Fastighetsbyrån Falkenberg

Rådhustorget, 311 31 Falkenberg — Visa karta

Falkenberg - Hitta det här!

Ja precis, här i Falkenberg kan du hitta ditt nästa boende vid kusten eller i inlandet i vacker miljö och på smidigt pendlingsavstånd till Göteborg. Här finns bostadsrätter, radhus, villor, gårdar...vilken typ av boende du än söker kan du hitta det här, just som kommunens slogan säger.

Falkenberg lever upp på sommaren med många badande och glada turister, men kommunen växer och fler och fler bor också permanent. Vi på Fastighetsbyrån vet att varje fastighetsaffär är unik och vi strävar alltid efter att visa personligt engagemang samt att alla parter ska känna sig nöjda med affären.

Vi har funnits i Falkenberg sedan 1966 och genom åren har vi byggt upp både nätverk och lokalkännedom. Därför hoppas vi att du ger oss förtroendet att svara på dina bostadsfrågor och hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 346 kunder tycker om Fastighetsbyrån Falkenberg

• 2020-02-15

Annette J skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi köpte en etta med kök och upplevde Diana som en duktig mäklare samt lugn och trevlig. Läs mer
  • 2020-02-10

Johnny T skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Noggrann och ger intrycket av att vara ärlig. Jag gillar att han inte försöker pracka på utan fanns tillgänglig under visningarna på ett lagom sätt.
    Vi köpte en villa och jag tycker han skapade ett lugn för oss som köpte första gången. Han kom med bra tips och var mycket tydlig under de olika sammanlomsterma.
    Trevlig Läs mer
  • 2020-01-31

Thommy A skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag har köpt en fastighet och Jens har bistått mig till full belåtenhet Läs mer
  • 2020-01-27

Christian E skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Köpt och sålt bostadsrätt.
    Professionell mäklare på alla plan! Läs mer
  • 2020-01-07

Birgitta Kristina L skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag Lena: God man
    Säljare: Birgitta
    Amanda har varit ett bra stöd i de speciella situationer som uppstår när man som god man skall sälja en fastighet.
    Hon har ställt upp på ett föredömligt sätt utöver det som hon förväntas göra.
    Jag har bara gott att säga om Amanda och hennes jobb som mäklare.
    Lena Odengård Läs mer
  • 2019-12-23

Fatmir H skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag köpte ett hus av Martin N. Bra service. Läs mer
  • 2019-12-22

Margareta M skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag fick hjälp av Martin att sälja mitt enplanshus. Martin sydde ihop den här affären fantastiskt snabbt och på ett mycket smidigt sätt.

Jag upplever Martin som en oerhört engagerad person, noggrann och med ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
    2019-12-22 Martin N svarar Margareta M
    Tack för omdömet och förtroendet Margareta att hjälpa dig med din villa försäljning, hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Önskar dig en riktigt God Jul!
  • Jen H

2019-12-18

Jen H skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag anser att Jens hade ett proffsigt och personligt bemötande. Jag kände mig trygg med Kens som mäklare. Läs mer
  • 2019-12-15

Johan L skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag har köpt ett hus och blivit väl bemött av mäklaren. Jag hade inga direkta förväntningar men mäklaren var höll hög standard. Sammanfattningsvis var hela upplevelsen mycket positivt. Läs mer
  • 2019-12-13

Magnus A skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Amanda har jättebra bemötande och är väldigt hjälpsam, har svar på alla frågor och har fullständig koll på allt vad gäller husköp och bank ärenden. Ska jag sälja eller köpa i framtiden skulle jag välja Amanda utan tvekan. Läs mer
  • 2019-12-10

Joel A skrev om Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    I regel hade vi en okej kontakt med Olle. Vi blev ett par tillfällen missinformerade kring huset och det kunde uppfattas som om Olle inte hade full koll på objektet i fråga. Dock kan det givetvis bero på informationen ha i sin tur fått av säljaren. Läs mer
  • 2019-12-05

Daniel E skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Slöinge 11:15

Väldigt trevlig och kunnig mäklare. Månade om både köpare och säljare på ett väldigt bra sätt. Läs mer
  • 2019-12-05

Karin N skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Amanda är väldigt trevlig, kunnig och hjälpsam! Hon guidade både säljare och köpare genom affären. Läs mer
  • 2019-12-02

Nicholas S skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Duktig, trevlig och mycket kunnig mäklare.. Gav ett mycket positivt intryck.. Läs mer
  • 2019-11-30

Marie A skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålde en bostad till mig, mycket ttevlig Läs mer
  • 2019-11-29

