Victor Pers Gesteby
Registrerad mäklare sedan 2012-04-23
Aktiv på Reco.se sedan 2015-10-23
2019-08 - 2020-07

Läs vad 122 Läs vad Victor Pers Gesteby

• Daniel N köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-07-13

Hagalund
    Köpt Bostadsrätt på Lunde Mats Gata 5, Borlänge.

Victor:
    Professionellt bemött.
    Han är:
    Kunnig, påläst.
    Håller vad han lovar tex ringer upp osv osv.
    Har ett glatt humör.

Mycket bra upplevelse.

/ Daniel Läs mer
  • Adam Olov N köpte sitt hus med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-07-03

Victor hjälpte mig att köpa mitt drömställe, allting gick mycket smidigt och han var hela tiden snabb med återkoppling. Det var min första bostadsaffär och jag trodde att det skulle vara krångligt med så mycket papper och jag kände innan affären att jag hade lite dålig koll. Men med Victos hjälp så kändes en bostadsaffär väldigt enkel och smidig. Läs mer
  • Berit B sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-05-29

Hagalund
    Sålt en lägenhet, 3 rum, när Corona fick marknaden att dra öronen åt sej
    Viktor var hela tiden positiv fastän intresset från köpare var lågt.
    Hans bemötande var positivt och professionellt.
    Har inget att klaga på. Läs mer
  • Jan O sålde sitt hus med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-05-27

Tallmon/Övre Tjärna
    Sålt bostad.
    Seriöst och förtroende.
    Vi ville sälja vår bostad utan att engagera oss i försäljningsprocessen och det gjorde Victor på ett utomordentligt sätt.
    Vi kommer att rekommendera Victor! Läs mer
  • Kerstin Birgitta A sålde sitt hus med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-05-26

Sålt en bostadsrätt och ett fritidshus.Trevligt bemötande. Verkar kunnig. Läs mer
  • Jenny Linnéa L köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-05-23

2:a
    Victor är en fantastisk mäklare med stor kompetens och gott hjärta. Tydlig och rak kommunikation. Engagerad och vänlig. En av Borlänges bästa fastighetsmäklare. Läs mer
  • Lars-erik V sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-05-20

Forssa
    Sålt en bostad 3 rum och kök.
    Mycket bra bemötande.
    Förväntningarna blev mycket bättre än jag trodde det skulle vara dessa tider.
    Mycket nöjd med mäklaren .
    Snabb och bra försäljning +++. Läs mer
  • Tomas L köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-05-09

2:a
    Köpt lägenheten.
    Bra bemött av Victor på kontoret, förklarade tydligt hur köpet skulle gå till. Läs mer
  • Inger Camilla Susanne N sålde sitt hus med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-04-10

Domnarvet
    Sålde en villa.victor rekommenderas för han har ett trevligt bemötande.Han är en god lyssnare och bra på att förklara. Läs mer
  • Mikael F sålde en tomt med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge

2020-02-24

Sålt en tomt. Trevlig,tillgänglig,påläst,engagerarad,kunnig. Skulle absolut rekomendera samt använda mig av honom igen om behov finnes. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Borlänge

Victor Pers Gesteby