Maria Lundgren Höij

Maria Lundgren Höij

Maria Lundgren Höij är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Maria Lundgren Höij har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Maria Lundgren Höij har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-11 och har fått 190 omdömen med ett betyg på 4.8. Maria Lundgren Höij har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

190 omdömen om Maria Lundgren Höij

Sedan starten hos Reco 2015
Tim L
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Torslanda - Björlanda

Maria är en väldigt trevlig och hjälpsam mäklare. Hon ordnade dessutom med en digital visning av fastigheten som vi kunde ta del av och få en bra bild över alla rummen. Väldigt kunnig och påläst mäklare som vill alla parters bästa i affären. Vi är supernöjda att få ha köpt ett hus av Maria och kan verkligen rekommendera henne! Mvh Tim & Emma

Bo D
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Lundgren Höij en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Öckerö

Maria gjorde ett bra jobb proffsit på alla sätt enl min begränsade kunskap om fastighetemäkling. Maria är väldigt trevlig och korrekt mot både oss och köparna ,vvi känner oss väldigt trygga med affären ock rekommenderar Fastighetsbyrån till goda vänner eller andra som frågar. Vi är väldigt nöjda så här långt hoppas vi är det fortsättningsvis. Bo o Birgitta Dahlström Öckerö

Peter E
Torslanda - Hästevik

Maria är väldigt professionell, kunnig och en mycket varm person. Har varit ett ovärderligt bollplank/ stöd genom hela processen - och med den den med rätta känslan.

Helena G
Torslanda - Hästevik

Maria Lundgren är lugn, trygg och proffsig.

Björn S
Torslanda - Hästevik

Lugn och trygg mäklare som lotsade oss igenom en komplex affär.

Sara R
Torslanda - Hjuvik Dalen

Maria hade bra förståelse för vår situation som köpare och det kändes som att hon verkligen ville det bästa för både säljare och köpare. Tydlig och professionell i sin roll.

Klas R
Torslanda - Hjuvik Dalen

Maria har varit med oss genom hela processen att byta bostad, både köpa och sälja. Hon var ett tryggt stöd som inte nog kan understrykas - kunnig, inkännande, drivande. Affären gick snabbt och smidigt med fin behandling av alla parter.

Hanna-Sofia R
Torslanda - Hjuvik Dalen

Maria är proffsig och ändå personlig. Hon är ärlig och genuin och det gör att det alltid känns tryggt att ha med henne att göra. Det är verkligen skillnad på mäklare och mäklare och Maria sticker ut åt det positiva hållet. Jag rekommenderar henne varmt. Det går inte att göra det bättre än vad hon gör.

Peter D
Hönö

Väldigt bra bemötande trevlig. Tydligt med info o lätt att få svar på frågor återkopplar snabbt

Oscar A
Hönö

Trevligt bemötande. Bra service. Om hon inte hade svar på en fråga så tog hon reda på det och återkom. Om hon inte kunde svar i telefon direkt så ringde hon snabbt tillbaka. Proffsigt skött allting.