Christina Segerstedt är mäklare på Fastighetsbyrån Enköping

och har varit registrerad mäklare sedan 2008. Christina Segerstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2014 och har fått 40 omdömen sedan 2014-05-17. Christina Segerstedt har haft 35 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 83% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet att handskas med bostadsaffärer både när det går bra och när det krånglar till sig. Trivs man med sitt jobb som jag gör så blir det bra resultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare och person är jag drivande i processen och kan se möjligheter istället för svårigheter. Förtroende är viktigt i en stor bostadsaffär och jag har gott förtroende och rekommendationer från mina kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
Trädgårdsjord under naglarna efter röj i trädgården - tillsammans med en kall cava är en bra kombination.
    Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 40 Läs vad Christina Segerstedt

• Hej! Christina kom inte till mötet, för hon glömde, skrev med fel om mötet med datumet, svarade på frågor under mycket lång tid. Jag köpte ett hus, men i framtiden kommer jag inte till den här byrån och jag kommer inte att ge råd heller.
    Olga G köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2020-10-02
    • 4:a
    • 99.0 m²
    2020-10-02
    Hej Olga, tråkigt att du är så missnöjd med den ombokade tiden för vårt första möte. Dessvärre är jag väldigt noga med att ge fullständig information till mina kunder när de köper nya bostäder i bostadsrättsform, alla projekt är lite olika. Ursäkta om du ansåg att det tog för lång tid med den genomgången, det är viktigt för mig att det inte blir några missförstånd. Jag upplever att du hade redan innan mötet bestämt dig för att du inte hade tid att ta till dig fullständig information och då är det svårt att möta dina förväntningar. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostadsrätt trots att du är så missnöjd med mäklartjänsten.

Visa svar
  • Vi har sålt en stor villa mitt i coronapandemin och vi har haft ett otroligt stöd och en makalös kompetens och ett fantastiskt bemötande från Christina. Jag har handplockat henne efter att ha mött henne genom åren i olika bostadssammanhang och alltid tyckt att hon har varit trevlig och kompetent men hon har överträffat alla våra förväntningar. Hon är bättre än utmärkt 🤩 Hon har hjälpt oss att kunna leva vår dröm. Hon är mer än en mäklare , hon är psykolog , diplomat, helt enkelt en fantastisk människa och rätt kvinna på rätt plats.
    Kim H
    Kim H sålde sitt hus med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2020-07-13
    • 167.0 m²
    • Bredsand
    2020-07-13
    Oj då får mig allt att rodna men jag tar stolt emot ditt omdöme. En kombination av personliga erfarenheter och många år i branschen ger mig verktyg som kunder kan ha nytta av. Det gäller att se människan och inte bara affären. Här och nu och att det skall bli så tydligt och bra för alla parter. Tacksam över att få vara mäklare och jobba med alla människor jag möter. Må väl och väl mött.

Visa svar
  • Jag har köpt en bostadsrätt på Östra Tulegatan i Sala. Jag har blivit väldigt bra bemött av Christina. Hon har haft ett proffsigt bemötande på alla vis. Skulle varmt rekommendera hennes tjänster till mina vänner. Mvh Inger Hägg
    Inger H köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2020-06-24
    • 55.0 m²
    2020-06-24
    Hej Inger, Det är alltid en glädje att få hitta rätt köpare till rätt bostad. Tack för dina fina ord och önskar dig stort lycka till och trivsel i nya bostaden.

