Teberia Budak

Teberia Budak

Teberia Budak är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Teberia Budak har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Teberia Budak har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-09 och har fått 103 omdömen med ett betyg på 4.8. Teberia Budak har haft 34 försäljningar sen 2023-06 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-06 - 2024-05

103 omdömen om Teberia Budak

Sedan starten hos Reco 2022
Anna Carina H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Teberia Budak en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Tuve

Varm, omtänksam och kompetent, hon har mött oss och hållit kontakten på ett proffsigt sätt.

Emil A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Teberia Budak en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Tuve

Teberia är en väldigt lugn och trevlig mäklare. Hade svar på alla frågor och förklarade mycket väl om läget, bostaden och föreningen. Mycket trevligt bemötande

Elin D
Tuve

Teberia var allt vi kunde önska som mäklare och lite till. Från första samtalet med Teberia tog det mindre än två veckor innan vi fått ut lägenheten på hemnet, hade visning och signerat med köpare. Vi kände oss trygga hela tiden med Teberia och uppskattade hur hon alltid höll oss uppdaterade och alltid återkopplade snabbt vid eventuella frågor. Teberia är positiv och driven och jag skulle rekommendera alla att anlita henne. Fem av fem stjärnor ⭐️

Dennis B
Sålde sitt hus med hjälp av Teberia Budak en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Hisings Kärra

Proffsig, snabb på att återkoppla och kompetent :)

Ina L
Hisings Kärra

En bra mäklare o bra information på allt

Agneta R

Teberia är mycket trevlig, hjälpsam och tillmötesgående. Hennes hjälp vid försäljning av vår mors bostadsrätt var proffsig. Allt kunde hon ordna på bästa sätt trots långa avstånd för oss. Kan varmt rekommenderas.

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Ömer K
Tuve

Professionell, pålitlig och engagerad mäklare

Erika Y
Tuve

Jätte snäll och hjälpsam mäklare! Sköte allt jätte fint och man kände sig trygg!

Dennis R
Tuve

Teberia har varit mycket proffsig o hjälpsam. Trevlig o tillmötesgående med våra frågor o funderingar. Kände oss trygga i vårt köp av lägenhet.

Eva Karolina V
Tuve

Mycket trevligt bemötande med värme, tydlighet och humor.

Svar från Teberia Budak

Tack snälla Eva för fina ord. Precis så som jag vill upplevas! :)