Joakim Sultan
Registrerad mäklare sedan 2007-08-28
Aktiv på Reco.se sedan 2015-10-23
2019-07 - 2020-06

Läs vad 99 Läs vad Joakim Sultan

• Maya H sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-06-14

Hagalund
    Vi har köpt en jordbruksfastighet med stall och sålt en bostadsrätt. Vi upplevde ett proffsigt och trevligt bemötande. Joakim levde väl upp till våra förväntningar och båda bostadsaffärerna har flutit på smidigt och enkelt. Vi har känt oss trygga och väldigt nöjda med både försäljning och köp. Vi kommer vända oss till samma mäklare igen om det blir aktuellt i framtiden. Läs mer
    Joakim S gillar detta
  • Jessica Isabelle L sålde sitt hus med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-05-22

Superduktig!
    Allt gick fort och smidigt, bra kontakt med oss som sålde och förklarade allt mkt bra. Läs mer
  • Jonas Erik Åke A köpte sitt hus med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-05-22

Fritidshus bra bemött korrekt och tydlig
    Känns tryggt Läs mer
  • Lena Maria Terese A sålde sitt hus med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-05-15

Joakim Sultan har gjort flera mäklar jobb åt oss med familjer och vi har alltid blivit extremt nöjda. Läs mer
  • Sören O sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-05-13

Bullermyren
    Har sålt en lägenhet.Jag blev bra bemött och mina åsikter togs på allvar. Förväntningarna var att få hjälp och stöd med det praktiska vid försäljningen och som jag tycker att jag fått.
    Tycker att det var rätt att anlita mäklare. Läs mer
  • Josefin F
    Josefin F sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-05-04

Hagalund
    Sålt en lägenhet vasagatan 23b Joakim var vänlig och snabb fick stort förtroende för han direkt förklarade jättebra en toppen mäklare tack så mycket Agnetha😊🌻 Läs mer
  • Caroline L
    Caroline L köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-04-29

Hagalund
    Vi har sålt en fastighet med Joakim som mäklare.
    Jocke hjälpte oss med försäljningen på ett enkelt och smidigt sätt, bra återkoppling och ett trevligt bemötande.
    Rekommenderar varmt Fastighetsbyrån i Borlänge! Läs mer
  • Kjell Alvar E köpte sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-04-16

4:a
    Centrum
    Köpt en bostadsrätt. Blev mycket trevligt bemött vid första kontakten sedan fortsätter det med en upplevelse av en kompetent och erfaren mäklare. Är mycket nöjd med Joakim S. som mäklare Läs mer
  • Lars Magnus Emanuel T sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-03-28

Hagalund
    Som kund till Joakim Sultan och hans Fastighetsbyrån i Borlänge kan jag bara säga bra saker.

Mina förväntningar var en smidig och snabb försäljning av min lägenhet i Borlänge Centrum.
    Jag fick en bra och seriös kontakt. Upplevde Joakim som väldigt bra på att läsa av mina behov och krav i affären. Det gjorde att alla steg kändes lätta.

Jag har höga krav på den här typer av tjänster men vill verkligen framföra att affären gick som förväntat och jag kommer, om möjligt, även lägga min nästa bostadsaffär i Joakims händer.

Jag rekommenderar Joakim Sultan! Läs mer
  • Annette E sålde sin lägenhet med hjälp av Joakim Sultan en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-02-06

4:a
    Centrum
    Bästa mäklaren i stan!
    Erfaren, professionell, lugn, tydlig med ett fint bemötande. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borlänge

Victor Pers Gesteby