Ola Olsson Possfelt
Registrerad mäklare sedan 2015-07-02
Aktiv på Reco.se sedan 2019-07-31
2019-07 - 2020-06

Läs vad 16 Läs vad Ola Olsson Possfelt

• Stefan B sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-07-02

Lindholmen
    -Det har varit enkelt att sammanrbeta med Ola
    -Ola har ingivit förtroende och varit uthållig och lyckats sälja vår lägenhet under dessa lite svårare omständigheter
    -Han har varit duktig på att återrapportera framsteg i processen och förhandling Läs mer
  • Fredrik A köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-06-12

Hisings Backa
    Ola gjorde ett riktigt bra jobb. Bra bemötande och proffsigt hantering av mitt ärende. Läs mer
  • Licky Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-06-12

Slättadamm- C Hisingen
    Ola har specialiserat på bostadsrätter på Hisingen och jag blev rekommenderad av en bekant Ola som mäklare.

Ola har visat stor engagemang och kunskap, målmedveten och bryr sig genuint om sina kunder. Läs mer
  • Daniel S sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-05-11

Centrala Hisingen
    Sålde bostadsrätt.

Bra bemötande från början till slut. Lyckades genomföra en försäljning som vi blev mycket nöjda med trots att det initialt gick lite trögt och intressenter var passiva pga världsläget. Läs mer
  • Peter J sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-05-09

4:a
    Länsmansgården
    Ola är en utmärkt och engagerad mäklare, han gjorde ett strålande jobb i coronatider med försäljningen av våran bostadsrätt. Läs mer
  • Sophie W sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-03-02

Biskopsgården
    Mycket bra mäklare, höll mig uppdaterad hela försäljnings processen. Tack Ola för ett mycket proffsigt bemötande. Läs mer
    2020-03-02 Ola O svarar Sophie W
    Stort tack för dom fina orden Sophie!
    Vi ses på tillträdet!
  • Christopher John R sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-01-31

Biskopsgården
    Jag har sålt en 2 r.o.k. bostadsrättslägenhet i Biskopsgården. Hoppades få tillbaka det jag betalade för tre år sen, vilket jag gjorde om man bortser från avgiften.

Trevligt bemötande av Ola, som gjorde allt som kunde förväntas av honom.

Jag är nöjd med resultatet. Läs mer
  • Anna B sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-01-20

Lindholmen
    Otroligt duktig, driven och lätt att ha att göra med på alla sätt! Läs mer
  • - köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-12-26

4:a
    Hisings Kärra
    Ola är duktig, kommunikativ och trevlig! Läs mer
    Ola O, Elin C gillar detta
  • Niki S köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-12-23

Tuve
    Köpte en bostadsrätt i Tuve. Ola bemötte oss bra, hade all fakta klar på visningen. Skötte kommunikationen mellan oss och säljarna bra. Ola är en trevlig mäklare som visar att han trivs med att jobba med människor då han var mån om att ingen skulle känna sig bortglömd eller oinformerad. Han delade även glädjen med oss som köpare över att ha fått den lägenheten vi ville ha, vilket jag tyckte var väldigt fint. Läs mer
    2020-01-08 Ola O svarar Niki S
    Tack så mycket Niki! Jag hoppas ni skall trivas i er lägenhet.
    Elin C gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen