Mäklare Uppsala Enköping Fastighetsbyrån Enköping Victor Nathanson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 55 kunder tycker om Victor Nathanson

• Amel H sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-02-12

1:a
    38.5m²
    Sålt en lägenhet . Riktigt grym mäklare som kan sitt jobb och vet vad han gör .
    Rekommenderas ! Läs mer
  • Stefan B sålde sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-01-24

4:a
    94m²
    Victor var extremt hjälpsan och svarade på alla funderingar kring vår försäljning.
    En fantastisk bra mäklare. Läs mer
  • Tove B köpte sin bostad med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-12-30

Köpt bostadsrätt, mycket bra bemött och tydlig hjälp i de olika stegen i köpet. Läs mer
  • Jens S köpte sin bostad med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-12-28

Mycket trevlig och duktig mäklare.
    Rekommenderar Läs mer
  • Marianne E köpte sin bostad med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-12-24

Artig, trevlig.
    Proffsigt intryck.
    Kanske lite långsam process...
    9 av 10 i betyg. Läs mer
  • Carola M
    Carola M sålde sin bostad med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-11-18

Alltid trevlig. Lätt att få tag på. Gör sitt jobb bra resultat. Läs mer
  • Jennie B sålde sin bostad med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-11-17

När vi kom i kontakt med Victor kände vi direkt att han var mäklaren för oss. Trots en förhållandevis trög marknad hade vi höga förhoppningar med vår försäljning vilket Victor verkligen levde upp till. Han visade ett stort engagemang och kundfokus och gjorde oss trygga i vår försäljning. Om vi ska anlita en mäklare i framtiden är Viktor vårt självklara val! Läs mer
  • Vedran K sålde sin bostad med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-11-03

Tack Victor för allt som du gjorde för familjen Kutic. Om vi bestämmer oss för att köpa nånting, vi ska anlita dig 😉👍 Läs mer
  • Tomas W
    Tomas W skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-07-09

Vi sålde ett dödsbo som var väldigt känsloladdat. Victor skötte hela affären, alla möten, alla rekommendationer och visningar på bästa sätt och med en väldigt proffesionell inställning. Kunde inte valt en bättre samarbetspartner. Det var just så det kändes, som att Victor var en äkta samarbetspartner till oss i familjen. Alla de frågor som uppstår i sammanhanget svarade Victor på väldigt lättförståeligt & korrekt. Kan rekommendera Victor varmt till den som går i säljtankar. Läs mer
  • Simon K skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2018-05-10

Köpt en lägenhet i Enköping.
    Mycket bra, var på sammanlagt 3 visningar med Victor. Alla mycket trevliga.
    Aldrig köpt en lägenhet tidigare, hade inga förväntningar.
    Allt gick väldigt bra, kunde alltid nå Victor om frågor fanns. Köpet och underskriften gick mycket enkelt och förståligt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enköping

John Ekblad