Diana Kristensen
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2019-04 - 2020-03
Med mäklarexamen från Halmstad Högskola blandar Diana passion för mäklaryrket med kunskap. Hon tycker att kundmötet och relationen är en av arbetets viktigaste delar och det bästa med jobbet är just att träffa alla människor. För Diana är hemmet otroligt viktigt och därför vill hon även hjälpa andra hitta sin drömbostad! Läs mer

Läs vad 49 Läs vad Diana Kristensen

• Linnea A sålde sin lägenhet med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-03-30

Ekhaga
    Diana hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Trevlig och proffsig! Läs mer
  • Jannick L sålde sin lägenhet med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-03-30

Ekhaga
    Vi är väldigt nöjda med hela processen. Läs mer
  • Le Tuan Dung D köpte sitt hus med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-03-29

Långås
    Köpt en villa på Hemmet.se.
    Det gick väldigt bra. Läs mer
  • Annette J köpte sin lägenhet med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2020-02-15

Centrum
    Vi köpte en etta med kök och upplevde Diana som en duktig mäklare samt lugn och trevlig. Läs mer
  • Johan L köpte sitt hus med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-12-15

Tröingeberg
    Jag har köpt ett hus och blivit väl bemött av mäklaren. Jag hade inga direkta förväntningar men mäklaren var höll hög standard. Sammanfattningsvis var hela upplevelsen mycket positivt. Läs mer
  • Isabella E sålde sitt hus med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-06-12

Heberg
    Mycket nöjd med Diana som mäklare. Hon tog sig tid att lyssna samt lätt att få kontakt med. Helt enkelt mycket lätt att samarbeta med. Läs mer
    Diana K gillar detta
  • Erik Ingemar E köpte sin lägenhet med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-06-12

köpt lägenhet oc sålt en villa
    trevlig & en go tjej pigg glad och saklig.
    Affären gick snabbt och lätt utan krångel
    över förväntan. Frugan & jag är jättenöjda

Med vänlig hälsning ! Ulla & Eie Läs mer
    Diana K gillar detta
  • Anne-Lie Christina A sålde sitt hus med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-06-10

Slöinge
    Har sålt vårat hus som vi haft i 35 år. Tyckte Diana lyssna på vad ville. Hade krav på vad vi ville och att det skulle vara seriösa köpare, och att vi tyckte att det skulle vara på ett visst sätt.Det gick smärtfritt, och hon lyssna på oss. Vi är nöjda👌🤗 Läs mer
    Diana K gillar detta
  • Annette B sålde sin lägenhet med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-05-12

Diana har sålt min fars lägenhet och har haft kontakten med min bror. Han har bara haft gott att säga om henne och vi är nöjda med slutpriset på lägenheten.
    Vänligen Annette Brange. Läs mer
    Diana K gillar detta
  • Elin J köpte sitt hus med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-05-05

Slöinge
    Diana hjälpte mig att hitta ett boende som jag letat efter länge, hon var en bra länk mellan köpare och säljare.
    Hon var kunnig och lyhörd för mina önskningar och var snabb på att leta upp fakta om det var något jag undrade.

Diana levde upp till mina förväntningar och mer därtill, jag är mycket nöjd med hennes jobb! Läs mer
    2019-05-05 Diana K svarar Elin J
    Hej Elin, tack för dina fina ord! Hoppas du kommer stortrivas i huset. Mvh Diana

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Falkenberg

Amanda Fåglum