Fastighetsbyrån Falkenberg

Rådhustorget, 311 31 Falkenberg — Visa karta

Falkenberg - Hitta det här!

Ja precis, här i Falkenberg kan du hitta ditt nästa boende vid kusten eller i inlandet i vacker miljö och på smidigt pendlingsavstånd till Göteborg. Här finns bostadsrätter, radhus, villor, gårdar...vilken typ av boende du än söker kan du hitta det här, just som kommunens slogan säger.

Falkenberg lever upp på sommaren med många badande och glada turister, men kommunen växer och fler och fler bor också permanent. Vi på Fastighetsbyrån vet att varje fastighetsaffär är unik och vi strävar alltid efter att visa personligt engagemang samt att alla parter ska känna sig nöjda med affären.

Vi har funnits i Falkenberg sedan 1966 och genom åren har vi byggt upp både nätverk och lokalkännedom. Därför hoppas vi att du ger oss förtroendet att svara på dina bostadsfrågor och hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 410 kunder tycker om Fastighetsbyrån Falkenberg

• 2020-09-06

Johanna L skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag köpte ett hus i Krogsered. Träffade Diana först vid kontraktsskrivningen men hade tät kontakt via Mail och mobil innan dess. Förtroendeingivande, proffsig, tydlig och alltid glad och positiv! Läs mer
  • 2020-09-05

Lina J skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi har köpt på August Strindbergs väg 10, via Ola. Han har varit väldigt trevlig, hjälpsam och snabb på att svara på frågor och funderingar. Vi har bara gott att säga om Ola och kan rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-08-18

Emil R skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Köpt ett hus. Amanda har varit mycket proffesionell och tillmötesgående och vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-08-12

Lena N skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Snabbt och trevlig. Missat något i att kolla upp ang bilparkering tillhörande fastigheten. Läs mer
  • 2020-07-30

Daniel P skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Köpt ett fritidsboende där Martin agerat mäklare.
    Mycket bra, tydlig, hjälpsam och ärlig! Läs mer
  • 2020-07-28

Inga Agneta B skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi sålde en sommarstuga, Martin bemötte oss mycket bra och vi fick snabbt återkoppling om vi hade frågor.
    Vi hade inga direkta förväntningar, men vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-07-23

Annkatrin Y skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Ola hjälpte oss att sälja vår kära sommarstuga. Fantastiskt bemötande redan från början till affärens slut. Ola har från första mötet varit väldigt lyhörd, avslappnad, engagerad och trevlig. Han har fått oss att känna oss trygga genom hela försäljningsprocessen. Vi är otroligt nöjda med Ola som mäklare och kan varmt rekommendera honom! Läs mer
  • 2020-07-20

Elisabet Y skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag har sålt ett fritidshus !
    Vi har blivit väldigt bra bemötta av mäklaren !
    Det var helt OK och vi själva var nog lite för snabba att fatta ett för snabbt beslut om köpesumman !
    Men vi har känt en bra upplevelse med mäklaren ! Läs mer
  • 2020-07-20

Karin H skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Serviceinriktad, professionell och trevlig Läs mer
  • 2020-07-19

Ingela H skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Köpt en villa. Bra bemötande rakt igenom hela affären! Allt från första visningen via teams, till den fysiska visningen till affärens slut! Tack 😊 Läs mer
  • 2020-07-18

Ann L skrev om Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålt fritidshus.
    Gott bemötande
    Allt har fungerat bra
    Snabb och bra affär Läs mer
  • 2020-07-15

Samuel L skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Köpte fritidshus mha Ola. Mycket trevlig, snabb, proffsig och tillmötesgående. Läs mer
  • 2020-07-11

Nina N skrev om Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag och min syster har köpt en villa på Evert Taubes väg 1 i Falkenberg. Olle är en fantastiskt duktig och lyhörd måklare. Vi kände oss väldigt trygga eftersom Olle var så faktamässig och seriös i sitt sätt. Jag kan med värme rekommendera honom .
    Mvh Nina Nilsson Läs mer
    2020-07-11 Fastighetsbyrån Falkenberg svarar Nina N
    Hej. Kul att höra, och att ni känner er nöjda.
    Trevlig sommar!
    //Olle
  • 2020-07-10

Peter L skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Amanda utförde köpet på ett proffsigt och föredömligt sätt. Hon såg till våra behov vid fritidshusköpet. Läs mer
  • 2020-07-09

