Victor Pers Gesteby
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 113 Läs vad Victor Pers Gesteby

• Mikael F sålde en tomt med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-02-24

Sålt en tomt. Trevlig,tillgänglig,påläst,engagerarad,kunnig. Skulle absolut rekomendera samt använda mig av honom igen om behov finnes. Läs mer
  • Kirsi-maria M sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-02-23

Forssa
    Sålt bostadsrätt och bemötandet och samarbetet med mäklaren har varit toppen. De förväntningar jag g/vi har haft har mäklare verkligen uppfyllt.

Rekommenderar varmt denna mäklaren. Läs mer
  • Sanna P sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-02-22

Skräddarbacken
    Har sålt en bostadsrätt.
    Han levde absolut upp till förväntningarna, en positiv, trevlig och engagerad mäklare. Läs mer
  • Johny E köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-02-09

Hagalund
    Jag är väldigt nöjd med Victor som mäklare. Han levde upp till alla mina förväntningar då han varit lättillgänglig, informativ, tydlig och hanterat hela processen på ett väldigt smidigt sätt. Jag rekommenderar starkt honom till alla som vill ha en bra och smidig köpprocess. Läs mer
  • Moa F sålde sitt hus med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-01-30

Tallmon/Övre Tjärna
    Victor sålde vårat radhus. Supertrevlig mäklare som skötte allt snyggt och höll oss välinformerade under hela tiden. Läs mer
  • Mona Cecilia L köpte sitt hus med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-01-21

Gylletäppan
    Trevlig, kunnig, korrekt. Rekommenderas absolut. Läs mer
  • Rikard B köpte sitt hus med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-11-18

Forssa
    Vid köpet att mitt första hus blev jag otroligt proffesionellt behandlad av victor, mycket trevlig och duktig mäklare som levde upp långt över mina förväntningar, trevlig och allmänt bra att ha och göra med, supernöjd och kam rekommenderas! Läs mer
  • Linn H sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-10-16

Medväga
    Bostadsrätt
    Blev bemött på ett strålande sätt!
    Jag hade stora förväntningar på Victor som han levde upp till till fullo. Läs mer
  • Mattias Å sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-10-11

Forssa
    Skaffade Victor som mäklare och berättade att jag ville sälja min lägenhet så snart som möjligt. Han levererade och till utgångspriset. Läs mer
  • Mattias N sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-08-29

Gylle
    vi sålde en bostadsrätt.
    jag fick ett otroligt bra bemötande från Victor, väldigt påläst trevlig och lyhörd. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borlänge

Victor Pers Gesteby