Fastighetsbyrån Falkenberg

Rådhustorget, 311 31 Falkenberg — Visa karta

Falkenberg - Hitta det här!

Ja precis, här i Falkenberg kan du hitta ditt nästa boende vid kusten eller i inlandet i vacker miljö och på smidigt pendlingsavstånd till Göteborg. Här finns bostadsrätter, radhus, villor, gårdar...vilken typ av boende du än söker kan du hitta det här, just som kommunens slogan säger.

Falkenberg lever upp på sommaren med många badande och glada turister, men kommunen växer och fler och fler bor också permanent. Vi på Fastighetsbyrån vet att varje fastighetsaffär är unik och vi strävar alltid efter att visa personligt engagemang samt att alla parter ska känna sig nöjda med affären.

Vi har funnits i Falkenberg sedan 1966 och genom åren har vi byggt upp både nätverk och lokalkännedom. Därför hoppas vi att du ger oss förtroendet att svara på dina bostadsfrågor och hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär!

Läs vad 384 kunder tycker om Fastighetsbyrån Falkenberg

• 2020-06-03

Josefin G skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Har både köpt och nu sålt samma bostad med Diana. Lättsam och enkel att ha och göra med.
    Supernöjda! Läs mer
  • 2020-05-29

Conny S skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Ola är en engagerad mäklare , som ger ett bra intryck redan ifrån början. Han hjälpte mig att sälja mitt hus i Falkenberg.
    Han har ett stort kundnät som kom mig till nytta vid denna försäljningen. Läs mer
  • 2020-05-27

Rikard L skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jens skötte hela affären på ett professionellt vis. Läs mer
  • 2020-05-25

Linda G skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Badstuga Skrea.
    Vänligt bemötande, hela köpprocessen flöt på mycket bra. Läs mer
  • 2020-05-23

Robin J skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Kanonbra, sålde en lägenhet på holgersgatan på 40kvm Läs mer
  • 2020-05-23

Ulla-karin P skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Hej Amanda har hjälpt mig att sälja en läg. Kunde inte fått någon bättre är verkligen supernöjd mvh Ulla Läs mer
  • 2020-05-18

Madeleine G skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi köpte huset på Villavägen i Falkenberg som Ola var mäklare för. Han har bemött oss fantastiskt bra och visat intresse och varit lösningsfokuserad då vi vid denna tidpunkt befann oss i USA och skulle komma att köpa huset osett. Han levde verkligen upp till förväntningarna och gjorde affären väldigt smidig både för köpare och säljare. Vi tackar det ödmjukaste! Läs mer
  • 2020-05-17

Susanne A skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi har köpt en sommarstuga, Bemötandet var alltid väldigt bra. Han uppfyllde alla våra önskningar. Läs mer
  • Gabriella S

2020-05-14

Gabriella S skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Martin är en fantastisk mäklare som kan sitt jobb ut i fingerspetsarna. Taktisk, strategisk, noggrann, närvarande, inlyssnande, pedagogisk och väldigt flexibel och lösningsorienterad. Som säljare är upplevelsen att han lyssnar in våra önskemål för att vi ska bli nöjda. Han är engarerad och snabb med att lösa allt från stort till smått. Vi önskar att Martin var vår mäklare här i vår hemstad och inte bara i sommarstaden där han sålde vårt fritidshus. Läs mer
  • 2020-05-12

Anders M skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Svarade relativt snabbt på alla sms !
    Raka besked !
    Allt flöt på perfekt ! Läs mer
  • 2020-05-09

Hans G skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Tillmötesgående på alerten och vill alltid det bästa. Läs mer
  • 2020-05-09

Joakim L skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Muy bien mäklare! Trevlig, tydlig, löser problemen om det finns några! Mycket nöjd.
    Jocke Läs mer
  • 2020-05-07

Joakim T skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    En lugn och kunnig mäklare, mycket behaglig och lättsam att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-05-05

Hannes L skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålt Älvsered, bra och uthållig då fastighet var lite svårsåld Läs mer
  • 2020-04-30

Christer R skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Mycket bra bemötande. Engagerad och aktiv är Martin. Rekommenderas . Läs mer
  • 2020-04-28

Matilda J skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag sålde min bostadsrätt via Diana och är jättenöjd med hennes arbete. Hon har ett varmt bemötande, är informativ och flexibel. Efter vårt första möte fick jag goda förhoppningar om ett bra samarbete och dessa införlivade hon. Läs mer
  • 2020-04-27

