Shervin Hashemi

Shervin Hashemi

Shervin Hashemi är mäklare på Fastighetsbyrån Danderyd

Shervin Hashemi har varit registrerad mäklare sedan 2018-06. Shervin Hashemi har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-04 och har fått 210 omdömen med ett betyg på 4.9. Shervin Hashemi har haft 73 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

210 omdömen om Shervin Hashemi

Katarina A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Shervin Hashemi en del av Fastighetsbyrån Danderyd

Trevlig, kunnig o h professionell!

Sanna L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Shervin Hashemi en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Mörbyskogen

När vi letade mäklare kikade vi på statistik i Danderyd och den mäklare som slagit mest rekord i området. Det var givet att Shervin var den bästa mäklaren och vi bokade snabbt in ett möte med honom. Han gjorde oss inte besvikna utan överträffade alla förväntningar! Lägenheten såldes innan visning och kontrakt påskrivet samma dag som förhandsvisningen skedde. Allt smidigt och fort. Vi är extremt glada och tacksamma för Shervin, och rekommenderar honom starkt.

Pär A

Trevlig, sympatisk och pedagogisk. Nu gick köpeprocessen snabbt men vi uppskattar verkligen hans tillgänglighet och tydlighet. God lokalkännedom.

Olof S
Stocksund

Gjorde ett bra jobb trots att vi inte fick det vi begärde.

Sanna R
Sålde sitt hus med hjälp av Shervin Hashemi en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Sätra Äng

Trevlig. Tydlig. Tillgänglig Kunnig inlyssnande Bra bemötande

Elias G
Danderyd

Vi har haft mäklare förr, men aldrig en Shervin! Rekommenderas starkt. Väldigt engagerad, tålmodig och professionel. Super nöjda! Han guidade oss genom hela sälj processen, och vi kände oss väldigt trygga med honom. Kommer definitivt kontakta Shervin för både framtida köp och framtida försäljningar.

Markus E
Köpte sitt hus med hjälp av Shervin Hashemi en del av Fastighetsbyrån Danderyd
Sätra Äng

Shervin var positiv och tillmötesgående under processen och vi som köpare kände oss trygga.

Adam Carl B
Danderyd

Hela processen gick riktigt smidigt. Shervin var supertrevlig att prata med, kunde svara på alla frågor och om han inte kunde det direkt kom han tillbaka med ett bra svar snabbt. Under skrivning av kontraktet var allt väl förberett och han gick igenom allt noggrant utan att det var allt för seriöst med instick med relevant information och exempel. Erfarenheten av hela köp och säljprocessen lyste igenom, allt från första kontakt till skrivningen. Jag kan varmt rekommendera Shervin som mäklare både vid köp och försäljning.

Tobias N
Mörbylund

Riktigt proffsig och bra bemötande rakt igenom. Alltid svar på alla frågor direkt!

Elnaz A
Djursholm

Snabb och smidig försäljning. Skulle absolut rekommendera Sherwin till andra, speciellt i Djursholm då man måste känna till klientelet här 🥰🙌🏻