Emma Skoog

Emma Skoog

Emma Skoog är mäklare på Fastighetsbyrån Eskilstuna

Emma Skoog har varit registrerad mäklare sedan 2020-05. Emma Skoog har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 146 omdömen med ett betyg på 4.9. Emma Skoog har haft 57 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

146 omdömen om Emma Skoog

Sedan starten hos Reco 2020
Pontus K
Sveaplan

Proffsig, trevlig och ett bra bemötande.

Zana M
Djurgården

Emma är behjälplig och duktig när det kommer till förajäling av lägenheten. Hon var alltid där när man hade frågor.

Susanne S
Sveaplan

Emma är en fantastisk mäklare! Hon är en trygg person med ett underbart leende på läpparna. Emma finns med dig/er hela vägen, både säljare och köpare.

Toni A
Sveaplan

Emma hade ett leende på ansiktet så fort jag klev in på lägenheten. Hade lite funderingar hur det skulle vara att köpa en lägenhet. Emma gjorde det som att det ska kännas som mitt hem. Skit trevlig kvinna som verkligen vet hur sitt arbete ska gå till.

Anita J
Söder

Glad och trevlig, förklarade bra !

Adina N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna

Emma va effektiv och smidig i sitt arbete. Svarade snabbt och tydligt på frågor. Trevligt och förstående bemötande gjorde ett gott intryck!

Rolf S
Torshälla

Emma har visat stort intresse för sin uppgift som Mäklare.Är positivt bemötande vid frågor som jag Har och har haft .Helt nöjd med henne.

Anna-Karin A
Snopptorp

Duktig, hjälpsam och trevlig.

Bengt A
Snopptorp

Mycket fint bemötande! Kunnig med förmåga att ge oss bra svar på våra frågor och också informera om sådant vi inte kände till. Det kändes tryggt och bra. Hon gjorde också själva kontraktskrivandet till en trivsam ”tillställning”. Vi kan starkt rekommendera Emma!

Daniel H
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Skoog en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Lundby

Kan verkligen rekommendera Emma. Positiv, glad, har ett trevligt bemötande och är väldigt hjälpsam. Lätt att få kontakt med och riktigt kunnig och duktig. Vi ångrar inte en sekund att vi anlitade henne.