Anna-lena M skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi har köpt en bostadsrätt och sålt vår stuga, med hjälp av Martin Nyroos. Vår upplevelse av Martin är att han är väldigt noggrann. Täta kontakter och god information. Martin har ett otroligt engagemang. Vi har känt oss trygga med att Martin har hjälpt oss med dessa affärer. Läs mer
  • 2020-04-22

Ingmar E skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    I samband med försäljningen av min bostad har Amanda hela tiden, sedan första kontakt togs tills jag tryckte på "knappen" nu kör vi igång, varit delaktig och givit goda råd. Är helt nöjd med samarbetet, hon har varit noga med att kolla om jag "förstått" olika "grejer" i försäljningen. Rekommenderar definitivt Amanda till vänner och andra som går i säljtankar. Läs mer
  • Lars-Ove E

2020-04-17

Lars-Ove E skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    En go och trevlig tjej, duktig och påläst ! Läs mer
  • 2020-04-07

Nils Olof N skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jens har hela tiden mött mina önskningar på ett föredömligt sätt.
    Han är hjälpsam och svarar snabbt på mina frågor. Läs mer
  • 2020-04-02

Urban P skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi har sålt vår villa.
    Blev väl bemött.
    Resultatet blev inte riktigt vad vi hade tänkt. mycket beroende på corona-viruset.
    Som helhet är vi nöjda med försäljningen under rådande förhållande. Läs mer

Linnea A skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Diana hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Trevlig och proffsig! Läs mer

Göran P skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Trevlig engagerad mäklare med goda egenskaper Läs mer

Jannick L skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi är väldigt nöjda med hela processen. Läs mer
  • 2020-03-29

Daniel R skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Köpt hus och sålt lägenhet i samma veva med Amanda.
    Känns inte som det kunde gått smidigare än så här och hon har fått mig att känna mig trygg genom hela processen.

Mycket trevlig, tillmötesgående och proffsig mäklare

Tack! Läs mer
  • 2020-03-29

Le Tuan Dung D skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Köpt en villa på Hemmet.se.
    Det gick väldigt bra. Läs mer
  • 2020-03-26

Ingegärd P skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Tillmötesgående trevlig snabb engagerad mäklare . Läs mer
  • 2020-03-25

Jenny T skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi träffade Amanda på en visning av ett hus som vi sen köpte. Amanda var behjälplig hela vägen, även efter tillträde. Vi upplever henne som kunnig och social vilket gjorde att det var lätt att ställa frågor och få snabba svar.
    Detta sammantaget gjorde att mäklarvalet var naturligt när vi skulle sälja vår bostadsrätt.
    Försäljningen gick an abbt och smidigt! Läs mer
  • 2020-03-24

Thomas E skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi köpte ett hus.

Blev väldigt bra bemött, var väldigt trevlig, kunnig och hade humor Läs mer
  • 2020-03-15

Nora K skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi tyckte att Amanda var mycket professionell, effektiv och trevlig. Läs mer
  • 2020-03-04

Svante E skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Köpt en villa, allt flöt väl på bra men han är ganska rörig och inte speciellt lyhörd varken på oss som köpare eller säljaren. Man kunde prata om saker som han sedan bara antog var överens om det han tyckte och ingen av oss andra.
    Nu vart det inte in big deal för oss men kan tro det är störigt för många andra om man har mycket frågor, är osäker eller inte kommer så bra överens med säljaren att man löser alla småsaker vid sodan av utan honom som vi gjorde. Läs mer
    2020-03-04 Martin N svarar Svante E
    Hej tack för ert omdöme och jag ska ta till mig era synpunkter, lycka till med nya huset mvh Martin
  • 2020-03-04

Kerstin B skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag har köpt en bostad.
    Amanda Fåglum är en mkt duktig mäklare, trevlig och tillmötesgående på ett naturligt sätt. Pigg och glad och ambitiös.
    Jag hade redan en annan mäklarfirma genom SEBbanken, vid min försäljning, men kan verkligen rekommendera Amanda.
    Kerstin Bergelind Läs mer
  • 2020-03-03

Per-ola S skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag sålt lägenhet det gick snabbt och smärtfritt. Amanda var väldigt tydlig och korrekt. Blev precis som jag ville prismässigt. Läs mer
  • 2020-03-03

Magnus C skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    - Köpt strandstuga i Falkenberg
    - Trevligt
    - Mäklaren levde upp till mina förväntningar Läs mer
  • 2020-02-27

Lena P skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag har sålt en mindre gård i Köinge.

