Läs vad 124 Läs vad Victor Pers Gesteby

• 2020-11-13
    Trevlig och lätt att kommunicera med. Tillgänglig och realistisk. Jag rekommenderar Viktor.
    Kenneth S
    • 86.0 m²
    • Tallmon/Övre Tjärna
    sålde sitt hus med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
  • 2020-11-12
    Vi har nyss köpt en bostadsrätt med hjälp av Victor och är väldigt nöjda med hela processen. Victor har varit hjälpsam med information kring allt vad det innebär med bostadsköp och rent praktiska saker som att hjälpa oss att komma i kontakt med vice värd för frågor. Bra service redan från första kontakt, tills köpet blev klart och vi fick nycklar. Proffsigt och tryggt. Anlitar gärna Victor som mäklare i framtiden.
    Johanna S
    • 68.4 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
  • 2020-07-13
    Köpt Bostadsrätt på Lunde Mats Gata 5, Borlänge.

Victor:
    Professionellt bemött.
    Han är:
    Kunnig, påläst.
    Håller vad han lovar tex ringer upp osv osv.
    Har ett glatt humör.

Mycket bra upplevelse.

/ Daniel
    Daniel N
    • 76.0 m²
    • Hagalund
  • 2020-07-03
    Victor hjälpte mig att köpa mitt drömställe, allting gick mycket smidigt och han var hela tiden snabb med återkoppling. Det var min första bostadsaffär och jag trodde att det skulle vara krångligt med så mycket papper och jag kände innan affären att jag hade lite dålig koll. Men med Victos hjälp så kändes en bostadsaffär väldigt enkel och smidig.
    Adam Olov N
    • 37.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
  • 2020-05-29
    Sålt en lägenhet, 3 rum, när Corona fick marknaden att dra öronen åt sej
    Viktor var hela tiden positiv fastän intresset från köpare var lågt.
    Hans bemötande var positivt och professionellt.
    Har inget att klaga på.
    Berit B
    • 79.5 m²
    • Hagalund
    sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Pers Gesteby en del av Fastighetsbyrån Borlänge
  • 2020-05-27
    Sålt bostad.
    Seriöst och förtroende.
    Vi ville sälja vår bostad utan att engagera oss i försäljningsprocessen och det gjorde Victor på ett utomordentligt sätt.
    Vi kommer att rekommendera Victor!
    Jan O
    • 86.0 m²
    • Tallmon/Övre Tjärna
  • 2020-05-26
    Sålt en bostadsrätt och ett fritidshus.Trevligt bemötande. Verkar kunnig.
  • 2020-05-23
    Victor är en fantastisk mäklare med stor kompetens och gott hjärta. Tydlig och rak kommunikation. Engagerad och vänlig. En av Borlänges bästa fastighetsmäklare.
    Jenny Linnéa L
    • 68.5 m²
  • 2020-05-20
    Sålt en bostad 3 rum och kök.
    Mycket bra bemötande.
    Förväntningarna blev mycket bättre än jag trodde det skulle vara dessa tider.
    Mycket nöjd med mäklaren .
    Snabb och bra försäljning +++.
    Lars-erik V
    • 74.5 m²
    • Forssa
  • 2020-05-09
    Köpt lägenheten.
    Bra bemött av Victor på kontoret, förklarade tydligt hur köpet skulle gå till.
    Tomas L
    • 68.5 m²

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte