Shervin Hashemi

Shervin Hashemi

Shervin Hashemi är mäklare på Fastighetsbyrån Danderyd

Shervin Hashemi har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Shervin Hashemi har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 5.0. Shervin Hashemi har haft 1 försäljningar sen 2022-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-03 - 2022-04

Läs vad 6 Läs vad Shervin Hashemi

• köpte sin lägenhet med hjälp av Shervin Hashemi en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    • Stocksund
    2022-05-19 Verifierad kund
    Shervin har varit jätte bra på sitt jobb. Lätt att prata med, tydlig och trevlig. På visningen jag gick på var det väldigt många andra som tittade men upplevde att Shervin var aktiv, hälsade på alla och kunde prata och svara på många frågor. Han har varit snabb på att svara och lätt att planera med. Så generellt har han varit professionell, aktiv, ansvarsfull, tydlig och trevlig! Stort tack för din insats och hjälp :)
    Stort stort tack för dom fina orden Malin! Jag ser fram emot tillträdet, när du får nycklarna till drömlägenheten! Du kommer trivas otroligt bra här! Shervin Hashemi
  • Jessica Märta J
    • Stocksund
    2022-05-19 Verifierad kund
    Shervin har varit väldigt proffsig från början till start och det märks att han kan sitt yrke. Supertrevligt första möte, tydlig information med alla steg i säljcoachen och han fanns alltid tillgänglig när jag hade frågor under processens gång. Hade jag specifika önskemål löste han det på en gång!

Shervin lyckades dessutom få upp slutpriset till det jag hade önskat att lägenheten skulle sluta på, trots en lite osäker marknad.

Välj Shervin om ni vill ha bästa mäklaren i branschen och ett högt slutpris 👌🏼
    Tacks å jättemycket för dom fina orden Jessica! Ser fram emot att få höra vart nästa bostad blir för er! :) Shervin Hashemi
    • Sätra Äng
    2022-05-18 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, seriös, tillgänglig och kunnig!
    Tack Shervin!
    Stort tack Jacob och grattis till din nya lägenhet! Du kommer trivas så bra här! Shervin Hashemi
    • Mörbyskogen
    2022-05-14 Verifierad kund
    Trevlig, transparent, kunnig, professionell, tillgänglig och pedagogisk. Shervin är precis den person man vill ha ha involverad vid en stor ekonomisk transaktion. Jag känner mig väldigt nöjd med hans engagemang och arbete fram tills nu och upplever att jag haft tur med att just han är mäklaren för mitt objekt.
    Stort stort tack för dom fina orden David och grattis till din nya bostad! Välkommen till Danderyd, här kommer du trivas! 😊 Shervin Hashemi
  • Agneta T
    • Djursholm
    2022-05-02 Verifierad kund
    Ja, vad skriver jag...
    Shervin är en människa jag önskar att alla som jag möter liknade!
    Det bemötande och den värme jag fick är svår att beskriva. Hans kunskap och det jag fick med mig i pärmen - kändes väldigt fint att lämna honom trots att jag är lite villrådig då allt gått så fort. Det har inget med Shervin att göra och hans service med allt är så skönt att ha med mig. Ringt honom och får hur bra hjälp som helst. Det finaste är att jag känner att jag kan ringa honom även efter avslutad affär om det minst alilla. Återkoppling är väldigt viktigt för mig och det visar han att han står upp för. Tack!
    Du är så fin, tack Agneta! Stort grattis till ditt köp och jag är helt övertygad om att du kommer stortrivas där. Shervin Hashemi
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Shervin Hashemi en del av Fastighetsbyrån Danderyd
    • Djursholm
    2022-04-29 Verifierad kund
    Jag är supernöjd med Shervins insats, hela vägen från start till försäljning. Han har ett starkt driv och är transparent, ärlig och lösningsorienterad. Han respekterade mina beslut fullt ut och kom med väldigt bra tips och inputs när jag velade. Han har i princip funnits tillgänglig dygnet runt och alltid med ett leende på läpparna. Vi sålde min lägenhet till rekordpris för området med över 4tkr per kvm. Jag har redan rekommenderat Shervin varmt till vänner och grannar!
    Det är jag som ska tacka för förtroendet Jill, vilket team! Nu ser vi till att hitta ett riktigt fint hus till dig! Shervin Hashemi