Joakim Sultan

Joakim Sultan

Joakim Sultan är mäklare på HusmanHagberg Borlänge Säter

Joakim Sultan har varit registrerad mäklare sedan 2007-08. Joakim Sultan har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-12 och har fått 53 omdömen med ett betyg på 4.8. Joakim Sultan har haft 37 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

53 omdömen om Joakim Sultan

Sedan starten hos Reco 2021
Tatyana Y
Köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter

Vår familj är tacksamma för hans mycket snabba och kompetenta arbete.

Matts Anders S
Sålde sitt hus med hjälp av Joakim Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
Romme

Joakim var från 1:a mötet till avslutad affär, mycket engagerad och serviceinriktad!😊 Vi kunde ringa och fråga om en massa saker som vi funderade på, han svarade alltid med kunnighet och vänlighet! Vi kände oss lugna o trygga genom hela affären tillsammans med Joakim. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Ayman K

Joakim är det bästa mäklare. Han hjälpa oss att gå vidare med säljaren . Tack

Henrik E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av HusmanHagberg Borlänge Säter

Jättebra och engagerad till 100 procent !!! Bara massa.++++

Rasmus H
Lergärdet

Supernöjd! Joakim var engagerad, kunnig och rutinerad. Var lätt att samarbeta med och sålde huset snabbt. Rekommenderas starkt!

Svar från Joakim Sultan

Tack för ett fint omdöme. Hoppas ni blir att trivas i Stockholm!

Ann-sofie W
Romme

Trevligt och lättsamt bemötande. Trygg affär pga engagemang och kunnig. Bevakar både säljares och köpares bästa. Rekommenderas!

Lotte F
Centrum

Joakim är trevlig, kommunikativ och engagerad som mäklare. Under hela processens gång har vi känt oss informerade och trygga. Vi kan varmt rekommendera Joakim.

Tommy J
Centrum

Gör allt som kan förväntas och lite till. 😊

Therese J
Centrum

Rekommenderar varmt , bästa mäklaren träffat under alla gånger sålt bostad Ärlig , lojal, hittar lösning på allt och mycket kontakter . Bara positivt att säga 👍

Karin Marita S
Hönsarvet