David K skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Bra bemötande. Hjälpsam och mycket tillgänglig. Bra råd med dolda fel. Läs mer
  • 2020-07-07

Anders R skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Väldigt trevlig och kunnig inom sitt arbete. Vårt första husköp och gick smidigt med alla papper och kontraktet att skriva på så rekommenderas varmt från våran sida. Läs mer
  • 2020-07-07

Sofia N skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Köpt ett hus
    Blev bra bemött
    Hade inga förväntningar då jag aldrig haft kontakt med en mäklare innan

Allt gick bra snabbt. Läs mer
  • 2020-07-05

Daniel V skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi köpte ett hus i Heberg och Ola gjorde det han kunde för att vi skulle känna oss trygga under processen 👍 Läs mer
  • 2020-06-29

Maibritt N skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Mitt hus blev sålt efter 1:a förhandsvisningen av Amanda och det gick väldigt snabbt och smidigt till. Amanda är lyhörd och trevlig och svarar snabbt via SMS och mail.
    Tyvärr blev det en liten miss vid själva budgivningen som kunde förstört affären men Amanda lyckades rätta till på ett tillfredsställande och snabbt sätt för både köpare och säljare. Läs mer
  • 2020-06-26

Anne S skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Ola har sedan den allra första kontakten varit mycket engagerad och lyhörd för våra behov och önskemål. Försäljningen av vår sommarbostad gick oerhört smidigt och landade prismässigt helt enligt våra förväntningar. Vi kan varmt rekommendera Ola! Läs mer
  • 2020-06-25

Berit B skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vid första kontakten upplevdes han först som snorkig och nonchalant, men det ändrade sej något redan då. Vid efterföljande kontakter försvann detta alltmer och mitt intryck av honom numera är en oerhört kunnig och engagerad mäklare. Jag har upplevt honom som köpare av fastighet samtidigt som jag sålde en annan fastighet via en annan mäklare och kan därför jämföra de båda mäklarna. I kunnighet och noggrannhet är de likvärdiga, men det snorkiga intrycket och nonchalanta beteendet vid det första mötet drar ner betyget för Martin, men bara marginellt. Skulle jag vara i behov av en mäklare i framtiden, skulle jag utan att tveka välja Martin Nyroos i första hand. Läs mer
  • 2020-06-25

Gotthilf Jan-erik J skrev om Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålt villa.
    Allt har fungerat som förväntat till och med bättre.
    Bemötandet har varit utmärkt. Läs mer
  • 2020-06-20

Elisabeth L skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Proffsigaste mäklaren i stan. Kändes pålitlig och påläst på /om vårt område. Jobbar verkligen hårt för att både säljare och köpare ska bli nöjda. Kan varmt rekommendera Martin Nyroos. Läs mer
  • Björn L

2020-06-17

Björn L skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag köpte lägenhet och allt var till jättebra. Läs mer
  • 2020-06-17

Kim L skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Diana Kristensen är mäklaren som alltid svarar och bemöter än på ett vänligt, rakt och professionellt sätt. Det märkts att hon brinner för sitt yrke. Kan inte säga annat än att vi är väldigt tacksamma för allt stöd och hjälp som vi fick när vi sålde vårt radhus i Falkenberg. Läs mer
  • 2020-06-10

Nikolina T skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålde en etta under Coronatiden, som såldes relativt snabbt. Amanda var väldigt påläst och trevlig och förklarade tydligt förväntningarna av att sälja en lägenhet under coronatider. Det mest positiva var hennes sätt att återkoppla kontinuerligt vilket gjorde att man va uppdaterad hela tiden, detta för att vi båda skulle vara överrens. Läs mer
  • 2020-06-03

Josefin G skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Har både köpt och nu sålt samma bostad med Diana. Lättsam och enkel att ha och göra med.
    Supernöjda! Läs mer
  • 2020-05-29

Conny S skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Ola är en engagerad mäklare , som ger ett bra intryck redan ifrån början. Han hjälpte mig att sälja mitt hus i Falkenberg.
    Han har ett stort kundnät som kom mig till nytta vid denna försäljningen. Läs mer
  • 2020-05-27

Rikard L skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jens skötte hela affären på ett professionellt vis. Läs mer
  • 2020-05-25

Linda G skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Badstuga Skrea.
    Vänligt bemötande, hela köpprocessen flöt på mycket bra. Läs mer
  • 2020-05-23

