Emma Skoog

Emma Skoog

Emma Skoog är mäklare på Fastighetsbyrån Eskilstuna

Emma Skoog har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Emma Skoog har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 143 omdömen med ett betyg på 4.9. Emma Skoog har haft 57 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-04 - 2024-03

143 omdömen om Emma Skoog

Sedan starten hos Reco 2020
Toni A
Sveaplan

Emma hade ett leende på ansiktet så fort jag klev in på lägenheten. Hade lite funderingar hur det skulle vara att köpa en lägenhet. Emma gjorde det som att det ska kännas som mitt hem. Skit trevlig kvinna som verkligen vet hur sitt arbete ska gå till.

Anita J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Söder

Glad och trevlig, förklarade bra !

Adina N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

Emma va effektiv och smidig i sitt arbete. Svarade snabbt och tydligt på frågor. Trevligt och förstående bemötande gjorde ett gott intryck!

Rolf S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Torshälla

Emma har visat stort intresse för sin uppgift som Mäklare.Är positivt bemötande vid frågor som jag Har och har haft .Helt nöjd med henne.

Anna-Karin A
Snopptorp

Duktig, hjälpsam och trevlig.

Bengt A
Snopptorp

Mycket fint bemötande! Kunnig med förmåga att ge oss bra svar på våra frågor och också informera om sådant vi inte kände till. Det kändes tryggt och bra. Hon gjorde också själva kontraktskrivandet till en trivsam ”tillställning”. Vi kan starkt rekommendera Emma!

Daniel H
Lundby

Kan verkligen rekommendera Emma. Positiv, glad, har ett trevligt bemötande och är väldigt hjälpsam. Lätt att få kontakt med och riktigt kunnig och duktig. Vi ångrar inte en sekund att vi anlitade henne.

Linda H
Lundby

Emma var alltid trevlig, bra bemötande. Lyssnade på våra önskemål, bra feedback. Hörde alltid av sig på avtalad tid. Mycket smidig försäljning.

Simon J
Slagsta

Emma löste vår bostadsförsäljning med positiv energi. Snabbt, enkelt och tryggt.

Johanna R
Slagsta

Jag är mycket nöjd med Emmas proffsiga bemötande och snabba hjälp. På mindre än 3 veckor gick vi från första möte till att sälja och skriva kontrakt. Emma förmedlar en positiv energi och möter alla med ett leende.