Mäklare Uppsala Enköping Fastighetsbyrån Enköping Christina Segerstedt
Christina Segerstedt
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet att handskas med bostadsaffärer både när det går bra och när det krånglar till sig. Trivs man med sitt jobb som jag gör så blir det bra resultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare och person är jag drivande i processen och kan se möjligheter istället för svårigheter. Förtroende är viktigt i en stor bostadsaffär och jag har gott förtroende och rekommendationer från mina kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
Trädgårdsjord under naglarna efter röj i trädgården - tillsammans med en kall cava är en bra kombination. Läs mer

Läs vad 28 Läs vad Christina Segerstedt

• Anna E köpte en tomt med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-06-11

Bredsand
    Har köpt en tomt av mäklare Christina Segerstedt hon kändes väldigt kunnig, hjälpsam och proffsig vilket kändes väldigt tryggt.
    Affären gick snabbt och smidigt hon skötte de mesta med banken vilket är väldigt skönt då man jobbar och har svårt ringa mm
    Överförväntan nöjd!

MVH Anna Eriksson Läs mer
    2019-06-17 Christina S svarar Anna E
    Tack Anna för trevlig återkoppling, det har varit roligt att få jobba med er som köpt tomt av oss. Kom ihåg när ni byggt huset att vi värderar det kostnadsfritt åt vara kunder. Må väl och på återhörande,
  • Nina L köpte sin bostad med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-12-10

Köpt en bostadsrätt, nybyggnation. Mäklaren var trevlig, kunnig o hade bra bemötande, lyhörd, hjälpsam. Läs mer
    Christina S gillar detta
  • Madelene V köpte sin bostad med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping

Köpt nyproduktion

Trevlig, men svår att få tag på

Hade inga speciella förväntningar, men hon förklarade allt bra då jag fick vattenläcka innan tillträdesdagen Läs mer
  • Jonas A köpte sin bostad med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping

proffsigt bemötande
    klar info Läs mer
    Christina S gillar detta
  • Elisabeth I köpte sin bostad med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-12-10

Jag har köpt min första bostad med hjälp av Christina och fått mycket raka och informativa besked om hur allt går till.
    Trevlig och lugn och tar fram viktiga saker att tänka på speciellt för mig som förstagångs-köpare.
    Jag hade förväntningar på att få stöd och hennes hjälp överträffade dessa.
    Det kändes tryggt att ha henne som kontakt och tryggt att hon varit med på alla träffar innan SHH tog över. Läs mer
    Christina S gillar detta
  • Reijo T köpte sin bostad med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-12-09

Köpt en lägenhet i Enköping (nyproduktion).

Trevlig bemötande. Läs mer
    Christina S gillar detta
  • Bo M köpte sin bostad med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-12-09

Har köpt en nyproducerad lägenhet på åkerbäret i Enköping.Bodde på annan ort innan flytten så jag har aldrig träffat Christina personligen.
    Har endast haft kontakt via telefon, mail och löpande nyhetsbrev som har varit tillräcklig information för min del. Läs mer
    Christina S gillar detta
  • Madelaine B köpte sin bostad med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping

Snabb och smidig affär av bostadsrätt i Bredsand. Läs mer
    Christina S gillar detta
  • Alma A köpte sin bostad med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-12-08

Jag har köpt en lägenhet, som är jättefin. Läs mer
    Christina S gillar detta
  • Linda F köpte sin bostad med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-12-07

Jag köpte en ny bostadsrätt och upplevde kontakten med fastighetsbyrån som mycket god. Jag fick snabba svar på mina frågor, alltid gott bemötande och kontunuelig information om bostaden. Detta var mitt första bostadsköp och jag upplever att de levde upp till de förväntningar som jag hade innan. Kommer att använda mig av dem igen och kan varmt rekommendera. Glada, pigga, serviceinriktade och förstående. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enköping

John Ekblad