Alla kategorier Mäklare Halland Falkenberg Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Falkenberg

Fastighetsbyrån Falkenberg

Rådhustorget, 311 31 Falkenberg — Visa karta

Falkenberg - Hitta det här!

Ja precis, här i Falkenberg kan du hitta ditt nästa boende vid kusten eller i inlandet i vacker miljö och på smidigt pendlingsavstånd till Göteborg. Här finns bostadsrätter, radhus, villor, gårdar...vilken typ av boende du än söker kan du hitta det här, just som kommunens slogan säger.

Falkenberg lever upp på sommaren med många badande och glada turister, men kommunen växer och fler och fler bor också permanent. Vi på Fastighetsbyrån vet att varje fastighetsaffär är unik och vi strävar alltid efter att visa personligt engagemang samt att alla parter ska känna sig nöjda med affären.

Vi har funnits i Falkenberg sedan 1966 och genom åren har vi byggt upp både nätverk och lokalkännedom. Därför hoppas vi att du ger oss förtroendet att svara på dina bostadsfrågor och hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 285 kunder tycker om Fastighetsbyrån Falkenberg

• 2019-06-19

Ann E skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi har köpt fritidshus.
    Vi har blivit trevligt och professionellt bemötta av Amanda Fåglum genom hela processen. När det uppstod ett problem tog hon tag i det och fixade lösning på stående fot vid kontraktsskrivningen. Läs mer
  • 2019-06-17

Jörgen H skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Detta är tredje objektet som Jens Pelland har sålt för vår räkning. Vi har varit mycket nöjda med helheten
    Jens är kunnig och har ett professionellt och kundanpassat bemötande, han är dessutom snabb och noggrann genom hela försäljningsprocessen. Det är aldrig några problem när man ber om hjälp när det är dags för deklarationen. När vi väl har kommit överens är det bara för oss att luta oss tillbaks och låta Jens sköta resten, som han gör mycket smidigt. Läs mer
  • 2019-06-15

Jimmy S skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålt hus.
    Amanda har skött allt utmärkt, anlitar henne gärna igen. Läs mer
  • 2019-06-14

Eduart L skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Hej!
    Vi har sålt en bostadsrätter .
    Han var trevlig , svara i tid, förklara tydligt! Läs mer
  • 2019-06-13

Paula B skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Hej
    Via Martin har vi sålt två fastigheter i Ullared.

Det finns bara ett ord: Martin är det bästa mäklare som vi har träffat.
    Vänlig, trevlig, tillmötesgående, hjälpsam och vi är så tacksamma för hans hjälp.

Vänliga hälsningar Paula Blomdahl Läs mer

Carola J skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Köpt liten badstuga.
    Bra mäklare, allt fungerade fint. Läs mer

Isabella E skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Mycket nöjd med Diana som mäklare. Hon tog sig tid att lyssna samt lätt att få kontakt med. Helt enkelt mycket lätt att samarbeta med. Läs mer

Erik Ingemar E skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    köpt lägenhet oc sålt en villa
    trevlig & en go tjej pigg glad och saklig.
    Affären gick snabbt och lätt utan krångel
    över förväntan. Frugan & jag är jättenöjda

Med vänlig hälsning ! Ulla & Eie Läs mer
  • 2019-06-10

Anne-Lie Christina A skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Har sålt vårat hus som vi haft i 35 år. Tyckte Diana lyssna på vad ville. Hade krav på vad vi ville och att det skulle vara seriösa köpare, och att vi tyckte att det skulle vara på ett visst sätt.Det gick smärtfritt, och hon lyssna på oss. Vi är nöjda👌🤗 Läs mer
  • 2019-06-10

Maria A skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålt fritidshus. Ola har varit toppen hela vägen. Läs mer
  • 2019-06-07

Johanna T skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Köpte en badstuga på Skrea strand. Jens var trevlig och hjälpsam på många sätt både i början per telefon och på plats i samband med visning, påskrift och överlämning. Läs mer
  • ?

