Astrid Gesteby

Astrid Gesteby

Astrid Gesteby är mäklare på HusmanHagberg Borlänge Säter

Astrid Gesteby har varit registrerad mäklare sedan 2023-08. Astrid Gesteby har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-11 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.8. Astrid Gesteby har haft 16 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-06

21 omdömen om Astrid Gesteby

First-Name L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Astrid Gesteby en del av HusmanHagberg Borlänge Säter

Astrid är trevligt och kunnig. Tog hand om försäljning av vårt bostad på bra och snabbt sätt. Vi är mycket nöjd.

Mattias E
Köpte sitt hus med hjälp av Astrid Gesteby en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
Dröverken

Fungerade bra. Snabb återkoppling och snabba svar. Inget att anmärka på.

Erna Lisbeth L
Sålde sitt hus med hjälp av Astrid Gesteby en del av HusmanHagberg Borlänge Säter
Dröverken

Astrid är trevlig och uppmärksam på vad jag önskat. Hon gjorde en fin presentation av mitt hus och gjorde ett fint jobb med spekulanterna. Jag fick också huset sålt väldigt snabbt och till det pris jag tidigare fått det värderat till. Det har hela tiden varit lätt att få kontakt med henne när jag behövt information så jag är en nöjd lund som önskar henne allt gott i fortsättningen.

Anneli L
Hagalund

Astrid gjorde ett bra jobb i kärvt läge, många objekt på marknaden men det behövs bara en köpare och det lyckades hon bra med, supernöjd 👍

Helena U
Paradiset

Astrid gav ett trevligt bemötande, kompetent och trygg. Var kommunikativ och snabb återkoppling när vi sökte kontakt eller ny information skulle nå oss. Vi kan varmt rekommendera Astrid!

Sussane S

Astrid är kommunikativ och lyhörd för vad vi sökte, och fungerade som en bra kontakt mellan oss och säljare.

Per Daniel W

Bästa Mäklarna jag har haft genom tiderna.

Kalle F

Hjälpsam och lätt att samarbeta med, fick snabbt & enkelt svar på alla frågor jag kunde tänkas ha. Löste alla frågetecken och eventuella problem som dök upp längs vägen på ett snabbt och effektivt sätt. Glad och trevlig och fick hela försäljningsprocessen att kännas lättare.

Mohammad M
Centrum

Astrid är en kompetent och vänlig mäklare.

Albin I
Köpte sin lägenhet med hjälp av Astrid Gesteby en del av HusmanHagberg Borlänge Säter

Astrid gav ett fint bemötande på visningen, var tillgänglig och svarade alltid snabbt på frågor via meddelanden.