Ebba Bratt

Ebba Bratt

Ebba Bratt är mäklare på Fastighetsbyrån Enköping

Ebba Bratt har varit registrerad mäklare sedan 2022-05. Ebba Bratt har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 65 omdömen med ett betyg på 4.9. Ebba Bratt har haft 66 försäljningar sen 2023-03 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-03 - 2024-02

65 omdömen om Ebba Bratt

Sedan starten hos Reco 2022
Micaela M
Västerleden

Trevlig, tillmötesgående och serviceinriktad. Ebba är lätt att nå och flexibel för möten och kontakt. Tar reda på svar och lösningar till mina frågor och funderingar vilket lett till ett otroligt okomplicerat köp av lägenhet vad gäller allt från visning till avslutad affär.

Inger N
Centrum

Mycket trevlig och hade svar på det jag frågade om och om hon inte kunde svara tog hon reda på det. Passar mycket bra som mäklare. Kan mycket gärna anlita henne vid försäljning av fastighet eller köp.

Ebba Persson K
S:t Ilian

Jag blev fantastisk bemött av Ebba vid köpet av min första lägenhet. Hon var förstående och förklarade alla steg i köpet noggrant och proffsigt! Hon levde upp till alla mina förväntningar och har svarat på alla frågor och funderingar jag har haft.

Dan A
S:t Ilian

Hon har skött sitt uppdrag mycket bra och varit tillgänglig hela tiden och informerat mig hela tiden under försäljningsprocessen.

Lovisa P
S:t Ilian

Ebba gav förtroende redan vid första mötet med en tydlig plan som vi följde processen igenom. Hon är positiv och tillmötesgående, otroligt kunnig och engagerad samtidigt som hon är flexibel och effektiv. Stöttande genom hela processen och mån om att göra det bästa för både säljare och köpare. Kan varmt rekommendera Ebba och jag skulle anlita henne igen i framtida försäljning.

Josefine B
Fanna

Vid första mötet var hon väldigt tillmötesgående men lämnade precis lagom med tid för egen rundvandring. Processen är inte klar, men hon har även varit otroligt flexibel samtidigt som hon fortsatt vara tillmötesgående och hjälpsam. Extra plus för ärlighet och om hon inte själv vet något så tar hon reda på det. Kommer varmt rekommendera henne till andra i framtiden!

Love M
Fanna

Ebba har varit min mäklare vid både köp och försäljning. Hon är professionell och saklig, tillgänglig och kommunikativ, har koll och inger trygghet. Hon skulle vara mitt förstahandsval vid en ny försäljning.

Mikael L
Fanna

En mycket kunnig,saklig och trevlig mäklare rekommenderas.

Rune G
Sålde sitt hus med hjälp av Ebba Bratt en del av Fastighetsbyrån Enköping
Centrum

Trevligt bemötande och snabba svar på frågor. Hade hoppats på ett högre pris men det har väl alla. Kanske lite stor skillnad mellan värdering och slutpris. Försäljningen gick bra och vi är nöjda med Ebbas insats

Peter R
Centrum

Professionell, påläst, snabb återkoppling, effektiv hantering.