2019-06-06

? skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålde min fastighet, bra upplägg vilket resulterade i mer än begärt pris.
    Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-06-02

Hanna J skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Amanda var väldigt proffsig, flexibel och tillgänglig genom hela försäljningen av vår lägenhet Läs mer

Samar A skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålt bostadsrätt och fått Superbra hjälp. Mäklaren är tillgänglig vilket känns bra. Läs mer

Adel H skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi köpte en Bostadsrätt , Amanda är professionell och bemötte oss med tydlighet, kunskap och glädje. Höll bra kontakt med oss under hela resan. Visste inte vad jag skulle förvänta mig men Amanda satte en ny standard för hur mäklare bör vara. Tack Amanda! Läs mer

Medion K skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Försäljning av bostadsrätt. Professionellt hela vägen från första kontakt till avslutad försäljning. Läs mer
  • 2019-05-27

Morgan S skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Trevligt bemötande och ett bra utfört arbete inför visning och försäljning Läs mer
    2019-05-27 Martin N svarar Morgan S
    Tack för omdömet mvh Martin Nyroos
  • 2019-05-21

Lars-Göran L skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi har sålt ett fritidshus, har fått ett jätte bra bemötande och service, budgivningen drog ut på tiden men för övrigt har allt gått som på räls. Läs mer
  • 2019-05-17

Emelie R skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Köpt hus ”renoveringsobjekt”
    Bra bemötande, realistisk, hanterade våra bankproblem väl. Bra länk mellan säljare och köpare. Vi fick känslan av att han jobbade för att just vi skulle få köpa. Hade inga särskilda förväntningar. Läs mer
  • 2019-05-15

Karina S skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Upplever Amanda Fåglum som väldigt kunnig och tillmötes.
    Vi sålde en villa där vi själva redan hade en spekulant. Amandas tjänster var utomordentliga kände att hon hela tiden låg steget före oss som säljare. Extra plus till henne då hon alltid höll överenskommen tid och plats för möten, var hon inte tillgänglig på telefon ringde hon alltid upp utan att vi behövde söka henne på nytt, Läs mer
  • 2019-05-12

Annette B skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Diana har sålt min fars lägenhet och har haft kontakten med min bror. Han har bara haft gott att säga om henne och vi är nöjda med slutpriset på lägenheten.
    Vänligen Annette Brange. Läs mer
  • 2019-05-06

Ulf K skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålt en stuga.
    Gjort ett kanonjobb med försäljningen.
    Som jag upplevde det bra mot säljare och köpare. Engagerad. Läs mer
  • 2019-05-05

Samanta N skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Proffsig och engagerad mäklare! Läs mer
  • 2019-05-05

Elin J skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Diana hjälpte mig att hitta ett boende som jag letat efter länge, hon var en bra länk mellan köpare och säljare.
    Hon var kunnig och lyhörd för mina önskningar och var snabb på att leta upp fakta om det var något jag undrade.

Diana levde upp till mina förväntningar och mer därtill, jag är mycket nöjd med hennes jobb! Läs mer
    2019-05-05 Diana K svarar Elin J
    Hej Elin, tack för dina fina ord! Hoppas du kommer stortrivas i huset. Mvh Diana
  • 2019-05-04

Patrik H skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Ola var mäklare till huset vi köpte. Vi har träffat många mäklare förut men har ofta känt oss förbi sedda eller nedvärderade. Även ifrån andra på firman Ola jobbar för. Ola var rak utan att brista i respekt. Han vägledde oss genom vårt första husköp helt fantastiskt! Läs mer
  • 2019-05-02

Leif Göran Ingemar P skrev om Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi har blivit mycket väl bemötta av mäklaren när vi sålt vår villa.
    Svar på dom frågor vi haft osv.
    Vi har bara positiva saker att säga om mäklarens sätt att
    hantera försäljningen. Läs mer
  • 2019-05-01

Annie M skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi köpte ett hus i skogstorp. Ola var mycket trevlig och vi har bara positivt att säga om honom. Träffat andra mäklare innan som vi inte alls har tyckt om så det kändes väldigt skönt att det var just ola som hjälpte oss under vårt husköp. Läs mer
  • 2019-04-30

Amy C skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jättebra, smidig och snabb kontakt.
    Inga konstigheter, bara extremt nöjd :) Läs mer
  • 2019-04-29

Marianna M skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Amanda som mäklare var var vi verkligen nöjda med.
    Gjorde sitt jobb så väl som ingen annan skulle göra
    hon gav allt och lite till ställde verkligen upp i alla lägen.

