Olle Ljungström
Registrerad mäklare sedan 2009
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Olle Ljungström är utöver Fastighetsmäklare även Kontorschef på kontoret i Falkenberg och har därför inte endast fokus på mäklarrollen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har efter många år i branschen bra koll på Falkenberg och dess olika områden. Jag har lärt mig att lyssna av vad du som säljare och köpare vill ha ut av affären, och vad som är viktigast för just dig. Jag låter dig vara med i hela processen. Att köpa och sälja hus är ett samarbete mellan oss mäklare och dig som uppdragsgivare.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är ett fritt jobb där jag träffar många människor och familjer som är i olika stadier i livet. Att få hjälpa dem i sin antagligen största affär, och att hitta deras drömboende. Som kontorschef på Fastighetsbyrån i Falkenberg möts jag ständigt av nya utmaningar!

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familj och vänner. Reser gärna till värmen när tillfälle ges. Läs mer

Läs vad 25 Läs vad Olle Ljungström

• Joel A köpte sitt hus med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-12-10

Årstad
    I regel hade vi en okej kontakt med Olle. Vi blev ett par tillfällen missinformerade kring huset och det kunde uppfattas som om Olle inte hade full koll på objektet i fråga. Dock kan det givetvis bero på informationen ha i sin tur fått av säljaren. Läs mer
  • Per Johan F sålde sitt hus med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-11-04

Slätten
    Olle har på ett mycket lugnt och professionellt vis hjälpt till med försäljning av mitt hus. Processen har präglats av god kommunikation, klara raka svar på mina frågor och känslan av att alltid kunna höra av sig. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Roy B köpte sitt hus med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-10-27

Vessigebro
    Köpt hus.
    Nonchalant, kass återkoppling, ovetande om objektet, återkom inte med svar på frågor.
    Oengagerad helt enkelt.
    Sammantaget dålig upplevelse. Läs mer
  • Bo J köpte sin lägenhet med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-08-12

Hjortsberg
    Jag har mycket liten erfarenhet av Olle som mäklare, hans uppdrag var att skriva ett Överlåtelseavtal mellan säljare och köpare på en bostadsrätt. Jag var köpare .

Här var han inte riktigt medveten att alla skulle skiva under på alla ex, det kollade han inte . Med helheten är jag nöjd. Läs mer
  • Therese H köpte sin lägenhet med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-08-12

Kristineslätt
    Jag köpte ett radhus och blev bra bemött. Fick svar på mina frågor som jag hade. Fick även en del saker förklarat vad det betydde m.m.som jag var osäker på. Rekommenderar mäklaren. Gav ett seriöst intryck. Läs mer
  • Anette C köpte en tomt med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-07-18

Tröingeberg
    Effektiv och snabb. Trevligt bemötande och kunnig inom aktuellt område. Vänligen Anette Läs mer
  • Sebastian C köpte en tomt med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-07-15

Tröingeberg
    Mycket effektiv. Kan sitt jobb. Läs mer
  • Leif Göran Ingemar P sålde sitt hus med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-05-02

Östra Gärdet
    Vi har blivit mycket väl bemötta av mäklaren när vi sålt vår villa.
    Svar på dom frågor vi haft osv.
    Vi har bara positiva saker att säga om mäklarens sätt att
    hantera försäljningen. Läs mer
  • Rosemarie L köpte sin lägenhet med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-03-15

Hjortsberg
    Jag har köpt en bostadsrätt i Falkenberg på Hjortvägen.
    Min upplevelse var helt ok det som jag uppskattade mest var att Olle hade möjlighet att visa mig lägenheten på en söndag eftersom jag bodde 3 timmar bort.

Min upplevelse är sammantaget mycket bra men i ärlighetens namn beror det mest på att jag kunde köpa den lägenheten jag ville ha. Läs mer
  • Ulrika Anna-Lena R sålde sin bostad med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2018-12-18

Jag har sålt en äldre villa i Skrea.
    Är mycket nöjd med allting, från första kontakt med
    Olle Ljungström till avslut med köpare.
    Allting väl genomfört.
    Kan varmt rekommendera Olle! Läs mer