Läs vad 65 Läs vad Diana Kristensen

• 2021-01-24
    Nu har vi både köpt och sålt med Diana vid vår sida. Erfarenhet, koll på läget och skinn på näsan! Bästa servicen och kan varmt rekommendera Diana när du väljer mäklare.
    Linnea V
    • 50.0 m²
    • Allberg /Årstad
    sålde sitt hus med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
  • 2021-01-22
    Proffsig och effektiv som få jag träffat
    Kristoffer V
    • 50.0 m²
    • Allberg /Årstad
  • 2020-12-22
    Jag sålde min lägenhet, den var inte direkt i nyskick och covid gjorde inte försäljningen lättare. Men Diana kämpade på, höll bra kontakt trotts försäljningen höll på under 1 år.
    Diana är trevlig och hon gav mig alla möjligheter till att bestämma hur jag ville ha det.
    Jag hade hoppats på högre pris men under omständigheterna är jag mycket nöjd!
    Anna H
    • 3:a
    • 72.5 m²
    • Arvidstorp
    sålde sin lägenhet med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
  • 2020-11-18
    Köpt bostadsrätt, vi är mycket nöjda från början till slut, proffsigt bemötande från mäklaren.
    Karl-johan N
    • 49.0 m²
    • Centrum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
  • 2020-10-29
    Jag har sålt min lägenhet.
    Diana var väldigt positiv och smidig att bolla idéer med och om de va något jag inte tyckte stämde fixade hon det med ett leende.
    Hade inga speciella förväntningar men hon satte ribban högt för nästa mäklare jag kommer anlita.
    Johan B
    • 55.0 m²
    • Tröingeberg
  • 2020-10-19
    Jag har köpt en lägenhet.
    Är nöjd med mäklaren, professionellt och bra.
    Camilla J
    • 57.0 m²
  • 2020-09-28
    Utmärkt mäklare!
    Har sålt ett enplanshus i Falkenberg. Hon skötte affären snabbt och smidigt, kunde bemöta mig på ett bra sätt när jag behövde hjälp.

Gick snabbare än jag trott, men det är bara till min fördel så absolut bättre än jag förväntat mig. En underbar person som kan sitt jobb.
    Roland A
    • 108.0 m²
    • Skogstorp
  • 2020-09-06
    Jag köpte ett hus i Krogsered. Träffade Diana först vid kontraktsskrivningen men hade tät kontakt via Mail och mobil innan dess. Förtroendeingivande, proffsig, tydlig och alltid glad och positiv!
    Johanna L
    • 95.0 m²
    • Krogsered
    köpte sitt hus med hjälp av Diana Kristensen en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
  • 2020-08-12
    Snabbt och trevlig. Missat något i att kolla upp ang bilparkering tillhörande fastigheten.
    Lena N
    • 105.0 m²