Mäklare Halland Falkenberg Fastighetsbyrån Falkenberg Diana Kristensen
Diana Kristensen
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2017
2018-07 - 2019-06
Med mäklarexamen från Halmstad Högskola blandar Diana passion för mäklaryrket med kunskap. Hon tycker att kundmötet och relationen är en av arbetets viktigaste delar och det bästa med jobbet är just att träffa alla människor. För Diana är hemmet otroligt viktigt och därför vill hon även hjälpa andra hitta sin drömbostad! Läs mer

Läs vad 44 Läs vad Diana Kristensen

• Isabella E sålde sitt hus med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-06-12

Heberg
    Mycket nöjd med Diana som mäklare. Hon tog sig tid att lyssna samt lätt att få kontakt med. Helt enkelt mycket lätt att samarbeta med. Läs mer
    Diana K gillar detta
  • Erik Ingemar E köpte sin lägenhet med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-06-12

köpt lägenhet oc sålt en villa
    trevlig & en go tjej pigg glad och saklig.
    Affären gick snabbt och lätt utan krångel
    över förväntan. Frugan & jag är jättenöjda

Med vänlig hälsning ! Ulla & Eie Läs mer
    Diana K gillar detta
  • Anne-Lie Christina A sålde sitt hus med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-06-10

Slöinge
    Har sålt vårat hus som vi haft i 35 år. Tyckte Diana lyssna på vad ville. Hade krav på vad vi ville och att det skulle vara seriösa köpare, och att vi tyckte att det skulle vara på ett visst sätt.Det gick smärtfritt, och hon lyssna på oss. Vi är nöjda👌🤗 Läs mer
    Diana K gillar detta
  • Annette B sålde sin lägenhet med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-05-12

Diana har sålt min fars lägenhet och har haft kontakten med min bror. Han har bara haft gott att säga om henne och vi är nöjda med slutpriset på lägenheten.
    Vänligen Annette Brange. Läs mer
    Diana K gillar detta
  • Elin J köpte sitt hus med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-05-05

Slöinge
    Diana hjälpte mig att hitta ett boende som jag letat efter länge, hon var en bra länk mellan köpare och säljare.
    Hon var kunnig och lyhörd för mina önskningar och var snabb på att leta upp fakta om det var något jag undrade.

Diana levde upp till mina förväntningar och mer därtill, jag är mycket nöjd med hennes jobb! Läs mer
    2019-05-05 Diana K svarar Elin J
    Hej Elin, tack för dina fina ord! Hoppas du kommer stortrivas i huset. Mvh Diana
    Diana K gillar detta
  • Leif I köpte sitt hus med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-04-26

Ringsegård
    Trevlig, glad och tillmötesgående! Läs mer
    Diana K gillar detta
  • Anna I köpte sin lägenhet med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-04-11

Skrea
    Har köpt ett radhus. Mkt positivt bemötande och professionellt bemötande från mäklaren! Snabb kommunikation. Bara positiva erfarenheter! Läs mer
  • Åse Karolina J köpte sitt hus med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-03-25

Hjortsberg
    Diana var bra och trevlig. Vi både köpte och sålde genom henne. Upplevde engagemang och stöd. Läs mer
  • Rikard H sålde sin lägenhet med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-03-09

Skrea
    Duktig, saklig och engagerad med ett bra bemötande Läs mer
  • Johanna B köpte sin lägenhet med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg

2019-02-10

Skrea.
    Jättebra bemötande vid köpet av vår bostadsrätt, hjälpsam och vänlig! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Falkenberg

Amanda Fåglum