Alla kategorier Mäklare Halland Falkenberg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Falkenberg

Fastighetsbyrån Falkenberg

Rådhustorget, 311 31 Falkenberg — Visa karta

Falkenberg - Hitta det här!

Ja precis, här i Falkenberg kan du hitta ditt nästa boende vid kusten eller i inlandet i vacker miljö och på smidigt pendlingsavstånd till Göteborg. Här finns bostadsrätter, radhus, villor, gårdar...vilken typ av boende du än söker kan du hitta det här, just som kommunens slogan säger.

Falkenberg lever upp på sommaren med många badande och glada turister, men kommunen växer och fler och fler bor också permanent. Vi på Fastighetsbyrån vet att varje fastighetsaffär är unik och vi strävar alltid efter att visa personligt engagemang samt att alla parter ska känna sig nöjda med affären.

Vi har funnits i Falkenberg sedan 1966 och genom åren har vi byggt upp både nätverk och lokalkännedom. Därför hoppas vi att du ger oss förtroendet att svara på dina bostadsfrågor och hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 218 kunder tycker om Fastighetsbyrån Falkenberg

• Leif N skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi sålde Apelvägen 10 i Vinberg.
    Hon var väldigt noggrann och professionell i sitt agerande.
    Skötte budgivningen perfekt.
    Vi är väldigt nöjda och kommer att rekommendera henna till andra som skall köpa eller sälja hus.

Leif Nilsson Läs mer
  • Rikard B skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi sålde våran lägenhet. Mäklaren var väldigt professionell och bra att ha o göra med, väldigt nöjda.

Kortfattat, den väldigt bra upplevelse med försäljningen & mäklaren Läs mer
  • Fredrika F skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi sålde vår lägenhet med Diana. Trevlig, varm och pigg tjej som förstod oss väldigt bra :) Läs mer
  • Nina J skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    proffsig, hjälpsam,trevlig mäklare när vi köpte hus i Slöinge Läs mer
  • Korab G skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Här både köpt och sålt en bostadsrätt av Ola Bengtsson. Ola har ett trevligt bemötande och är professionell i sin roll. Läs mer
  • Marianne B skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi har sålt en villa och blev bra bemött av vår mäklare, Ola. Han svarade på alla frågor och vi kände att vi kunde lita på honom och att han engagerade sig i sitt uppdrag. De förväntningar vi hade blev mer än väl uppfyllda! Läs mer
  • Karl-Gustaf B skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Villa
    Ett trevligt och kunnigt bemötande som ingav fortroende som vi gärna rekomenderar till andra säljare Läs mer
  • Johan P skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålt en villa i Ugglarp. Trevlig och duktig mäklare, Ola är en erfaren och positiv kille som fixar allt. Mvh. Johan persson Läs mer
  • Mariama J skrev om Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Väldigt bra bemötande och han levde upp vår förväntningar som vi hade. Läs mer
  • Tommy S skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Mycket kunnig trevlig o förstående. Läs mer
  • Anna D skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi köpte ett hus. Han är jätte duktig och snäll Läs mer
  • Berit S skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålde fritidshuset.
    Mäklaren hade flera visningar o såg till att alla intresserade fick möjlighet till visning.
    Han var oftast lätt att få tag på. Läs mer
  • Margareta S skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Har köpt ett enplanshus hus och trivs jättebra här.
    Men innan vi köpte detta var vi och tittade på flera hus där Jens var mäklare och vi tyckte att han gav ett trevligt och korrekt bemötande. Jag tyckte att han kunde mycket och var insatt i sina objekt som han sålde.
    Har bara positiva erfarenheter av Jens.
    Mvh Margareta Läs mer
  • Per-Olof E skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Har sålt villa. Har inget att klaga på vad gäller bemötande. Läs mer
  • Jim S skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Fritidshus ugglarp. Uppskattar Martins idoghet. Uppfattar det som om han verkligen servat presumtiv kunden med fakta o argument för sedan gå i mål Läs mer
  • Brynolf J skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Trevlig person som gjorde ett bra jobb Läs mer
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Trevlig och lätt att prata med, var hjälpsam och kändes kunnig. Guidade mig genom alla steg då jag var helt novis. Läs mer
  • Jessica D skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Bra, trevligt, hjälpsam och enkel att få tag på vilket är viktigt. Läs mer
  • Sören W skrev om Fastighetsbyrån Falkenberg
    Bra bemötande av mäklare o övrig personal. Det blev ju en bra försäljning. Läs mer
  • Per-Olof E skrev om Fastighetsbyrån Falkenberg
    Det var klart godkänt. Kunde inte begära mer. Läs mer
  • Ingrid S skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålt villa
    Engagerad, noggrann
    Goda råd och tips,
    Anträffbar
    Personliga besök vilket var mycket bra
    Information etc. Läs mer
  • Leif H skrev om Fastighetsbyrån Falkenberg
    vänligt och bra bemötande man tycker väl alltid Läs mer
  • Elisabeth O skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Köpte en badstuga i Falkenberg,Blev bemött bra.Hade inga förväntningar.Ville bara att affären skulle gå fort Läs mer
  • Linnéa A skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Köpt bostad. Väldigt informativ, tydlig och trevlig, och lätt att kontakta med frågor och funderingar. Läs mer
  • Monica B skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Köpt fritidsboende. Upplevde Jens som en mycket kunnig mäklare Läs mer
  • Søren N skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Kompetent og dygtig, venlig og helt ok Läs mer
  • Dennis S skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi köpte en villa och mitt intryck av honom var att han var väldigt stressad och lite besserwisser. Läs mer
  • Inger K skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Min man Eric och jag har sålt ett fritidshus, som vi själva byggt från grunden och ägt i 52 år.
    När vi kontaktade Fastighetsbyrån Falkenberg och fick anlita Ola Bengtsson som vår mäklare, blev vi mycket väl bemötta och fick omedelbart förtroende för honom.
    Vi hade inga stora förväntningar inför försäljningen, utan önskade bara att någon ville ta hand om vårt hus och förvalta det på bästa sätt.
    Ola Bengtsson gjorde ett utmärkt jobb och vi är mycket nöjda med hur han hanterade uppkomna situationer med en presumtiv köpare.
    Vi upplevde Ola som en kunnig och engagerad mäklare, som var tillmötesgående och vänlig både mot oss och de som var intresserade av en ev affär. Läs mer
  • Vlasta C skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Trevligt och professionellt bemötande vid köp av våran nya lägenhet. Högsta betyg. Läs mer
  • Marie S skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Gav felaktig information både om bostadens storlek och möjligheter till egna förändringar. Ej säkert intryck. Läs mer
  • Sture Lennart E skrev om Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålde mitt hus i Falkenberg. Olle skötte om försäljningen på ett utmärkt sätt. Frågor jag hade, o det var en hel del, besvarades på ett proffsigt sätt. Mina förväntningar på Fastighetsbyrån o Olle höll hela vägen , vilket gör att jag gärna rekommenderar Fastighetsbyrån och Olle Ljungström. Utmärkt skött. Sture Engquist Läs mer
  • Lena E skrev om Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Trevligt bemött
    Påläst om fastigheten
    Positiv
    Respons på förslag Läs mer
  • Lisa S skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Köpt bostad på sunesväg 16A i Skrea. Jag är fortfarande väldigt besviken då mäklaren sålde in en annan typ av tomt som skulle vara mycket större, då han sa att dessa skulle bli precis likadana som på krämersväg. När vi tog upp detta efteråt var han mycket otrevlig och förklarade endast bort sig och var inte alls tillmötesgående. Jag är tyvärr inte alls nöjd med hur vi blev bemötta av mäklare Läs mer
  • Tommy B
    Tommy B skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Fritidsboende
    Martin skötte det exemplariskt
    Väldigt nöjd med allt Läs mer
    2018-09-19 Martin N svarar Tommy B
    Hej och tack för rekommendationen, lycka till med era nya husplaner.
  • Annette F skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Köpt en valstuga på Skrea. Ola var engagerad, professionell och effektiv. Jag gillar Ola. Läs mer
  • Stig Erik Roland M skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Ingen engagemang ,dålig information att det fanns fler intresserade Läs mer
  • Håkan B skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Ett proffsigt bemötande, samt verkligen påläst och insatt i vårat husköp.klart och tydligt. Läs mer
  • Jonas S skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Mycket bra, bra driv och lyhörd. Köpt radhus, är i stort väldigt nöjd. Läs mer
  • Malin C skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålde en bostadsrätt med Amandas hjälp. Trevligt bemötande och snabba svar på alla frågor som dök upp. Slutpriset blev över förväntan, så jag är jättenöjd med hur affären skötts och kan rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Sture E skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Trevligt bemötande. Proffsigt upplägg.Strukturerad process.Bra avslut. Kanske lite forcerat på slutet. Sålt ett äldre hus för fritidsändamål. Ola Bengtsson kan rekommenderas, skulle själv vända mig till honom igen vid ny affär i området. Läs mer
  • Annette H
    Annette H skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi rekommenderar Diana å det varmaste.
    Hon har bemött oss otroligt proffsig och personligt när vi sålt vår sommarstuga.
    Noggrann, tydlig, ärlig och varm.

