Ola Olsson Possfelt
Registrerad mäklare sedan 2015
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-01 - 2019-12

Läs vad 9 Läs vad Ola Olsson Possfelt

• Anna B sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2020-01-20

Lindholmen
    Otroligt duktig, driven och lätt att ha att göra med på alla sätt! Läs mer
  • - köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-12-26

Hisings Kärra
    Ola är duktig, kommunikativ och trevlig! Läs mer
    Ola O, Elin C gillar detta
  • Niki S köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-12-23

Tuve
    Köpte en bostadsrätt i Tuve. Ola bemötte oss bra, hade all fakta klar på visningen. Skötte kommunikationen mellan oss och säljarna bra. Ola är en trevlig mäklare som visar att han trivs med att jobba med människor då han var mån om att ingen skulle känna sig bortglömd eller oinformerad. Han delade även glädjen med oss som köpare över att ha fått den lägenheten vi ville ha, vilket jag tyckte var väldigt fint. Läs mer
    2020-01-08 Ola O svarar Niki S
    Tack så mycket Niki! Jag hoppas ni skall trivas i er lägenhet.
    Elin C gillar detta
  • Catarina U sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-11-25

Ola är en mkt professionell och kunnig mäklare som ger det lilla extra. Jag är supernöjd med sättet han skött försäljningen av min bostad och ger honom mina allra bästa rekommendationer. Läs mer
  • Kristian M sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-11-07

Tuve
    Trevligt bemötande och alltid positiv, informerade om vad som skulle hända under försäljningen. Självklart så fick Ola sålt våran lägenhet, grymt nöjda med Ola! Rekommenderar honom skarpt. //Kristian & Mikaela Läs mer
  • Maria L sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-11-04

Hisings Kärra
    Ola Possfelt på Fastighetsbyrån Hisingen har sålt min br i Hisings Kärra,
    Bra bemötande, proffsig och väldigt tydlig!
    Som kund har jag känt mig trygg och Ola har varit bra på att återkoppla under affärens gång.
    Prismässigt blev affären över förväntat.
    Kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2019-11-07 Ola O svarar Maria L
    Tack så mycket för dom fina orden! Var en fröjd att sälja din fina lägenhet!
    Vi ses på tillträdet!
  • Christian A sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-09-05

Detta var tredje gången jag tog hjälp av Ola för att sälja. Han är otroligt engagerad, hjälpsam och ambitiös. Håller alltid vad han lovat och väldigt bra på att återkoppla. Man ska kunna känna sig trygg när man säljer sin bostad, det gör man med Ola!
    Högsta betyg!👍🏼 Läs mer
    2019-09-05 Ola O svarar Christian A
    Alltid lika kul att få hjälpa dig med dina lägenheter! Stort tack för de fina orden!!
    Ha det så gott så hörs vi snart och hälsa Amanda!
  • Robin B sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-08-30

Centrala Hisingen
    Vi har sålt en bostadsrätt . Bostadsrätten var en två lokaliserad på Hisingen och lägenheten var på bottenplan. Ola bemöter oss med vänlighet och på ett professionellt sätt. Det märkte snabbt att Ola tar sitt uppdrag på största allvar. Vi fick snabbt höga förväntningar och Ola tog oss från start till mål, precis så som vi vill ha det och vi är jättenöjda med Olas arbete. Läs mer
    2019-09-05 Ola O svarar Robin B
    Jättekul att höra att du och Viktoriya blev nöjda med mitt arbete. Stort tack för att jag fick möjligheten att förmedla er lägenhet och jag hoppas jag får fortsatt förtroende i kommande bostadsaffärer.
  • Heli Helena K sålde sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

2019-08-07

Kvillebäcken
    Jag var jätte nöjd med Ola. Trevlig och kunnig.Engagerad. Allt gick snapt och smidigt. Fick bra pris på min bostadsrätt. Läs mer
    2019-08-07 Ola O svarar Heli Helena K
    Tack så mycket för dom fina orden Heli! Hade det nu underbart i Spanien!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Christophe Humblot