Robin J skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Kanonbra, sålde en lägenhet på holgersgatan på 40kvm Läs mer
  • 2020-05-23

Ulla-karin P skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Hej Amanda har hjälpt mig att sälja en läg. Kunde inte fått någon bättre är verkligen supernöjd mvh Ulla Läs mer
  • 2020-05-18

Madeleine G skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi köpte huset på Villavägen i Falkenberg som Ola var mäklare för. Han har bemött oss fantastiskt bra och visat intresse och varit lösningsfokuserad då vi vid denna tidpunkt befann oss i USA och skulle komma att köpa huset osett. Han levde verkligen upp till förväntningarna och gjorde affären väldigt smidig både för köpare och säljare. Vi tackar det ödmjukaste! Läs mer
  • 2020-05-17

Susanne A skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi har köpt en sommarstuga, Bemötandet var alltid väldigt bra. Han uppfyllde alla våra önskningar. Läs mer
  • Gabriella S

2020-05-14

Gabriella S skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Martin är en fantastisk mäklare som kan sitt jobb ut i fingerspetsarna. Taktisk, strategisk, noggrann, närvarande, inlyssnande, pedagogisk och väldigt flexibel och lösningsorienterad. Som säljare är upplevelsen att han lyssnar in våra önskemål för att vi ska bli nöjda. Han är engarerad och snabb med att lösa allt från stort till smått. Vi önskar att Martin var vår mäklare här i vår hemstad och inte bara i sommarstaden där han sålde vårt fritidshus. Läs mer
  • 2020-05-12

Anders M skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Svarade relativt snabbt på alla sms !
    Raka besked !
    Allt flöt på perfekt ! Läs mer
  • 2020-05-09

Hans G skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Tillmötesgående på alerten och vill alltid det bästa. Läs mer
  • 2020-05-09

Joakim L skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Muy bien mäklare! Trevlig, tydlig, löser problemen om det finns några! Mycket nöjd.
    Jocke Läs mer
  • 2020-05-07

Joakim T skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    En lugn och kunnig mäklare, mycket behaglig och lättsam att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-05-05

Hannes L skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålt Älvsered, bra och uthållig då fastighet var lite svårsåld Läs mer
  • 2020-04-30

Christer R skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Mycket bra bemötande. Engagerad och aktiv är Martin. Rekommenderas . Läs mer
  • 2020-04-28

Matilda J skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag sålde min bostadsrätt via Diana och är jättenöjd med hennes arbete. Hon har ett varmt bemötande, är informativ och flexibel. Efter vårt första möte fick jag goda förhoppningar om ett bra samarbete och dessa införlivade hon. Läs mer
  • 2020-04-27

Anna-lena M skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi har köpt en bostadsrätt och sålt vår stuga, med hjälp av Martin Nyroos. Vår upplevelse av Martin är att han är väldigt noggrann. Täta kontakter och god information. Martin har ett otroligt engagemang. Vi har känt oss trygga med att Martin har hjälpt oss med dessa affärer. Läs mer
  • 2020-04-22

Ingmar E skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    I samband med försäljningen av min bostad har Amanda hela tiden, sedan första kontakt togs tills jag tryckte på "knappen" nu kör vi igång, varit delaktig och givit goda råd. Är helt nöjd med samarbetet, hon har varit noga med att kolla om jag "förstått" olika "grejer" i försäljningen. Rekommenderar definitivt Amanda till vänner och andra som går i säljtankar. Läs mer
  • Lars-Ove E

2020-04-17

Lars-Ove E skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    En go och trevlig tjej, duktig och påläst ! Läs mer
  • 2020-04-07

Nils Olof N skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jens har hela tiden mött mina önskningar på ett föredömligt sätt.
    Han är hjälpsam och svarar snabbt på mina frågor. Läs mer
  • 2020-04-02

Urban P skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi har sålt vår villa.
    Blev väl bemött.
    Resultatet blev inte riktigt vad vi hade tänkt. mycket beroende på corona-viruset.
    Som helhet är vi nöjda med försäljningen under rådande förhållande. Läs mer

Linnea A skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Diana hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Trevlig och proffsig! Läs mer

Göran P skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Trevlig engagerad mäklare med goda egenskaper Läs mer

Jannick L skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi är väldigt nöjda med hela processen. Läs mer

Rådhustorget, 311 31 Falkenberg