Ola Bengtsson

Ola Bengtsson

Ola Bengtsson är mäklare på Fastighetsbyrån Falkenberg

Ola Bengtsson har varit registrerad mäklare sedan 2002-03. Ola Bengtsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 97 omdömen med ett betyg på 4.8. Ola Bengtsson har haft 32 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 82% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 97 Läs vad Ola Bengtsson

• sålde sitt hus med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    • Ullared
    2021-07-21
    Fantastiskt fint bemötande, jag hade förväntningen att Ola skulle fixa färsäljningen åt mig och Ola gjorde det med sitt kunnande.
    Ola Bengtsson är en fantastiskt trevlig, kunnig, empatisk och sympatisk person. Fastighetsbyrån ska vara stolt över att ha en sån person i ert team.
    Jag önskar Ola alla lycka i framtiden.
    Med varm hand kommer jag att rekommendera honom om någon
    ska sälja sitt hus.
    Mvh/Birgit Alander
  • sålde en tomt med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    • Sjönevad
    2021-06-13
    Ola Bengtsson har på alle måder været en god mægler ifm salg af tomt og projekt. Ola yder en god rådgivning og vejledning, er realistisk, tålmodig, følger op vedholdende og sørgede for at salgsprocesen lykkedes. Min bedste anbefaling af Ola Bengtsson. Mvh Ruben Andersen
  • Mathilda J
    köpte sitt hus med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    • Tröingeberg
    2021-06-11
    Hela upplevelsen var bekymmersfri. Varje steg var välplanerat och med ett fantastiskt stöd från Ola hela vägen. Alla våra frågor som förstagångsköpare av hus besvarades på ett mycket bra sätt och man kände hela tiden att man kunde luta sig mot Olas erfarenhet. Ola har ett professionellt och omhändertagande bemötande som gör det väldigt lätt att samarbeta med honom. Fick uppfattningen av att han har både säljaren och köparen i åtanke genom hela resan och ser till att allting är tydligt och att man är helt överens om vad som ska ske i varje steg.

Kan varmt rekommendera Ola som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    • Hjortsberg
    2021-06-07
    Det började med att jag skickade sms en sen fredag om hur jag skulle höra för att buda. Ola ringde mig samma fredag och info att en köpare hade hoppat av samma dag. Ola ordnade att jag fick se lgh samma helg. Ngr dagar senare skrev vi på avtalet så Ola har jag träffat 2ggr och det har känts bra
  • köpte sitt hus med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    2021-06-04
    Ola var mäklare då jag köpte ett hus som jag och min familj ska använda som fritidshus. Vi bor inte i Falkenberg så jag hade tänkt att köpet skulle innebära många långa resor för oss för att få igenom köpet. Men det har med hjälp av att jag gett fullmakt till familj i Falkenberg samt Olas stöd gått över förväntan smidigt.

Ola har ett trevligt sätt och varit snabb på att svara på frågor och ordna fram information som vi behövt. Jag kan verkligen rekommendera honom.
    • Västra Gärdet
    2021-06-04
    Köpte bostad genom Ola och han var otroligt hjälpsam genom hela processen!
    • Skrea Strand
    2021-06-04
    Jag har bara gott att säga , vänligt bemötande och bra kontakt
    med ordning och reda. En snabb och smidig försäljning av min stuga.
    2021-06-03
    Ola har varit mycket tillmötesgående genom hela vårt husköp.
    • Skrea Strand
    2021-05-04
    Vi köpte en sommarstuga på Skrea strand i Falkenberg, Ola Bengtsson var oerhört professionell och en bra länk mellan köpare och säljare. Jag rekommenderar honom starkt!
    • Centrum
    2021-03-23
    Både köpt en lägenhet samt håller på att sälja en villa.Olas arbete med detta har varit utomordentligt på alla plan. Tre ord som jag tycker beskriver Ola är: Förtroendeingivande, sakkunnig samt serviceminded.