Läs vad 448 kunder tycker om Fastighetsbyrån Falkenberg 2

• 2021-01-24
    Nu har vi både köpt och sålt med Diana vid vår sida. Erfarenhet, koll på läget och skinn på näsan! Bästa servicen och kan varmt rekommendera Diana när du väljer mäklare.
    Linnea V
    • Allberg /Årstad
    sålde sitt hus med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
  • 2021-01-23
    Vi har sålt en badstuga.Trevligt bemötande av Martin, pålitlig och kunnig. Han har hållit oss uppdaterad hela tiden. Och vi är nöjda med priset!
    Sture J
    Sture J
    • 18.0 m²
    • Skrea Strand
  • 2021-01-22
    Proffsig och effektiv som få jag träffat
    Kristoffer V
    • Allberg /Årstad
  • 2021-01-19
    Stabil och gjorde ett bra jobb
    Johann A
    • 180.0 m²
    • Kristineslätt
    köpte sitt hus med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
  • 2021-01-17
    Proffsigt bemötande och alltid lätt att nå.
    Malin A
    • 180.0 m²
    • Kristineslätt
  • 2021-01-07
    Köpt bostad från Ola och har blivit bemött på ett mycket bra sätt. Bra service, tillmötesgående och nåbar vid alla frågor som vi hade. Kommer absolut att rekommendera Ola och kontakta honom för framtida mäklartjänster!
    Nebojsa P
    • 112.5 m²
  • 2020-12-22
    Jag sålde min lägenhet, den var inte direkt i nyskick och covid gjorde inte försäljningen lättare. Men Diana kämpade på, höll bra kontakt trotts försäljningen höll på under 1 år.
    Diana är trevlig och hon gav mig alla möjligheter till att bestämma hur jag ville ha det.
    Jag hade hoppats på högre pris men under omständigheterna är jag mycket nöjd!
    Anna H
    • 72.5 m²
    • Arvidstorp
    sålde sin lägenhet med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
  • 2020-12-20
    vår mäklare Martin är kunnig, vänlig och kundorienterad. det var den första för oss som köpte ett hus i Morse. Vi tror att Martin har representerat både våra och säljarens intressen på ett professionellt sätt. Martin var mycket hjälpsam och samarbetsvillig. i Nederländerna har jag sett många fastighetsmäklare och för oss kan de ta ett exempel från Marin! Vi rekommenderar Martinz varmt
    Gert-jan T
    Gert-jan T
    • 94.0 m²
  • 2020-12-09
    Allt fungerade bra. Trevligt bemötande och bra service
    Göran E
  • 2020-12-08
    Sålt lägenhet med hjälp av Amanda. Proffsigt bemötande och bra service!
    Josefine J
    • 45.0 m²
    • Centrum
    sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
  • 2020-12-07
    Vi har köpt torpet Maltkärr, med tillträde 201204.
    Ola gav oss väldigt bra bemötande, och hjälpte oss mycket under hela processen med förhandsvisning och fortlöpande information om vad som hände i processen.
    Han är kunnig, och visar ett genuint intresse för objekten som säljs.
    Vi är mycket nöjda.
    Kerstin E
  • 2020-12-04
    Köpte en villa och fick hjälp och stöd med hur detta ska hanteras och skötas. Lite pepp mot oss så vi kunde slappna av och inte bara känna stress över alla uppgifter som skall göras. Gjorde det enkelt för oss att förstå det ena och det andra. Trevlig.
    Kristoffer L
    Kristoffer L
    • 97.0 m²
    • Ullared
  • 2020-12-02
    Martin Nyroos har stöttat oss i hela säljprocessen, från första värderingen av vårt fritidshus för några år sedan till lyckad försäljning. Tålmodigt har han visat huset för åtskilliga intressenter och ständigt hållit oss uppdaterade om läget.Han har förklarat och kommit med goda råd och hjälpt oss att inte ge upp hoppet. Han hade rätt, då de rätta köparna till sist dök upp och köpet kunde avslutas på ett lyckat sätt.
    Det är därför inte svårt för oss att rekommendera Martin som mäklare.
    Margareta H
    • 94.0 m²
  • 2020-11-29
    Jätteduktig mäklare. Arbetat hårt från dag ett och hela tiden haft en bra löpande kontakt.
    Daniel A
    • Vessigebro
  • 2020-11-27
    Vi har köpt ett fritidshus med bra hjälp utav Martin Nyroos
    Han var mycket hjälpsam o korrekt i sitt bemötande
    Thomas N
    • 65.0 m²
    • Asige
  • 2020-11-25
    Duktig och trevligt kille som hjälpte oss vid lägenhets köp ..bra bemötande och god kommunikation ... bara att rekommendera till alla andra ev. köpare eller säljare ...
