Fastighetsbyrån Falkenberg

Fastighetsbyrån Falkenberg

Falkenberg - Hitta det här!

Ja precis, här i Falkenberg kan du hitta ditt nästa boende vid kusten eller i inlandet i vacker miljö och på smidigt pendlingsavstånd till Göteborg. Här finns bostadsrätter, radhus, villor, gårdar...vilken typ av boende du än söker kan du hitta det här, just som kommunens slogan säger.

Falkenberg lever upp på sommaren med många badande och glada turister, men kommunen växer och fler och fler bor också permanent. Vi på Fastighetsbyrån vet att varje fastighetsaffär är unik och vi strävar alltid efter att visa personligt engagemang samt att alla parter ska känna sig nöjda med affären.

Vi har funnits i Falkenberg sedan 1966 och genom åren har vi byggt upp både nätverk och lokalkännedom. Därför hoppas vi att du ger oss förtroendet att svara på dina bostadsfrågor och hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 601 kunder tycker om Fastighetsbyrån Falkenberg 2

• sålde sitt hus med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2022-09-19 Verifierad kund
    Mycket nöjd med mäklarens jobbet.Duktig mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2022-09-09 Verifierad kund
    Helt suverän. En trygg person för mig som var helt okunnig på fastighetsaffärer.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2022-09-08 Verifierad kund
    Ett mycket professionellt och trevligt bemötande. Väldigt enkel att göra affär med. Jag är helnöjd!
  • sålde sitt hus med hjälp av Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2022-09-08 Verifierad kund
    Bra bemötande proffesionell inlyssnande serviceminded positiv
  • köpte sitt hus med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2022-09-06 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande och bra återkoppling under hela processen.
    Saklig och grundlig genomgång av avtal och villkor både för säljare och köpare.
    Känner mig trygg och nöjd med mitt köp.
    2022-08-31 Verifierad kund
    Vi är nöjda med Annas arbete i hela processen; från start t mål. Bra info, uppföljning, avslut.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    • Västra Gärdet
    2022-08-25 Verifierad kund
    Blev väl bemött. Kunde berätta väl om lägenheten. Tydlig information fick man av honom, vad som skulle göras och vilken tidsbegränsning man hade på sig.
    2022-08-23 Verifierad kund
    Väldigt lugn och balanserad trevlig. Vi kände att hon ville vårat bästa. Hon var alltid tillgänglig närmande ringde svarade på alla dumma frågor. Vi är nöjda Inger Glenn
  • sålde sitt hus med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    • Ugglarp
    2022-08-08 Verifierad kund
    Vi blev väl bemöta av Diana hon ställde frågor och lyssnade aktivt på våra synpunkter.
    Vi ville gå till handling fort efter att vi tagit beslutet att sälja och Diana ( Amanda gjorde sin del) hände på. från första träff till avslut tog det 4 veckor så det tycker vi är snabbt.
    Jordnära, snabba i handling får sammanfatta vår nya bekantskap med Diana och Amanda.

Vi kommer att rekommendera er bland våra vänner både i Falkenberg och Jönköping/Habo

Ha det bäst
    MVH
    Lasse Fransson
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Herder en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    • Centrum
    2022-08-02 Verifierad kund
    Vi fick ett lugnt och fint bemötande av Anna. Väldigt hjälpsam och bra både för oss och säljare känns det som. Vi är alla glada över slutresultatet!
    • Centrum
    2022-08-02 Verifierad kund
    Anna var MYCKET duktig!!!!
    Hon var professionell och hjälpsam.
    Eftersom jag inte bor på orten och det var mina föräldrars hus så har jag fått all hjälp jag behövde.
  • sålde sitt hus med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2022-08-02 Verifierad kund
    En super bra mäklare, med god erfarenhet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    • Ätrafors
    2022-07-19 Verifierad kund
    Han var trevlig och enkel..
    Påläst..
  • köpte sitt hus med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    • Olofsbo
    2022-07-14 Verifierad kund
    Svarade inte på tfn, blev inte bemött på det sätt som jag hoppats. Nonchalant
    2022-06-23 Verifierad kund
    Vänligt och proffsigt bemötande. Flexibel och lösningsorienterad.

