Mäklare Uppsala Enköping Fastighetsbyrån Enköping Victor Nathanson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 66 Läs vad Victor Nathanson

• Anna E sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-07-15

Vi har sålt våran lgh via Victor.
    Vi upplever Victor som väldigt proffsig genuint intresserad och kunnig samt tog reda på saker o ting omg och meddelade oss.
    Allt vi önskade oss levererade Victor. Tack! Läs mer
    2019-07-16 Victor N svarar Anna E
    Tack Anna, vilket fint betyg! Det har varit mitt stora nöje att få jobba med er!
  • Marika N sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-07-10

Centrum
    Sålt lägenhet, bra bemötande och är helnöjd. Läs mer
    2019-07-16 Victor N svarar Marika N
    Tack Marika för din rekommendation! Det glädjer mig att du är nöjd. Hoppas att du ska trivas i din nya, fina lägenhet!
  • Lars O sålde sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-06-03

Munksundet
    Vi har köpt en bostadsrätt och sålt våran villa genom fastighetsbyrån. Victor har ett bra bemötande och god kunskap samt bra påläst vid försäljningen av våran villa samt köpet av bostadsrätten. Jag kan varmt rekommendera Victor han är en mycket bra säljare. Läs mer
    2019-07-16 Victor N svarar Lars O
    Tack Lars för de fina orden och lycka till i er nya bostadsrätt. Vi ses på tillträdesdagen!
  • Fredrik M köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-05-27

Centrum
    Bra och seriös och ger ett ärligt intryck, Läs mer
    2019-05-28 Victor N svarar Fredrik M
    Tusen tack Fredrik! Det har varit mitt stora nöje att få jobba med er.
  • Jenny Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-05-24

Centrum
    Jag har under senaste månaden både köpt och sålt bostad via Victor. Jag har fått ett väldigt professionellt och trevligt bemötande med snabba återkopplingar när jag haft frågor och hört av mig. Väldigt förtroendgivande kan varmt rekommendera.
    Tack!! Läs mer
    2019-05-28 Victor N svarar Jenny Ö
    Tack Jenny för de vänliga orden, det gjorde mig väldigt glad. Jag önskar er ett stort lycka till i er nya lägenhet och tack för att jag fick förtroendet att förmedla ert hus!
  • Stefan J köpte sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-05-20

Svartkärret
    Köpt arrenderad mark med stuga i Svartkärrets koloniområde.
    Victor skötte hela processen väldigt proffsigt och förtroendeingivande. Läs mer
    2019-05-24 Victor N svarar Stefan J
    Tack Stefan för det fina betyget och lycka till i er nya stuga!
  • Jonny J sålde sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-05-14

Svartkärret
    Victor har varit mycket bra och trevlig i detta ärende.
    Jonny J Läs mer
    2019-05-16 Victor N svarar Jonny J
    Tack Jonny för ditt fina omdöme!
  • Torbjörn P sålde sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-05-13

Svartkärret
    Jag sålde en kolonistuga, som jag hoppades skulle gå för ca 500 000:-. Viktor ville sätta 450 000:-, vilket jag tyckte var för lågt. Han var kanske väl pessimistisk betr. utgångspriset, eller också hade jag tur, då det blev budgivning och jag fick mycket mer.
    Viktor är glad och positiv och har skött uppdraget väldigt bra hittills och motsvarat mina förväntningar med råge. Han har hela tiden informerat om vad som har hänt och vad som ska hända framöver. Dock tyckte jag att han var lite forcerad vid genomgången av kontraktsdokumenten.
    / Torbjörn Pernebro Läs mer
    2019-05-14 Victor N svarar Torbjörn P
    Tack Torbjörn för din rekommendation! Det har varit mitt store nöje att få jobba med dig och den fina stugan, och är glad att vi lyckades åstadkomma en bra affär. Jag tar till mig av kritiken om genomgången av avtalshandlingarna och hoppas på ditt fortsatta förtroende framöver.
  • Sara S köpte sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-05-12

Svartkärret
    Victor är alltid så genomtrevlig, varm och professionell! Läs mer
    2019-05-14 Victor N svarar Sara S
    Tack Sara för de fina orden och hoppas du skall trivas i din nya stuga! Jag finns alltid ett samtal bort om det är något du undrar.
  • Kevin N
    Kevin N köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-02-25

Centrum
    Jag har köpt en lägenhet med 2 rum i centrala Enköping för 1 450 000 kr.
    Jag har fått ett bra bemötande av Victor och tycker allt gick smidigt. Läs mer
    2019-02-25 Victor N svarar Kevin N
    Tack Kevin för din rekommendation och grattis igen till din fina lägenhet!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enköping

John Ekblad