Marcus Eriksson

Marcus Eriksson

Marcus Eriksson är mäklare på Fastighetsbyrån Eskilstuna

Marcus Eriksson har varit registrerad mäklare sedan 2020-11. Marcus Eriksson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 220 omdömen med ett betyg på 4.9. Marcus Eriksson har haft 46 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

220 omdömen om Marcus Eriksson

Sedan starten hos Reco 2020
Philip H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marcus Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Norr

Mycket trevlig person och hjälpte så gott han kunde med förhandlingen av min bostad.

Rickard A
Köpte sitt hus med hjälp av Marcus Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Djurgården

Vår upplevelse var bra på alla sätt, Marcus är kunnig och väldigt professionell i sitt förmedlande med en bra balans mellan köpare och säljares perspektiv. Tack Marcus!

Raghed J
Stenby

Trevligt kontakt och jättebra bra hjälp.

Rasha G
Stenby

Väldigt trevligt bemötande och super professionellt mäklare .

Sofia A
Djurgården

Kändes jättebra med Marcus! Som köpare kändes det tryggt och professionellt, alltid snabb återkoppling och ett stort lösningsfokus!

Paula Anna Rosalie N
Sålde sitt hus med hjälp av Marcus Eriksson en del av Fastighetsbyrån Eskilstuna
Skogstorp

Marcus är den bästa mäklaren vi har haft kontakt med (vi har köpt och sålt ett antal bostäder). Marcus är väldigt lyhörd, kompetent och har mycket gott sinne för detaljer samt stort tålamod och arbetar hårt för att alla parter ska vara nöjda. Vi kommer att fortsätta anlita Marcus.

Jasminka L
Skogstorp

Marcus är profesionell, lugn och väldigt trevlig. Det kändes tryggt.

Pernilla N
Kvicksund

Vi tycker Marcus givit ett förtroendegivande, professionellt och trevligt intryck.

Mats E
Kvicksund

Marcus var väldigt engagerad, la ner mycket tid på att presentera vårt hus på bästa sätt. Marcus var också tillgänglig, rak och tydlig i sin kommunikation. Sammantaget blir betyget fem, trots en liten miss i kommunikationen på slutet.

Amir Z
Torshälla

Han duktig och trevlig . Han alltid finns där för oss