Victor Nathanson

Victor Nathanson

Victor Nathanson är mäklare på Fastighetsbyrån Enköping

Victor Nathanson har varit registrerad mäklare sedan 2015-02. Victor Nathanson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 238 omdömen med ett betyg på 4.8. Victor Nathanson har haft 51 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-06 - 2024-05

238 omdömen om Victor Nathanson

Sedan starten hos Reco 2015
Jonas H
Haga

Victor har verkligen visat stort engagemang och driv att hjälpa oss vid försäljning av bostaden. Kändlan är att det spelar ingen roll vilket värde fastigheterna har. Han är engagerad, intresserad, hjälpsam samt drivkraftig. Jag och min fru kan verkligen rekommendera Victor till sin nya mäklare.

John G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
Fanna

Lyssnar på säljer samt gör affären enkel och smidig

Hannu H
Åkersberg

Lugn och inlyssnande. Supernöjd.

Caroline S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
Grillby

Trevlig, proffesionell och kunnig.

Lars Å

Victor är en trevlig person som är kunnig på det han gör och som inger förtroende. Lätt att ha att göra med och som arbetar snabbt och effektivt. Han lämnade bra råd och är seriös. Kan varmt rekommendera honom och tvekar inte att vända mig till honom igen om jag behöver sälja eller köpa en fastighet eller lägenhet.

Birgitta S
Bredsand

Proffsig och tillmötesgående samt alltid ett trevligt bemötande och humor

Hannu H
Köpte sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
Bredsand

Lättsam och trevlig på ett naturligt sätt. Tar sig tid att lyssna. Rekomenderas.

Lisa B
Västerleden

Trevligt och jättebra bemötande, hjälpsam med alla frågor! Känts tryggt under processen!

Susanne K
Fjärdhundra

Victor är en otroligt fantastisk Mäklare. Jag är SÅ nöjd. Saknuord för att beskriva honom.

Lars I
Köpte sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
Svartkärret

vissa frågor som vi hade kunde han inte svara på men trevlig.