10 rekommendationer

Christina Segerstedt
en del av Fastighetsbyrån Enköping

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har stort engagemang, många nöjda kunder och förmågan att se alla olika behov. Jag kan ofta svara på frågor kunderna inte ens visste att de hade. Jag älskar verkligen att möta människor och lösa deras bostadsfrågor!

Hur ser din drömbostad ut?
Som jag bor nu: i villa med plats för familjen. Om några år ändras säkert drömbostaden när man blir färre och vill bo bekvämare.

Vad vet vi inte om dig?
Jag har underbar humor, rider hellre än väl och försöker spela golf för att få träffa min man. Dessutom kämpar jag med att hålla de ljusa katthåren borta från min mörka kostym.
Källgatan 17
745 31 Enköping — Visa karta

Vad tror Christina att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 10 kunder tycker om Christina Segerstedt

• Johan T
    Johan T skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har köpt en tomt och sålt vår villa. Bemötandet har varit mycket bra under hela resan. Vi är väldigt nöjd och glada för all hjälp, professionellt bemötande under hela processen av Christina och hennes kollegor.
    Vi rekommenderar henne . Läs mer
    2018-06-14 Christina S svarar Johan T
    Tack Johan, ett nöje att få samarbeta med er kring era bostadsaffärer. Må väl och väl mött framöver,
  • Kristian M
    Kristian M skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi sålde våran villa, vi kontaktade Christina då vi ville ha ett samarbete med fastighetsbyrån då vi vid tidigare köp och försäljning använt oss av samma mäklarfirma!
    Vi är nöjda med bemötande och seriösiteten som ligger till hos Christina!

Kommer vi i framtiden sälja bostad är det högst troliga valet såklart Fastighetsbyrån i Enköping! Läs mer
    2018-06-14 Christina S svarar Kristian M
    Kristian, vad roligt att höra att ni är nöjda med oss. Vi ses på tillträdet framöver.
  • Anna A
    Anna A skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi köpte ett stort hus. Mäklaren bemötte oss med respekt och var väldigt tillmötesgående med våra önskemål och frågor och funderingar. Vi upplever att mäklaren inte ville sälja huset till högsta möjliga pris utan förklarade vilka ”problem” som fanns med huset samt hjälpte till så att vi kom överens med säljarna om ett lämpligt köpeavtal mellan båda parterna. Läs mer
    2018-05-20 Christina S svarar Anna A
    Hej Anna och tack för den fina rekommendationen. Det skall bli trevligt att få höra hur ni trivs med huset när ni väl bott in er. Högsta pris, joooo det är viktigt för mäklaren men lika viktigt att ni tidigt läst igenom besiktningsprotokollet. Vet ni vad ni tittar på så budar man lite mer än om man budar på ”grisen i säcken”. Vi hörs framöver.
  • Conny K
    Conny K skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hon är trevlig och kunnig och jag kommer att ta hjälp av henne i framtiden. Läs mer
    2018-06-14 Christina S svarar Conny K
    Conny, så bra vi jobbade ihop när du var och for runt hela världen kunde vi förbereda det som behövdes och få saker och ting att fungera. Du är så välkommen åter om du har funderingar kring dina bostäder framöver.
    Christina S gillar detta
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi hat köpt tomt. Bemötandet har varit mycket bra under hela processen. Vi förväntade oss ett professionellt bemötande och hänsyn till våra förutsättningar och detta var precis som vi hoppats från Christina.
    Vi rekommenderar henne . Läs mer
    2018-05-13 Christina S svarar Camilla A
    Tack för dina rader här på Reco. Det var bra att ni är nöjda. Tveka inte att återkomma om ni vill ha en skriftlig värdering senare på ert hus. Det ingår i min tjänst att ni får det utan kostnad. Skall bli spännande att se vad ni bygger.
  • Gösta H
    Gösta H skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    tycker att hon kunde skött våra 2 tomter lite bättre på slutet, efter som vi bestämde att vi skulle byta tomt om inte tomt nr 46 blev
    tillsalu. annar var hon bra Läs mer
    2018-05-13 Christina S svarar Gösta H
    Hej Gösta och tack för att du tog dig tid att svara. Jag har nu mig lärt extra mycket vikten av att lämna instruktioner skriftligt till mina kunder. Tomt 46 var dessvärre inte aktuell att bli ledig och ville ni byta hade det gått bra innan handpenningen reglerades. Men nu hoppas jag att det löste dig bra med det underlag ni fick av mig för att söka lagfart på. Annars hör utav er om inskrivningsmyndigheten ville Ha något annat. Ser fram emot att se vad ni bygger för hus.
  • Maria H
    Maria H skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket gott bemötande av Christina. Jag sålde min fastighet och Christina höll i hela affären från start till mål med mycket gott resultat. Läs mer
  • Murat D
    Murat D skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Lättillgänglig och ställer alltid upp vid behov. Läs mer
  • Thomas A
    Thomas A skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Två affärer. Noll fel. Handfast rådgivning förhindrade mig ifrån att göra misstag som kunde blivit kostsamma. Helt nöjd, trots en grundkritisk livsfilosofi. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Anders H
    Anders H skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    företaget i sej - vet icke, säkert bra
    christina - kanon

köpte ett hus å christina va mäklaren, verkade väldigt kunnig, hjälpsam å genuint intresserad. hjälpte även till me saker efter köpet som hon egentligen inte behövt göra. verkade brinna för sitt jobb å kommer lätt anlita henne vid en eventuell försäljning i framtiden.. Läs mer
John Ekblad
Victor Nathanson