Victor Nathanson

Victor Nathanson

Victor Nathanson är mäklare på Fastighetsbyrån Enköping

Victor Nathanson har varit registrerad mäklare sedan 2015-02. Victor Nathanson har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-10 och har fått 229 omdömen med ett betyg på 4.8. Victor Nathanson har haft 48 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

229 omdömen om Victor Nathanson

Sedan starten hos Reco 2015
Lars I
Svartkärret

vissa frågor som vi hade kunde han inte svara på men trevlig.

Jordey M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
Lillsidan

Trevligt bemötande, och väldigt hjälpsam

Ann-Charlotte W
Svartkärret

Trevlig mäklare , intresserad och noggrann . Känns tryggt att göra affär genom honom . Märks att han gillar Svartkärret, det känns bra

Leif H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
Lillsidan

Jag blev mycket bra bemött Förväntningar på att han skulle hitta köpare snarast för att vi flyttar i april och han levde upp till alla våra förväntningar Min upplevelse av mäklaren är att han gjorde försäljningen lätt för mig genom att fixa ALLT till sp försäljningen gick mycket smidigt utan att jag behövde göra något.

Magnus M
S:t Ilian

Tydlig noggrann och glad. Victor är påläst och kunnig. Viktors styrka är det juridiska kring kontraktsskrivningen .

Jens Mikael M
Sålde sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
Örsundsbro

Victor har hjälpt oss på ett bra sätt genom hela processen. Det enda negativa är att han och vi höll oss kvar lite för länge med ett spekulant-par som inte var seriösa och bara gjorde åt allas tid. Men överlag nöjda med hans insats och huset blev sålt till marginellt över utgångspriset.

Sara K
Centrum

Noggrann och saklig. Lösningsorienterad och trevlig.

Amanda H
Romberga

Jag är riktigt nöjd med den hjälp och det stöd jag har fått igenom hela försäljningsprocessen!

Shan L
S:t Ilian

Trevlig ärlig Jag hade pratat med två st Mäkläre innan och båda hade tänkt sig att vi skulle ligga på ca 300 000 under det priset som vi fick av honom. Vår bedömning av honom är 10 av 10 🤛. Allt gick så snabbt och smidigt vi ä super nöjda tack Victor 😊

Sofie W
S:t Ilian

Ger ett seriöst och förtroendegivande intryck som han sen lever upp till och levererar! Väldigt glada att vi valde Victor.