Magdalena Örtegren

Magdalena Örtegren

Magdalena Örtegren är mäklare på Fastighetsbyrån Danderyd

Magdalena Örtegren har varit registrerad mäklare sedan 1991-10. Magdalena Örtegren har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-05 och har fått 173 omdömen med ett betyg på 4.8. Magdalena Örtegren har haft 22 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är ett varierande och socialt jobb med inslag av både juridik, ekonomi, inredning och förhandling. Den variationen och kombinationen tilltalar mig mycket.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Mina kunder brukar berömma mig för mitt engagemang och driv samt att jag har kunskaper inom många olika områden som kommer väl till pass i detta sammanhang. Jag är också väldigt nyfiken och intresserad.

Vad gör du helst på fritiden?
Tränar. Jag gillar att vara ute i naturen samt baka och laga mat i hemmet.

173 omdömen om Magdalena Örtegren

Sedan starten hos Reco 2013
Ivy G
Sålde sitt hus med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Enebyberg

1)Magdalena var öppet ,trevligt och professionell från starten. 2)Att får jobbet gjort. Hon var utmärkt. 3)Magdalena var engagerad från början, hon fullföljde och utförde sitt uppdrag till min belåtenhet. Jag skulle vilja hög rekommendera henne.

Tommy P S
Enebyberg

Imötesgående, proaktiv, rådgivande, rak och avsätter tid till det som kan dyka upp runtomkring.

Karin E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Stocksund

Noggrann, engagerad , erfaren framför allt.

Wilhelm A
Mörbyskogen

Magdalena är bäst! Hjälpsam och trevlig. Hon har sålt tre bostäder åt oss nu.

Hazme A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Mörbyskogen

Toppen mäklare! Nöjd med allt.

Louise D
Köpte sitt hus med hjälp av Magdalena Örtegren en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Danderyd Nora

Vi är mycket nöjda med Magdalena. Hon känns professionell, trevlig och bra.

Svar från Magdalena Örtegren

Tack Louise och så roligt att höra!

Erik E
Danderyd Nora

Magdalena har hanterat vår försäljning på ett väldigt professionellt och trevligt sätt. Hon engagerade sig till 100% under hela vår säljprocess. Var hela tiden en bollplank och delade med sig av sin erfarenhet som mäklare. Kan verkligen rekommendera henne vid en försäljning i Danderyd.

Tack Erik och det var fina ord. 🙏

Ann E
Danderyd Nora

Trevligt och respektfullt bemötande. Svarar på alla frågor och finns där när man undrar något. Det har känts tryggt hela vägen. Hon har skött mäklarjobbet utmärkt.

Svar från Magdalena Örtegren

Tack snälla Ann och så roligt att höra. Ni har också varit härliga att samarbeta med och huset så välskött och bra.

Staffan J
Stocksund

Hon är grym ! Svarar alltid levererar trevlig

Svar från Magdalena Örtegren

Tack snälla Staffan! Önskar dig stort lycka till med nya bostaden.

Amal A
Enebyberg

Ett vänligt bemötande som dessutom gav lugn och trovärdighet. Magdalena Örtegren är ett proffs med hög fingertoppskänsla. She’s simply the best!

Svar från Magdalena Örtegren

Men så himla gulligt av er!! Tusen tack!