Ola Bengtsson
Registrerad mäklare sedan 2002-03-04
Aktiv på Reco.se sedan 2017-01-29
2019-07 - 2020-06

Läs vad 73 Läs vad Ola Bengtsson

• Sofia N köpte sitt hus med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-07-07

Heberg
    Köpt ett hus
    Blev bra bemött
    Hade inga förväntningar då jag aldrig haft kontakt med en mäklare innan

Allt gick bra snabbt. Läs mer
  • Daniel V köpte sitt hus med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-07-05

Heberg
    Vi köpte ett hus i Heberg och Ola gjorde det han kunde för att vi skulle känna oss trygga under processen 👍 Läs mer
  • Anne S sålde sitt hus med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-06-26

Ugglarp
    Ola har sedan den allra första kontakten varit mycket engagerad och lyhörd för våra behov och önskemål. Försäljningen av vår sommarbostad gick oerhört smidigt och landade prismässigt helt enligt våra förväntningar. Vi kan varmt rekommendera Ola! Läs mer
  • Conny S sålde sitt hus med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-05-29

Kristineslätt
    Ola är en engagerad mäklare , som ger ett bra intryck redan ifrån början. Han hjälpte mig att sälja mitt hus i Falkenberg.
    Han har ett stort kundnät som kom mig till nytta vid denna försäljningen. Läs mer
  • Linda G köpte sitt hus med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-05-25

Skrea strand
    Badstuga Skrea.
    Vänligt bemötande, hela köpprocessen flöt på mycket bra. Läs mer
  • Madeleine G köpte sitt hus med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-05-18

Skrea strand
    Vi köpte huset på Villavägen i Falkenberg som Ola var mäklare för. Han har bemött oss fantastiskt bra och visat intresse och varit lösningsfokuserad då vi vid denna tidpunkt befann oss i USA och skulle komma att köpa huset osett. Han levde verkligen upp till förväntningarna och gjorde affären väldigt smidig både för köpare och säljare. Vi tackar det ödmjukaste! Läs mer
  • Susanne A köpte sitt hus med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-05-17

Olofsbo
    Vi har köpt en sommarstuga, Bemötandet var alltid väldigt bra. Han uppfyllde alla våra önskningar. Läs mer
  • Urban P sålde sitt hus med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-04-02

Långasand
    Vi har sålt vår villa.
    Blev väl bemött.
    Resultatet blev inte riktigt vad vi hade tänkt. mycket beroende på corona-viruset.
    Som helhet är vi nöjda med försäljningen under rådande förhållande. Läs mer
  • Inga-lisa R sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-02-27

2:a
    Centrum
    Bra att vara på kontoret en lördag och skapa möjlig affär. Hjälpsam med nödvändiga dokument vid distansaffär. Bra kommunikation. Läs mer
  • Christian E köpte sitt hus med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-01-27

Tröingeberg
    Köpt och sålt bostadsrätt.
    Professionell mäklare på alla plan! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Falkenberg

Amanda Fåglum