Anton Andersson

Anton Andersson

Anton Andersson är mäklare på Fastighetsbyrån Falkenberg

Anton Andersson har varit registrerad mäklare sedan 2023-03. Anton Andersson har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-06 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.9. Anton Andersson har haft 20 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-03

32 omdömen om Anton Andersson

Adnan A
Köpte sitt hus med hjälp av Anton Andersson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Slätten

Trevlig mäklare som verkligen vill en väl, ung och motiverad

Dermot F
Arvidstorp

Anton är en vänlig mäklare som gör sitt jobb med det största ansvar. Han överstiger alla förväntningar som mäklare. Ett husköp kan vara en stressig period men med Anton var det inte.

Marianne E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Anton Andersson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Arvidstorp

Vi tycker att han uppfyllde våra förväntningar.

Solveig Beate M
Skrea Strand

Mycket trevlig och serviceminded.

Carola H
Skrea Strand

Trevlig mäklare som bemötte oss på ett mycket professionellt sätt!

Sören S
Sålde sitt hus med hjälp av Anton Andersson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Skrea Strand

Anton levererar bra koll på allting.

Mats A
Skrea Strand

Vi är väldigt nöjda med Anton som mäklare. Trevlig, hjälpsam, tillmötesgående och snabb på att svara. Han uppfyller alla våra önskemål.

Sanna A
Skrea Strand

Mäklaren har varit mycket trevlig och tillmötesgående på alla sätt. Han har varit snabb på att svara på frågor och har uppnått alla våra förväntningar.

Jonny A
Skrea Strand

Grym service känsla och lägger ned hela sin själ i försäljning både utanför och under arbetstid.

Christina S
Skrea Strand

Vi har bara bra saker att säga om Anton och sammanfattar det med att säga att vi är supernöjda.