Christina Segerstedt

Christina Segerstedt

Christina Segerstedt är mäklare på Fastighetsbyrån Enköping

Christina Segerstedt har varit registrerad mäklare sedan 2008-01. Christina Segerstedt har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-05 och har fått 49 omdömen med ett betyg på 4.7. Christina Segerstedt har haft 24 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har lång erfarenhet att handskas med bostadsaffärer både när det går bra och när det krånglar till sig. Trivs man med sitt jobb som jag gör så blir det bra resultat.

Hur skulle du beskriva dig själv som mäklare?
Som mäklare och person är jag drivande i processen och kan se möjligheter istället för svårigheter. Förtroende är viktigt i en stor bostadsaffär och jag har gott förtroende och rekommendationer från mina kunder.

Vad gör du helst på fritiden?
Trädgårdsjord under naglarna efter röj i trädgården - tillsammans med en kall cava är en bra kombination.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 49 Läs vad Christina Segerstedt

• sålde sitt hus med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2021-07-19
    Trevlig och tillmötesgående på alla sätt
    Tack det var verkligen bra att ha just dig med på denna affär. Många handlingar och dokument som skulle fram och du har verkligen helkoll på allt. Bra teamwork. Christina Segerstedt
  • köpte sitt hus med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2021-07-04
    Christina är en visionär person!

Hon hjälper dig att visualisera möjligheterna på fastigheten du kommer att hantera. Hennes starka fantasikänsla hjälper dig att tro på att köpa fastigheten

Hon hjälpte oss också med smidig kontraktsprocess, hon översatte ett 100-sidigt kontrakt på engelska rad för rad efter kontorstid. Vi är verkligen tacksamma för det.
    Tack ni är allt för vänliga. Tror ni hade en rätt bra idé hur ni vill göra med huset själva. Vi ses när det är dags att hämta nycklar och ha tillträdet. Christina Segerstedt
    2021-06-09
    Supertrevlig, engagerad och väldigt kunnig om området. Kommer varmt rekommendera henne till alla som vill köpa eller sälja i Enköping. Är supernöjd!
    • Bredsand
    2021-05-22
    Köpt bostadsrätt
    Mycket bra bemött av Christina
    Känner sig trygg med henne
    Tack, en del av arbetsglädjen som mäklare är att få feedback från nöjda kunder. Christina Segerstedt
    2021-05-19
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande.
    Kan varmt rekomendera Christina Segerstedt som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    • Centrum
    2021-04-05
    Bra och trevligt bemötande, rekommenderar starkt.
    Tack Fredrik, hoppas du kommer trivas i den nya lägenheten och stora terrassen. Vi hörs närmare sommaren om badrummet. Christina Segerstedt
    2021-03-12
    Trevlig, kunnig och det kändes som att hon företrädde både säljare och köpare på ett bra sätt.

Vi var köpare
    Tack Karim, ord som värmer och då vet jag att ni är kunniga bostadsköpare så då känns det extra bra att jag kunde bidra till att köpprocessen upplevdes bra. Christina Segerstedt
    • Enköping
    2021-01-21
    Snabb återkoppling och lättsam.
    • Grillby
    2020-10-26
    Mycket duktig
    Tydlig, informativ och kunnig.
    Lätt att få tag i.
    2020-10-02
    Hej!
    Christina kom inte till mötet, för hon glömde, skrev med fel om mötet med datumet, svarade på frågor under mycket lång tid. Jag köpte ett hus, men i framtiden kommer jag inte till den här byrån och jag kommer inte att ge råd heller.
    Hej Olga, tråkigt att du är så missnöjd med den ombokade tiden för vårt första möte. Dessvärre är jag väldigt noga med att ge fullständig information till mina kunder när de köper nya bostäder i bostadsrättsform, alla projekt är lite olika. Ursäkta om du ansåg att det tog för lång tid med den genomgången, det är viktigt för mig att det inte blir några missförstånd. Jag upplever att du hade redan innan mötet bestämt dig för att du inte hade tid att ta till dig fullständig information och då är det svårt att möta dina förväntningar. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostadsrätt trots att du är så missnöjd med mäklartjänsten. Christina Segerstedt