Ola Olsson Possfelt

Ola Olsson Possfelt

Ola Olsson Possfelt är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Ola Olsson Possfelt har varit registrerad mäklare sedan 2015-07. Ola Olsson Possfelt har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.9. Ola Olsson Possfelt har haft 37 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 31 Läs vad Ola Olsson Possfelt

• köpte sitt hus med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2021-06-12
    His is very helpful and informative
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2021-06-12
    Väldig trevligt och smidigt kille 👍🏻👍🏻👍🏻
    • Länsmansgården
    2021-05-27
    Jag har köpt en lägenhet i Göteborg, Ola var jätte trevlig och hjälpsam.
    Allt gick smidigt, och han svarade fort på mejl vilket jag tyckte var stort plus.
    Hela processen gick fint och jag var nöjd, bra mäklare .
    Hej Bahez! En exemplarisk köpare ger en bra mäklare! Hoppas verkligen du skall trivas! Vi ses på tillträdet! Ola Olsson Possfelt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
    2021-05-12
    Sålde en lägenhet i biskopsgården (1a). Ola har ett lättsamt, positivt och professionellt bemötande. Trots pandemin som ställer till det på markanden visade Ola på tålamod och fanns där som en klippa när jag var stressad. Det har varit lätt att kommunicera med Ola som svarar snabbt. Han har flera gånger visat att han är flexibel och hjälpt till på flera sätt för att underlätta hela processen. Det har varit mkt uppskattat. Han är hårt arbetande och jag kan rekommendera honom som mäklare.
    Och all eloge till dig som behöll lugnet och alltid var tillmötesgående med extra visningar etc etc! Vi ses på tillträdet! Ola Olsson Possfelt
    • Backadalen - Hisings Backa
    2021-05-09
    Har sålt en 4 i Hisings-Backa
    Har haft bra dialog med min mäklare
    Att vi skulle få en bra information. Har fått info varje vecka innan den blev såld

Än så länge tycker vi att det har varit bra

Mvh Kjell o Ulla-Britt
    Hej Kjell och Ulla-Britt! Har varit ett riktigt nöje att få jobba med er! Alltid trevliga samtal och tillmötesgående! Stort tack för att ni tog er tiden att ge mig ett omdöme. Lovar att hålla likadan service ändra fram till deklarationen. Ola Olsson Possfelt
    2021-05-08
    Trevlig och hjälpsam, går mid med Pudge.
    Haha! Hoppas vi ses igen både offline och online ;) Ola Olsson Possfelt
    2021-04-11
    Smidigt och trevligt bemötande
    Jag är supernöjd med mitt bostadsköp och mäklaren skötte allting på ett smidigt och bra sätt.
    Tack Ola🤗
    Tack för allt Florim! Hoppas du tar med dig att du är en supertrevlig person som gjorde allt enligt boken vid ditt bostadsköp! Hoppas du skall trivas så hoppas jag vi hörs längre fram! :) Ola Olsson Possfelt
    2021-03-24
    Ola Olsson Possfelt är en glad, positiv och kunnig mäklare. Rekomenderas varmt.
    Och du Ivka är en glad och positiv köpare! Hoppas verkligen du skall trivas i din nya lägenhet! Allt gott! Ola Olsson Possfelt
    2021-02-14
    Jag sålde en trea i biskopsgården.
    Ola är seriös, trevlig och lyssnar in.
    Han sålde lägenheten snabbt och smidigt till ett pris som jag är nöjd med.
    Precis som jag ville ha det, väldigt nöjd är jag.
    Hej Ingela! Stort tack för omdömet, var väldigt kul att få hjälpa till med försäljningen av din lägenhet! Hoppas du trivs med ditt nya boende, vad än det nu blir! Ola Olsson Possfelt
    • Kyrkbyn
    2021-02-05
    Sålt en lägenhet. Hade svårt och sälja och behövde byta mäklare. Ola fick ut det priset vi önskade trots en svår situation. Rekommenderar starkt.
    Hej William! Aldrig svårt att sälja när man har ett par säljare som ser till att den fina lägenheten alltid är i toppskick vid visningen! Hoppas ni skall trivas i ert nya hus! Ola Olsson Possfelt