Ola Bengtsson

Ola Bengtsson

Ola Bengtsson är mäklare på Fastighetsbyrån Falkenberg

Ola Bengtsson har varit registrerad mäklare sedan 2002-03. Ola Bengtsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-01 och har fått 108 omdömen med ett betyg på 4.8. Ola Bengtsson har haft 5 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 80% av sina kunder efter omdömen.

108 omdömen om Ola Bengtsson

Sedan starten hos Reco 2017
Maria E
Sålde sitt hus med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Ugglarp

Kunnig och kompetent. Givit köparen den information och stöttning de behövt inför deras köp och vår försäljning.

Peder H
Ugglarp

Vi tycker att Ola verkligen tog sig tid för att förklara och berätta om både huset och området. Han var kunnig och hade ett mycket fint bemötande mot oss. Vi kände att vi kunde fråga om allt och vi fick stort förtroende för honom. Han kändes ärlig och enkel och hjälpte oss att fatta beslut.

Daniel E
Ätran

Han var bra på alla bevis, tillmötesgående, kunnig, snabb på svar, trevlig. Vi är jätte nöjda med Ola

Eva K
Morup

Mycket nöjd med Ola som mäklare.

Thomas F
Morup

Trevligt bemötande Noggrann Mycket bra mäklare

Henrik A
Olofsbo

För mig som köpare uppträdde Ola med stort förtroende och en hög kunskap om bostaden han förmedlade. Han har en utomordentligt hög och snabb servicenivå.

Kerstin J
Skrea

Mycket bra bemötande och trevlig ! Ola är lugn o trygg, förklarar bra ! Vi är väldigt nöjda med honom ! MVH Kerstin o Lars Johansson

Per N
Glommen

Vi har upplevt Ola som en mycket omsorgsfull mäklare. Vi har känt stort förtroende för Ola under hela processen fram till kontraktskrivande. Processen har varit lugn och trygg och han har ansträngt sig för att förklara alla detaljer i en så stor och viktig affär som ett husköp är. Det känns som att han verkligen är mån om att både säljaren och köparen ska vara helt nöjda. Vi har erfarenhet av många mäklare och Ola är den bäste vi haft att göra med.

Leif A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Arvidstorp

Trevlig, kunnig och lätt att prata med. Försäljningen gick snabbt, vilket uppskattas.

Aaron S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Bengtsson en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Arvidstorp

Bra bemötande. Informativ. Snabb hantering. Bra kontakt!