Victor Nathanson
Registrerad mäklare sedan 2015-02-20
Aktiv på Reco.se sedan 2015-10-01
2019-08 - 2020-07

Läs vad 91 Läs vad Victor Nathanson

• Åsa F köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-08-03

2:a
    Fanna
    Överlag gick allt smidigt. Jag är nöjd. Läs mer
  • Reijo M sålde sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-08-02

Svartkärret
    Vi har sålt vår kolonistuga i Svartkärret! Victori är väldigt duktig och ger ett tryggt intryck! Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • Magnus W sålde sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-07-21

Hummelsta
    Jag har sålt en villa. Victor har genom hela processen varit ett bra stöd och har varit professionell. Victor har varit tillgänglig när jag sökt honom. Jag är på det hela taget väldigt nöjd. Läs mer
  • Sharon Rubin P
    Sharon Rubin P sålde sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-06-22

Svartkärret
    Viktor har sålt en kolonistuga åt mig vilket han gjorde på ett proffsigt och föredömligt sätt.
    Rekomendrerar Viktor för han ställer både säljare och köpare i focus.

// Peter Läs mer
    2020-07-13 Victor N svarar Sharon Rubin P
    Stort tack Peter för ett fint betyg och ett lyckat samarbete!
  • Maria Erika W sålde sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-06-06

Fanna
    Jättebra och svarade på alla våra frågor och funderingar 😊
    / Maria Läs mer
    2020-07-13 Victor N svarar Maria Erika W
    Tack Maria för er rekommendation och ett stort lycka till med ert nya boende!
  • Sofie L köpte sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-05-22

Skolsta
    Köpt och sålt med grymma Victor! :) supernöjda! Läs mer
    2020-07-15 Victor N svarar Sofie L
    Stort tack Sofie & Lucas! Det har varit fantastiskt att få jobba med er som både köpare och säljare. Ett stort grattis till ert hus, vi ses på tillträdet!
  • Jens A sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-05-09

3:a
    Åkersberg
    Överlag ett väldigt bra och proffesionellt bemötande med snabb och smidig hjälp. Jag och min sambo är mycket nöjda. Läs mer
  • Carina A köpte sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-05-07

Grillby
    Vi har köpt hus. Tyckte Victor var bra, snabb att återkoppla. Läs mer
  • Wei X köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-03-11

4:a
    Lillsidan
    Genom annons fick jag kontakta Viktor. Han har bra jobbat på min lägenhets inköp. En sak vill jag säger att kolla några med lägenhets nr ( enligt skatteverkets persons information, lägenhet numer ska vara 1102 ). Läs mer
  • Daniel A sålde sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-02-22

Husberg - Gånsta
    Victor hjälpte till att sälja mitt kedjehus.
    Han gav mycket bra intryck, inte för mycket "försäljare" i bemötandet (som vissa mäklare brukar kunna ge).
    Victor har varit tydlig, engagerad och lyhörd, och kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enköping

John Ekblad