Christina Segerstedt
Registrerad mäklare sedan 2008-01-16
Aktiv på Reco.se sedan 2014-05-17
2019-07 - 2020-06
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet att handskas med bostadsaffärer både när det går bra och när det krånglar till sig. Trivs man med sitt jobb som jag gör så blir det bra resultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare och person är jag drivande i processen och kan se möjligheter istället för svårigheter. Förtroende är viktigt i en stor bostadsaffär och jag har gott förtroende och rekommendationer från mina kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
Trädgårdsjord under naglarna efter röj i trädgården - tillsammans med en kall cava är en bra kombination. Läs mer

Läs vad 38 Läs vad Christina Segerstedt

• Inger H köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-06-24

2:a
    Jag har köpt en bostadsrätt på Östra Tulegatan i Sala.
    Jag har blivit väldigt bra bemött av Christina.
    Hon har haft ett proffsigt bemötande på alla vis.
    Skulle varmt rekommendera hennes tjänster till mina vänner.
    Inger Hägg Läs mer
    2020-06-24 CHRISTINA S svarar Inger H
    Hej Inger, Det är alltid en glädje att få hitta rätt köpare till rätt bostad. Tack för dina fina ord och önskar dig stort lycka till och trivsel i nya bostaden.
  • Mats P
    Mats P sålde sitt hus med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping

Härnevi
    Vi skulle sälja en villa utanför Enköping och hade kontakt med olika mäklare, men efter ett besök av Christina var det ett enkelt val. Christina såld objektet och vi var mycket nöjda.
    Christina S är mycket proffsig i sitt sätt att vara och mycket kunnig på det hon säljer och en mycket god kunskap om vad saker är värda i olika områden. Hon har också ett bemötande som är lugnande för oss som säljer, så jag kan rekommendera
    henne varmt till andra som går i säljtankar. Hon ställer alltid upp Läs mer
    2020-06-24 CHRISTINA S svarar Mats P
    Tack för vänliga ord, det var en glädje att få vara med er på denna resan och sälja ert fina hus. Sann glädje att ha med er att göra som säljare och ni har verkligen förberett huset och alla dokument på bästa sätt inför försäljning. Vi hittade rätt köpare och ni har att se fram emot ert nya sjönära boende. Må väl och väl mött.
  • Louise K köpte sitt hus med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping

Ekolsund
    Vi köpte en torpargård via Christina och hon är toppen! Trevlig, lugn och personlig.
    Lätt att prata med, svarade på alla frågor och kändes otroligt ärlig. Vi kunde inte varit nöjdare! Läs mer
    2020-06-22 CHRISTINA S svarar Louise K
    Tack Louise för de vänliga orden. Skall bli så roligt att följa er på er gård. Tveka inte att höra av dig framöver om det är något annat vi kan hjälpa till med.
  • Felice R köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping

Centrum
    Fick snabb återkopplingar, bra information om vad som skulle hända och smidig kontraktskrivning.

Utmärkt! Läs mer
    2020-06-22 CHRISTINA S svarar Felice R
    Utmärkts service till utmärkta kunder som förberett sig med lånelöfte och allt. Må nu så bäst i er taklägenhet högt uppe mot himlen.
  • Eric R köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping

Centrum
    Trevligt och professionellt bemötande. Aldrig några oklarheter utan var en trygg affär från första möte tills dess att papper var skrivna. Tack Christina! Läs mer
    2020-06-22 CHRISTINA S svarar Eric R
    Tack själv, alltid roligt att se hur öppet och ärligt intresserade kunder hittat sin drömbostad. Med en rak och ärlig kommunikation kan jag se till att man gör sin bästa affär.
  • Ingvar D
    Ingvar D sålde sitt hus med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-06-11

Sålt villafastighet med orangeri och stor parkträdgård. Christina är erfaren, energisk, målmedveten och ger aldrig upp. Har bra tänkande vad gäller både strategi och taktik. Värderingen stämde bra med verkligheten Jag har anlitat många mäklare under mitt ganska långa liv. Christina vinner lätt. Läs mer
    2020-06-11 CHRISTINA S svarar Ingvar D
    Tack Ingvar. Framgång i en bostadsaffärer beror oftast på att man har en bra kommunikation med säljaren. Marknaden kan svänga förutsättningarna förändras och då är det bra att veta hur den andra tänker för att man ska få till den bästa affären. Som säljare får du fem av fem reco!! :-)
  • Tobias V sålde sitt hus med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-05-19

Bredsand
    Christina hjälpte oss med att sälja vårt hus och hon har varit väldigt engagerad och verkligen haft mycket intresse i hjälpa oss att sälja huset, då det låg ute ett tag till försäljning. Bra bollplank och kreativ med nya tankar och idéer för hur att beskriva objektet än bättre. Hade fullt upp men ändå tillgänglig för oss för det mesta. Läs mer
    2020-05-19 CHRISTINA S svarar Tobias V
    Tack för gott betyg, det är ju en önskan att alltid finnas till hands men under hektiska tider blir det kanske lite mycket sms terror.:-)
    Men det är väldigt roligt att få arbeta med er. ett bra teamwork ger bra resultat.
  • Elisabet M sålde sitt hus med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-04-22

Ekolsund
    I samband med försäljning av vår fastighet fick vi ett mycket engagerat bemötande. Stöd genom hela processen och hela tiden uppdateringar via telefon, sms och mail. Vi kände oss väl omhändertagna och är mycket nöjda. Läs mer
    2020-04-22 CHRISTINA S svarar Elisabet M
    Tack Lisa, så inspirerande och roligt att arbeta med er försäljning när ni förberett fastigheten och tagit så väl hand om den. Hälsa maken så gott och väl mött på tillträdet framöver,
  • Marian D sålde sitt hus med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-04-20

Grillby
    Sålt ett hus.
    Glad, trevlig och professionellt.
    Bästa!! Läs mer
    2020-04-20 CHRISTINA S svarar Marian D
    Tack Marian, det var inte svårt att vara på topp när man hjälper en så glad och framåt säljare som dig.
  • Dennis R köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-07-26

8:a
    Bredsand
    Mycket kunnig och erfaren mäklare. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-08-05 CHRISTINA S svarar Dennis R
    Tack Dennis för fint utlåtande. Hoppas jag kan vara med er hela vägen nu så ni blir nöjd med nya bostaden. På återhörande,

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enköping

John Ekblad