Man känner att Amanda försöker göra sitt yttersta för oss.
    • Fajans
    2022-06-23 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande & hög kunskap om objektet!
    • Fajans
    2022-06-22 Verifierad kund
    Alltid ett trevligt och positivt bemötande. Kom med hela tiden med nya förslag på sätt för att få huset sålt, även när vi började tappa modet med anledning av oron i välden, höjda räntor och inflation. Hörde av sig regelbundet och kunde hon inte svara när vi ringde så ringde hon alltid tillbaka så snart hon var ledig. Kan varmt rekommendera Amanda för de som ska sälja sin bostad.
  • Enis B
    2022-06-22 Verifierad kund
    Mycket trevlig, kunnig och professionell!
  • Carl H
    2022-06-19 Verifierad kund
    Bra, kan inte skriva annat än att det är bra.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Gav ett väldigt forcerat intryck, men man vänjer sig. Han är mycket kunnig och förstod våra önskemål. Gav löpande information. Slutbetyg: Mycket Bra!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anna Herder en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2022-06-12 Verifierad kund
    Jättebra och trevlig mäklare. Hjälpsam och rekommenderas starkt
    2022-06-09 Verifierad kund
    Har aldrig någonsin några förväntningar på någonting. Det jag kan säga är att jag är mycket nöjd med allt. Blev respektfullt behandlad och saknar inte någon information. Ingrid
    2022-06-06 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, bra återkoppling, snabb att svara på frågor.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2022-06-05 Verifierad kund
    Bra bemötande och bra service. Kunnig och ingav bra förtroende.
    • Gamla Stan
    2022-05-28 Verifierad kund
    Mycket effektiv och engagerad samt lyhörd mäklare. Kommer att anlita honom i framtiden också. Utan tvekan!
    2022-05-28 Verifierad kund
    Amanda är väldigt engagerad och driven. Ger ett professionellt och kompetent intryck.
    2022-05-26 Verifierad kund
    Kompetent och seriös precis som förra gången vi samarbetade med Amanda. Supernöjd ⭐️
    • Olofsbo
    2022-05-23 Verifierad kund
    Snabb affär effektiv anlitat honom tidigare inga problem
    • Köinge
    2022-05-22 Verifierad kund
    Det funkade allt jätte bra och vi är nöjda.
  • S
    sålde sitt hus med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2022-05-13 Verifierad kund
    Amanda Fåglum är en exceptionell mäklare, rekommenderar jag varmt.
    2022-05-10 Verifierad kund
    Amanda was very helpful on every of my questions and concerns. She called or wrote me back quickly to get the desired information if something was unclear and gave me some helpful tips.
    I can highly recommend Amanda.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig och hjälpsam. Mycket engagerad.
    • Vinberg
    2022-04-29 Verifierad kund
    Amanda var väldigt tillmötesgående, svarade på ens frågor under visning men även efter, bra kontakt höll hon med en och man kände sig uppdaterad hela tiden.
    • Vinberg
    2022-04-27 Verifierad kund
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Mina förväntningar uppfylldes.
    Det kändes mycket tryggt och bra med Amanda.
    2022-04-27 Verifierad kund
    Jag är jättenöjd med Diana.Hon omtänksam hjälpsam, snälla person,jag önskar alla mäklare,kan blir som hon,det första gången,jag är jätteglad nöjd en mäklare.
    2022-04-27 Verifierad kund
    Amanda gav ett lugnt, trevligt och professionellt intryck. Vi fick hjälp med en extra visning innan kontraktsskrivning, vilket var viktigt för oss då bara en av oss kunde gå på den öppna visningen. Hon förklarade de olika stegen i köp/säljprocessen på ett noggrant och pedagogiskt sätt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anna Herder en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2022-04-20 Verifierad kund
    Hej

Väldigt trevlig,hjälpsam och professionell.

Vi är inte klara med hela processen än.

Första upplevelsen var positivt.
    2022-04-18 Verifierad kund
    Proffsigt, vänligt så där som vi ville bli bemötta av en person som vi inte känner, och som skall sälja en del av vårt "liv".
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2022-03-29 Verifierad kund
    Trevlig och väl bemötande.

Tog reda på svaret på mina frågor jag hade
  • köpte sitt hus med hjälp av Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2022-03-29 Verifierad kund
    Vi uppfattade Jens som korrekt, påläst och tillmötesgående kring alla våra frågor om både process och objekt.
    Mycket bra bemötande.
    Tydlig och löpande information i hela processen.
    2022-03-27 Verifierad kund
    Fångade på ett omhändertagande sätt upp oss som kund, och genomförde fotografering, besiktning, visning och försäljning på ett personligt och professionellt sätt.
    • Källsjö
    2022-03-27 Verifierad kund
    Positivt bemötande samt en flexibilitet som uppskattas av säljare och spekulanter.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    • Gamla Stan
    2022-03-19 Verifierad kund
    Kontakten med mäklaren har fungerat bra och vi har fått ordentlig genomgång av köpehandlingar.
    2022-03-18 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, svarar snabbt, och hjälpsam.
    2022-02-27 Verifierad kund
    Anlitat Amanda Fåglum, Fastighetsbyrån Falkenberg, för 4-de gången vid en fastighetsaffär. Detta bör väl säga allt om det förtroende jag har för henne. Rekommenderar henne på det varmaste.

Christina S-A
    • Stafsinge
    2022-02-16 Verifierad kund
    Super nöjd med Amanda! Lätt att förstå och har gjort ett bra jobb!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2022-02-12 Verifierad kund
    Proffsig och kunnig mäklare. Är mycket nöjd med Diana.
  • köpte sitt hus med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    • Skrea
    2022-02-10 Verifierad kund
    Trevlig. Ärlig. Kunnig om objektet.
    • Västra Gärdet
    2022-01-31 Verifierad kund
    Trevlig lugn . Utmärkt bemötande.