Diana Kristensen

Diana Kristensen

Diana Kristensen är mäklare på Fastighetsbyrån Falkenberg

Diana Kristensen har varit registrerad mäklare sedan 2010-08. Diana Kristensen har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-05 och har fått 108 omdömen med ett betyg på 4.9. Diana Kristensen har haft 20 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Med mäklarexamen från Halmstad Högskola blandar Diana passion för mäklaryrket med kunskap. Hon tycker att kundmötet och relationen är en av arbetets viktigaste delar och det bästa med jobbet är just att träffa alla människor. För Diana är hemmet otroligt viktigt och därför vill hon även hjälpa andra hitta sin drömbostad!

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

108 omdömen om Diana Kristensen

Sedan starten hos Reco 2017
Per K
Köpte sitt hus med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Köinge

Proffsigt och vänligt bemötande. Diana gav värdefull och behovsanpassad hjälp i samband med ett komplext husköp. Det kändes tryggt och kompetent.

Jonas L
Vessigebro

Åpen , ærlig , proff og PÅ!!:) Vår første bolig i Sverige, Diana svarte på alle spørsmål og gjorde dette lekende lett for oss! Får virkelig 10/10 fra start til slutt, 100% dedikert og dyktig

Vincent R
Glommen

Vi har en mycket positiv erfarenhet av Diana. Trevlig och hjälpsam! Vi kände oss jättevälkomna.

Maria L
Sålde sitt hus med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Glommen

Bra, snabb, trevlig Vi hoppad3s få sålt snabbt och så blev det

Per M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Centrum

Skicklig och kunnig mäklare. Hon är pigg och lättsam att göra med

Pia H
Skrea Strand

Bra, trevlig. Synd att hon blev sjuk.

Ronja Z
Sålde sin lägenhet med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Centrum

Diana Kristensen är både kompetent, intelligent och väldigt effektiv mäklare. Hon sålde min bostad i rekordfart i huset där många står osålda i dessa tider är det inte lätt... Kan varmt rekommendera denna kompetenta kvinnan. Väldigt roligt att samarbeta med är hon också. Tack Diana 😊 Även min varmaste Tack till Jens Pelland som jag tidigare köpte min nuvarande lgh. Väldigt lyhörd och effektiv mäklare.Du är en pärla också 😊 Ni båda har verkligen hjälp mig i mina affärer. Det har betytt väldigt mycket i just den tiden i...

Marina Z
Centrum

Vi blev väl bemötta av Diana på visningen ,då hon på proffsigt och trevligt sätt visade bostaden Diana hade även svar på de frågor vi ställde Vi är mycket nöjda.

Robert Z
Centrum

Professionellt och bra bemötande. Mycket trevlig och glad mäklare, inga konstigheter bara bra upplevelse.

Jacob G
Arvidstorp

Blev positivt bemött från början. Inga konstigheter ifall man undrade över någonting