    Ferhad C
    • 1:a
    • 20.5 m²
    • Arvidstorp
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
  • 2020-11-21
    Felaktiga och vilseledande information om husets skick och befintliga fel. Fick information att det har uppstått läckage från skorstenen, det visade sig att läckaget kom från sprucken expansionskärl till värmepanna som har läkt i många år det kan man ut döma från skadorna som har uppstått, bärande balkar var röttna, en mycket omfattande skada, min försäkringsbolag hänvisade till föregående ägarens försäkring, det visar sig att han inte hade något försäkring och mäklaren vill inte heller ta ansvar. Lita aldrig på säljare och mäklare gör en utförlig besiktning innan ni köper hus.
    S
    • 160.0 m²
  • 2020-11-20
    Försäljning av bostadsrätt i Falkenbergs innestad.
    Amanda är en skicklig mäklare. Hon är ödmjuk, har ett trevligt bemötande, fanns alltid tillgänglig och styrde affären skickligt.
    Anita J
    • 58.0 m²
  • 2020-11-18
    Köpt bostadsrätt, vi är mycket nöjda från början till slut, proffsigt bemötande från mäklaren.
    Karl-johan N
    • 49.0 m²
    • Centrum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
  • 2020-11-18
    Köpt en villa
    Amanda var väldigt duktig och korrekt i allt hon gjorde. Gav ett mycket bra intryck och skötte sitt uppdrag mycket bra. Antar att även säljarna är nöjda med hennes arbete.
    Fredrik A
    • 148.0 m²
    • Vessigebro
  • 2020-11-16
    Köpt bostad. Blev trevligt och proffsigt bemött.
    Märta V
    • 75.0 m²
    • Olofsbo
  • 2020-11-12
    Köpt lägenhet Tydlighet saklig
    Lätt att nå honom
    Bengt Åke M
    • Östra Gärdet
    köpte sin lägenhet med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
  • 2020-11-10
    Vi köpte en lägenhet av Amanda. En härlig tillmötesgående tjej, som gjorde det till en enkel och snabb affär.
    Marika J
    • 71.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
  • 2020-11-05
    Köpt bostad centralt i Falkenberg. Jag tyckte att Jens var rörig och hade lite dålig koll på fastigheten. Dagen för överlämnandet var inte bra. Han hastade genom kontraktsskrivningen, kastade till oss en bukett blommor och slängde ut oss för rummet var bokat. Det fanns ingen tid för frågor eller reflektion och det hade varit lite skönt. Har precis sålt ett hus så jag vet hur det kan gå till.
    Gabriella L
    • 140.0 m²
  • 2020-10-29
    Jag har sålt min lägenhet.
    Diana var väldigt positiv och smidig att bolla idéer med och om de va något jag inte tyckte stämde fixade hon det med ett leende.
    Hade inga speciella förväntningar men hon satte ribban högt för nästa mäklare jag kommer anlita.
    Johan B
    • 55.0 m²
  • 2020-10-22
    Har sålt en bostadsrätt 3rum o kök
    Bra bemötande överträffade våra förväntningar
    Anna Maria C
    • 81.0 m²
    • Hjortsberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
  • 2020-10-22
    Vi är mycket nöjda med mäklaren. Han ger ett trevligt och kompetent intryck och har lett oss genom försäljningen av vår bostadsrätt på ett tillfredställande och proffsigt sätt. För oss har det varit en stor trygghet med en mäklare som tar sig tid och har förklarat saker som vi inte har varit kunniga i. Vi kan varmt rekommendera Ola Bengtsson till andra .M.V.H Kristina Linden.
    Kristina L
    Kristina L
    • 1:a
    • 20.5 m²
    • Arvidstorp
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
  • 2020-10-19
    Jag har köpt en lägenhet.
    Är nöjd med mäklaren, professionellt och bra.
    Camilla J
    • 57.0 m²
  • 2020-10-15
    Super trevlig och super duktig mäklare. Både köpt och sålt genom Ola. Rekommenderar honom starkt
    Arber M
    • 114.0 m²
  • 2020-10-09
    Vi köpte villa med Jens som mäklare. Vi är mycket nöjda med vårt husköp och Jens som mäklare.
    Kristian K
    • 184.0 m²
  • 2020-10-05
    Köpt hus. Vi blev trevligt bemötta och fick alltid svar på våra frågor. Professionell och bra mäklare.
    Lotta B
  • 2020-10-04
    Jag har redan svarat .....,

Martin Nyroos är en alldeles utmärkt säljare
    Han får högsta betyg
    Ingvor M
    • 140.0 m²
    • Grimsholmen Bobergsudde
  • 2020-10-02
    Amanda hjälpte oss sälja fritidsboendet.