Hälsningar Bengt och Maria Mårtensson Läs mer
  • 2019-04-26

Leif I skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Trevlig, glad och tillmötesgående! Läs mer
  • 2019-04-16

Cathrin L skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    En bostadsrätt. Amanda har varit väldigt hjälpsam och duktig på snabb återkoppling. Läs mer
  • 2019-04-11

Anna I skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Har köpt ett radhus. Mkt positivt bemötande och professionellt bemötande från mäklaren! Snabb kommunikation. Bara positiva erfarenheter! Läs mer
  • 2019-04-03

Almir L skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålt en bostadsrätt och samtidigt köpt en villa. Mycket professionell och alltid tillgänglig! Återkopplar snabbt och har helt enkelt bra koll på det mesta! Vi är supernöjda! Läs mer
  • Mikael W

2019-04-01

Mikael W skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Väldigt trevlig och hjälpsam, hjälpte oss på ett väldigt bra sätt vid köpet av vårt första hus! Läs mer
  • 2019-03-25

Åse Karolina J skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Diana var bra och trevlig. Vi både köpte och sålde genom henne. Upplevde engagemang och stöd. Läs mer
  • 2019-03-15

Rosemarie L skrev om Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag har köpt en bostadsrätt i Falkenberg på Hjortvägen.
    Min upplevelse var helt ok det som jag uppskattade mest var att Olle hade möjlighet att visa mig lägenheten på en söndag eftersom jag bodde 3 timmar bort.

Min upplevelse är sammantaget mycket bra men i ärlighetens namn beror det mest på att jag kunde köpa den lägenheten jag ville ha. Läs mer
  • 2019-03-09

Rikard H skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Duktig, saklig och engagerad med ett bra bemötande Läs mer
  • 2019-03-08

Emelie R skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi har köpt en villa.
    Bra bemötande som upplevdes väldigt lagom. Man fick i sin egen takt kolla runt i villan under visningen.
    Snabb återkoppling.
    Upplevelsen har varit bra! Läs mer
  • Anders B

2019-03-07

Anders B skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag är jättenöjd. Martin är trevlig och korrekt och en skicklig mäklare. Han svara snabbt på frågor och man får förtroende för honom. Läs mer
  • Mats Å

2019-03-06

Mats Å skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Köpt Villa i Ugglarp. Ola gjorde ett kanonjobb, perfekt länk mellan köpare och säljare. Presenterade objektet utan dölja något, upplevdes som ärlig vilket är sällsynt i branschen, topnotch! Läs mer
  • Kristofer G

2019-02-25

Kristofer G skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Bra och driven mäklare. Trevlig och tillmötesgående. Vi köpte hus som Martin mäklade och är jättenöjda med helhetsupplevelsen.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-02-20

Anette A skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Trevlig och kompetent. Lämnade relevant information, inte pådrivande.
    Skulle varmt rekommendera eller anlita honom vid försäljning av bostad. Läs mer
  • 2019-02-18

Sebastian A skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Professionell samt driven mäklare med snabb och bra återkoppling. Även när det är som tuffast på marknaden så lyckas hon leverera. Nöjd och positiva känslor igenom hela utförandet.

Tack Amanda! Läs mer
  • 2019-02-15

Bert E skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint occaecat cupidatat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum. Läs mer

Johanna P skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag har sålt en bosradsrätt, 2 r o k.
    Jag har fått ett jättefint bemötande! Proffisionellt, men ändå personligt, och med stort engagemang guidade Amanda mig genom varje steg.
    Jag kunde inte fått bättre hjälp! Läs mer

Daniel S skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Tycker att jag blev bra bemött av mäklaren när jag sålde mitt hus. De förväntningar jag hade levde mäklaren upp till. Läs mer

Susanne H skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålt en villa . Trevligt bemötande . Gav vilseledande info om vikten av att besiktiga huset inför försäljning eller inte . Detta ledde till onödig oro hos säljaren.
    Annars bra jobbat. Läs mer
  • 2019-02-10

Johanna B skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jättebra bemötande vid köpet av vår bostadsrätt, hjälpsam och vänlig! Läs mer
  • Monika K

2019-01-17

Monika K skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Alltid tillmötesgående. Glad och trevlig. Saklig och servicinriktad. Tog reda på allt hon inte visste med de som ägde bostadsrätten innan. Detta var en nyproduktion som de sålde i uppdrag. Tex hur långt mellan reglar, dubbla gips eller får man isolera förrådet innan inflyttning? Kan varm rekommendera Diana för mina vänner.😀 Läs mer
  • 2019-01-17

Johanna Ö skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag köpte en enplansvilla i slöinge på idrottsvägen 8. Jag kan inte säga annat än att Martin varit suverän hela vägen. Vi är mycket nöjda! :) Läs mer
    2019-01-17 Martin N svarar Johanna Ö
    Hej Johanna tack för ert svar och lycka till med nya huset mvh Martin Nyroos