Amanda Fåglum

Amanda Fåglum

Amanda Fåglum är mäklare på Fastighetsbyrån Falkenberg

Amanda Fåglum har varit registrerad mäklare sedan 2015-01. Amanda Fåglum har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 119 omdömen med ett betyg på 4.8. Amanda Fåglum har haft 39 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 86% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 119 Läs vad Amanda Fåglum

• sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    • Herting
    2021-07-21
    Är väldigt nöjd med Amanda. Trevligt bemötande och hjälpsam.
  • köpte sitt hus med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2021-07-09
    Bra bemötande. Hon har hållit tider för avtalade möten och har känts ärlig. Hon har svarat på våra frågor och har hon varit tveksam så har hon tagit reda på svaret.
    • Långasand
    2021-07-07
    Amanda var bra påläst om objektet och kunde vid visningen informera om huset och trädgården. Bra återkoppling när vi sökt henne för ev frågor under och efter budgivningen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2021-07-06
    Trevligt bemötande. Professionell hantering av ärendet.
    2021-07-06
    Alltid trevlig, tålamodig och saklig!
    • Arvidstorp
    2021-06-18
    Jag tycker hon är väldigt trevlig. Och lyssnar på vad jag säger. Och förverkliga mina önskemål.
  • Kari B Lohne K
    köpte sitt hus med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2021-06-11
    1) Jeg fant prosjektet på nettet og tok kontakt via lenken. Amanda svarte rask på min henvendelse og var veldig hyggelig. Hun hadde alle de opplysningene jeg trengte og var meget positiv og forståelsesfull for at vi trengte mer hjelp en vanlig pga at vi er norske og dermed ikke så kjent med lover og regler for kjøp av eiendom i Sverige.
    2) Forventninger: Jeg har selv jobbet som eiendomsmegler og har dermed litt erfaring på området. Jeg ble overrasket over at det ER en ganske stor forskjell mellom Norge og Sverige på dette området . Dette har imidlertid ikke vært noe problem fordi Amanda har veldig god kontroll og har gitt oss masse hjelp og har hatt en god praktisk tilnærming til vårt kjøp.
    3) Jeg/ vi er veldig imponert over den hjelpen vi har fått og fortsatt får av Amanda og den service innstillingen hun viser. Det har aldri vært noe problem med kommunikasjon og jeg har alltid følt at det er greit å spørre også gang nr 2 og 3. Lurer jeg på noe vil jeg ikke ha noe problem med å ta kontakt med Amanda.
    Stå på Amanda!!!
  • köpte en tomt med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2021-04-08
    Trevlig, tillmötesgående och kunnig.
    • Västra Gärdet
    2021-03-11
    when i was looking for apartment i talk with her and she told me she has somethings but that was not what i was looking for so after some few weeks she get back to me and offer me the apartment
    i was treated well by her and she helped me with all i needed she lived up to my expectation
    • Kristineslätt
    2021-03-09
    Sålt en bostadsrätt och även varit i kontakt med henne vid köp av bostad. Hon är lyssnande och förstående samtidigt som hon stöttar. det känns som om det verkligen är vikigt för Amanda att både köpare och säljare känner att det blir bra.
    Tack för de fina orden Lena. Det gör mig väldigt glad att både du och Karin hittat era nya hem och att jag fick vara med på resan. Ses när det är dags för tillträde. Amanda Fåglum