Lennart R skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålt en villa. Professionellt och trevligt bemötande. Realistisk i sina bedömningar och ärliga synpunkter. Det passade oss väldigt bra. Bra på att informera och förklara hela processen.
    Detta var andra gången vi anlitade Jens och vi är lika nöjda den här gången. Läs mer
  • 2019-11-20

Björn S skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Han gjorde vad trodde skulle bli svårt till en. snabb affär.
    Överträffade våra förväntningar att sälja bostadsrätten snabbt trots att nya likvärdiga byggdes i området. Läs mer
  • 2019-11-14

Jan N skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålt en lägenhet i Falkenberg.
    Bara bra bemötande och mycket kompetent mäklare.
    Han levde upp till alla mina förväntningar.
    Jag är jättenöjd på alla sätt! Läs mer
    2019-11-14 Martin N svarar Jan N
    Hej Jan tack för omdömet mvh Martin
  • 2019-11-12

Matteus A skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålde en 2:a i Falkenberg och Amanda var väldigt engagerad och driven i denna process. Fick snabba svar i de frågor jag hade, hon var flexibel med tider för att få till möten och mitt intryck är väldigt gott från henne. Läs mer
  • 2019-11-11

Ola E skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag hade Ola till hjälp att sälja min villa, han var ytters proffsig vid första mötet och ingav ett förtroende. Positiva kommentarer om villan och sellpoints gjorde att jag valde honom över en annan mäklare. Läs mer
  • 2019-11-04

Per Johan F skrev om Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Olle har på ett mycket lugnt och professionellt vis hjälpt till med försäljning av mitt hus. Processen har präglats av god kommunikation, klara raka svar på mina frågor och känslan av att alltid kunna höra av sig. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-11-04

Tomas H skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Fungerade bra. Gick snabbt. Kan rek. Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2019-11-01

Göran W skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Vi blev bemött på ett mycket professionellt sätt.
    Vi hade förväntningar på en snabb och smidig försäljning och mäklaren levde upp till våra förväntningar med råge.

Martin Nyros är en sällsynt begåvad fasighetsmäklare. Han är professionell, seriös och väldigt social. Vi hade som säljare fullständig tillit till Martin under hela säljprocessen.

Med vänlig hälsning
    Göran Westerström Läs mer
  • 2019-11-01

Gert P skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Villaförsäljning och han motsvarade förväntningarna med bravur mvh Gert Petersson Läs mer
    2019-11-01 Martin N svarar Gert P
    Hej tack för feedback och omdöme mvh Martin Fastighetsbyrån
  • Benjamin J

2019-10-29

Benjamin J skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    sålde lägenhet samt köpte hus med hjälp av Ola! mycket duktig och tillmötesgående mäklare! rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2019-10-27

Helena Grauers J skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Stor villa. Förtroendeingivande, seriös och effektiv Läs mer
    2019-10-27 Martin N svarar Helena Grauers J
    Hej stort tack för omdömet mvh Martin Nyroos
  • 2019-10-27

Roy B skrev om Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Köpt hus.
    Nonchalant, kass återkoppling, ovetande om objektet, återkom inte med svar på frågor.
    Oengagerad helt enkelt.
    Sammantaget dålig upplevelse. Läs mer
  • 2019-10-25

Ulf L skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag tycker Amanda va jättebra på sitt jobb och väldigt trevlig och proffsig. Kan starkt rekommendera henne och hennes insats. Läs mer
  • 2019-10-24

Ing-Mari R skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    sålt min bostadsrätt i Falkenberg. Jag tog kontakt med Amanda. Sen har hon gjort ett kanon jobb åt mig det gick fort och smidigt som jag ville. Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-10-21

Robin J skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Köpt 2:a.
    Jag har alltid blivit bra bemött av Amanda. Om jag har haft frågor har jag alltid kunnat höra av mig och fått svar snabbt.
    Jag har känt mig väldigt trygg med affären. Läs mer
  • 2019-10-17

Sophia H skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Martin var väldigt tillmötesgående och alltid tillgänglig. Vi var där flera gånger och han var väldigt informativ, trevlig och professionell. Han var trovärdig i sin roll, inte det ”typiska” mäklarsnacket. Läs mer
    2019-10-17 Martin N svarar Sophia H
    Tack för ditt omdöme och feedback hoppas att ni kommer att trivas med ert nya hus!
  • 2019-10-13

Cherie K skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Duktig proffsig tjej med fart och fläkt där det verkligen hände saker och inte bara prat. Visste exakt vad hon pratade om.

Tog sej an försäljningen av min lägenhet på ett sätt som jag hade hoppats på.

Snabb försäljning och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-07

Andreas L skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi köpte ett hus i Falkenberg efter förhandsvisning.
    Köpet gick väldigt smidigt, Amanda svarade på alla frågor inom rimlig tid och var väldigt tydlig i alla steg i köpet.

Genom att vara glad och öppen från visning till kontraktsskrivning var känslan från oss som köpare att det gick väldigt smidigt genom hela processen. Läs mer
  • 2019-10-06

Sebastiaan d skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Köpt villa i Långås. Blev bra bemött, affären gick snabbt och smidigt Läs mer
  • 2019-10-03

Peter K skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Köpte hus o sålde brf med Jens det blev kanonbra Läs mer
  • 2019-10-03

Aiman E skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Ola är duktig, engagerad, trevlig och lätt att jabba med . Tveka inte att ge honom eran förtroende. Läs mer
  • 2019-10-02

Elemi L skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Mycket trevlig mäklare. Tillmötesgående, känns påläst och trygg i sin roll. Förmedlade en villa som vi köpte. Läs mer
  • 2019-09-28

Ronny B skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Har köpt bostadsrätt och sålt villa med Amanda som mäklare.Mycket proffsig,driven,trevligt bemötande och alltid tillgänglig rekommenderas varmt. Anita/Ronny Läs mer
  • 2019-09-20

Lars P skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålt bostadsrätt och köpt villa.
    Mycket nöjda genom hela processen. Läs mer
  • 2019-09-18

Birgitta A skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Bra !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Anna S

2019-09-14

Anna S skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålt en villa i Långås med Ola Bengtsson på Fastifhetsbyrån i Falkenberg.
    Mycket okomplicerad mäklare som är lätt att ha och göra med samt väldigt professionell.
    Svarar alltid snabbt vid undringar och funderingar oavsett tid och dag.
    Vi är jättenöjda med tjänsten från start till slut av försäljningen Läs mer
  • 2019-09-12

Daina L skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Köpt Björkvägen 6 i Ätran och har blivit mycket trevligt och proffsigt bemött.Fick svar på allt jag ville veta och mina förväntningar infriades helt.
    Jens Pelland är en mycket tillmötesgående och duktig mäklare som jag gärna rekommenderar till andra.
    Jag är mycket nöjd!🌹! Läs mer
  • 2019-09-07

Jennifer O skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi har sålt en bostadsrätt med Amanda. Vi mötte henne på en husvisning och redan då kändes hon rätt, vi bestämde en tid, hon kom hem och efter att hon stängt dörren sa jag och min man att hon ska sälja vår bostad. Då hade vi haft två mäklare här innan.
    Proffsig, ärlig och tillgänglig va viktigt för oss och det har verkligen Amanda varit. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-09-03

Rune S skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Det här gått över förväntningar med försäljningen.
    Än går det inte att svara helt. Så länge pengarna inte är i hamn ännu. Läs mer
  • 2019-08-26

Martin D skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jens är väldigt professionell.
    Kompetent och trevlig.
    Det är tredje gången jag gör affärer med honom.

Försäljningen av mitt hus gick över förväntan.
    Snabbt och till ett godtagbart pris. Läs mer
  • 2019-08-20

Andreas W skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålt min lägenhet. Och mäklaren har varit väldigt tillmötesgående. Mäklaren har verkligen lyssnat på våra önskemål och lev upp till vad man kalla för bra service. Läs mer
  • 2019-08-19

Jörgen K skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Ett proffsigt och vänligt bemötande genom hela köpet av min tre-rums lgh vilket kändes trygt affären igenom.
    Kan verkligen rekommendera Jens som mäklare! Läs mer
  • Maximillian Z

2019-08-16

Maximillian Z skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    utmärkt utan problem och krångel Läs mer
  • 2019-08-12

Bo J skrev om Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag har mycket liten erfarenhet av Olle som mäklare, hans uppdrag var att skriva ett Överlåtelseavtal mellan säljare och köpare på en bostadsrätt. Jag var köpare .

Här var han inte riktigt medveten att alla skulle skiva under på alla ex, det kollade han inte . Med helheten är jag nöjd. Läs mer
  • 2019-08-12

Therese H skrev om Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag köpte ett radhus och blev bra bemött. Fick svar på mina frågor som jag hade. Fick även en del saker förklarat vad det betydde m.m.som jag var osäker på. Rekommenderar mäklaren. Gav ett seriöst intryck. Läs mer

Rådhustorget, 311 31 Falkenberg