Läs vad 30 Läs vad Olle Ljungström

• 2020-11-16
    Köpt bostad. Blev trevligt och proffsigt bemött.
    Märta V
    • 75.0 m²
    • Olofsbo
    köpte sitt hus med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
  • 2020-10-22
    Har sålt en bostadsrätt 3rum o kök
    Bra bemötande överträffade våra förväntningar
    Anna Maria C
    • 3:a
    • 81.0 m²
    • Hjortsberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
  • 2020-07-18
    Sålt fritidshus.
    Gott bemötande
    Allt har fungerat bra
    Snabb och bra affär
    Ann L
    • 40.0 m²
    • Okome
    sålde sitt hus med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
  • 2020-07-11
    Jag och min syster har köpt en villa på Evert Taubes väg 1 i Falkenberg. Olle är en fantastiskt duktig och lyhörd måklare. Vi kände oss väldigt trygga eftersom Olle var så faktamässig och seriös i sitt sätt. Jag kan med värme rekommendera honom .
    Mvh Nina Nilsson

Olle Ljungström

Visa svar
  • 2020-06-25
    Sålt villa.
    Allt har fungerat som förväntat till och med bättre.
    Bemötandet har varit utmärkt.
    Gotthilf Jan-erik J
    • 117.0 m²
    • Långasand
  • 2019-12-10
    I regel hade vi en okej kontakt med Olle. Vi blev ett par tillfällen missinformerade kring huset och det kunde uppfattas som om Olle inte hade full koll på objektet i fråga. Dock kan det givetvis bero på informationen ha i sin tur fått av säljaren.
    Joel A
    • 152.0 m²
    • Årstad
  • 2019-11-04
    Olle har på ett mycket lugnt och professionellt vis hjälpt till med försäljning av mitt hus. Processen har präglats av god kommunikation, klara raka svar på mina frågor och känslan av att alltid kunna höra av sig. Jag är mycket nöjd.
    Per Johan F
    • 116.0 m²
    • Slätten
  • 2019-10-27
    Köpt hus.
    Nonchalant, kass återkoppling, ovetande om objektet, återkom inte med svar på frågor.
    Oengagerad helt enkelt.
    Sammantaget dålig upplevelse.
    Roy B
    • 141.0 m²
    • Vessigebro
  • 2019-08-12
    Jag har mycket liten erfarenhet av Olle som mäklare, hans uppdrag var att skriva ett Överlåtelseavtal mellan säljare och köpare på en bostadsrätt. Jag var köpare .

Här var han inte riktigt medveten att alla skulle skiva under på alla ex, det kollade han inte . Med helheten är jag nöjd.
    Bo J
    • 3:a
    • 81.0 m²
    • Hjortsberg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
  • 2019-08-12
    Jag köpte ett radhus och blev bra bemött. Fick svar på mina frågor som jag hade. Fick även en del saker förklarat vad det betydde m.m.som jag var osäker på. Rekommenderar mäklaren. Gav ett seriöst intryck.
    Therese H
    • 4:a
    • 108.0 m²
    • Kristineslätt

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte