Mäklare Halland Falkenberg Fastighetsbyrån Falkenberg Amanda Fåglum
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-10 - 2019-04

Läs vad 61 Läs vad Amanda Fåglum

• Karina S sålde sitt hus med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-05-15

Upplever Amanda Fåglum som väldigt kunnig och tillmötes.
    Vi sålde en villa där vi själva redan hade en spekulant. Amandas tjänster var utomordentliga kände att hon hela tiden låg steget före oss som säljare. Extra plus till henne då hon alltid höll överenskommen tid och plats för möten, var hon inte tillgänglig på telefon ringde hon alltid upp utan att vi behövde söka henne på nytt, Läs mer
  • Amy C köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-04-30

Centrum
    Jättebra, smidig och snabb kontakt.
    Inga konstigheter, bara extremt nöjd :) Läs mer
  • Marianna M sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-04-29

Skogstorp
    Amanda som mäklare var var vi verkligen nöjda med.
    Gjorde sitt jobb så väl som ingen annan skulle göra
    hon gav allt och lite till ställde verkligen upp i alla lägen.

Hälsningar Bengt och Maria Mårtensson Läs mer
  • Cathrin L sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-04-16

Centrum
    En bostadsrätt. Amanda har varit väldigt hjälpsam och duktig på snabb återkoppling. Läs mer
  • Almir L sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-04-03

Glommen
    Sålt en bostadsrätt och samtidigt köpt en villa. Mycket professionell och alltid tillgänglig! Återkopplar snabbt och har helt enkelt bra koll på det mesta! Vi är supernöjda! Läs mer
  • Sebastian A sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-02-18

Centrum
    Professionell samt driven mäklare med snabb och bra återkoppling. Även när det är som tuffast på marknaden så lyckas hon leverera. Nöjd och positiva känslor igenom hela utförandet.

Tack Amanda! Läs mer
  • Johanna P sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-02-14

Östra Gärdet
    Jag har sålt en bosradsrätt, 2 r o k.
    Jag har fått ett jättefint bemötande! Proffisionellt, men ändå personligt, och med stort engagemang guidade Amanda mig genom varje steg.
    Jag kunde inte fått bättre hjälp! Läs mer
  • Jonas S köpte sin bostad med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2018-09-13

Mycket bra, bra driv och lyhörd. Köpt radhus, är i stort väldigt nöjd. Läs mer
  • Malin C sålde sin bostad med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2018-09-13

Sålde en bostadsrätt med Amandas hjälp. Trevligt bemötande och snabba svar på alla frågor som dök upp. Slutpriset blev över förväntan, så jag är jättenöjd med hur affären skötts och kan rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Karin N sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2018-09-08

Stafsinge
    Amanda hjälpte mig att snabbt och enkelt sälja min lägenhet.
    Amanda är jättetrevlig och har full koll. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Falkenberg

Amanda Fåglum