Olle Ljungström
Registrerad mäklare sedan 2009-03-25
Aktiv på Reco.se sedan 2017-08-28
2019-08 - 2020-07
Olle Ljungström är utöver Fastighetsmäklare även Kontorschef på kontoret i Falkenberg och har därför inte endast fokus på mäklarrollen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har efter många år i branschen bra koll på Falkenberg och dess olika områden. Jag har lärt mig att lyssna av vad du som säljare och köpare vill ha ut av affären, och vad som är viktigast för just dig. Jag låter dig vara med i hela processen. Att köpa och sälja hus är ett samarbete mellan oss mäklare och dig som uppdragsgivare.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är ett fritt jobb där jag träffar många människor och familjer som är i olika stadier i livet. Att få hjälpa dem i sin antagligen största affär, och att hitta deras drömboende. Som kontorschef på Fastighetsbyrån i Falkenberg möts jag ständigt av nya utmaningar!

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familj och vänner. Reser gärna till värmen när tillfälle ges. Läs mer

Läs vad 28 Läs vad Olle Ljungström

• Ann L sålde sitt hus med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-07-18

Okome
    Sålt fritidshus.
    Gott bemötande
    Allt har fungerat bra
    Snabb och bra affär Läs mer
  • Nina N köpte sitt hus med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-07-11

Slätten
    Jag och min syster har köpt en villa på Evert Taubes väg 1 i Falkenberg. Olle är en fantastiskt duktig och lyhörd måklare. Vi kände oss väldigt trygga eftersom Olle var så faktamässig och seriös i sitt sätt. Jag kan med värme rekommendera honom .
    Mvh Nina Nilsson Läs mer
    2020-07-11 Fastighetsbyrån Falkenberg svarar Nina N
    Hej. Kul att höra, och att ni känner er nöjda.
    Trevlig sommar!
    //Olle
  • Gotthilf Jan-erik J sålde sitt hus med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-06-25

Långasand
    Sålt villa.
    Allt har fungerat som förväntat till och med bättre.
    Bemötandet har varit utmärkt. Läs mer
  • Joel A köpte sitt hus med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-12-10

Årstad
    I regel hade vi en okej kontakt med Olle. Vi blev ett par tillfällen missinformerade kring huset och det kunde uppfattas som om Olle inte hade full koll på objektet i fråga. Dock kan det givetvis bero på informationen ha i sin tur fått av säljaren. Läs mer
  • Per Johan F sålde sitt hus med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-11-04

Slätten
    Olle har på ett mycket lugnt och professionellt vis hjälpt till med försäljning av mitt hus. Processen har präglats av god kommunikation, klara raka svar på mina frågor och känslan av att alltid kunna höra av sig. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Roy B köpte sitt hus med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-10-27

Vessigebro
    Köpt hus.
    Nonchalant, kass återkoppling, ovetande om objektet, återkom inte med svar på frågor.
    Oengagerad helt enkelt.
    Sammantaget dålig upplevelse. Läs mer
  • Bo J köpte sin lägenhet med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-08-12

3:a
    Hjortsberg
    Jag har mycket liten erfarenhet av Olle som mäklare, hans uppdrag var att skriva ett Överlåtelseavtal mellan säljare och köpare på en bostadsrätt. Jag var köpare .

Här var han inte riktigt medveten att alla skulle skiva under på alla ex, det kollade han inte . Med helheten är jag nöjd. Läs mer
  • Therese H köpte sin lägenhet med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-08-12

4:a
    Kristineslätt
    Jag köpte ett radhus och blev bra bemött. Fick svar på mina frågor som jag hade. Fick även en del saker förklarat vad det betydde m.m.som jag var osäker på. Rekommenderar mäklaren. Gav ett seriöst intryck. Läs mer
  • Anette C köpte en tomt med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-07-18

Tröingeberg
    Effektiv och snabb. Trevligt bemötande och kunnig inom aktuellt område. Vänligen Anette Läs mer
  • Sebastian C köpte en tomt med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-07-15

Tröingeberg