Ola Bengtsson

Ola Bengtsson

Ola Bengtsson är mäklare på Fastighetsbyrån Falkenberg

och har varit registrerad mäklare sedan 2002. Ola Bengtsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017 och har fått 80 omdömen sedan 2017-01-29. Ola Bengtsson har haft 37 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 85% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 80 Läs vad Ola Bengtsson

• Vi är mycket nöjda med mäklaren. Han ger ett trevligt och kompetent intryck och har lett oss genom försäljningen av vår bostadsrätt på ett tillfredställande och proffsigt sätt. För oss har det varit en stor trygghet med en mäklare som tar sig tid och har förklarat saker som vi inte har varit kunniga i. Vi kan varmt rekommendera Ola Bengtsson till andra .M.V.H Kristina Linden.
    Kristina L
    Kristina L sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2020-10-22
    • 1:a
    • 20.5 m²
    • Arvidstorp
    2020-10-22
  • Super trevlig och super duktig mäklare. Både köpt och sålt genom Ola. Rekommenderar honom starkt
    Arber M sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2020-10-15
    • 4:a
    • 85.0 m²
    • Kristineslätt
    2020-10-15
  • Vi har sålt ett bodtadsrättsradhus. Vi blev väldigt bra bemötta och allt flöt på utan. Allt gick som vi förväntade oss
    Christer J sålde sitt hus med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2020-10-01
    • 112.5 m²
    • Tröingeberg
    2020-10-01
  • Vi har köpt på August Strindbergs väg 10, via Ola. Han har varit väldigt trevlig, hjälpsam och snabb på att svara på frågor och funderingar. Vi har bara gott att säga om Ola och kan rekommendera honom.
    Lina J köpte sitt hus med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2020-09-05
    • 150.0 m²
    • Slätten
    2020-09-05
  • Ola hjälpte oss att sälja vår kära sommarstuga. Fantastiskt bemötande redan från början till affärens slut. Ola har från första mötet varit väldigt lyhörd, avslappnad, engagerad och trevlig. Han har fått oss att känna oss trygga genom hela försäljningsprocessen. Vi är otroligt nöjda med Ola som mäklare och kan varmt rekommendera honom!
    Annkatrin Y sålde sitt hus med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2020-07-23
    • 39.0 m²
    • Boberg
    2020-07-23
  • Jag har sålt ett fritidshus ! Vi har blivit väldigt bra bemötta av mäklaren ! Det var helt OK och vi själva var nog lite för snabba att fatta ett för snabbt beslut om köpesumman ! Men vi har känt en bra upplevelse med mäklaren !
    Elisabet Y sålde sitt hus med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2020-07-20
    • 39.0 m²
    • Boberg
    2020-07-20
  • Köpte fritidshus mha Ola. Mycket trevlig, snabb, proffsig och tillmötesgående.
    Samuel L köpte sitt hus med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2020-07-15
    • 175.0 m²
    • Gällared
    2020-07-15
  • Köpt ett hus Blev bra bemött Hade inga förväntningar då jag aldrig haft kontakt med en mäklare innan Allt gick bra snabbt.
    Sofia N köpte sitt hus med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2020-07-07
    • 124.0 m²
    • Heberg
    2020-07-07
  • Vi köpte ett hus i Heberg och Ola gjorde det han kunde för att vi skulle känna oss trygga under processen 👍
    Daniel V köpte sitt hus med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2020-07-05
    • 124.0 m²
    • Heberg
    2020-07-05
  • Ola har sedan den allra första kontakten varit mycket engagerad och lyhörd för våra behov och önskemål. Försäljningen av vår sommarbostad gick oerhört smidigt och landade prismässigt helt enligt våra förväntningar. Vi kan varmt rekommendera Ola!
    Anne S sålde sitt hus med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2020-06-26
    • 92.0 m²