Mäklare Halland Falkenberg Fastighetsbyrån Falkenberg Diana Kristensen
Diana Kristensen
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-05 - 2018-11
Med mäklarexamen från Halmstad Högskola blandar Diana passion för mäklaryrket med kunskap. Hon tycker att kundmötet och relationen är en av arbetets viktigaste delar och det bästa med jobbet är just att träffa alla människor. För Diana är hemmet otroligt viktigt och därför vill hon även hjälpa andra hitta sin drömbostad! Läs mer

Läs vad 33 kunder tycker om Diana Kristensen

• Melanie E sålde sin bostad med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi hade sålt vårt hus och det gick jättebra vårt mäklaren var snäll och jättetrevlig! Vårt förväntningar var jo! Att få sålt huset så fått som möjligt och det gjorde hon. Hon hade sålt vårt hus snabbt. Jag tycker att Diana är en kanon bra mäklare! Tusen tack Diana!!! Mvh Melanie Läs mer
  • Eva-Christina D köpte sin bostad med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Engelbrekts väg 5 A
    Nöjda med köpet! Men där är att fixa till det tex badrummet modell äldre, dåligt med kontakter lite slitet här och där.
    Diana är en lättsam person som vi tyckte vi fick hjälp med av köpet på Engelbrekts väg 5A.
    MVH KICKI O PETER Läs mer
  • Peter N
    Peter N sålde sin bostad med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Sålt fritidshus på ofri grund.
    Diana har gjort ett fantastiskt jobb.
    Efter många turer fram o tillbaka så fick vi ihop det. All eloge till Diana. Läs mer
  • Inger S sålde sin bostad med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Valde Diana Kristensen eftersom vi tidigare bott grannar och jag ville ge henne uppdraget att sälja min villa. Vi har haft ett väldigt bra samarbete, både personligt och professionellt. Vi har haft fortlöpande kontakt under förberedelsetiden och under försäljningen, jag kunde inte fått bättre hjälp! Läs mer
  • Leif N sålde sin bostad med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi sålde Apelvägen 10 i Vinberg.
    Hon var väldigt noggrann och professionell i sitt agerande.
    Skötte budgivningen perfekt.
    Vi är väldigt nöjda och kommer att rekommendera henna till andra som skall köpa eller sälja hus.

Leif Nilsson Läs mer
  • Rikard B sålde sin bostad med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi sålde våran lägenhet. Mäklaren var väldigt professionell och bra att ha o göra med, väldigt nöjda.

Kortfattat, den väldigt bra upplevelse med försäljningen & mäklaren Läs mer
  • Fredrika F sålde sin bostad med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi sålde vår lägenhet med Diana. Trevlig, varm och pigg tjej som förstod oss väldigt bra :) Läs mer
  • Nina J köpte sin bostad med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    proffsig, hjälpsam,trevlig mäklare när vi köpte hus i Slöinge Läs mer
  • Annette H
    Annette H sålde sin bostad med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    Vi rekommenderar Diana å det varmaste.
    Hon har bemött oss otroligt proffsig och personligt när vi sålt vår sommarstuga.
    Noggrann, tydlig, ärlig och varm.

Anette Högberg Läs mer
  • Rasmus O köpte sin bostad med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
    köpt bostadsrätt på 59 kvadrat, allt gick fint. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Falkenberg