Mäklare Dalarna Borlänge Fastighetsbyrån Borlänge Joakim Sultan
Registrerad mäklare sedan 2007
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-12 - 2019-05

Läs vad 79 Läs vad Joakim Sultan

• Margareta E sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-06-19

Hagalund
    Kan varmt rekommendera Joakim som skötte försäljningen av min bostadsrätt. Allt gick smidigt och snabbt. Läs mer
  • Emma A
    Emma A köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-06-11

Romme
    Köpte bostadsrätt i Romme. Jag kände mig väldigt välkommen av Joakim på visningen och han visade mig runt i lägenheten. Mycket vänligt bemötande både på visning och under budgivning och sedan när kontraktet skrevs på. Han förklarade enkelt men grundligt alla moment i köpet och detsamma gällande mina frågor jag haft. Läs mer
    Joakim S gillar detta
  • Ronny B sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-05-26

Romme
    Väldigt bra mäklare som sålde lägenheten Läs mer
  • Lars-Erik P
    Lars-Erik P sålde sitt hus med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-04-30

Strandbro
    Sålt en villa på landet och min upplevelse av mäklaren har vart helt ok 😊 Läs mer
  • Rolf Olof Torbjörn C sålde sitt hus med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-04-01

Gylletäppan
    Inför försäljning av vår villa skulle vi ha en värdering av den. Joakim S kontaktade oss, ordnade med detta. vi lade sedan upp en plan inför försäljningen. Vi hade ingen brådska, då vi ville hitta ett alternativ till boende först. Joakim ordnade med det praktiska i lugn och ro, med tips inför en försäljning.
    Allt är professionellt och väl skött. Kan varmt rekommendera Joakim. Läs mer
  • Niklas B köpte sin bostad med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-01-17

Vi köpte hus som Joakim sålde, kan varmt rekommenderas, Trevlig och väl bemötande. Läs mer
  • Smain S sålde sin bostad med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-01-09

Trevlig och väluppfostrad kille. Tyvärr levererades inget bra resultat och strategin att gå ut med ett lågt utgångspris visade sig resultera i en spekulant på visningen, som således ville betala under det lågt utsatta utgångspriset.
    Resultatet blev långt under mäklarens utfästelser.
    Men som sagt väldigt trevlig mäklare Läs mer
  • Anders C köpte sin bostad med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-12-17

Flexibel hantering i alla avseenden på affären gällande villaköpet i Gustafs. Mycket bra dialog med säljaren och kunde tydligt, snabbt och säkert förmedla våra önskemål som köpare. Läs mer
  • Annie Felicia N köpte sin bostad med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-11-26

Jag har köpt en lägenhet. Jag blev väldigt positivt överraskad av honom, han var oerhört proffsig och glad. De förväntningar jag hade var att få svar på de frågor jag hade och de kunde Joakim svara på. Han höll god kontakt med mig och gjorde ert mycket bra jobb! Är oerhört nöjd!! Läs mer
  • Eva Kristina J sålde sin bostad med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-11-16

Joakim hade hand om att sälja min villa. I alla delar fungerade det alldeles utmärkt. Bra information och hela tiden en uppdatering om vad som skulle ske.
    Joakim uppfyllde mer än väl de förväntningar jag hade på en mäklare.
    Kan verkligen rekommendera honom till alla som ska sälja eller köpa en fastighet.
    Eva Jonsson Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borlänge