusen låg till med lägenheten och köparen. I övrigt är jag nöjd. Läs mer
  • Bengt Ola H sålde sin bostad med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-10-05

Jag och min sambo sålde nyligen vår bostadsfastighet. Det kändes bra att mäklaren i ett tidigt skede gav tips och råd hur vi skulle gå till väga. Dels att lägga ut bostaden som kommande försäljning någon månad innan visning, och även att vi kunde få bostaden stylad innan korttagning.
    Det viktigaste var att vi kunde lita på Joakim Sultan/Fastighetsbyrån, en trygghet att vi kunde lämna över fastigheten och diskussioner med tänkta spekulanter utan att känna någon tveksamhet att våra intressen togs till vara.
    Fastighetsbyrån i Borlänge levde verkligen upp till våra förväntningar. Vilket även visade sig då Joakim på kort varsel tog hand om den spekulant som sedan köpte vårt hus. Läs mer
  • Yvonne T
    Yvonne T sålde sin bostad med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-09-14

Joakim har ett professionellt bemötande när man ska sälja en fastighet, där flera är berörda.
    Både mot säljare och köpare som gör att det underlättar för båda partner och att huset blir sålt på bästa sätt.
    Fått rätt info under hela tiden, lätt att få kontakt vid frågor, smsat fått svar snabbt.
    Kändes så bra att han hade koll på allt vid vår försäljning.
    rekomendera verkligen Joakim
    Yvonne o Ola Läs mer
  • Patrik P
    Patrik P köpte sin bostad med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-09-12

Proffsigt bemötande. Påläst och lyhörd vilket gav mej som köpare en trygghet i min största affär i livet. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borlänge

Victor Pers Gesteby