Olle Ljungström

Olle Ljungström

Olle Ljungström är mäklare på Fastighetsbyrån Falkenberg

Olle Ljungström har varit registrerad mäklare sedan 2009-03. Olle Ljungström har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-08 och har fått 61 omdömen med ett betyg på 4.5. Olle Ljungström har haft 25 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Olle Ljungström är utöver Fastighetsmäklare även Kontorschef på kontoret i Falkenberg och har därför inte endast fokus på mäklarrollen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har efter många år i branschen bra koll på Falkenberg och dess olika områden. Jag har lärt mig att lyssna av vad du som säljare och köpare vill ha ut av affären, och vad som är viktigast för just dig. Jag låter dig vara med i hela processen. Att köpa och sälja hus är ett samarbete mellan oss mäklare och dig som uppdragsgivare.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det är ett fritt jobb där jag träffar många människor och familjer som är i olika stadier i livet. Att få hjälpa dem i sin antagligen största affär, och att hitta deras drömboende. Som kontorschef på Fastighetsbyrån i Falkenberg möts jag ständigt av nya utmaningar!

Vad gör du helst på fritiden?
Umgås med familj och vänner. Reser gärna till värmen när tillfälle ges.

61 omdömen om Olle Ljungström

Sedan starten hos Reco 2017
Conny J
Köpte sitt hus med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Glommen

Besvarade frågor på ett bra sätt. Inget stressigt "säljsnack" Gick lugnt och metodiskt igenom kontrakt och papper på ett lättfattligt sätt. Känner mig lugn i processen

Theo W
Centrum

Proffsigt, engagerad och ärlig. Förväntningarna med mäklare brukar vara att det vill bara tjäna så mycket som möjligt, kände dock att han ville vårt bästa. Vilket gör mig trygg att använda han i fortsättningen. Jättebra. Han jobbade hårt verkligen för att få igenom denna affären men ett ärlig approach.👍🏻 mycket nöjd

Mats B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Centrum

Enkel och lättvindig att ha å göra med, hjälpsam.

Marie-Anne L
Olofsbo

Olle Ljungström har skött sig alldeles utmärkt så här långt men vi är inte färdiga med parallellvägen än. Dessutom skall Olle sälja min stuga i Olofsbo. När det är klart kan jag ge ett fullständigt utlåtande. Gert-Ove!

Anton C
Kristineslätt

Snabbt, enkelt och professionellt!

Alexander K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Arvidstorp

Mycket trevlig och tillmötesgående, Olle var snabb på att svara på frågor och tydlig. Rekommenderar varmt Olle!

Ninna Marie B
Ullared

Jag rekommenderar gärna Olle Ljungström Fastighetsbyrån Falkenberg En varm och trevlig mäklare som man känner sig nöjd med efteråt Vänliga Hälsningar Marie Bisgaard

Jan-ola Christer A
Sålde sitt hus med hjälp av Olle Ljungström en del av Fastighetsbyrån Falkenberg
Ullared

Trevligt och bra bemötande. Bra koll och väldigt engagerad. Guidade oss bra genom hela försäljningen då det var första gången vi sålde en fastighet. Kändes tryggt att ha Olle som mäklare.

Mona P
Bacchus

Blev väldigt väl omhändertagen. Fick fortlöpande information om hur det gick i försäljningsarbetet

Mona P
Bacchus

Proffsig och vänlig. Får en uppfattning att han kunnig och vet vad han pratar om. Han svarar på dina frågor och kan ge vissa råd om man behöver.