Shervin Hashemi

Shervin Hashemi

Shervin Hashemi är mäklare på Fastighetsbyrån Danderyd

Shervin Hashemi har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Shervin Hashemi har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 192 omdömen med ett betyg på 4.9. Shervin Hashemi har haft 79 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

192 omdömen om Shervin Hashemi

Soheil S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Shervin Hashemi en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Danderyd

Rekommenderar Shervin som mäklare för alla bostadsaffärer. Han är skicklig, snabb på att följa upp och närvarande. Jag är mycket nöjd med Shervins professionalism och dedikation till att säkerställa en framgångsrik affär för alla parter involverade.

Herman B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Shervin Hashemi en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Danderyd

Vi hade en fantastisk upplevelse med Shervin. Trevlig, kunnig och förtroendeingivande. Sålde vår lägenheten på ett imponerande sätt. Kan starkt rekommendera!

Lovisa H
Danderyd

Vi hade inte kunnat vara mer Nöjda med Shervins professionella och effektiva arbete när han sålde vår lägenhet. Efter att ha haft en mindre framgångsrik upplevelse med en annan mäklare (3 månader utan några bud), blev vi imponerade av Shervins förmåga att snabbt få igång försäljningsprocessen. Inom bara fyra dagar hade han lyckats sälja vår lägenhet, innan visning. Vi blev så chocckade och glada. Hans skicklighet, kommunikation och engagemang gjorde verkligen en stor skillnad för oss. Vi kan nog tacka Shervin för hans insats och kommer rekomendera alla vi känner om att sälja med Shervin!

Christian S
Mörbybacken

Vi upplevde Shervin som professionell i sin mäklarroll med stor erfarenhet av att förmedla bostäder i vårt område. Vi kände oss trygga genom hela försäljningsprocessen.

Alexandra V
Mörbybacken

Jag träffade Shervin på en visning och berättade för honom vad jag letar efter. Shervin lyssnade och arrangerade en visning. Jag förväntade mig en professionell , transparent, ärlig och påläst mäklare och Shervin levde upp till dem. Min upplevelse vid köpet av min lägenhet var en noggrann och flitig process.

Malin S
Kevinge

Shervin är ett fullblodsproffs! Han är varm, enkel att ha att göra med och väldigt kompetent. Han hanterade vår försäljning på det mest bekymmerfria och bästa sätt man kan tänka sig från första kontakt. Att sälja ens hem kan vara stressigt, men Shervins lugna och trygga utstrålning samt erfarenhet gjorde att processen överträffade våra förväntningar, inte minst försäljningspriset.

Johanna S
Mörbybacken

Shervin är fantastisk. Både som mäklare och människa!

Conny G
Mörbybacken

Mitt intryck av Shervin är att han är trevlig och påläst som tar sig tid både för köpare och säljare.

Björn E
Djursholm

Shervin gjorde att mycket gott intryck. Vi möttes först i Lillkalmar innan vi fick kontakt igen på det objekt vi köpte. Vi fick en privat visning och kunde snabbt boka en andra visning. Vid det tillfället som de ivriga köparna. Shervin ställde upp med kort varsel. Shervin är kunnig och professionell, men också personlig och trevlig.

Karin Birgitta L
Sålde sitt hus med hjälp av Shervin Hashemi en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Enebyberg

Snabbt, effektivt och trevligt bemötande