Shervin Hashemi

Shervin Hashemi

Shervin Hashemi är mäklare på Fastighetsbyrån Danderyd

Shervin Hashemi har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Shervin Hashemi har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 198 omdömen med ett betyg på 4.9. Shervin Hashemi har haft 79 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-05 - 2024-04

198 omdömen om Shervin Hashemi

Sedan starten hos Reco 2022
Caisa L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Shervin Hashemi en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Djursholm

Flexibel, öppen, lösningsorienterad, trevlig

Sofia A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Shervin Hashemi en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Stocksund - Inverness

Shervin överträffade mina förväntningar på alla sätt. Han var märkbart flitig, gav värdefulla råd och visade ett genuint engagemang för mina önskemål. Tack vare hans driv och glada humör blev hela försäljningsresan en mycket positiv upplevelse. Rekommenderar honom varmt!

Anna S
Mörbyskogen

Vidar P
Mörbybacken

Han var trevlig och gjorde sitt jobb.

Malin B
Danderyd

"Vi hade en fantastisk upplevelse med Shervin som vår mäklare! Efter att ha haft en mindre lyckad erfarenhet med en annan mäklare som inte lyckades få några bud på vår lägenhet på flera månader, valde vi att sälja med Shervin. Och wow, vilken förändring! Inom bara fyra dagar efter att ha tagit över, hade Shervin sålt vår lägenhet – och det var innan den ens hade hunnit visas officiellt! Hans professionalism, engagemang och skicklighet gjorde verkligen skillnad. Vi är otroligt nöjda med resultatet och kan inte tacka Shervin...

Signe G
Mörbybacken

Trevlig, rolig, kunnig. Bra bemötande och gott tålamod.

Soheil S
Danderyd

Rekommenderar Shervin som mäklare för alla bostadsaffärer. Han är skicklig, snabb på att följa upp och närvarande. Jag är mycket nöjd med Shervins professionalism och dedikation till att säkerställa en framgångsrik affär för alla parter involverade.

Herman B
Danderyd

Vi hade en fantastisk upplevelse med Shervin. Trevlig, kunnig och förtroendeingivande. Sålde vår lägenheten på ett imponerande sätt. Kan starkt rekommendera!

Lovisa H
Danderyd

Vi hade inte kunnat vara mer Nöjda med Shervins professionella och effektiva arbete när han sålde vår lägenhet. Efter att ha haft en mindre framgångsrik upplevelse med en annan mäklare (3 månader utan några bud), blev vi imponerade av Shervins förmåga att snabbt få igång försäljningsprocessen. Inom bara fyra dagar hade han lyckats sälja vår lägenhet, innan visning. Vi blev så chocckade och glada. Hans skicklighet, kommunikation och engagemang gjorde verkligen en stor skillnad för oss. Vi kan nog tacka Shervin för hans insats och kommer rekomendera alla vi känner om att sälja med Shervin!

Christian S
Mörbybacken

Vi upplevde Shervin som professionell i sin mäklarroll med stor erfarenhet av att förmedla bostäder i vårt område. Vi kände oss trygga genom hela försäljningsprocessen.