Diana Kristensen
Registrerad mäklare sedan 2010-08-31
Aktiv på Reco.se sedan 2017-05-06
2019-08 - 2020-07
Med mäklarexamen från Halmstad Högskola blandar Diana passion för mäklaryrket med kunskap. Hon tycker att kundmötet och relationen är en av arbetets viktigaste delar och det bästa med jobbet är just att träffa alla människor. För Diana är hemmet otroligt viktigt och därför vill hon även hjälpa andra hitta sin drömbostad! Läs mer

Läs vad 56 Läs vad Diana Kristensen

• Karin H köpte sitt hus med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-07-20

Hjortsberg
    Serviceinriktad, professionell och trevlig Läs mer
  • Ingela H köpte sitt hus med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-07-19

Hjortsberg
    Köpt en villa. Bra bemötande rakt igenom hela affären! Allt från första visningen via teams, till den fysiska visningen till affärens slut! Tack 😊 Läs mer
  • Björn L
    Björn L köpte sin lägenhet med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-06-17

Arvidstorp
    Jag köpte lägenhet och allt var till jättebra. Läs mer
  • Kim L sålde sitt hus med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-06-17

Tröingeberg
    Diana Kristensen är mäklaren som alltid svarar och bemöter än på ett vänligt, rakt och professionellt sätt. Det märkts att hon brinner för sitt yrke. Kan inte säga annat än att vi är väldigt tacksamma för allt stöd och hjälp som vi fick när vi sålde vårt radhus i Falkenberg. Läs mer
  • Josefin G sålde sin lägenhet med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-06-03

Arvidstorp
    Har både köpt och nu sålt samma bostad med Diana. Lättsam och enkel att ha och göra med.
    Supernöjda! Läs mer
  • Joakim T köpte sitt hus med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-05-07

Vinberg
    En lugn och kunnig mäklare, mycket behaglig och lättsam att ha att göra med. Läs mer
  • Matilda J sålde sin lägenhet med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-04-28

Arvidstorp
    Jag sålde min bostadsrätt via Diana och är jättenöjd med hennes arbete. Hon har ett varmt bemötande, är informativ och flexibel. Efter vårt första möte fick jag goda förhoppningar om ett bra samarbete och dessa införlivade hon. Läs mer
  • Linnea A sålde sin lägenhet med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-03-30

Ekhaga
    Diana hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Trevlig och proffsig! Läs mer
  • Jannick L sålde sin lägenhet med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-03-30

Ekhaga
    Vi är väldigt nöjda med hela processen. Läs mer
  • Le Tuan Dung D köpte sitt hus med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-03-29

Långås
    Köpt en villa på Hemmet.se.
    Det gick väldigt bra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Falkenberg

Amanda Fåglum