Mäklare Dalarna Borlänge Fastighetsbyrån Borlänge Victor Pers Gesteby
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2018-12

Läs vad 92 kunder tycker om Victor Pers Gesteby

• Erik Christer C sålde sin bostad med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2019-01-10

det var inte jag som ville sälja fastigheten.Min sambo flyttade och jag hade inte råd att bo kvar. Läs mer
  • Bo Roger A sålde sin bostad med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-12-30

har sålt ett hus fick ett bra förtroende för mäklaren , hade inga egentliga förväntningar bara få hjälp med att sälja huset . Läs mer
  • Åsa kristina B köpte sin bostad med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-12-28

Köpt en lägenhet, blev bra bemött. Hade inga förväntningar då jag aldrig köpt/sålt förut. Läs mer
  • Johanna K sålde sin bostad med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-12-16

Bostadsrätt, 1rok 36kvm.
    Väldigt trevlig och tillmötesgående mäklare. Toppbetyg!! Läs mer
  • Jennie A
    Jennie A sålde sin bostad med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-12-09

Sålt min bostadsrätt på 59 kvd.
    Victor är påläst och kunnig. Ger alltid snabb återkoppling och bra service. Är ärlig inom alla punkter. Kunde lita på att Victor alltid gjorde sitt yttersta för att allting skulle gå så smidigt som möjligt.
    Otroligt duktig mäklare! Läs mer
  • Linnea Eline Margareta F sålde sin bostad med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-12-04

Vi sålde en 70-talsvilla med mycket god vinst. Vår mäklare kändes genuin och proffesionell genom hela säljprocessen. Kontakten fungerade bra och vi fick svar på de frågor vi hade. Kontraktsskrivning också snabb och smidig. Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Per Marcus F sålde sin bostad med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-12-03

Vi sålde en villa på Fogdegatan 15. Victor Per Gesteby var från första träffen klockren i alla avseenden. Han var trevlig, kunnig och professionell i allt. Hör av oss till honom igen om vi ska sälja! Läs mer
  • Robert A sålde sin bostad med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-11-27

Viktor är helt suverän, och proffsig i sitt jobb, både jag som säljare och köparen är jätte nöjda. Läs mer
  • Bo Valter B köpte sin bostad med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-10-31

I stort sett bra. Dock en anmärkning kanske både till Victor och fastighetsbyrån.
    Jag tycker att den som vunnit budgivningen eller alla som deltagit i budgivningen borde uppmanas/ges möjlighet att besikta objektet i lugn och ro och inte bara på visningstillfället som är kort och med många människor vandrande runt i rummen. Det vi objekt vi köpte hade defekter som både Victor och vi upptäckt om vi uppmanats att besikta objektet i lugn och ro. Ett råd till fastighetsbyrån är att som andra mäklare gör bjuda på en konditionskontroll för att slippa få köpare som inte är helt nöjda. Läs mer
  • Stefan K skrev om Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2018-05-11

Svårigheter att få intresserade köpare av en attraktiv lägenhet. Nådde inte ut till målgrupperna med konceptet. Jag ordnade själv den som till sist köpte lägenheten, vilket innebar ingen budgivning. Men utöver detta så verkade Victor kunnig om vad som skulle göras över tiden och när själva köpet var klart så har jag hittills inget att anmärka på. Byte av mäklare skedde då den som jag valt plötsligt slutade. Då hade redan fotografering och utlägg på Hemnet skett vilket inte Victor var delaktig i. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borlänge

Victor Pers Gesteby