Visa svar
  • Vi skulle sälja en villa utanför Enköping och hade kontakt med olika mäklare, men efter ett besök av Christina var det ett enkelt val. Christina såld objektet och vi var mycket nöjda. Christina S är mycket proffsig i sitt sätt att vara och mycket kunnig på det hon säljer och en mycket god kunskap om vad saker är värda i olika områden. Hon har också ett bemötande som är lugnande för oss som säljer, så jag kan rekommendera henne varmt till andra som går i säljtankar. Hon ställer alltid upp
    Mats P
    Mats P sålde sitt hus med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    • 152.0 m²
    • Härnevi
    2020-06-22
    Tack för vänliga ord, det var en glädje att få vara med er på denna resan och sälja ert fina hus. Sann glädje att ha med er att göra som säljare och ni har verkligen förberett huset och alla dokument på bästa sätt inför försäljning. Vi hittade rätt köpare och ni har att se fram emot ert nya sjönära boende. Må väl och väl mött.

Visa svar
  • Vi köpte en torpargård via Christina och hon är toppen! Trevlig, lugn och personlig. Lätt att prata med, svarade på alla frågor och kändes otroligt ärlig. Vi kunde inte varit nöjdare!
    Louise K köpte sitt hus med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    • 60.0 m²
    • Ekolsund
    2020-06-22
    Tack Louise för de vänliga orden. Skall bli så roligt att följa er på er gård. Tveka inte att höra av dig framöver om det är något annat vi kan hjälpa till med.

Visa svar
  • Fick snabb återkopplingar, bra information om vad som skulle hända och smidig kontraktskrivning. Utmärkt!
    Felice R köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    • 61.0 m²
    • Centrum
    2020-06-22
    Utmärkts service till utmärkta kunder som förberett sig med lånelöfte och allt. Må nu så bäst i er taklägenhet högt uppe mot himlen.

Visa svar
  • Trevligt och professionellt bemötande. Aldrig några oklarheter utan var en trygg affär från första möte tills dess att papper var skrivna. Tack Christina!
    Eric R köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    • 61.0 m²
    • Centrum
    2020-06-22
    Tack själv, alltid roligt att se hur öppet och ärligt intresserade kunder hittat sin drömbostad. Med en rak och ärlig kommunikation kan jag se till att man gör sin bästa affär.

Visa svar
  • Sålt villafastighet med orangeri och stor parkträdgård. Christina är erfaren, energisk, målmedveten och ger aldrig upp. Har bra tänkande vad gäller både strategi och taktik. Värderingen stämde bra med verkligheten Jag har anlitat många mäklare under mitt ganska långa liv. Christina vinner lätt.
    Ingvar D
    Ingvar D sålde sitt hus med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2020-06-11
    • 139.0 m²
    2020-06-11
    Tack Ingvar. Framgång i en bostadsaffärer beror oftast på att man har en bra kommunikation med säljaren. Marknaden kan svänga förutsättningarna förändras och då är det bra att veta hur den andra tänker för att man ska få till den bästa affären. Som säljare får du fem av fem reco!! :-)

Visa svar
  • Christina hjälpte oss med att sälja vårt hus och hon har varit väldigt engagerad och verkligen haft mycket intresse i hjälpa oss att sälja huset, då det låg ute ett tag till försäljning. Bra bollplank och kreativ med nya tankar och idéer för hur att beskriva objektet än bättre. Hade fullt upp men ändå tillgänglig för oss för det mesta.
    Tobias V sålde sitt hus med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2020-05-19
    • 112.0 m²
    • Bredsand
    2020-05-19
    Tack för gott betyg, det är ju en önskan att alltid finnas till hands men under hektiska tider blir det kanske lite mycket sms terror.:-) Men det är väldigt roligt att få arbeta med er. ett bra teamwork ger bra resultat.

Visa svar
  • I samband med försäljning av vår fastighet fick vi ett mycket engagerat bemötande. Stöd genom hela processen och hela tiden uppdateringar via telefon, sms och mail. Vi kände oss väl omhändertagna och är mycket nöjda.
    Elisabet M sålde sitt hus med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2020-04-22
    • 60.0 m²
    • Ekolsund
    2020-04-22
    Tack Lisa, så inspirerande och roligt att arbeta med er försäljning när ni förberett fastigheten och tagit så väl hand om den. Hälsa maken så gott och väl mött på tillträdet framöver,