Victor Nathanson
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 83 Läs vad Victor Nathanson

• Wei X köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-03-11

Lillsidan
    Genom annons fick jag kontakta Viktor. Han har bra jobbat på min lägenhets inköp. En sak vill jag säger att kolla några med lägenhets nr ( enligt skatteverkets persons information, lägenhet numer ska vara 1102 ). Läs mer
  • Daniel A sålde sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-02-22

Husberg - Gånsta
    Victor hjälpte till att sälja mitt kedjehus.
    Han gav mycket bra intryck, inte för mycket "försäljare" i bemötandet (som vissa mäklare brukar kunna ge).
    Victor har varit tydlig, engagerad och lyhörd, och kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
  • ISABELLA Å
    ISABELLA Å skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2020-01-13

Victor är super! proffsigt bemötande och svarar snabbt på frågor. Går den extra milen för att underlätta för oss och alltid positiv och drivande! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Nermin B sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-12-21

Lillsidan
    hej han sålde våran lägenhet på pärlugglan gick smidigt o fort han e trevlig o kunnig hör av sig så fort han kan om man ringer o han e upptagen.Känns tryggt att ha ett sånt förtroende för en mäklare Läs mer
  • Elin V köpte sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-12-18

Gånsta
    Victor var väldigt proffsig i sitt bemötande och fick oss som köpare att känna oss trygga. Läs mer
  • Kristoffer P köpte sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-12-16

Enköping
    Köpt en villa. Mycket trevligt och lugnt bemötande. Läs mer
    2019-12-19 Victor N svarar Kristoffer P
    Stort tack Kristoffer för det fina omdömet och hoppas att du och familjen ska trivas i det nya huset. Jag finns alltid ett samtal bort ifall det är något ni behöver hjälp med.
  • Camilla G köpte sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-12-10

Svartkärret
    Köpte kollonistuga
    Tydlig, kunnig och engagerad. Läs mer
    2019-12-19 Victor N svarar Camilla G
    Tack Camilla för ett gott betyg, jag hoppas att du ska trivas i din fina stuga!
  • Senad T sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-12-08

Lillsidan
    Jag köpte lägenheten runt 615 000 kr och sålde den för 950 000. Jag är mycket nöjd med Victor som mäklare. Han rekommenderas starkt utav mig! Läs mer
    2019-12-19 Victor N svarar Senad T
    Tack Senad för ditt omdöme och för ett fint samarbete, lycka till nu med jakten på ny bostad!
  • Beata K köpte sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-11-26

Lillkyrka
    Fick vi bästa hjälp från Viktor näe köpte vi huset .
    Vi är väldig nöjda . Läs mer
    2019-12-19 Victor N svarar Beata K
    Tack Beata och Lukas för de fina orden, jag ser fram mot att komma och hälsa på er när ni är färdiga med husrenoveringen.
  • Berit K köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping

2019-11-10

Centrum
    Köp av en etta Torggatan 36b
    Bra bemött av Victor
    Förväntningar som vi hade var att det skulle vara nära centrum
    Mycket lätt att få kontakt med Victor
    Så vi kan inte klaga Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Enköping

John Ekblad