Jörgen Laurenius

Jörgen Laurenius

Jörgen Laurenius är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Jörgen Laurenius har varit registrerad mäklare sedan 1984-09. Jörgen Laurenius har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 119 omdömen med ett betyg på 4.8. Jörgen Laurenius har haft 17 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

119 omdömen om Jörgen Laurenius

Sedan starten hos Reco 2015
Britt Ingmarie H
Sålde sitt hus med hjälp av Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Engagerad, sympatisk, trevlig, proffisionell

Jesper P
Säve

Jörgen har under hela vår försäljning varit ett fantastiskt stöd som agerat mycket professionellt. Framför allt har vi uppskattat att han varit mycket tydlig i sin kommunikation och verkligen arbetat hårt både för att tillmötesgå våra önskemål och driva försäljningen i mål.

Cia H
Köpte sitt hus med hjälp av Jörgen Laurenius en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Hönö

Trevlig och sympatisk , gav bra information objektet

Anders Bengt-Eric S
Säve

Trevligt bemötande, tydlig, förklarade saker på ett bra och lättförståeligt sätt

Tina L
Säve

Jörgen känns trygg i sin roll och är tekniskt kunnig.

Lisbeth M
Hälsö

Fick tips om Jörgen av en granne på Hälsö, då jag berättade att jag skulle sälja. Kontaktade honom och han kom direkt. Jörgen satte sig in i ärendet och det tog inte långa stunden förrän han hade en visning! Enastående snabb, lyhörd och handlingskraftig. Han har gjort ett väldigt fint och ansvarsfullt arbete med vårt sommarhus och det är jag tacksam för. Beundransvärt. Jag är väldigt nöjd.

Jan L
Fotö

Proffesionell, lugn o snabb att ge besked både till köpare o säljare. Visade personligt intresse utan att bli alltför intim. Kunde området.

Elin F
Rörö

Trygg, kunnig med ett vänligt bemötande.

Carol D
Hönö

Det har varit helt okej, informerade. Har varit aktiv

Stefan C
Öckerö

Jörgen är en väldigt trevlig och kunnig mäklare vi har anlitat han tidigare med bra resultat vi känner oss trygga med Jörgen