Ola Olsson Possfelt

Ola Olsson Possfelt

Ola Olsson Possfelt är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen

Ola Olsson Possfelt har varit registrerad mäklare sedan 2015-07. Ola Olsson Possfelt har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-07 och har fått 70 omdömen med ett betyg på 4.9. Ola Olsson Possfelt har haft 12 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

70 omdömen om Ola Olsson Possfelt

Sedan starten hos Reco 2019
KATARINA N

Jag kan verkligen ge mina varmaste rekommendationer av mäklare Ola. Mina föräldrar sålde sin lägenhet med hjälp av Ola som är kunnig , trygg, professionell och omtänksam. Han tog sig an både säljare och köpare precis som man önskar att det ska vara. Utan Ola hade denna flytt inte varit möjlig! I min roll som ordförande i en Brf träffar jag många mäklare och Ola är på alla sätt en förebild 🌟🌟🌟🌟🌟

Eva Astrid Elisabet W
Sålde sitt hus med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Kyrkbyn

Hjälpsam och kunnig och trevlig! Kan vi verkligen rekommendera! Vi är jättenöjda !

Lena J
Tolered

Mäklaren utförde sitt uppdrag för oss på allra bästa sätt. Vi kan varmt rekommendera Ola Possfelt till andra som funderar på att sälja sin fastighet.

Peter N
Köpte sitt hus med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Tolered

Tillgänglig. Realistiska förväntningar och ett trevligt bemötande

Annette L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ola Olsson Possfelt en del av Fastighetsbyrån Göteborg Hisingen
Kyrkbyn

En trevlig mäklare som återkom snabbt på dom frågor vi hade som gällde lägenheten innan vi bestämt oss👍

Daniel Sven Gunnar W
Hisings Backa

Har nyligen sålt vårt radhus och har varit väldigt nöjd med Ola som vår mäklare. Han är lugn, kompetent, trygg och kan svara på frågor som gör att man som säljare inte stressar upp sig i en försäljning.

Leif Uno G
Centrala Hisingen

Ola har alltid ett mycket bra bemötande, förklarar och ger svar på frågor. Är mycket nöjd med allt gällande försäljningen. Kan verkligen rekommendera Ola. Toppen mäklare!

Maja My Ulrika W
Centrala Hisingen

Vi är jättenöjda med Olas insats när vi sålde vårt radhus. Han har varit rak och tydlig i kommunikationen och hållit oss säljare väl uppdaterade under hela processen. Han är en driven och engagerad mäklare och trots en svår marknad gjorde han allt för att göra oss nöjda. Vi rekommenderar Ola varmt!

Kickan S
Hisings Kärra

Mycket bra hjälper till med allt kan verkligen rekommendera Ola

Anders Bengt-Eric S
Lindholmen

Positiv , enkel och lätt att ha.och göra med