Sandra Fjällström

Sandra Fjällström

Sandra Fjällström är mäklare på Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö

Sandra Fjällström har varit registrerad mäklare sedan 2020-03. Sandra Fjällström har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-08 och har fått 93 omdömen med ett betyg på 4.9. Sandra Fjällström har haft 27 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

93 omdömen om Sandra Fjällström

Sedan starten hos Reco 2020
Marcel L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Hyppeln

Trevlig mäklare som väl tog tillvara våra synpunkter och önskemål. Smidig process där vi hela tiden uppdaterades med information om de olika stegen. Säljcoachen är ett bra instrument som underlättar det hela.

Svar från Sandra Fjällström

Tack snälla Marcel för att du tog dig tid att svara. Uppskattas mycket! Det har varit ett mkt gott samarbete rakt igenom!

Anna-karin H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Hyppeln

Noggran och tydlig i all sin kommunikation

Svar från Sandra Fjällström

Tack snälla Anna-Karin och grattis till ett boende på kajkanten:)!

Marie L
Hyppeln

Mycket nöjd med mäklare Sandra Fjällström. Sandra tog snabb kontakt med oss när vi hade frågor osv. Samt att allting gått fort och smidigt fram till försäljning! Ett stort+++++ Var att lgh såldes före den låg ute på hemnet, alltså på fastighetsbyråns tjänst " på gång" ! Rekomendationer av oss att använda mäklare Sandra Fjällström

Svar från Sandra Fjällström

Tack Marie för ert fina omdöme. Det har varit roligt att få samarbeta tillsammans med er och förmedla er fina bostad! Ska bli spännande att följa er bostadsresa.....

Maria K
Sålde sitt hus med hjälp av Sandra Fjällström en del av Fastighetsbyrån Göteborg - Torslanda Öckerö
Hönö

Fick ett väldigt trevligt och professionellt bemötande av Sandra, hon var tillmötesgående och förstående. Jag upplevde att hon kunde svara på alla mina frågor och var väldigt lyhörd på frågor och funderingar. Vi är väldigt nöjda!

Svar från Sandra Fjällström

Tack snälla Maria! Uppskattar jättemycket att ni tog er tid att lämna omdöme!

Kim W
Torslanda - Lilleby

Sandra var toppen. Saklig flexibel och helt enkelt grym mäklare! Jag kan starkt rekommendera Sandra Fjällström.

Svar från Sandra Fjällström

Tack snälla! Ni har varit grymma säljare också. Alltid lämnat lägenheten tipp topp!!!

Anita S
Torslanda - Lilleby

Saklig och svarar snabbt på mail och i telefon.

Svar från Sandra Fjällström

Tack för fina rekommendationer Anita. Uppskattas mycket!

Matilda J
Torslanda

Vänligt bemött. Kändes positiv och påläst.

Svar från Sandra Fjällström

Tack snälla Matilda och stort grattis till en fin lägenhet!

Dimitar I
Torslanda - Centralt

Jag kan varmt rekommendera henne! Hon är en positiv person som kan och tycker om sitt jobb. Det är lätt att kommunicera man med henne. Sandra är en person som har tålamod och förståelse till situationen och försöker hjälpa till både säljaren och köparen.

Xin X
Torslanda - Björlanda

Sandra är proffsig! Vi rekommenderar henne till alla som funderar på att sälja sin bostad. Vi är supernöjda!

Svar från Sandra Fjällström

Tusen tack Xin!!! Önskar er stort lycka till med flytten!

Renée L
Torslanda - Björlanda

Sandra har varit inlyssnande och lyhörd samt väldigt positiv. Hon kommer med goda råd baserade på sin erfarenhet. Vi är väldigt nöjda!

Svar från Sandra Fjällström

Tack snälla Renée! Vi har haft ett fint samarbete och er bostad är så fin så det har varit en fröjd att få visa upp!