Amanda Fåglum
Registrerad mäklare sedan 2015-01-09
Aktiv på Reco.se sedan 2017-01-26
2019-07 - 2020-06

Läs vad 96 Läs vad Amanda Fåglum

• Maibritt N sålde sitt hus med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-06-29

Skogstorp
    Mitt hus blev sålt efter 1:a förhandsvisningen av Amanda och det gick väldigt snabbt och smidigt till. Amanda är lyhörd och trevlig och svarar snabbt via SMS och mail.
    Tyvärr blev det en liten miss vid själva budgivningen som kunde förstört affären men Amanda lyckades rätta till på ett tillfredsställande och snabbt sätt för både köpare och säljare. Läs mer
  • Nikolina T sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-06-10

Östra Gärdet
    Sålde en etta under Coronatiden, som såldes relativt snabbt. Amanda var väldigt påläst och trevlig och förklarade tydligt förväntningarna av att sälja en lägenhet under coronatider. Det mest positiva var hennes sätt att återkoppla kontinuerligt vilket gjorde att man va uppdaterad hela tiden, detta för att vi båda skulle vara överrens. Läs mer
  • Robin J sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-05-23

Centrum
    Kanonbra, sålde en lägenhet på holgersgatan på 40kvm Läs mer
  • Ulla-karin P sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-05-23

3:a
    Hjortsberg
    Hej Amanda har hjälpt mig att sälja en läg. Kunde inte fått någon bättre är verkligen supernöjd mvh Ulla Läs mer
  • Hans G sålde sitt hus med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-05-09

Stafsinge strand
    Tillmötesgående på alerten och vill alltid det bästa. Läs mer
  • Joakim L köpte sitt hus med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-05-09

Fajans
    Muy bien mäklare! Trevlig, tydlig, löser problemen om det finns några! Mycket nöjd.
    Jocke Läs mer
  • Ingmar E sålde sitt hus med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-04-22

Hjortsberg
    I samband med försäljningen av min bostad har Amanda hela tiden, sedan första kontakt togs tills jag tryckte på "knappen" nu kör vi igång, varit delaktig och givit goda råd. Är helt nöjd med samarbetet, hon har varit noga med att kolla om jag "förstått" olika "grejer" i försäljningen. Rekommenderar definitivt Amanda till vänner och andra som går i säljtankar. Läs mer
  • Lars-Ove E
    Lars-Ove E köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-04-17

2:a
    Centrum
    En go och trevlig tjej, duktig och påläst ! Läs mer
  • Daniel R köpte sitt hus med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-03-29

Ljungby
    Köpt hus och sålt lägenhet i samma veva med Amanda.
    Känns inte som det kunde gått smidigare än så här och hon har fått mig att känna mig trygg genom hela processen.

Mycket trevlig, tillmötesgående och proffsig mäklare

Tack! Läs mer
  • Jenny T sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-03-25

3:a
    Hjortsberg
    Vi träffade Amanda på en visning av ett hus som vi sen köpte. Amanda var behjälplig hela vägen, även efter tillträde. Vi upplever henne som kunnig och social vilket gjorde att det var lätt att ställa frågor och få snabba svar.
    Detta sammantaget gjorde att mäklarvalet var naturligt när vi skulle sälja vår bostadsrätt.
    Försäljningen gick an abbt och smidigt! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Falkenberg

Amanda Fåglum