    Vi har köpt och sålt många bostäder och haft att göra med mäklare från alla möjliga firmor. Amanda är utan tvekan den bästa mäklaren vi haft att göra med.
    En fantastiskt mäklare! Bästa bemötandet. Levde upp till alla förväntningar och mer därtill.
    Ärlig, vänlig, engagerad och flexibel.
    Amir K
    • 67.0 m²
    • Ugglarp
  • 2020-10-02
    Kunnigt, proffsigt och vänligt bemötande från första kontakt tills bostadsrätten blev såld. Mycket hjälpsam och hela tiden fokus på lösningar och inte problem.
    Erik N
    • Östra Gärdet
    sålde sin lägenhet med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Förtroendefullt, lyhördhet, kunnig
    Hans S
    • 115.0 m²
    • Ljungby
  • 2020-10-02
    Köpt en bostad på landsbygden. Vi är mycket nöjda med mäklaren, trevlig och proffsig och kom med bra tips. Det var vårt första köp och det kändes tryggt och säkert vilket var viktigt för oss. 5/5!
    Frida E
  • 2020-10-01
    Vi har sålt ett bodtadsrättsradhus. Vi blev väldigt bra bemötta och allt flöt på utan.
    Allt gick som vi förväntade oss
    Christer J
    • 112.5 m²
  • 2020-09-28
    Utmärkt mäklare!
    Har sålt ett enplanshus i Falkenberg. Hon skötte affären snabbt och smidigt, kunde bemöta mig på ett bra sätt när jag behövde hjälp.

Gick snabbare än jag trott, men det är bara till min fördel så absolut bättre än jag förväntat mig. En underbar person som kan sitt jobb.
    Roland A
    • 108.0 m²
    • Skogstorp
  • 2020-09-06
    Jag köpte ett hus i Krogsered. Träffade Diana först vid kontraktsskrivningen men hade tät kontakt via Mail och mobil innan dess. Förtroendeingivande, proffsig, tydlig och alltid glad och positiv!
    Johanna L
    • 95.0 m²
    • Krogsered
    köpte sitt hus med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
  • 2020-09-05
    Vi har köpt på August Strindbergs väg 10, via Ola. Han har varit väldigt trevlig, hjälpsam och snabb på att svara på frågor och funderingar. Vi har bara gott att säga om Ola och kan rekommendera honom.
    Lina J
    • 150.0 m²
    • Slätten
  • 2020-08-18
    Köpt ett hus. Amanda har varit mycket proffesionell och tillmötesgående och vi är mycket nöjda!
    Emil R
    • 105.0 m²
    • Källsjö
  • 2020-08-12
    Snabbt och trevlig. Missat något i att kolla upp ang bilparkering tillhörande fastigheten.
    Lena N
    • 105.0 m²
  • 2020-07-30
    Köpt ett fritidsboende där Martin agerat mäklare.
    Mycket bra, tydlig, hjälpsam och ärlig!
    Daniel P
    • 154.0 m²
    • Digesgård
  • 2020-07-28
    Vi sålde en sommarstuga, Martin bemötte oss mycket bra och vi fick snabbt återkoppling om vi hade frågor.
    Vi hade inga direkta förväntningar, men vi är mycket nöjda.
    Inga Agneta B
    • Digesgård
  • 2020-07-23
    Ola hjälpte oss att sälja vår kära sommarstuga. Fantastiskt bemötande redan från början till affärens slut. Ola har från första mötet varit väldigt lyhörd, avslappnad, engagerad och trevlig. Han har fått oss att känna oss trygga genom hela försäljningsprocessen. Vi är otroligt nöjda med Ola som mäklare och kan varmt rekommendera honom!
    Annkatrin Y
    • 39.0 m²
    • Boberg
  • 2020-07-20
    Jag har sålt ett fritidshus !
    Vi har blivit väldigt bra bemötta av mäklaren !
    Det var helt OK och vi själva var nog lite för snabba att fatta ett för snabbt beslut om köpesumman !
    Men vi har känt en bra upplevelse med mäklaren !
    Elisabet Y
    • 39.0 m²
    • Boberg
  • 2020-07-20
    Serviceinriktad, professionell och trevlig
    Karin H
    • 166.0 m²
  • 2020-07-19
    Köpt en villa. Bra bemötande rakt igenom hela affären! Allt från första visningen via teams, till den fysiska visningen till affärens slut! Tack 😊
    Ingela H
    Snabb och bra affär
    Ann L
    • 40.0 m²
    • Okome
    sålde sitt hus med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
  • 2020-07-15
    Köpte fritidshus mha Ola. Mycket trevlig, snabb, proffsig och tillmötesgående.
    Samuel L
    • 175.0 m²