Amanda Fåglum

Amanda Fåglum

Amanda Fåglum är mäklare på Fastighetsbyrån Falkenberg

Amanda Fåglum har varit registrerad mäklare sedan 2015-01. Amanda Fåglum har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 178 omdömen med ett betyg på 4.8. Amanda Fåglum har haft 37 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

178 omdömen om Amanda Fåglum

Sedan starten hos Reco 2017
Peter S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Hjortsberg

Vi har fått bra bemöttande från Amanda. Bra service från Amanda, återkopplar på de frågor vi har ställt. Så allt är toppen.

Martina S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Falkagård

Amanda är en riktig toppenmäklare! Hon är vänlig och trygg i sitt bemötande och har hållt oss uppdaterade under hela säljprocessen. Hon är mycket kunnig och saklig, vi är supernöjda med henne.

John-Ingvar T
Köpte sitt hus med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Vessigebro

Professionell, rak och trevlig. Noggran och tydlig i bemötandet.

Burim Q
Östra Gärdet

Väldigt lugn och sansad och förklarade väldigt grundligt.

Fredrik J
Östra Gärdet

Trevligt och bra bemötande. Bra koll och väldigt engagerad. Kändes tryggt att ha Amanda som mäklare.

Marie O
Köpte sitt hus med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Ljungby

Amanda var lyhörd för våra önskemål och kontaktade oss när hon hittade en bostad med de önskemål vi hade vilket var mycket tacksamt. Amanda har varit tillgänglig och vi har fått snabba svar. Vi har även kunnat ställa de "dumma" frågorna och fått bra och utförliga svart. Amandas bemötande är exceptionellt och kan anpassa sig till den person hon möter vilket skapar en trygghet. Vi är mycket nöjda över vår kontakt med Amanda.

Kerstin Vivian Hildegard I
Sålde sitt hus med hjälp av Amanda Fåglum en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Ljungby

Amanda är trevlig och en duktig mäklare. Löste min försäljning på ett snabbt och bra sätt.

Kerstin Vivian Hildegard I
Tröingeberg

Jag tycker Amanda är en kunnig och erfaren mäklare.

Erik A
Tröingeberg

En kunnig mäklare som arbetar efter villkoren som gäller på marknaden, inte så lätt uppgift med allas förväntningar.

Anne B
Tröingeberg

Väldigt noga och kunnig, mycket bra. Men så omständlig och pratade alldeles för mycket utan att komma fram. Hade hon ändrat det vore hon bara helt bäst.

Svar från Amanda Fåglum

Tack för ditt fina omdöme Anne. Är jag för pratglad för mitt eget bästa? 😅 Det är bara för att jag tycker så mycket om alla härliga människor jag träffar i jobbet.