Martin har varit en mycket engagerad och kompetent mäklare. Mina förväntningar har infriats med råge. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • 2020-02-27

Inga-lisa R skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Bra att vara på kontoret en lördag och skapa möjlig affär. Hjälpsam med nödvändiga dokument vid distansaffär. Bra kommunikation. Läs mer
  • 2020-02-23

Margaret S skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag har sålt min bostadsrätt med utmärkt och professionellt stöd av min mäklare Martin Nyroos. Han har från start gett goda råd och handledning genom försäljningen alla steg. Har givit fortlöpande information om lgh värdering samt om antalet som har tittat på lgh via På Gång samt Hemnet. Informerat om antalet intressenter till visningarna och resultatet av dessa. Har därefter ombesörjt den slutliga försäljningens olika steg. Martin har hela tiden varit förekommande, positiv, kunnig, vänlig och skött allt på allra bästa sätt. Är mycket nöjd! MVH Margaret Samuelsson Läs mer
  • 2020-02-18

Leif B skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi har sålt en villa.
    Martin har gjort ett bra arbete från första dagen till kontrakt skrivning.
    Han har en enkel framtoning och är effektiv.
    Har uppdaterat oss hela tiden så vi har känt oss trygga.
    Vi är mycket nöjda..

Leif och Marianne Brage. Läs mer
  • 2020-02-15

Annette J skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi köpte en etta med kök och upplevde Diana som en duktig mäklare samt lugn och trevlig. Läs mer
  • 2020-02-10

Johnny T skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Noggrann och ger intrycket av att vara ärlig. Jag gillar att han inte försöker pracka på utan fanns tillgänglig under visningarna på ett lagom sätt.
    Vi köpte en villa och jag tycker han skapade ett lugn för oss som köpte första gången. Han kom med bra tips och var mycket tydlig under de olika sammanlomsterma.
    Trevlig Läs mer
  • 2020-01-31

Thommy A skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag har köpt en fastighet och Jens har bistått mig till full belåtenhet Läs mer
  • 2020-01-27

Christian E skrev om Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Köpt och sålt bostadsrätt.
    Professionell mäklare på alla plan! Läs mer
  • 2020-01-07

Birgitta Kristina L skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag Lena: God man
    Säljare: Birgitta
    Amanda har varit ett bra stöd i de speciella situationer som uppstår när man som god man skall sälja en fastighet.
    Hon har ställt upp på ett föredömligt sätt utöver det som hon förväntas göra.
    Jag har bara gott att säga om Amanda och hennes jobb som mäklare.
    Lena Odengård Läs mer
  • 2019-12-23

Fatmir H skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag köpte ett hus av Martin N. Bra service. Läs mer
  • 2019-12-22

Margareta M skrev om Martin Nyroos en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag fick hjälp av Martin att sälja mitt enplanshus. Martin sydde ihop den här affären fantastiskt snabbt och på ett mycket smidigt sätt.

Jag upplever Martin som en oerhört engagerad person, noggrann och med ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
    2019-12-22 Martin N svarar Margareta M
    Tack för omdömet och förtroendet Margareta att hjälpa dig med din villa försäljning, hoppas du kommer trivas i din nya bostad. Önskar dig en riktigt God Jul!
  • Jen H

2019-12-18

Jen H skrev om Jens Pelland en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag anser att Jens hade ett proffsigt och personligt bemötande. Jag kände mig trygg med Kens som mäklare. Läs mer
  • 2019-12-15

Johan L skrev om Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Jag har köpt ett hus och blivit väl bemött av mäklaren. Jag hade inga direkta förväntningar men mäklaren var höll hög standard. Sammanfattningsvis var hela upplevelsen mycket positivt. Läs mer
  • 2019-12-13

Magnus A skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Amanda har jättebra bemötande och är väldigt hjälpsam, har svar på alla frågor och har fullständig koll på allt vad gäller husköp och bank ärenden. Ska jag sälja eller köpa i framtiden skulle jag välja Amanda utan tvekan. Läs mer
  • 2019-12-10

Joel A skrev om Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    I regel hade vi en okej kontakt med Olle. Vi blev ett par tillfällen missinformerade kring huset och det kunde uppfattas som om Olle inte hade full koll på objektet i fråga. Dock kan det givetvis bero på informationen ha i sin tur fått av säljaren. Läs mer
  • 2019-12-05

Daniel E skrev om Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Slöinge 11:15

Väldigt trevlig och kunnig mäklare. Månade om både köpare och säljare på ett väldigt bra sätt. Läs mer

Rådhustorget, 311 31 Falkenberg