Emma Skoog

Emma Skoog

Emma Skoog är mäklare på Fastighetsbyrån Eskilstuna

Emma Skoog har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Emma Skoog har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 157 omdömen med ett betyg på 4.9. Emma Skoog har haft 53 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

157 omdömen om Emma Skoog

Sedan starten hos Reco 2020
Daniela S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Gamla Stan

Emma kände jag sedan tidigare kontakt med anledning av utvärdering av min lägenhet. Jag blev väldigt glad när jag fick veta att hon skulle ta hand om försäljningen. En fantastisk person som ger det bästa ifrån sig. Glad, lyhörd och respektfull. Punktlig och seriös. Smidig att kommunicera med både på mejl, sms och telefon. Mötet inför försäljningen var mycket professionellt styrt samtidigt avslappnad stämning som lämnade plats för lite skratt. Sist men inte minst: jag blev överraskad av att få en pärm med bl.a. bilder från lägenheten. Ett minne för livet! Superbra jobbat!

Kirsti H
Närsjö

hjälpsam, glad, tillmötesgående, engagerad

Christel L
Borsökna

Positivt bemött. Lyhörd för våra önskemål. Levde upp till våra förväntningar. Glad, kunnig, lyhörd, professionell, tillgänglig.

Monica H
Mesta

Emma är en mäklare som man får förtroende för.Hon är kunnig,trevlig,och man fick en positiv kontakt direkt vid första besöket. Förväntningen var att hon skulle hjälpa oss med försäljningen av vårt radhus,och det ordnade hon på ett proffsigt sätt. Är mycket nöjd med Emma som mäklare och kan rekommendera henne om någon bekant har sälj-eller köptankar.

Al-Jubouri M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Årby

Emma är en duktig, engagerad och pålitlig mäklare. Dessutom är hon väldigt tydlig, hjälpsam och lätt att få kontakt med vid behov.

Vadim K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Årby

Emma hälsade mig väldigt varmt. Hon är väldigt vänlig och trevlig att prata med! Hon förklarade allt i detalj och utförligt! Jag uttrycker min djupa tacksamhet till henne!

Gustav A
Djurgården

Affären genomfördes utan några problem. Emma var anträffbar, flexibel och hjälpsam.

Jennifer L
Djurgården

Lyhörd, trevlig och hjälpsam genom hela processen. Vi är supernöjda och rekommenderar Emma!

Daniel Å
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Söder

Trevligt bemötande från första stund, frågor som hon inte kunde svara på direkt under visning fick vi svar på redan dagen efter. Allt gick väldigt smidigt under hela processen. Supertrevlig och proffsig.

Julian V
Djurgården

Trevlig och lätt att tycka om, gjorde ett bra jobb med försäljningen av vår fastighet.