Mäklare Uppsala Enköping Fastighetsbyrån Enköping Victor Nathanson
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 50 kunder tycker om Victor Nathanson

• Carola M
    Carola M sålde sin bostad med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Alltid trevlig. Lätt att få tag på. Gör sitt jobb bra resultat. Läs mer
  • Jennie B sålde sin bostad med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    När vi kom i kontakt med Victor kände vi direkt att han var mäklaren för oss. Trots en förhållandevis trög marknad hade vi höga förhoppningar med vår försäljning vilket Victor verkligen levde upp till. Han visade ett stort engagemang och kundfokus och gjorde oss trygga i vår försäljning. Om vi ska anlita en mäklare i framtiden är Viktor vårt självklara val! Läs mer
  • Vedran K sålde sin bostad med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tack Victor för allt som du gjorde för familjen Kutic. Om vi bestämmer oss för att köpa nånting, vi ska anlita dig 😉👍 Läs mer
  • Tomas W
    Tomas W skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi sålde ett dödsbo som var väldigt känsloladdat. Victor skötte hela affären, alla möten, alla rekommendationer och visningar på bästa sätt och med en väldigt proffesionell inställning. Kunde inte valt en bättre samarbetspartner. Det var just så det kändes, som att Victor var en äkta samarbetspartner till oss i familjen. Alla de frågor som uppstår i sammanhanget svarade Victor på väldigt lättförståeligt & korrekt. Kan rekommendera Victor varmt till den som går i säljtankar. Läs mer
  • Simon K skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt en lägenhet i Enköping.
    Mycket bra, var på sammanlagt 3 visningar med Victor. Alla mycket trevliga.
    Aldrig köpt en lägenhet tidigare, hade inga förväntningar.
    Allt gick väldigt bra, kunde alltid nå Victor om frågor fanns. Köpet och underskriften gick mycket enkelt och förståligt. Läs mer
  • Rasmus H skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Viktor hjälpte oss med att köpa hus när vi bodde utomlands. Massor av telefonsamtal och tredjeparter inblandade. Vi hade en jättebra säljare med så hela upplevelsen var jättebra. Vi träffade Viktor för första gången två månader efter vi flyttat in. Skulle varmt rekommendera Viktor till både köpare och säljare. Läs mer
  • Effeli H
    Effeli H skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi bestämde oss samma minut vi gick på en visning som Victor höll att ska vi någonsin sälja vårt hus vill vi att Victor ska vara vår mäklare. Han framstod som påläst, ödmjuk och var väldigt förtroendeingivande.
    Det valet har vi inte ångrat!

När vi anlitade Victor som mäklare levde han upp till våra förväntningar och mer därtill. Victor var okonstlad, tillgänglig och kunnig. Han gör hela tiden det där lilla extra som i slutänden kan vara avgörande - och för oss var det det. Läs mer
  • Nicko K
    Nicko K skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Grym mäklare ! Super nöjd allt gick smidigt och bra ... rekommenderar starkt Läs mer
  • Åsa A skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor är den perfekta mäklaren. Kunnig, trevlig, bra på att hålla oss uppdaterade, alltid tillgänglig. Vi kan varmt rekommendera honom. Åsa och Thomas Ahlin Läs mer
  • Gustav H
    Gustav H skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor är en kanon mäklare, kan inte rekommendera han tillräckligt. Han hjälpte oss att sälja våran lägenhet, allt gick väldigt snabbt och smidigt hela vägen. Han hjälpte oss med allt, svarade snabbt på alla frågor och funderingar vi hade och han är väldigt trevlig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enköping

John Ekblad