Anette Högberg Läs mer
  • Rasmus O skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    köpt bostadsrätt på 59 kvadrat, allt gick fint. Läs mer
  • Sune Jörgen E
    Sune Jörgen E skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    En lätt älskvärd kvinna! Utan att pusha, var hon enkel att umgås med. Proffs! Läs mer
  • Christer J skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi sålde vårt hus med hjälp av Ola. All kontakt med honom var utmärkt! Läs mer
  • Karin N skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Amanda hjälpte mig att snabbt och enkelt sälja min lägenhet.
    Amanda är jättetrevlig och har full koll. Läs mer
  • Mimi S skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålde en svårsåld tomt som ingen annan fastighetsmäklare ville ta i med tång. Amanda bara accepterade, la ut fina bilder och sim sa la bin så var den såld. Kudos Amanda! Läs mer
  • Alexandra J skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Köpte en bostadsrätt på en trea.
    Väldigt trevligt bemött :) Läs mer
  • Emilie B skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Kunnig,saklig och lätt att få tag i,är min erfarenhet av Amanda . Läs mer
  • Kjell B
    Kjell B skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Försäljning av sommarstuga. Mycket trevligt bemötande och tydlig i sak. Snabbt agerande. Allt gick över förväntan. Mäklaren levde verkligen upp till dem. Alla parter (inklusive mäklaren tror jag )blev mer än nöjda över slutresultatet. Läs mer
  • Bengt K skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålde en sommarstuga på ofri grund.
    Profissionellt bemötande och agerande från första möte till slutförd affär.
    Ett extra plus för snabba svar på frågor även efter affären slutförts. Läs mer

Rådhustorget, 311 31 Falkenberg