Läs vad 108 Läs vad Victor Nathanson

• 2021-01-20
    Mycket proffsig rakt igenom hela hus köpet.
    Per S
    • 143.0 m²
    • Örsundsbro
    köpte sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
  • 2021-01-17
    Jag har sålt en större bostadsrätt centralt. Mäklaren mötte mig med ett stort lugn när jag hade många frågor och funderingar, vilket gjorde att jag kände mig trygg.
    Under våra diskussioner så märker man att Victor har en gedigen kunskap som jag som säljare värderar högt!
    Nina H
    • 92.0 m²
    • Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
  • 2021-01-14
    Har just sålt en fastighet belägen i Örsundsbrotrakten. Den har rönt ett stort intresse på Hemnet som länets mest klickade objekt! Mycket tack vare Victors fina beskrivning av min fastighet.

Victor har under den relativt korta processen hållit mig uppdaterad på ett fantastiskt engagerat sätt.

Känslan av hans engagemang har skapat ett stort förtroende för Victor.

Victor är i mina ögon en mycket seriös mäklar;
    proffsig, svarar snabbt och är vägledande under hela processen.

Kommer varmt rekommendera Victor till mina vänner vid behov av försäljning eller köp!

Med vänlig hälsning
    Agneta Svensk
    Agneta S
    • 149.0 m²
    • Örsundsbro
    sålde sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
  • 2021-01-07
    Köpt lägenhet. Proffsigt bemötande. Ingav ett välkomnande och vi blev sedda så fort vi klev innanför dörren. Svarade lungt på våra frågor och var lyhörd för våra önskemål. Kontakten vid budgivning flöt perfekt. Victor var alltid beredd på svar både via mail och telefon. Vid kontraktsskrivning var allt perfekt förberett. Vi rekommenderar varmt Victor man kan känna sig lugn och säker med honom vid sin sida. Mycket professionell och noggran.
    Evalena B
    • 75.5 m²
    • Romberga
    köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
  • 2021-01-06
    Som köpare är jag mycket nöjd med Victor som varit mycket hjälpsam och tillmötesgående under köp av en bostadsrätt i Enköping.
    Pierre B
    • 2:a
    • 68.0 m²
  • 2020-12-15
    Sålt en bostadsrätt för det priset vi ville samt bra kontrakt.
    Joakim F
    • 109.0 m²
    • Husberg
  • 2020-12-13
    Sålt lägenhet, snabbt, smidigt och positiv affär för mig.
    Lätt att få kontakt med, frågar också mig som kund vilket sätt som passar bäst att sköta kontakten via, sms, samtal, Mail osv.
    Överlag mycket nöjd, alltid bemött med ett leende och förklarar om det är något man undrar över.
    Andreas S
    • 66.0 m²
    • Bredsand
  • 2020-12-07
    Toppen kille, fullt fokus från dag ett till dag(tillträde)
    Micke & Erika
    Michael E
    • 147.0 m²
    • Grillby
    köpte sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
  • 2020-12-03
    Tre visningar med Victor gav förtroende och den relation och kontakt som enligt mig är viktigast eftersom man inte får välja vare sig förmedling eller mäklare när man letar...
    Erik Axel Anders J
    • 103.0 m²
  • 2020-11-17
    Utvald som mäklare vid försäljning av min lägenhet.
    Victor Nathansson visade sig vara både personlig och professionell!
    Så nöjd,
    Suzanne V
    • 85.0 m²
    • Centrum

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte