Mäklare Uppsala Enköping Fastighetsbyrån Enköping Christina Segerstedt
Christina Segerstedt
Registrerad mäklare sedan 2008
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-05 - 2018-11
Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet att handskas med bostadsaffärer både när det går bra och när det krånglar till sig. Trivs man med sitt jobb som jag gör så blir det bra resultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare och person är jag drivande i processen och kan se möjligheter istället för svårigheter. Förtroende är viktigt i en stor bostadsaffär och jag har gott förtroende och rekommendationer från mina kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
Trädgårdsjord under naglarna efter röj i trädgården - tillsammans med en kall cava är en bra kombination. Läs mer

Läs vad 27 kunder tycker om Christina Segerstedt

• Nina L köpte sin bostad med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt en bostadsrätt, nybyggnation. Mäklaren var trevlig, kunnig o hade bra bemötande, lyhörd, hjälpsam. Läs mer
    Christina S gillar detta
  • Madelene V köpte sin bostad med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt nyproduktion

Trevlig, men svår att få tag på

Hade inga speciella förväntningar, men hon förklarade allt bra då jag fick vattenläcka innan tillträdesdagen Läs mer
  • Jonas A köpte sin bostad med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    proffsigt bemötande
    klar info Läs mer
    Christina S gillar detta
  • Elisabeth I köpte sin bostad med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har köpt min första bostad med hjälp av Christina och fått mycket raka och informativa besked om hur allt går till.
    Trevlig och lugn och tar fram viktiga saker att tänka på speciellt för mig som förstagångs-köpare.
    Jag hade förväntningar på att få stöd och hennes hjälp överträffade dessa.
    Det kändes tryggt att ha henne som kontakt och tryggt att hon varit med på alla träffar innan SHH tog över. Läs mer
    Christina S gillar detta
  • Reijo T köpte sin bostad med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt en lägenhet i Enköping (nyproduktion).

Trevlig bemötande. Läs mer
    Christina S gillar detta
  • Bo M köpte sin bostad med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har köpt en nyproducerad lägenhet på åkerbäret i Enköping.Bodde på annan ort innan flytten så jag har aldrig träffat Christina personligen.
    Har endast haft kontakt via telefon, mail och löpande nyhetsbrev som har varit tillräcklig information för min del. Läs mer
    Christina S gillar detta
  • Madelaine B köpte sin bostad med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Snabb och smidig affär av bostadsrätt i Bredsand. Läs mer
    Christina S gillar detta
  • Alma A köpte sin bostad med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har köpt en lägenhet, som är jättefin. Läs mer
    Christina S gillar detta
  • Linda F köpte sin bostad med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag köpte en ny bostadsrätt och upplevde kontakten med fastighetsbyrån som mycket god. Jag fick snabba svar på mina frågor, alltid gott bemötande och kontunuelig information om bostaden. Detta var mitt första bostadsköp och jag upplever att de levde upp till de förväntningar som jag hade innan. Kommer att använda mig av dem igen och kan varmt rekommendera. Glada, pigga, serviceinriktade och förstående. Läs mer
    Christina S gillar detta
  • Per-Erik E köpte sin bostad med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt bostad bra bemött under hela tiden Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enköping

John Ekblad